Mikä on älyttömän kallis, jos ajatellaan tarjoushintaa?
G915 X on normaaliin hintaan liikaa monelle, mutta omasta mielestä nämä ~130€ hinta on jo ihan jees.
Näyttäisi olevan alin hinta koskaan:
Katso tuotteen hintakehitys. Logitech G915 X LIGHTSPEED hinta nyt vain 129,95 €! Puolueeton hintavertailu 14 kaupalta.
hinta.fi
Katso tuotteen hintakehitys. Logitech G915 X LIGHTSPEED hinta nyt vain 129,95 €! Puolueeton hintavertailu 17 kaupalta.
hinta.fi
Löytyy TKL sekä numpad versiot:
Logitech G915 X Lightspeed TKL Wireless Clicky -pelinäppäimistö tarjoaa upean pelikokemuksen. Siinä on kolme eri liitäntävaihtoehtoa - Bluetooth, RF Wireless ja langallinen USB-A- tai USB-C-datakaapeli. Kaikki harjatulla alumiinisella ylälevyllä.
www.gigantti.fi
Logitech G915 X Lightspeed Wireless Clicky -pelinäppäimistö tarjoaa upean pelikokemuksen. Siinä on kolme eri liitäntävaihtoehtoa - Bluetooth, RF Wireless ja langallinen USB-A- tai USB-C-datakaapeli. Kaikki tämä harjatulla alumiinisella ylälevyllä.
www.gigantti.fi
On mielestäni oikeasti erinomainen näppis.
Mulla on ollut jo kolme kappaletta ja uusin on just tämä uudistettu X versio.
Töissä mulla on aiempi TKL ei-X malli ja kotonakin oli, kunnes kaatui kupillinen kahvia päälle enkä jaksanut lähteä purkamaan ja puhdistamaan millä olisi ehkä herännyt henkiin.
Näppiksen low profile hatut voi tuntua erikoiselta, mutta kun niihin aikoinaan vaihdoin ekan G915 TKL kohdalla en enää vaihtaisi takaisin.
Uusi X versio on myös selvä parannus aiempaan, eli siellä on nyt usb-c liitin ja näppäinhatuissa on parempi tuntuma. Kytkimetkin taisi päivittyä.
Akunkesto on mun mielestä aika jeppis, 800-1000 tuntia ilman valoja (ero TKL ja numpad versioissa), 90-100 tuntia valot 50% teholla ja 36-42 tuntia valot täysillä. Itse käytän juurikin 50% teholla, mikä on kuitenkin näkyvä.
Näppis on myös varsin vankka rakenteeltaan, eli siten myös laadukkaan tuntuinen.
Kannattaa huomata, että voit valita millaiset kytkimet haluat.
Eli on clicky, linear ja tactile variantit. Tosin jostain syystä ainakaan Gigantissa numpad versiossa ei ole linear vaihtoehtoa. Voi olla ettei sitä ylipäätään ole, en oo varma.
Kaikki omat kolme ovat ollet clickyä, enkä koe erityisen ääneekkääksi.
Melkein kannatta netistä vähän lukea kokemuksia sekä katsoa tai kuunnella videoita noista eri kytkin vaihtoehdoista.
Näppiksen yksi iso bonus itselle on toi että siitä löytyy myös bluetooth yhteys, eli voi noista napeista vaihtaa onko lightspeed vai bluetooth.
Käytän bluetoothia siis etätöissä työläppärin kanssa, eli kunnon yhteyden eli lightspeed dongle on aina kii pelikoneessa.
Toki jos toi hinta on liikaa, niin pahoittelut pitkästä tekstistä.