Päivitellään omaa tilannetta sen verran, että itselle tuo tv toimitettiin perjantaina kun oli yhden päivän seikkaillut jossain Bringin ja Postin logistiikka sotkussa, jonka vuoksi jouduin asioimaan Samsungin tuen kanssa. Oli kyllä luokattoman huono asiakaspalvelutapahtuma. Heillä tuntuu olevan oletus, että asiakas on aina väärässä/syyllinen kunnes toisin todistetaan. Minun piti todistaa heille, että Posti tuo paketin eikä Bring ennen kuin suostuivat edes aloittamaan selvityksen mitä paketille oli tapahtunut. Ja olettivat, että rupean itse jäljittämään pakettia heidän omassa logistiikkaketjussa ja sitten vielä informoisin heitä tilanteesta? Missään vaiheessa minulle ei puhuttu hintavirheestä tms.
Itse tv on vaatinut jonkin verran totuttelua alle kolmen metrin katseluetäisyydellä. Silmät tuntuu väsyvän huomattavan nopeasti. Leffan tai pari jaksoa sarjoja pystyy katsomaan ennen kuin silmät tuntuvat "hiekkaisilta". Vähän olen vielä kahden vaiheilla, että tuliko nyt hankittua vähän liian iso töllö. Jotenkin tuntuu, että itse paneeli "heijastelisi sisältäpäin" ja se sitten rasittaisi silmiä. Mietin kalibrointia, jos se asiaan auttaisi. Muistan jostain lukeneeni, että kalibroinnin voisi tehdä puhelimen appillakin? En nopealla googlauksella löytänyt sopivaa appia ja Samsungin oma Ezcal projekti on vissiin jäänyt projektiksi. Osaisko täältä joku neuvoa oikean appin suuntaan?