- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 885
Siis mulla on LG 65B8. Mutta anyway, katsoin Gigantin sivulta että isojen telkkareiden kohdalla suoraan Infocareen yhteyttä (huoltavat joko paikan päällä tai noutavat, ilmeisesti Tampereella jälkimmäinen vaihtoehto), joten naputtelin työpyynnön netissä ja latasin sinne kuitista kopion yms. mitä pyydettiin. Sitten soitin sinne perään ja aspa järkkäs noudon seuraavalle päivälle. Vanha laatikko oli mulla tallessa niin pakkasin siihen.Hoiditko koko asian InfoCaren kautta vai Philipsin kautta? Itse tein reklamaation Verkkokauppaan, josta sanottiin, että ota yhteyttä InfoCareen. Laittelin sinne postia, mutta ei ole pariin päivään mitään kuulunut. Lähettävätkö he sen 65" pahvilaatikon ja hoitavat toimitukset telkkarille? Kiitos.