- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 242
Jopa Ikean Bestå -runko kantaa max 50 kiloa pelkästään tason päällä + sitten hyllyt lisäksi. Eli ei varmaan kannata halvinta roskaa ostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai tuo TV ole edes 800€ arvoinen?Samsung QE55LS03RAU 55" The Frame 4K Ultra HD Smart QLED -televisio 1 399,90
Kovin tuo kiinnostelisi, jos puhelimesta saisi 600e myymällä
Vastaisikohan tuo Samsungin Q60R mallia tekniikaltaan.Ei kai tuo TV ole edes 800€ arvoinen?
Eli ennemmin NU8005 700€ hintaan.Vastaisikohan tuo Samsungin Q60R mallia tekniikaltaan.
Ehkä säästäisi hieman ostamalla ~saman tasoista halvemmalla.
Samsung 55“ 4K UHD Smart TV UE55RU7105 (2019) - Televisiot
Samsung UE55RU7172 55" Smart 4K Ultra HD LED -televisio 444,00
Ja LG verrattuna ehdottomasti Samsung (VA>IPS).
Tietty tuossa on muitakin ominaisuuksia kuten ulkonäkö ja one invisible connection cable. Ilmeisesti silti kuva parempi 2018 mallissa.Eli ennemmin NU8005 700€ hintaan.
jep, näytti toimivanSamsungeille on tullut päivitys versiolla 1270, joka korjaa tuon ongelman.
Lataa paketti Samsungin sivuilta, asenna puhtaalle usb-tikulle ja asenna se televisioosi.
Anopille joku töllö n. 42 - 49 luokassa. Vähän kahveella näiden kanssa. Ei tarvitse olla kallein ja komein. Tärkeimpänä melkein että toimii appit. Onko se silloin Android pohjainen tai Samsung? Sisäänrakennettu Chromecast olisi makea. Onko kaikki paneelit 100hrz?
Sanokaa vaikka mitä ei kannata ostaa.
Samsungeille on tullut päivitys versiolla 1270, joka korjaa tuon ongelman.
Lataa paketti Samsungin sivuilta, asenna puhtaalle usb-tikulle ja asenna se televisioosi.
Onkohan tuota päivitystä NU8000:lle, en ainakaan samsungin sivuilta löydä. Jotain toisen mallin päivitystä koitin, mutta televisio ilmoitti että päivitystä ei löydy. Erittäin ärsyttävä tuo kanavalistan paluu kaikkiin kanaviin.
Tuli tuossa käytyä Gigantista hakemassa 55" TCL 55EP685 telkkari 699€ hintaan, ja nyt rupesi mietityttämään että tuliko sittenkään tehtyä hyvä ostos. Kuvanlaatuun ja käytettävyyteen olen kyllä tyytyväinen, mutta olisiko samalla rahalla saanut jotain parempaa tai samaa laatua edullisemmin? Varsinkin kun alkuun oli tarkoitus katsella 65" telkkaria, mutta ominaisuudet meni sitten kuitenkin edelle myyjän kanssa jutellessa. Onko esim. Samsung UE65RU7105 kuvanlaatu minkälainen verrattuna tähän TCL:ään kun tuo 65" kuva kuitenkin vähän houkuttaisi Käyttö pääasiassa TV:n ja suoratoistopalveluiden katselua, ehkä tulevaisuudessa xboxilla pelailu.
kun taas tuo 7-sarjan samsung voitti tm:n testin.
Kärpänen tai hyttynen kuollut näyttöpaneelin ja suojlevyn väliin?
Kärpästä mä meninkin siitä hätyyttelemään, mutta siellä sisällä se on, jos se on joku ötökkä. Miten helvetissä sen saa sieltä pois??Kärpänen tai hyttynen kuollut näyttöpaneelin ja suojlevyn väliin?
Itse otin kerran videon, kun joku mäkäräisen näköinen ötökkä vipelsi hädissään pitkin näyttöä suojalasin alla.
Kärpästä mä meninkin siitä hätyyttelemään, mutta siellä sisällä se on, jos se on joku ötökkä. Miten helvetissä sen saa sieltä pois??
Just, eli vuoden vanha telkkari kaatopaikkakamaa, ihanaa...
Itse päivitin NU7400:n ihan vaan jonkun muun NU74XX:n filellä mikä löyty suomi-sampan sivulta, näytti toimivan. Pitäneekö alkaa metsästään virallista 7400:n fileä?Juuri päivitin oman NU8005:n. NU8000 ei ole virallisesti maahantuontiohjelmassa, joten sen ohjelmisto löytynee sitten jonkin muun maan sivuilta.
Eipä taida olla muita vaihtoehtoja kuin vähän purkaa näytön kehyksiä ja puhdistusta paineilmalla. Eikä se ole ongelmatonta - voi samalla saada muutakin roskaa sisälle.Just, eli vuoden vanha telkkari kaatopaikkakamaa, ihanaa...
Kärpästä mä meninkin siitä hätyyttelemään, mutta siellä sisällä se on, jos se on joku ötökkä. Miten helvetissä sen saa sieltä pois??
Täytyy selvitellä ensin Verkkokaupasta, joka todennäköisesti ohjaa Philipsin tukeen, jotka sanovat, että takuu ei tällaista korvaa. Sitten kokeillaan vakuutusyhtiöstä, josta sanovat, että tv toimii, ei ole sellanen vika, mikä estäisi katsomista, ei korvata mitään.Tarkista, korvaako takuu tällaista tapausta. Kotivakuutus saattaa myös korvata. Laite on melkein uusi, joten tuosta ei mene juuri ikävähennystäkään (riippuu onko yli vai alle vuoden vanha). Itse en lähtisi kikkailemaan ennen kuin nuo on selvitetty, koska kuitenkin aika hintava TV kyseessä.
Toivotaan, että olisi juuri näin, jotenkin on vain niin mäkäräisen näköinen.No ei tuo kyllä kuvan perusteella äkkiseltään miltään ötökältä näytä, vaan paneeli alkanut muutaman pikselin kohdalta hajoamaan.
Jaaha. Muutaman kuukauden ikäinen Philipsin 65PUS7803 lakkasi toimimasta ja on vissiin yleinen vika Ambilight toimii, taustavalo toimii ja äänetkin kuuluu mutta kuvaa ei tule ellei ota töpseliä vartiksi pois. Soitin Philipsille ja vikakuvauksen jälkeen kysyi että onko malli 7803 ja myöntävästi vastattuani kertoi että huoltoon lähtee
Vihhu mikä homma repiä tuo seinältä ja pakata laatikkoonsa
Öö eikö huoltomies tule muka tuossa tilanteessa kotiin? Avovaimon veli osti 55" Samsungin ja uutena oli suoraan emolevy paskana, no huoltomies tuli kotiin vaihtamaan tuon emon.
InfoCare kuulemma hoitaa huollon ja menee n. 2 viikkoa kun ovat saaneet telkun kun kuulemma oikein ulkomailta pitää tilata osat.
Oma C7V kävi InfocaressaLG käsittääkseni hoitaa kaiken itse Suomessakin..?
Onko tällä hetkellä sellaista tv-merkkiä jonka takuukorjaukset hoitaisi joku muu firma kuin Infocare?
Jouduin hiljattain asioimaan kyseisen puljun kanssa, kokemus oli kaikkea muuta kuin positiivinen.
Mun B8 myös, kun hajos paneli. Ei kyllä mitään valittamista ollut, Postin pojat haki kotoa ja noin viikossa tuli takaisin, seurannasta näki huollon tilanteen (odotti varaosaa noin 3-4pv ja korjaus olikin sitten nopea).Oma C7V kävi Infocaressa
Toiminta oli kyllä suhteellisen ripeää, mutta takuunalainen tv ei tullut edes kuntoon vaikka niin väittivät. Ei ollut kovin mukavaa maksaa 240€ tyhjästä!Mun B8 myös, kun hajos paneli. Ei kyllä mitään valittamista ollut, Postin pojat haki kotoa ja noin viikossa tuli takaisin, seurannasta näki huollon tilanteen (odotti varaosaa noin 3-4pv ja korjaus olikin sitten nopea).
Toiminta oli kyllä suhteellisen ripeää, mutta takuunalainen tv ei tullut edes kuntoon vaikka niin väittivät. Ei ollut kovin mukavaa maksaa 240€ tyhjästä!
Siksipä olen vaihtamassa merkkiä ja toivon etten joudu enää ikinä asioimaan Infocaren kanssa.
Kyllä, tällaisella lauseella keissi päättyi heidän osaltaan: "laitteessa ei voi olla vikaa koska emolevy on vaihdettu".Takuukorjauksessa mutta ei korjattu ja maksoi 240€?
ARC uses 1 or 2 terminals on HDMI connectors that previously had no function. On most old HDMI cables there was no wire connected to them. Cheaper to make that way.
Hoiditko koko asian InfoCaren kautta vai Philipsin kautta? Itse tein reklamaation Verkkokauppaan, josta sanottiin, että ota yhteyttä InfoCareen. Laittelin sinne postia, mutta ei ole pariin päivään mitään kuulunut. Lähettävätkö he sen 65" pahvilaatikon ja hoitavat toimitukset telkkarille? Kiitos.Mun B8 myös, kun hajos paneli. Ei kyllä mitään valittamista ollut, Postin pojat haki kotoa ja noin viikossa tuli takaisin, seurannasta näki huollon tilanteen (odotti varaosaa noin 3-4pv ja korjaus olikin sitten nopea).
Näin ainakin Philipsin kautta:Hoiditko koko asian InfoCaren kautta vai Philipsin kautta? Itse tein reklamaation Verkkokauppaan, josta sanottiin, että ota yhteyttä InfoCareen. Laittelin sinne postia, mutta ei ole pariin päivään mitään kuulunut. Lähettävätkö he sen 65" pahvilaatikon ja hoitavat toimitukset telkkarille? Kiitos.
Tuolta kun aloittaa niin homma lähtee nopeasti liikkeelle: LG Olemme täällä sinua varten | LG FinlandHoiditko koko asian InfoCaren kautta vai Philipsin kautta? Itse tein reklamaation Verkkokauppaan, josta sanottiin, että ota yhteyttä InfoCareen. Laittelin sinne postia, mutta ei ole pariin päivään mitään kuulunut. Lähettävätkö he sen 65" pahvilaatikon ja hoitavat toimitukset telkkarille? Kiitos.
Keskustelua asian tiimoilta: OLED-TVARC nyt tuntuu pelittävän erittäin vaihtelevasti riippuen millaisia laitteita on käytössä. Joku tarpeeksi vanha ja huono HDMI kaapeli voi aiheuttaa ongelman. Tai sitten tarpeeksi vanha vahvistin ei suostu kommunikoimaan oikein. B7V ja Sonyn soundbarilla ARC toiminut ongelmitta. CEC disablointi voi auttaa, tarpeeksi räpläämällä asetuksia voi alkaa toimimaan, tarpeeksi räpläämällä HDMI kaapelia irti ja/tai portin vaihdolla voi lähteä toimimaan.
Se vastaa suoraa RU7105 joka on uudempi mutta ei kaikilta osilta parempi (vähän siis huonompi) versio viime vuoden NU7105. Jotka ovat ihan ok perustelkkuja. RUssa ei ole enää NUn muisti loppuu ongelmaakaan.
Kuitenkin VA paneelin kapea katselukulma ja kaarevuus yhdistelmänä tosi hankala kun pitää olla ihan suoraan katsomassa.