VA on aika ehdoton kun pääkäyttö on elokuvien katseleminen. Philipsiä en suosittele, koska tuntuu paljon olevan häikkää monissa ominaisuuksissa, vaikka ne ovat houkuttelevia paperilla. Lisäksi se kaukosäätimen näppäimistö saattaa olla ilman ääkkösiä, milloin sillä ei tee käytännössä mitään (olen itse kokeillut), sekä paneelilotto täällä paljon puhutun PUS8102:n kanssa ei vakuuta laaduntarkkailun puolesta.
Samsungin NU7000-sarja on laadukas, tasalaatuista suorittamista kaikilla osa-alueilla. Pelaaminen onnistuu myös hyvin, Tizen on sulavatoimisempi mitä Android ja Samsungin kaukosäädin on mukavan yksinkertainen. Mukana taitaa tulla vielä se kaapelit mukavasti niputtava laatikko, joka on hienovaraisen positiivinen ilmestys.
EDIT. Ei tulekaan laatikkoa kyseisen Sampan mukana.
Ehdottamasi Sony olisi noista 120 Hz -paneelilla, mikä tekee liikkeentoistossa aika ison eron, muttei pakosti elokuvia katsellessa ole niin iso tekijä. Ostaisin itse Sonyn hyvän tuotetuen takia, sillä he ovat päivittäneet televisioitaan aika kiitettävästi. Sonylla kaukosäädin on vaan aika täyteen tungettu turhake, ainut asia mistä en oikein pidä. XE85-sarjan kuvanlaadusta ei ole tällä erää tarkempaa tietoa, mutta luottaisin kyllä Sonyyn. Löydät vastaavan mallin myös
täältä kolmen vuoden takuulla.
Kerkesitkö jo jotakin tilaamaan?