Philips 65PUS8102:n omistajat hoi!
En tiedä onko joku muukin kärvistellyt toimimattoman kaukosäätimen (välillä ottaa komennot tuplana, välillä ei lainkaan jne) kanssa ja tahmaisen käyttöjärjestelmän kanssa. Minä olen painunut tämän ongelman kanssa parin kuukauden ajan eli siitä lähtien kun tämän telkkarin ostin. Olisin laittanut telkun palautukseen/myyntiin jo aikoja sitten ellen olisi ollut tärkeimpään eli itse kuvaan niin tyytyväinen.
Tänään tapahtui ihme ja kake toimii kuten sen kuuluukin ja tahmaisuus on tipotiessään! Erikoista tässä on se, että en varsinaisesti tiedä miten korjasin asian kun en oikeastaan tehnyt mitään. Kunhan kikkailin eri valikoissa (lähinnä koti-näppäimen takana olevissa alavalikoissa) mutta epäilen, että käväisin mahdollisesti ensimmäistä kertaa tässä
@HeEBELI n aina mainostamassa myyttisessä App galleryssa ja tämä korjasi ongelmat.
Tiedoksi siis muille Philipsin omistajille, että tällaiset oireet eivät todellakaan kuulu asiaan. Mietin pitkään, että miten tämän hintaluokan laitteen softa voi olla näin buginen tekele mutta tästä ei sitten ollutkaan kyse...
Sinänsä hieman ihmettelen, että jos tuolla yhdellä käynnillä tuolla App galleryssa on näin ratkaiseva merkitys telkun sulavan toiminnan kannalta niin miksi Philips ei a.) painota täällä käynnin merkitystä tai b.) oikeastaan mielummin ratkaise tätä asiaa jotenkin toisin kuin pakottamalla käyttäjä tuonne.
PS. mainittakoon, että siksi ei ole tullut tarvetta käyttää lainkaan näitä telkun omia "älyominaisuuksia" App gallerya, Google playta jne. koska hoidan tämän puolen kokonaan Apple TV:llä
Nyt on sitten priiman kuvan lisäksi toimiva kake ja käyttis