Hei! kiitos kovasti avusta. Olen päättänyt hommata 50' television. Kumpaan itse kallistuisitte?
![]()
LG 50" UT80 4K LED TV
LG UT80 on hyvää kuvanlaatua tuottava LED-televisio. Äärimmäisen laaja sovellusvalikoima WebOS-käyttöjärjestelmällä, α5 AI -tekoälysuoritin sekä 4K kuvatarkkuus luovat erinomaisen kokonaisuuden kaikkeen katseluun.www.verkkokauppa.com
vai
![]()
LG UR78 50" 4K LED TV 329,00
LG UR7800 50 tuuman koossa, eli 50UR7800 on kuudennen sukupolven α5 Intelligent -kuvaprosessorilla varustettu älytelevisio, joka tuottaa hyvää kuvanlaatua 4K UHD -tarkkuudella.www.verkkokauppa.com
onko eroa tosiaan muussa kuin kaukosäätimessä?
vai onko joku muu parempi?
Itse viimevuonna ostin UT73 version ja kun katsoo niin tuo UT80 on lähes identtinen (itselleni EI tullut "maagista kaukosäädintä" [Magic Remote] joten en voi käyttää äänikomentoja.. en koe sitä pahaksi puuteeksi) ja olen ollut oikein tyytyväinen "karvalakki" versioon joka kuitenkin rapiat 10v vanhaa 1080p 48" Sony Braviaan verrattuna oli huomattavasti parempi.
Itse siis noista kahdesta ottaisin ilman muuta 5v päivityksillä olevan UT80 mallin mikä on vuosimallia 2024 kuin 2023 vuoden version missä myös "kuudennen sukupolven kuvaprosessori" on vanhempaa mallia kuin noissa mikä itselläni on tai tuossa UT80 mallissa. Lähinnä siis mahdollisten päivitysten (mitä ei taideta mainita tuossa vanhemmassa mallissa? Eli miten pitkään siihen tulisi päivityksiä) keston takia..