Kiitoksia ilmoituksesta, tilattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
75XH95:sta saa taas Verkkiksestä 1800€ tämän viikon.
Edit: Ne ei kauaa hyllyllä keikkunut.
Vaikea kuvitella tuolla hinnalla parempaa saavansa(olen sonymies). Itse pistin tilauksen sisään gigaan kun myöhästyin verkkiksestä.(75XH95 siis) Luultavasti ei valtavaa määrää ole tulossa siksi heti varaukseen. Ja mitat ja tila suht sama kuin sulla.Gigantti myy myös. Onko hinta/laatusuhteeltaan parempia 75" laitoksia tällä hetkellä tarjolla? Tilana valoisa olohuone, katseluetäisyyttä hieman yli 3 metriä (sohvalta seinään, seinästä seinään 3,5m) joten 65" CX taitaa olla huono vaihtoehto? Lähinnä 75" XH90/95 ja tuon 65" CX välillä arvon tällä hetkellä.. Budjetin kipuraja on tuo 1800€.
Vaikea kuvitella tuolla hinnalla parempaa saavansa(olen sonymies). Itse pistin tilauksen sisään gigaan kun myöhästyin verkkiksestä.(75XH95 siis) Luultavasti ei valtavaa määrää ole tulossa siksi heti varaukseen. Ja mitat ja tila suht sama kuin sulla.
Sehän kävi kivuttomasti. 100€ lahjakortti tuli välittömästi sähköpostiin, kun sain ihmisen aspasta kiinni ja kerroin asian. 50 päivää on hintatakuu.Gigantin asiakaspalveluun yhteyttä ja kysyt miten toimitaan. Vastaavassa tilanteessa erotus on annettu minulle lahjakorttina. Gigantin lahjakortit ei vain toimi nettikaupassa.
Eli yhtä kuin palautusaika, sillä helpompaa ja halvempaa heille antaa tuo erotus kuin ottaa vastaan käytetty tuote ja kaupata se outletin kautta pois samalla kun asiakas kantaa samanlaista sinetöityä pakettia farmariinsa.Sehän kävi kivuttomasti. 100€ lahjakortti tuli välittömästi sähköpostiin, kun sain ihmisen aspasta kiinni ja kerroin asian. 50 päivää on hintatakuu.
Oliko ostos tehty verkkokaupassa kirjautuneena?Mitenkä muilla , löytyykö 5v takuu-maininta ostokuitista kun ostat Powerin verkkokaupasta tv:n tuo mainostettu 5 vuoden takuu kuten takuu ehdoissa kertovat että löytyisi maininta ostokuitista ,omasta kuitista ei löydy , kysyin asiaa niin kertoivat vain tylysti etteivät pysty muuttamaan kuittia , mitä tehdä ? Eikö ostajalle kuuluisi mustaa valkoisella asiasta kuten ehdoissaan mainitsevat vai millä sen todistat vuosien jälkeen mikäli takuuasioita joutuu hoitamaan ?
Kyllä sen omasta sain poistettua.Viikonloppuna ilmestyi Samsungin vanhempaan ei-Androidiin joku hiton Samsung Tv+ -appi, jota ei näytä saavan poistettua. Joka kerta kun telkkarin avaa, appi menee automaattisesti päälle. Typerä systeemi, tälle ei liene mitään tehtävissä?
Oliko ostos tehty verkkokaupassa kirjautuneena?
Jos kyllä, niin omilla sivuilla (Login - Power.fi) pitäisi näkyä takuun kesto, että mitähän se mahtaa näyttää?
Kyllähän siitä tosiaan pitäisi pystyä vaatimaan joku tosite takuun kestosta, jos se poikkeaa valmistajan takuusta tai lainsäädännöllisestä takuuajasta.
Ei mulla vaan onnistu. Tuossa se keikkuu, vaikka tekis mitä.Kyllä sen omasta sain poistettua.
On se näköjään omassakin tuolla. Täysin turha tuo on omasta mielestä.Ei mulla vaan onnistu. Tuossa se keikkuu, vaikka tekis mitä.
Mulla tuli ihan kuitille asti eilen ostetuss telkussa toi lisätakuu.
On se näköjään omassakin tuolla. Täysin turha tuo on omasta mielestä.
Voi kun löytyisi tuosta hdmi 2.1 niin menisi heti ostoon...pakko nyt oottaa vaan tän vuoden xj malleja.
Tämä on kyllä itsellenikin dealbreaker, ehkä sitten tuota postimerkkioledia.. 120" valkokankaan jäljiltä voi olla melkoista tihrustamista. Eri tilassa tosin, katseluetäisyyttä oli se ~5m aikaisemmin joten ei ihan suoraan vertailukelpoinen tilanne.
Mullakin tuli toi omaan nu8005 samsungiin, mutta hävis seuraavana päivänä pois eikä tullut sen jälkeen takaisin? Ehkä hyvä näin...
Itse en pelaa. (Ainakaan vielä mut ehkä saan pojan vanhan pleikan kun hän ostaa uusimman). Päätellyt ettei 120hz anna lisäarvoa futikseen eikä leffoihin eli onkos näin?Itsellä oli sonyn xh 90 ...75" ja katseluetäisyys oli mulla reilut 2 metriä eli koko on juuri passeli. Tykästyin kuvaan kyllä ihsn kybällä mutta valitettavasti oli paneelivikainen ja omat ongelmat 4k/120 hz ja puuttuvat vrr ym. Raskain Sydämmin lähti takaisin ja odotukset on kyllä suuret xj90/95.
Mulla oli myös testissä cx ja täytyy myöntää että sonystä tykkäsin enemmän. En vaan pystynyt elämään oledin black crushin kanssa.
Edit...itseltä löytyy molemmat uudet konsolit niin 120 hz on kyllä aivan pakko olla.
Itse en pelaa. (Ainakaan vielä mut ehkä saan pojan vanhan pleikan kun hän ostaa uusimman). Päätellyt ettei 120hz anna lisäarvoa futikseen eikä leffoihin eli onkos näin?
Hintatakuu toimii Gigantissa kyllä esimerkillisesti. Vaikka halvempi hinta olisi tuon 50 päivän aikana jossain muussa kivijalassa jossa tuotetta heti saatavilla, on Gigantin myymälään marssimalla saanut aina myös rahana erotuksen.Sehän kävi kivuttomasti. 100€ lahjakortti tuli välittömästi sähköpostiin, kun sain ihmisen aspasta kiinni ja kerroin asian. 50 päivää on hintatakuu.
Philips Android TV sekä Yle Areena. Mitenkä saa esille elokuvista esiin lisätietoja kuten esim. elokuvan koko nimen, muutamin rivin selostuksen ym tiedot? Sama koskee muita ohjelmia jossa vain yksi jakso. Areenasta kun löytää jonkin mahdollisesti mielenkiintoisen elokuvan jossa pitkä nimi, näkee nimestä vain osan eikä mitään muuta tietoa. Olisi hyvä nähdä koko nimi ja selostus mistä elokuva kertoo, ennenkuin katsomisen aloittaa. Sarjoissa tämä ei ole ongelma, sillä niihin avautuu "alavalikko" jossa kaikki tiedot ja sarjojen jaksot.
Kaikki nuo ylimääräiset härpäkkeet ja mainokset mistä jotkut valittaa on helpointa poistaa kun ei käytä television älytoimintoja ollenkaan itsellä on tv aina tietokoneessa kiinni, niin eipä tule ikinä mitään turhia juttuja, ymmärrän toki että kaikki ei näin tv halua tai pysty käyttämään.On se näköjään omassakin tuolla. Täysin turha tuo on omasta mielestä.
Jep, tuo auttoi, kiitos.Käytät ilmeisesti esiasennettua YLE Areenaa.
Poista se ja lataa Google Playstä Android TV:n YLE Areena niin näyttää erilailla.
Ei vaikuttaisi Sonyn omien sivujen mukaan olevan muuta eroa, kuin reunuksen väri ja xh9077:ssa on kahden asennon jalka.Television osto harkinnassa ja vähän ihmetyttää nämä mallit. Budjetti sellainen, että mitä alemmas alle tonnin päästään, sen parempi. Kiinnostaisi kuitenkin televisio, jossa on HDMI 2.1 ihan mahdollista tulevaa pelaamista ajatellen. Käyttökohteena suoratoistopalvelut, elokuvat, ihan tv:n katselu ja jonkin verran myös pelaaminen. Nykyinen television on 10 vuotta vanha alkaen malli, joten mikä tahansa on todennäköisesti iso päivitys. Tilan vuoksi suurempi kuin 55" ei mahdu. Olen katsellut eri malleja tässä ja Sonyn XH90, voisi olla kiinnostava. Kuitenkin verkkiksesta löytyy kahta eri mallia haulla, joissa on nähdäkseni eri värinen kehys ja 200€ ero hinnassa. Onko tässä nyt jotain mitä en vaan tajua? Jos jollain on ehdotuksia paremmista vaihtoehdoista niitäkin otan mielelläni vastaan ja tarvittaessa on myös mahdollista odotella jonkin aikaa ostoksen kanssa.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Toinen on kampanjatarjouksessa ja toinen ei. Sonyn sivuillakin vain yksi sivu XH90/92 sarjan telkuille, josta näkee teknisistä tiedoista että XH9077:ssä on hopeanvärinen kehys ja 2 mahdolliseen asentoon asennettava jalusta, muuten teknisesti identtinen.Television osto harkinnassa ja vähän ihmetyttää nämä mallit. Budjetti sellainen, että mitä alemmas alle tonnin päästään, sen parempi. Kiinnostaisi kuitenkin televisio, jossa on HDMI 2.1 ihan mahdollista tulevaa pelaamista ajatellen. Käyttökohteena suoratoistopalvelut, elokuvat, ihan tv:n katselu ja jonkin verran myös pelaaminen. Nykyinen television on 10 vuotta vanha alkaen malli, joten mikä tahansa on todennäköisesti iso päivitys. Tilan vuoksi suurempi kuin 55" ei mahdu. Olen katsellut eri malleja tässä ja Sonyn XH90, voisi olla kiinnostava. Kuitenkin verkkiksesta löytyy kahta eri mallia haulla, joissa on nähdäkseni eri värinen kehys ja 200€ ero hinnassa. Onko tässä nyt jotain mitä en vaan tajua? Jos jollain on ehdotuksia paremmista vaihtoehdoista niitäkin otan mielelläni vastaan ja tarvittaessa on myös mahdollista odotella jonkin aikaa ostoksen kanssa.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Pahiksen Philips töllö kun katsoo Areenaa, niin vähän väliä tulee tommonen ilmoitus ja pitää käynnistää katselu uudelleen
Tää TV on Saphi käyttiksellä eikä voi asentaa mitään versioita.Eilen opin tältä palstalta, että tuota Areenna on kaksi eri versiota. Eli mahodllisesti esiasennettu versio sekä google kaupasta asennettava versio. Minulla oli toisenlaista ongelmaa areenan kanssa ja se ratkesi asentamalla versio google kaupasta. Riippuen kumpaa käytät, kokeile toista.
Television osto harkinnassa ja vähän ihmetyttää nämä mallit. Budjetti sellainen, että mitä alemmas alle tonnin päästään, sen parempi. Kiinnostaisi kuitenkin televisio, jossa on HDMI 2.1 ihan mahdollista tulevaa pelaamista ajatellen. Käyttökohteena suoratoistopalvelut, elokuvat, ihan tv:n katselu ja jonkin verran myös pelaaminen. Nykyinen television on 10 vuotta vanha alkaen malli, joten mikä tahansa on todennäköisesti iso päivitys. Tilan vuoksi suurempi kuin 55" ei mahdu. Olen katsellut eri malleja tässä ja Sonyn XH90, voisi olla kiinnostava. Kuitenkin verkkiksesta löytyy kahta eri mallia haulla, joissa on nähdäkseni eri värinen kehys ja 200€ ero hinnassa. Onko tässä nyt jotain mitä en vaan tajua? Jos jollain on ehdotuksia paremmista vaihtoehdoista niitäkin otan mielelläni vastaan ja tarvittaessa on myös mahdollista odotella jonkin aikaa ostoksen kanssa.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Oon kyllä miettiny sitäkin, jos ostais tuon xh95, koska ei mitään hajua, millon edes pystyy ostaan ps5 ja vaikka pystyiski niin millon oikeasti ostan. Siihen voi mennä paljon aikaa niin siihen asti vois muuten nauttia paremmasta kuvasta. Nyt kun tällä hetkellä hintaeroa on vaan 100e ja menisi vielä budjettiin.XH90 on melko himmeä HDR:ää ajatellen, jos haluaa sillä tavalla "future-proof" TV:n. Ja käsittääkseni siinä on jotain blurria 4K/120hz asetuksilla, vai onko se jopa kaikilla 120hz asetuksilla. Lisäksi siihen on luvattu muut HDMI 2.1 jutut loppuvuodesta, mutta voiko noihin lupauksiin aina luottaa.
Tuohon hintaan on tänä vuonna aika haastava saada joka osa-alueella huipputelevisiota. XH95 on melko loistava muuten, mutta siinä ei ole HDMI 2.1.
Oon kyllä miettiny sitäkin, jos ostais tuon xh95, koska ei mitään hajua, millon edes pystyy ostaan ps5 ja vaikka pystyiski niin millon oikeasti ostan. Siihen voi mennä paljon aikaa niin siihen asti vois muuten nauttia paremmasta kuvasta. Nyt kun tällä hetkellä hintaeroa on vaan 100e ja menisi vielä budjettiin.