2020 malli. Tietenkin apin poistaminen ja uudelleenasentaminen kannattaa tehdä, en tiedä miten tuon Saphin sovellukset päivittyy, mutta se nyt on melko varmaa että esiasennettu sovellus on vanha.
Varmistettu Philipsiltä tänään, ei ole uudempaa ja eikä ollut tiedossa että olisi tulossakaan uudempaa Netflix versiota. Samaten kun kysyin, että on tulossa Disneytä ollenkaan, niin epäili ettei ainakaan ihan hetkeen olisi Disney tulossa.
Uusin päivitysversio tullut viimeviikolla:
Mikäli tuo on se päivitys minkä myös telkkari ityse löytää viimeisimmäksi niin ei tosiaan ole mikään muu kuin itse käyttis ilmeisesti, apit päivittyy jos päivittyy ja niinkuin Netflixistä huomataan niin eivät päivity.
Toki epäilen, että Netflixin valikot eivät missään televisiossa ole 4K - max FHD.
En tiedä mikä on valikoiden tarkkuus on WIN10 apissa, mutta onhan se ylivoimainen verrattuna tuon telkkarin omiin. Kun 2K näytöltä katselen niin onhan tämä WIN10 netflix aivan ylivertainen niin valikoiltaan, niiden laadultaan kuin videoiden kuvanlaadulta.
Jos kekkaan missä tietokoneessa olisi HDMI niin pitää kiikuttaa tuon telkkarin viereen ja kokeilla. Mutta tosiaan Andoid boxi varmaan korjaa tuon ongelman, eiköhän Androidin valikot ja videokin ole ihan siistit.
Jos Netflixissä on vikaa kuvanlaadussa niin kannattaa varmaan laittaa sinne valitusta- kyllä Netflix sovelluksillensa tuen antaa.
Olin sinnekin yhteydessä, ohjasivat vain niiden geneerisiin ohjeisiin jossa lähinnä tarkistellaan kaikkea tyhmää nettiyhteydestä lähtien. Hassua kyllä, ne ohjeet on nimenomaan geneerisille netflix apeille, ei tälle Philipsin netflixille jossa ei esim. saman nimisiä valikkojakaan toki ole. Toki ne löytää kun kokeilee, mutta kuvaa kuinka hyvin edes Netflix viitsii panostaa noihin telkkareiden omiin kuraappeihinsa.
Netflix ei mitään käytännön tukea anna, varsinkaan kun annoin jo esitiedoissa niille ne tiedot paljonko esim. heidän oman ohjelmansa testerin mukaan netin nopeus siihen telkkarille on ja silti ohjeet oli muotoa "kokeile onko nettiä" ja "UHD videä tarttee 25 megaa kaistaa" jne. paskaa.
Niin ja sellainen Disclaimer, itse telkkarin kuvanlaadusta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Kun vehkeen ainoalla 4K tarkkuuteen kykenevällä apilla eli youtubella kokeilin niin kyllähän se 4K HDR video hyvältä minun harjaantumattomaan silmääni näyttää, eli tuohon laatuun jos joskus pääsen jostain muustakin lähteestä kuin Youtubesta niin hyvinkin saatan jättää tietokoeen kiinni ja katsoa viihdettä myös telkkarista tulevaisuudessa.