Mikä on urheilustriimaajan valinta tällä hetkellä? Varmaan 80 % katselusta NHL:ää, Liigaa ja Valioliigaa Chromecastilla. Appsit kännykässä, telkkarin appsit täysin sivuseikka mulle. Android vaikuttaa täysin turn-offilta, mitä olen siitä keskusteluja seurannut. Tärkeintä sulava liiketoisto Viaplayltä ja muilta tarjoajilta, kaikkein mieluiten ilman mitään truemotioneja tms. Leffoja katson äärimmäisen harvoin, en pelaa lainkaan. Mustan ei tarvitse olla maailmanennätystasolla, pikselinviilaaminen ei kiinnosta pennin vertaa, en erota tältä etäisyydeltä 4K:ta Full HD:stä. Olenko niin marginaalikäyttäjä, ettei mulle ole omaa tarjontaa?
Varmaan tuo kysymys kääntyy niin, että mistä mun EI kannata maksaa? Seuraavan telkkarin täytyy olla tyylikäs, Samsungia en osta. Mikään Suomen suurin TV tuohon ei mahdu. Hyvä kun 55" menee.
Varmaan tuo kysymys kääntyy niin, että mistä mun EI kannata maksaa? Seuraavan telkkarin täytyy olla tyylikäs, Samsungia en osta. Mikään Suomen suurin TV tuohon ei mahdu. Hyvä kun 55" menee.