Itselläni siis tuo 65PUS7803, ja ambilight täysin ehdoton koska huone on muuten täysin ilman valoja, joten tuo mukavan lisän katselu kokemukseen, paneelista ei harmainta hajua, mutta musta on ihan riittävän mustaa ja valkoinen valkoista, en huomaa mustan sävyssä mitään ongelmaa, kuvan laatu on ihan perkeleen hyvä, FHD upscaling toimii paremmin kuin hyvin, ja 4k mitä nyt testaillut on 10/10, tosiaan tässä vaan jatkuu vielä taistelu philesko aspan kanssa että meneekö takuu vaihtoon koska oikeassa yläreunassa on erittäin paha valo/glow/mikälienee ongelma joka esiintyy ihan mistä tahansa kohdasta ruutua katsoo, kaikki muut reunat on ok, joten tuo häiritsee aika paljon, ja tälläkertaa philipsi on saanut valikot ja jopa androidin toimimaan ilman odottelua, ainut toinen ongelma on että you tube 60Hz HDR videot pä-pä-pä-pätkii(tietokoneen kautta ei pätki?), mut en ole jaksanut selvittää onko tuo wifi vaiko mikä syynä? ja on ihan perus telkan oma YT sovellus kun ilmeisesti se pitäis asentaa google playsta et on toimivampi? ja itse kun olen hyvin tarkka (perfektionisti, kiitos putki telkoille joita olen säätänyt loputtomiin) tuon kuvan virheiden suhteen niin testattuna kaikillä RBG/gray scale/yms testikuvilla ei ilmene yhtään mitään epätasaisuutta tai muutakaan ongelmaa, paitsi tuo perkeleen oikean yläkulman valovuoto? aikasempi malli oli myös phileskon 46" olikohan 7007? ja siinä musta oli kyllä täysin mustaa, ja 100Hz(120) paneelilla joten liiketoisto oli parempaa mut ei tuosta totuttelun jälkeen ole pahaa sanottavaa, kuvan laatu HD boxin kautta on aivan järjettömän kaunista katseltavaa.
Ps. tässä jo 30v aikana on aina ollu ongelmia philipsin huollon kanssa, joten aika nihkeeltä vaikuttaa nytkin et menis vaihtoon, vai suosiolla känisä "rikon" tuon ja laitan vakuutukseen? toisaalta ei oo vakuutusta, mut mut... xD