Yleinen suositelkaa peliä -ketju

Meidän suosikki Unravel Two
Tarjouksessa 3,99 Unravel Two
Tämän tyylilajin co-oppeja ei taida liikaa olla..
Jotain Trineä kokeiltiin muttei oikein iskenyt. Cuphead oli aivan liian vaikea..
Ekasta Unravelista ei oikein välitetty, mutta pitää ehkä kokeilla tuota kakkosta vielä. Trineä kokeiltiin joskus, mutta ei se jaksanut meillä kantaa. Myös Crash Team Racing Nitro-Fueled ja Rayman Legends olivat hetken aikaa ihan hubaa, mutta siinäpä se sitten. Wipeout Omega Collection on ollut aktiivisessa käytössä vuosia, mutta eipä sitäkään jaksa kuin lyhyen hetken kerrallaan.

Vähän on sellainen fiilis, että laatutuotanto keskittyy joko totaalisiin yksinpeleihin, tai sitten nettipeleihin. Ja sitten toisaalta laadukkaammat pienemmän budjetin pelit ovat joko täydellisen näkymättömissä varsinkin konsolipuolella.

Mites Team Sonic Racing? Tästäkään ei omaa kokemusta, en Steamin puolella saanut padia toimimaan tämän kanssa jostain syystä, ehkäpä nyttemmin olisi päivittänyt tän kuntoon, pitääkin testata tässä joku päivä. Edeltäjä, Sonic and All-Stars Racing Transformed, on meikäläisen ykkössuosikki näistä karting peleistä, Crash Team Racing sitten perässä podiumilla.

Mitähän hyviä suhteellisen nopeatempoisia action rpg pelejä olisi PC:lle? Olen nyt pari viikkoa pelannut Zenless Zone Zeroa enkä koskaan olisi uskonut että pelaisin gacha/mobiilipeliä. Tykästyin kuitenkin tuohon nopeatempoiseen taisteluun.

Nier Automata on yksi vaihtoehto. Bayonettat myös. Stellar Blade tulee vasta ensi vuonna. Wukong ilmeisesti on enemmän hidastempoinen ja enemmän souls like, mutta ei kuitenkaan niin hidastempoinen kuin Souls pelit. Onkohan olemassa jotain indie-pelejä joita ei meinaa löytää jos googlettaa Action RPG?

Armored Core 6 saattaisi myös mennä tähän kategoriaan, tosin siinä taistelu on enemmän pitkältä matkalta kuin vihujen mättämistä turpana läheltä. Efektit ovat kuitenkin juuri sitä mitä haen.

Olisiko suositella mobiilipelejä. Uusi puhelin, niin vois asentaa jonkun pelin.

Pelaaminen tulisi olemaan hieman aikaa ennen nukkumaanmenoa. Toivoisin suht simppeliä peliä, mutta koukuttavaa. Tekee mieli palata pelin pariin uudestaan. Ei sellaisia, että pitää sormet kipeenä hakkailla. En oo nyt hetkeen seuraillu, millaisia mobiilipelejä tullut.

Olen kohta kuukauden hieronut Zenless Zone Zeroa. Ensimmäinen mobiilipeli jota olen jaksanut vartin pidempää. Taistelu on suhteellisen yksinkertaista, mutta addiktoivaa. Täydellinen peli kun ei jaksa pelata mitään "oikeaa". En tosin tiedä meneekö tämä tuohon sormet kipeenä hakkaamiseen, mutta en ainankaan ole niin kokenut kun olen junassa tätä puhelimella hieronut. Tarinaa on kyllä monta kymmentä tuntia, mutta tätä voi hyvin pelata 5-20 minuutin sessioita varsinkin jos tekee vain dailyt. Toki tässä on gacha mekaniikat, mutta en ole kuukauden aikana juurikaan kokenut että se olisi tässä mitenkään epäreilu tai haittaisi pelaamisen tahtia tunkematta peliin penniäkään rahaa.

Viimeksi muokattu:
Mitähän hyviä suhteellisen nopeatempoisia action rpg pelejä olisi PC:lle? Olen nyt pari viikkoa pelannut Zenless Zone Zeroa enkä koskaan olisi uskonut että pelaisin gacha/mobiilipeliä. Tykästyin kuitenkin tuohon nopeatempoiseen taisteluun.

Nier Automata on yksi vaihtoehto. Bayonettat myös. Stellar Blade tulee vasta ensi vuonna. Wukong ilmeisesti on enemmän hidastempoinen ja enemmän souls like, mutta ei kuitenkaan niin hidastempoinen kuin Souls pelit. Onkohan olemassa jotain indie-pelejä joita ei meinaa löytää jos googlettaa Action RPG?

Armored Core 6 saattaisi myös mennä tähän kategoriaan, tosin siinä taistelu on enemmän pitkältä matkalta kuin vihujen mättämistä turpana läheltä. Efektit ovat kuitenkin juuri sitä mitä haen.

Olen kohta kuukauden hieronut Zenless Zone Zeroa. Ensimmäinen mobiilipeli jota olen jaksanut vartin pidempää. Taistelu on suhteellisen yksinkertaista, mutta addiktoivaa. Täydellinen peli kun ei jaksa pelata mitään "oikeaa". En tosin tiedä meneekö tämä tuohon sormet kipeenä hakkaamiseen, mutta en ainankaan ole niin kokenut kun olen junassa tätä puhelimella hieronut. Tarinaa on kyllä monta kymmentä tuntia, mutta tätä voi hyvin pelata 5-20 minuutin sessioita varsinkin jos tekee vain dailyt. Toki tässä on gacha mekaniikat, mutta en ole kuukauden aikana juurikaan kokenut että se olisi tässä mitenkään epäreilu tai haittaisi pelaamisen tahtia tunkematta peliin penniäkään rahaa.
Tässä varmaan hyvinkin paljon määrittää mikä lasketaan action RPG:ksi on aika lavea kategoria. Ilmeisesti kuitenkin jotain miekkamättöä? "Efektit" jäi kyl itellä ymmärtämättä ihan kokonaan vaikka sitä juuri haet.

Middle-Earth: Shadow of Mordor/War, Batman Arkhamit, Darksidersit nyt ensimmäisenä tulee mieleen joissa aika nopeatempoista mättöä.

Tässä varmaan hyvinkin paljon määrittää mikä lasketaan action RPG:ksi on aika lavea kategoria. Ilmeisesti kuitenkin jotain miekkamättöä? "Efektit" jäi kyl itellä ymmärtämättä ihan kokonaan vaikka sitä juuri haet.

Middle-Earth: Shadow of Mordor/War, Batman Arkhamit, Darksidersit nyt ensimmäisenä tulee mieleen joissa aika nopeatempoista mättöä.

Efektit as in particle effectit sun muut visuaaliset efektit kun mättää vihuja turpaan sekä ääniefektit. Varsinkin äänipuolella on todella tyydyttävää jos isot lyönnit tuntuvat. Armored Coressa esimerkiksi on todella visuaaliset hyökkäykset.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 861
Jäsenet
74 889
Uusin jäsen
Beat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom