Yleinen suositelkaa peliä -ketju

Tactical Breach Wizards on todella hyvä. Jos länkkärit maistuu niin suosittelisin myös Hard Westiä.

Mutta lempipelini genressä on Into the Breach. Se on vähän erilainen kuin nuo muut, tyylitellympi ja puzzlemaisempi. Ja roguelite. Erilaisia buildivariantteja löytyy määrättömiin ja niitä kaikkia on hauska käyttää.

Missään näistä ei rakenneta tukikohtaa.
Hard Westit on pelattuna. Into The Breach on saatu ilmaiseksi ja kokeiltu, mutta ehkä siihen voisi perehtyä enemmän.

Suositelkaa vuoropohjaista taktiikkaa. Pidin mm. Gears Tacticsista ja XCOM: Chimera Squadista.

En pitänyt muista XCOM:eista, koska liikaa tukikohtanysväystä.

Olisiko esim. Metal Slug Tactics hyvä vaihtoehto? Entä Tactical Breach Wizards?

Tactical Breach Wizards on melkein enemmän puzzle kuin taktiikkapeli. Ainakin jos pelaa vaikeimmalla. Toki erilaisia mahdollisuuksia tasojen läpäisyyn silti on, mutta loputon vuorojen nysväys ja kelaus antaa mahdollisuuden aina pelata optimaalisesti.

Samaan sarjaan menee myös Druidstone: Secret of the Menhir Forest, jos geneerinen fantasiahömppä ei haittaa. Siinäkin on undo (osalle liikkeistä) ja kokonaisen vuoron peruuttaminen (kerran tehtävän aikana). Tätäkin porukka sanoo, että tehtäviin on vain yksi ratkaisu - itse olen vahvasti eri mieltä, Hardillakin saa tehdä virheitä ja käyttää eri pelityylejä.

Itselleni nämä ovat suosikkipelejä, mutta voi olla ettei osu ihan samanlaiseen taktiikkahermoon. Kannattaa kuitenkin kokeilla, Druidstone on alessa tällä hetkellä 3,4€.

Tactical Breach Wizards on melkein enemmän puzzle kuin taktiikkapeli. Ainakin jos pelaa vaikeimmalla. Toki erilaisia mahdollisuuksia tasojen läpäisyyn silti on, mutta loputon vuorojen nysväys ja kelaus antaa mahdollisuuden aina pelata optimaalisesti.

Samaan sarjaan menee myös Druidstone: Secret of the Menhir Forest, jos geneerinen fantasiahömppä ei haittaa. Siinäkin on undo (osalle liikkeistä) ja kokonaisen vuoron peruuttaminen (kerran tehtävän aikana). Tätäkin porukka sanoo, että tehtäviin on vain yksi ratkaisu - itse olen vahvasti eri mieltä, Hardillakin saa tehdä virheitä ja käyttää eri pelityylejä.

Itselleni nämä ovat suosikkipelejä, mutta voi olla ettei osu ihan samanlaiseen taktiikkahermoon. Kannattaa kuitenkin kokeilla, Druidstone on alessa tällä hetkellä 3,4€.
Ai että Druidstone. Eksyin joskus vahingossa kokeilemaan tuota peliä (varmaan halvan hinnan ja visuaalisen ilmeen takia) ja oli aivan mahtava. En edes tiennyt tykkääväni tuon genren peleistä :geek:tuohon perään taisin pelata Wasteland 3:n ja se oli kyllä myös todella jees.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 448
Jäsenet
82 343
Uusin jäsen
Jarno_6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom