Mitäs suosittelisitte PS4:lle pelattavaksi Disco Elysiumin ohessa. Harvinaislaatuinen ja loistava peli, mutta kaipaan jotain toiminnallisempaa siihen vierelle.
Tykkään älyttömästi peleistä, joissa on ns. roolipelielementtejä eli hahmon kehittämistä yms. ja craftaus ja grindaus miellyttävät myös. Tunnelma ehdottoman tärkeää. Tarina on vanhentumisen myötä yhä tärkeämmässä roolissa. Olisiko Kingdom Come tällainen peli? Toimiiko perus PS4:llä suht moitteettomasti?
Pelejä, joista tykkäsin ihan simona ovat mm.:
MGS5, Dying Light, Yakuza 0, Days Gone ja Vampyr, Skyrim, Borderlanda 1&2, The Witcher 3 (tosin loppu meni melko "silmät kiinni", kun oli niin järkyttävän pitkä)
Pelejä, joista tykkäsin, mutta jokin jäi uupumaan:
Horizon Zero Dawn (loistava tarina, maailma taasen liian staattinen), RDR2 (en tykänny tarinasta yhtään, mutta maailma täydellisin mitä missään pelissä tavannut), FF7 Remake (paljon fan serviceä, mutta jotenkin liian putki ja taistelu ei vaan iskenyt yhtään), Resident Evil 7 (loistava, mut... en tiedä), Hitman 2 (hyvä tunnelma ja idea, mutta olen liian putkiaivo keksiäkseni ja nauttiakseni eri tappotapoja), Assassin Creedit (tykkäsin Originista ja Odysseuksesta, mutta ei jaksa enää ubipelejä, Valhalla jäikin tylysti kesken), Fallout 4 (rakentelu bebasta, muuten todella kiva, joskin kaukana New Vegasin tunnelmista)
Pelejä, jotka jäivät kesken:
Battlefield 5, FarCry: New Dawn, Batmanit (loistavia pelejä, mutta ikä ajanut ohi supersankaripeleistä), The Last of Us Remaster (mahtava alku, mutta en vaan pääse sisään peliin, eikä kömpelö ohjaus auta asiaa), Deus Ex: Mankind Divided (jotenki tuntuu, että nuorempana olisin rakastanut tätä, mutta mikään pelissä ei vedonnut), Unchartedit (hyviä pelejä, ei vaan mulle), GTA:t (ykkösosa ja San Andreas ainoat, joista tykkäsin. Eivät ole mulle nämä pelit)