Kyllä itsellä tuo CS:GO on ollut parasta viihdettä kavereiden kanssa, aloitin itse vasta hiljan kun pyysivät mukaan ettei tarvi itänaapureita aina katsella. Nelistään kun pelaa niin touhussa on jo järkeä mutta varsinkin jos saatte viidennen mukaan niin sitten. Lisäile ihmeessä steamissa jos tarvii täytettä joskus. Oppimiskäyrähän tuossa on kova lähinnä siksi että vastustajilla on usein tuhansiakin tunteja alla, mutta Source kokemuksesta varmasti apua. Itse FPS oon konsoleilla vaan ennen hakannut niin kyllä edelleen on opittavaa, mutta palkitsevaa touhua.
Myös Rainbow 6 Siege ostettiin alennuksesta mutta koko porukka ei siihen ihan lämmennyt, mutta omasta mielestä menevä peli. PUBG voisi teille kanssa olla hyvä kun voitte mitoittaa pelimoodin sen mukaan monta on samaa aikaa linjoilla. Pitäis sun setupilla ok pyöriä. Itselle nuo battleroyalit aiheuttaa vain harmaita hiuksia, niin en tiedä minkälainen meininki siellä nykyään.
Sittenhän on tämä uusin tulokas Valorant joka tulee olemaan suosittu tulevan kesän vähintään.
Tais kaikki olla versus suosituksia kun en oo noita co-oppeja hakannut