Hei,
Olen kyselemässä asiantuntijoiden apua uuden pelin löytämiseen.
Olen 30+ nais-senioripelaaja (tällä hetkellä tauolla).
Pelaillut kaikenlaista lapsuudesta lähtien: Nintendolla SuperMariot yms, sitten pleikkarilla Tony Hawk, GTA ja lukuisia, lukuisia muita pelejä jotka tuottivat suurta huvia, mutta nimet jääneet unholaan.
Se peli, joka täydellisesti vei sydämen oli FFXI, jonka aloitin 2006 ja lopetin muutama vuosi sitten, kun ei oikein enää tuntunut löytyvän tavoitteita - eikä elämäntilanne suosinut pelaamista. Olen kuitenkin kaivannut pelaamista jokaikinen päivä, ja nyt olisi taas mahdollisuus etsiä jokin uusi peli.
FFXI:n pariin päädyin kaverien mukana, joten en itse silloinkaan aktiivisesti itse ollut mukana "löytämässä" minulle sopivaa peliä. Kyseiset kaverit eivät pärjänneet yhtä hyvin kuin minä, ja lopettivat kaikenlaisen pelaamisen jo paljon minua aiemmin. Heistä ei siis ole enää apua.
PC-pelaaminen sopii minulle ylivoimaisesti parhaiten.
Uusi kone kyllä pitäisi hankkia, mutta siihenkin olisi nyt mahdollisuus.
Vahvuuteni on nopea tilanteiden lukeminen ja reagointi. Heikkous liikkumisessa esim. tilanteissa, joissa pitää hypätä ja osua erittäin pienelle laskeutumisalueelle - tällöin ikävän usein osun harhaan ja putoan.
Olisiko kukaan täällä niin ystävällinen, että osaisi ehdottaa jotakin, mitä voisin kokeilla?
Pelien hinnat eivät nykyään ole sellaisia, että siitä tulisi kynnys. Ei haittaa, jos "menetän" kokeiluun parikymmentä euroa.