Yleinen nuuskalanka

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Kyselin Nikotiinipusseilta ohimennen, ovatko tietoisia ja kuulemma ovat. Sanoivat myös, että Black Friday voi vaikuttaa edelleen + eivät kuulemma Postin päässä välttämättä käsittele paketteja järjestyksessä.
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Kyselin Nikotiinipusseilta ohimennen, ovatko tietoisia ja kuulemma ovat. Sanoivat myös, että Black Friday voi vaikuttaa edelleen + eivät kuulemma Postin päässä välttämättä käsittele paketteja järjestyksessä.
Okei no kunhan tulee ettei jää posti paten huulen täytteeks.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Okei no kunhan tulee ettei jää posti paten huulen täytteeks.
Olen odotellut 26.11 tehtyä tilausta joka myös jumittaa Liettuassa. Otin yhteyttä Postiin ja sain Postilta vastauksen että paketti on ainoastaan lajittelukone rekisteröinyt ja mitään muuta merkintää järjestelmissä ei ole. Posti pyysi olemaan yhteydessä toimittajaan, että Posti ja toimittaja voisivat selvittää asiaa. No olin yhteydessä toimittajaan ja samat arvailut sain kuin muutkin näemmä ovat saaneet. Mielenkiintoista, että Posti näkee tarpeen selvittää asiaa, mutta toimittaja ei ole halukas asiaa selvittämään Postin pyynnöstä huolimatta ( välitin Postin vastauksen toimittajalle). No ensi viikon torstaihin asti pakettia odotan, sen jälkeen teen ilmoituksen Paytrailille.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Ainiin, mulle Nikotiinipusseilta sanottiin, että paketti voi kanssa olla mahdollisesti Suomessa vaikka seurannassa lukisikin, että vasta Liettuassa. Mut aika paha tuo Bosenkin tapaus, jos ei halua toimittaja edes yrittää selvittää.
 
Liittynyt
21.06.2021
Viestejä
100
Tuli huomattua, että nikotiinipussit kuivuu avaamattomassa tornissa aivan korpuiksi huoneilmassa. Onnistuuko vielä pelastamaan jotenkin? Jääkaapissa tai pakastimessa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Ainiin, mulle Nikotiinipusseilta sanottiin, että paketti voi kanssa olla mahdollisesti Suomessa vaikka seurannassa lukisikin, että vasta Liettuassa. Mut aika paha tuo Bosenkin tapaus, jos ei halua toimittaja edes yrittää selvittää.
Saman vastauksen sain myös, mutta luulisi että Postilla olisi tieto jos paketti olisi Suomessa?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Saman vastauksen sain myös, mutta luulisi että Postilla olisi tieto jos paketti olisi Suomessa?
Niinpä. Mut en mä myöskään usko, että lafkat haluaisi alkaa kusettamaan kun ovat kuitenkin toimineet hyvin. Tuohon Liettuan Itellaan ei varmaan mitenkään fiksusti saa yhteyttä?

Mutta jännä kyllä tuo, ettei toimittaja halua enempää tehdä yhteistyötä Postin kanssa tai näin ymmärsin?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Millainen homma Paytrailin kanssa tappelu on, että saako sieltä helposti rahat takasin vai kannattasko vielä odottaa kun viikko kuitenkin vaan mennyt?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Millainen homma Paytrailin kanssa tappelu on, että saako sieltä helposti rahat takasin vai kannattasko vielä odottaa kun viikko kuitenkin vaan mennyt?
Joskus olen Paytrailin apua käyttänyt. Ei sieltä rahoja taida helpolla takaisin saada mutta apua asian selvittämiseen saa, jos myyjä on haluton reagoimaan selvityspyyntöihin.

Itse odotan, että kaksi viikkoa on kulunut. Sen jälkeen alan painostamaan asian selvitmisessä kaikim keinoin jos tavaraa ei ole toimitettu eikä lähetysseuranta ole päivittynyt.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Joskus olen Paytrailin apua käyttänyt. Ei sieltä rahoja taida helpolla takaisin saada mutta apua asian selvittämiseen saa, jos myyjä on haluton reagoimaan selvityspyyntöihin.
Jees. Saa nyt nähdä, kuinka käy. Ei tässä isosta summasta puhuta, ja tosiaan "vasta" viikko mennyt, mut aina ennen 2-3 päivää vaan mennyt. Jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu mitään, niin tarttee kysellä uusiksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Jees. Saa nyt nähdä, kuinka käy. Ei tässä isosta summasta puhuta, ja tosiaan "vasta" viikko mennyt, mut aina ennen 2-3 päivää vaan mennyt. Jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu mitään, niin tarttee kysellä uusiksi.
Postin chatin kautta kannattaa myös kysellä heidän tietoja lähetyksestä. Minulla Posti näki myös Liettuan Itellan tiedot.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Postin chatin kautta kannattaa myös kysellä heidän tietoja lähetyksestä. Minulla Posti näki myös Liettuan Itellan tiedot.
Joo, tarttee sinnekin olla yhteydessä sitten. Tässä vielä kuitenkaan viitti alkaa liikaa vääntämään kun voi tosiaan olla vaan ruuhkaa. Ja se on kuitenkin Nikotiinipusseilta liikkunut nopeasti niin kaikki kiinni Itellasta.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
520
Tuli huomattua, että nikotiinipussit kuivuu avaamattomassa tornissa aivan korpuiksi huoneilmassa. Onnistuuko vielä pelastamaan jotenkin? Jääkaapissa tai pakastimessa?
ei välttämättä päde näihin korvikepusseihin mutta kokeile, laita omenansiivu kiekon sisälle esim. yö ajaksi.
aamulla siivu roskiin ja pussit huuleen. :snus:
 
Liittynyt
01.03.2020
Viestejä
106
Sama homma täällä. 27.11 rekisteröitynyt Liettuan Itellalle lähetys ja siihen loppuu seuranta.
Kyselin myös tilauksen perään ja sain vastaukseksi tuota samaa BF paskaa.
Ei mitään halukkuutta palauttaa rahoja.
Tämä siis Nicofylla.

Täytyy se 2 viikkoa odottaa ja sen jälkeen alkaa ruikuttamaan paytrailille, josko sieltä jotain saisi takaisin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Sama homma täällä. 27.11 rekisteröitynyt Liettuan Itellalle lähetys ja siihen loppuu seuranta.
Kyselin myös tilauksen perään ja sain vastaukseksi tuota samaa BF paskaa.
Ei mitään halukkuutta palauttaa rahoja.
Tämä siis Nicofylla.

Täytyy se 2 viikkoa odottaa ja sen jälkeen alkaa ruikuttamaan paytrailille, josko sieltä jotain saisi takaisin.
Jaaha, eli Nicofyn lento taisi loppua lyhyen kun alussa toimivat hitaasti ja nyt selkeästi taas menty alaspäin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Itse olen alkanut käyttää snusdirectiä. On kyllä nopea toimitus ja vähän luotettavampi paikka kun nuo nikotiinipussit ja nicofy. Viimeksi tuli kahdessa päivässä tilaus perille, minkä lisäksi yli 20€ tilauksiin ilmainen toimitus.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Heittäkääs sit kaikki Nikotiinipussien ja Nicofyn kanssa painivat, miten hommat päättyivät.

Itse olen alkanut käyttää snusdirectiä. On kyllä nopea toimitus ja vähän luotettavampi paikka kun nuo nikotiinipussit ja nicofy. Viimeksi tuli kahdessa päivässä tilaus perille, minkä lisäksi yli 20€ tilauksiin ilmainen toimitus.
Mulla näyttää, että pitäs tilata 60 eurolla vähintään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Heittäkääs sit kaikki Nikotiinipussien ja Nicofyn kanssa painivat, miten hommat päättyivät.


Mulla näyttää, että pitäs tilata 60 eurolla vähintään.
Nicotine Pouches available in Finland

Katsoitko tuolta "Finland" osiosta? Noita vahvempia ei saa suomeen tilata. Tuolla ainakin lukee, että free delivery, ja kun viimeksi tilasin 20€ niin olo ilmainen toimitus.

Edit. Oho, no nyt näkyy tosiaan olevan 60€ . Onpa jännä, viimeksi riitti 20€.
What does my shipment cost?
The shipping is included for orders within the EU
Noin lukee FAQ osiossa. Täytyypä varmaan kysästä aspasta kun tilaan seuraavan kerran. Liekköhän joku bugi
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Harmi kun ei itsellä ole muuta tulossa ulkomailta, että osais vertailla kestääkö muissa toimituksissa, mutta kyllä tää ikävästi syö luottamusta kyseisiin puljuihin, vaikka aiemmin toiminut hyvin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Täytyy laittaa Snusdirectille tilaus ja kokeilla. Jos homma toimii luotettavasti niin täytyy siirtyä heidän asiakkaaksi, melko kattava valikoima heillä.

Aika erikoista kun Nicofyllä ja Nikotiinipussit.com ( sama firma muuten) on enemmänkin toimituksia mitä ilmeisemmin jumissa Liettuassa ja Postikin pyytää myyjää olemaan toimittajaan yhteydessä asian selvittämiseksi ja myyjä ei halua tehdä mitään toimituksien selvittämiseksi? Jokin tässä nyt mättää, mutta mikä? Luulisi, että myyjää kiinnostaisi selvittää ongelmat jos on lähetyksiä läjäpäin jumissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 185
Harmi kun ei itsellä ole muuta tulossa ulkomailta, että osais vertailla kestääkö muissa toimituksissa, mutta kyllä tää ikävästi syö luottamusta kyseisiin puljuihin, vaikka aiemmin toiminut hyvin.
Itsellä tuli BF tilattua toinen paketti joka tuli virosta. Oli neljässä päivässä tiistaina perillä pohjois-suomessa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Täytyy laittaa Snusdirectille tilaus ja kokeilla. Jos homma toimii luotettavasti niin täytyy siirtyä heidän asiakkaaksi, melko kattava valikoima heillä.

Aika erikoista kun Nicofyllä ja Nikotiinipussit.com ( sama firma muuten) on enemmänkin toimituksia mitä ilmeisemmin jumissa Liettuassa ja Postikin pyytää myyjää olemaan toimittajaan yhteydessä asian selvittämiseksi ja myyjä ei halua tehdä mitään toimituksien selvittämiseksi? Jokin tässä nyt mättää, mutta mikä? Luulisi, että myyjää kiinnostaisi selvittää ongelmat jos on lähetyksiä läjäpäin jumissa.
Joo, vähän tuntuu oudolta? Voisko olla jotain pimeetä diiliä Liettuan Postin ja firman välillä ja firma ei sitten halua sekaantua siihen? Mitä ymmärtänyt, niin kaikilla on kuitenkin siirtynyt myyjältä Postille (ymmärtääkseni?) Eli myyjä ei niitä kuitenkaan pänttää varastoissaan.

Tietysti ihan looginenkin selitys voisi olla, että tavaraa (muutakin kun siis nuuskaa) on tilattu Liettuan kautta niin helvetisti, että siellä on rahtilaivat täynnä eikä yksinkertaisesti mahdu kyytiin.

Mietin juuri, että auttaisiko jos ottaisi tohon UAB vai mikä olikaan firmaan yhteyttä suoraan tai Liettuan Postiin? Jos siis osaisi tarpeeksi kieltä :D

(EDIT: Tolla UAB kun googlaa, ei löydy juuri kummosia tuloksia. Onkohan sekin jokin näiden oma "kuljetusfirma"?)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 185
Mietin juuri, että auttaisiko jos ottaisi tohon UAB vai mikä olikaan firmaan yhteyttä suoraan tai Liettuan Postiin? Jos siis osaisi tarpeeksi kieltä :D
Niin tai siis nicofy voisi itse selvitellä kun tuntuu olevan koko asiakaskunnan paketit siellä jumissa. Mutta ei ilmeisesti kiinnosta. Tuonne blogiinkin voisi jotain asiasta kirjotella noiden ihQujen copy-paste markkinointiviestien sijaan ettei jokaisen tarvi erikseen kysyä säpöllä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Niin tai siis nicofy voisi itse selvitellä kun tuntuu olevan koko asiakaskunnan paketit siellä jumissa. Mutta ei ilmeisesti kiinnosta. Tuonne blogiinkin voisi jotain asiasta kirjotella noiden ihQujen copy-paste markkinointiviestien sijaan ettei jokaisen tarvi erikseen kysyä säpöllä.
Sekin tietysti. Mut mitä yllä EDITin kautta kirjoitin, niin vaikuttaisi, että tuo UABkin on joku noiden oma yritys.

Ihan vähän semmonen foliohattumeininki alkanut mietityttämään, että olisko tyypit laittaneet pillit pussiin ja rahat veks? Silti eniten hämää tuo, että paketit on siirtyneet heiltä eteenpäin. Mene ja tiedä.

Eikä Paytrailikaan varmaan hyvällä katso, kun sieltä alkaa iso lauma kyselemään rahojaan takaisin.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
412
Ei kannata tosiaan vielä hätäillä. Yleensä kyllä on paketit liikahtanu Liettuasta Vantaalle päivässä mutta mitä historiaa katselin niin on joskus mennyt tuolla samaisella välillä useampikin päivä. Arkipyhä vielä tänään niin voi hidastaa ainakin Suomen päässä toimituksia
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Onhan se näinkin. Antaa loppuviikkoon aikaa ja sitten alkaa ihmettelemään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Onko kukaan tilannut whitepouches.comista? Sielläkin näyttäisi olevan ihan mukavasti valikoimaa. Tuleeko tilaukset perille ja onko ongelmia tullin yms. kanssa?
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
12
Ite tilannu nicofyltä joka kuukausi toukokuusta alkaen, aina tullut perille alle viikossa paketit. Voi olla joulu ruuhkaa, korona tilanne yms, hieman malttia ihmiset :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Tulee perille, tullin kanssa voi olla ongelmia jos tilaat yli 4mg per pussi olevia.
Mä oon tilannu +10 kertaa. Ei ongelmia kun tilaa sallittuja.

Juu siis tosiaan noita max. 4mg tarkoitin. Ei tuolta Suomeen vissiin saa tilattu edes muuta onneksi. Onko suositella jotain merkkiä? Toi Stockholm white kiinnostais, vois laittaa muutaman purkin kokeiluun
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Onkos kellään edennyt paketin kulku? :D

EDIT: ilmeisesti korona nyt hidastaa noita kuljetuksia Suomeen, näin sanoivat postilta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.03.2020
Viestejä
106
Onkos kellään edennyt paketin kulku? :D

EDIT: ilmeisesti korona nyt hidastaa noita kuljetuksia Suomeen, näin sanoivat postilta.
Samassa tilassa molemmat.
Kysäisin Liettuan itellasta asiaa, mutta eivät ole vielä vastanneet.

Whitepouches lähetti tänään DHL:n kautta, niin katsotaan kuinka sille tilaukselle käy.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
251
Samassa tilassa molemmat.
Kysäisin Liettuan itellasta asiaa, mutta eivät ole vielä vastanneet.

Whitepouches lähetti tänään DHL:n kautta, niin katsotaan kuinka sille tilaukselle käy.
Paljos whitepouchecilla on toimituskulut? Ja mitä purkkeja laitoit tilaukseen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Laitoin snusdirectille tilauksen. Saa nähdä tuleeko nopeammin perille, alkaa olemaan varastot lopussa. Jatkossa tilaukset snusdirectille jos toimittaa luotettavasti.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Tämä korona on kyllä loistava tekosyy asiaan kuin asiaan. Raha tuntuu vaihtavan omistajaa yhtä nopeasti kuin ennenkin koronasta huolimatta.
No tääkin toki, ja miksi juuri Liettuan paketit jummais koronan takia nii kovasti kun muualta maailmasta tulee ihan nopeasti silti? Ei Liettuassa tietääkseni sen pahempi koronatilanne ole kun muuallakaan.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 004
Voiskohan noille nikotiinisäkeille laittaa oman ketjun? Kun ei ne nuuskaa ole kuitenkaan. Ja tilausseuranta ketju kans :lol:
 

vipe

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 887
Ite tilasin Nicofystä 29.11, 2.12 oli lajiteltu Vantaalla ja 3.12 hain Tampereella Postista. Eli 1-2 päivää pidempään kesti mitä aiemmin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Ite tilasin Nicofystä 29.11, 2.12 oli lajiteltu Vantaalla ja 3.12 hain Tampereella Postista. Eli 1-2 päivää pidempään kesti mitä aiemmin.
Tämä oli hyvä tieto. Olen tilauksen tehnyt 26.11 eikä paketti ole Turun seudulle päin lähtenyt vaan lajittelukone on paketin rekisteröinyt Liettuassa. Onkohan lähetykset pöllitty, kun Postikin pyysi myyjää ottamaan yhteyttä ja alkaa selvittämään asiaa. Valitettavasti myyjä selittelee tilannetta oletuksilla eikä ota selvää tilanteesta.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Tämä oli hyvä tieto. Olen tilauksen tehnyt 26.11 eikä paketti ole Turun seudulle päin lähtenyt vaan lajittelukone on paketin rekisteröinyt Liettuassa. Onkohan lähetykset pöllitty, kun Postikin pyysi myyjää ottamaan yhteyttä ja alkaa selvittämään asiaa. Valitettavasti myyjä selittelee tilannetta oletuksilla eikä ota selvää tilanteesta.
Mitä mä tänään juttelin Postin aspan kanssa, niin ainakin paketti näkyi heillä, mutta oli vielä tänään Liettuassa. En tiedä sitten, mitä siellä tapahtuu kun osalla tullut, osalla ei, osalla matkalla, osalla ei. Mutta mun paketti ainakin näkyi siis siellä, niin ei ole pöllitty (toivottavasti).

Jos tässä nyt ois oikeesti koronasta kyse, niin veikkaisin että sieltä tulis vaan kerran viikossa kuljetus tyyliin keskiviikkona. Eli annan heille tyyliin perjantaihin aikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
493
Pitäs vissiin ruveta vähentää tätä nuuskan käyttöä kun menee melkein purkki lössiä päivässä. Meneekö muilla paljon päivään?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Olin jälleen yhteydessä Postiin. Tällä kertaa sain vastauksen, että he eivät näe eivätkä tiedä Liettuan postin tilannetta tai lähetyksiä ja pyysivät olemaan yhteydessä Liettuan postiin, joten laitoin sähköpostia asiasta suoraan Liettuan postiin josta tuli automaattivastaus jossa luvataan vastata 2 työpäivän sisällä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 375
Olin jälleen yhteydessä Postiin. Tällä kertaa sain vastauksen, että he eivät näe eivätkä tiedä Liettuan postin tilannetta tai lähetyksiä ja pyysivät olemaan yhteydessä Liettuan postiin, joten laitoin sähköpostia asiasta suoraan Liettuan postiin josta tuli automaattivastaus jossa luvataan vastata 2 työpäivän sisällä.
Onpas outoa, koska mulle taas Suomen Posti näki (tai näin ainakin sanoivat näkevänsä). Onkohan tässä nyt käynyt joku varkaus just sun paketille? Mut kerro ihmeessä, mitä Liettuasta vastattiin.
 
Liittynyt
04.11.2019
Viestejä
10
Nicofyn toimitus kestää todella kauan. Perjantaina 26.11 tilattu ja vieläkin paketti Liettuassa. Snusdirect ilmeisesti toimittaa luotettavammin? Täytyy siirtyä heidän asiakkaaksi, tästä mitään tule että joutuu viikkoja odottamaan tilausta
Samassa veneessä ollaan täälläkin. 26.11 tilattu Nicofyltä ja ainoa merkintä on, että lähetys on rekisteröity Liettuassa. Ilmoittelen, jos tulee uutta infoa.
 
Liittynyt
07.12.2021
Viestejä
2
Itsellä seissyt tilaus 30.11 lähtien liettuassa kun monella muullakin. Nikotiinipussit.com aspa vastasi näin kun kyselin että missä kiikastaa:

"Nyt voi pientä viivettä olla koska Posti on taas ruuhkautunut Black Friday viikon jäljiltä. Ja uskoisin, että paketti ei ole skannautunut Suomen puolella ja tästä syystä seurantaan ei ole tullut muuta merkintää kuin Liettua. Tätä vikaa on ollut Postilla viime kuukausina aika usein. Uskoisin, että kuitenkin ihan pian on paketti noudettavissa.

Olen viime viikon torstaina laittanut Postille viestiä ja kysyny, että mikä on arvio, että milloin asiakkaidemme paketit saadaan toimitettua mutta en ole vielä vastausta saanut.

Asiakkaat ovat tosiaan kertoneet, että ovat koittaneet Postin chattibotista saada apua tilaukselleen niin se on kuulemma suljettu. Joten luulen, että siellä on aika monia paketteja odottamassa lähtöä.

Terveisin,
Kalle"

Täytyy vaan toivoa että joku kaunis päivä sais paketin noudettavaksi
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
116
Itsellä seissyt tilaus 30.11 lähtien liettuassa kun monella muullakin. Nikotiinipussit.com aspa vastasi näin kun kyselin että missä kiikastaa:

"Nyt voi pientä viivettä olla koska Posti on taas ruuhkautunut Black Friday viikon jäljiltä. Ja uskoisin, että paketti ei ole skannautunut Suomen puolella ja tästä syystä seurantaan ei ole tullut muuta merkintää kuin Liettua. Tätä vikaa on ollut Postilla viime kuukausina aika usein. Uskoisin, että kuitenkin ihan pian on paketti noudettavissa.

Olen viime viikon torstaina laittanut Postille viestiä ja kysyny, että mikä on arvio, että milloin asiakkaidemme paketit saadaan toimitettua mutta en ole vielä vastausta saanut.

Asiakkaat ovat tosiaan kertoneet, että ovat koittaneet Postin chattibotista saada apua tilaukselleen niin se on kuulemma suljettu. Joten luulen, että siellä on aika monia paketteja odottamassa lähtöä.

Terveisin,
Kalle"

Täytyy vaan toivoa että joku kaunis päivä sais paketin noudettavaksi
Nicofyltä sama vastaus kuin sinulle. Eihän tämä suoraan myyjän vika ole, mutta olematon tuki ongelma tilanteissa saa itseni lopettamaan Nicofyn tai Nikotiinipussit.com käytön ja siirtymään snusdirectin asiakkaaksi, ainakin he tarjoavat vaihtoehtoja mitä toimittajaa käyttää. Posti nyt tunnetusti ei ole kiinnostunut palvelemaan tai ylipäätään mistään omasta toiminnastaan.

Postin chat botti oli suljettu, mutta Oma Postin kautta ota yhteyttä valikosta avautuu toinen chat joka ainakin kaksi tuntia sitten toimi. ( aukiolo ajat 08:00- 20:00)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 521
Viestejä
4 165 188
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom