Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako tässä threadissa kysyä millä hinnalla porukka on myynyt?
Juu hyvä tietää. Aiemman viestini voi poistaa.Ei kannata, kun myyminen on ihan oikeasti laitonta.
Myyny mitä?Saako tässä threadissa kysyä millä hinnalla porukka on myynyt?
Ciggeltä tulee -10% koodi noin kerran viikossa.Te jotka olette oikeasti tilanneet paljon Nicofyltä / Ciggeltä / Nikotiinipusseilta, oletteko saaneet jotain ns. pitkäikäisen asiakkaan alennuksia tms. vai liekö heillä kellään olevan mitään sellaisia? Ei isoa merkitystä, vaikka ei oliskaan mut ainahan se on "kiva koukku" jos on.
Eipä ole aiemmin tullutkaan tupakatonta lössiä vastaan. Mitenhän tuo Suomen lain puolesta mahtaa mennä? Ei taida ohjeistuksia olla muuta kuin tuo 4mg/pussi.Tuli tilattua Niqopodsilta tupakatonta lössiä nimeltään Zixs. Aika veikeää tavaraa. Maku ei ole nuuskamainen tietenkään, mutta koostumus kylläkin. Hieman kuivempaa kuin oikea nuuska, mutta erittäin helposti muovattavaa. 8mg/g tavaraa ja tuntuu kyllä aivan kuin olisi oikeaa löysää huulessa. Kallista toki, kun kiekko ennen postikuluja oli jo 4,70.
Mä tilasin tuolta ensimmäistä kertaa viime viikolla, olikohan ke iltana, ja tänään klo 16 hain Smartpostista.Onko kellään kokemuksia Nicofyn tilauksista ihan lähiaikoina? (Esim. parin viikon sisään). Olen pitkään käyttänyt Nikotiinipussit.comin palveluita, mutta nykyisin tuntuu, että siellä kyllä tuotteet pakataan ihan parin tunnin sisällä, mutta siirtymä myyjältä Postin huomaan kestää pitempään. Toki, en tiedä miten heillä toimii tuo, onko esim. kerran päivässä postin nouto / postiin vienti vai mitenkä. Nicofyllä olisi jotkut tuotteet halvempia, mutta edelleen karmii päässä ekan testin pitkään kestänyt saapuminen
Näistä nikotiinipussien säilytyksestä ja säilyvyydestä kiinnostaisi tietää että pitääkö nuita jemmata jääkaapissa vai pakastaa jos isomman satsin tilaa ja haluaa että ne pysyy hyvänä pidempäänkin?
Mitä oot tilannut nicofylta? Mietin onko tuo snatch minkälaista verrattuna icen frostiin? Olis vähän halvemempi, mutta onko huonompilaatuista?Nyt on molemmat paketit saapuneet, ja jotenkin tykkään enemmän Nikotiinipussien pakkaamisesta. Laittavat mukaan tarraa tai energiajuomaa, Nicofyltä ei ole tullut mitään mukana. Mutta, se nyt on sivuseikka. Kummaltakin tuli oikein nopeasti, Nicofy parantanut.
Ei tuo niin iso hätä (onneksi ole), ja tosiaan mulla tulossa ihan kirjepostina - joten järjellä ajateltuna vois kuvitella, että nopeammin tulis, mutta totuuttahan ei kukaan tiedä. On kyl vähän hämärän oloinen lafka, Facessa 33 tykkääjää, Instagramissa kaikki kuvat pääasiassa lafkan perustajalta ja niissäki muutama tykkäys (90% samoilta). En tiiä, ehkä foliohattu pois päästä vaan.
Whitepouches olis kiva, mut aivan sairas toimituskulumaksu
EDIT: Ja tuntuu, että ei mistään löyty aktuaalista tyyppiä, joka olis Nicofyltä saanut kamansa nopeasti - tai saanut ollenkaan, tai sitten olen puusilmä. Ylilaudalla oli eräs laittanut kuvan, mutta selvisi (yllätys), että sekin oli ko. firman perustajajäsen
EDIT2: Ilmeisesti Vaamir ja Musta Banaani tässä ketjussa oli saanut tilauksensa. Yksi onnekas?
Snatch on ehkä vähän "pirkkamainen" ICEen verrattuna mut summa summarum ei missään nimessä huonoa.Tuo Snatch on aika samanlaista kuin ICE Frost tai Dope. Minttuista, ihan laadukkaan oloista pussukkaa. Käyttökelpoista kamaa jos nikotiinipusseista tykkää
Jep, ja rahaa saanut niin varaa palkatakin jne.Tilasin maanantaina 20.9. Nicofylta, seuraavana aamuna näkyi jo omapostissa, että on rekisteröity liettuassa. Tänään 22.9 lajiteltu vantaalla ja huomenna varmaan perillä. Nykyään vissiin kuus tyyppiä työskentelee nicofylla, joten näyttäis siltä et nykyään toimitukset pelaa paremmin. Päätin antaa mahdollisuuden vaikka luin ennen tilausta täältä huonoja kokemuksia, mutta firma perustettu 2020 kesällä niin ei ihmekkään jos sillon ollut vähän ongelmia. Nykyään enemmän työntekijöitä.
Heräsi kysymys että jos käyn päivänä 1. ostamassa 1kg nuuskaa klo 10.00 ja palaan Suomeen majoittumaan, ja lähden päivänä 2. ostamaan 1kg nuuskaa klo 11.00. Ylittäisin rajan takaisin Suomeen klo 12.00 päivänä 2. niin saanko tulla rajan yli päivän 1. nuuskien sekä päivän 2. nuuskien kanssa yli vaikka kyydissäni olisi 2kg nuuskaa mutta kuitti molemmista kiloista nuuskaa jotka ovat ostettu 1 vrk päässä toisistaan ja todistus majoituksessa Suomessa olemisesta. Niin mitä tulli/rajavartiosto sanoisi siitä koska nuuskat ovat ostettu 24h välein ja Suomen raja on ylitetty myös jo kerran.
Mulla taas tuntuu toisinpäin, Nikotiinipussit.com pistää (ainakin omalla kohalla) 3-5h sisään tilauksesta paketit eteenpäin, varsinkin jos tilaus tehty yöllä. En tiedä miksi juuri öisin. Mut Itellalla Liettuasta eteenpäin kestää sitten päiviä.Posti kyllä tuo nikotiinipussit varsin vikkelään Liettuasta (keskiarvolla 2 päivää), mutta suurin ongelma ja hidaste tuntuu olevan toimittajalla saada paketit postin haltuun. Nyt jo kolmatta päivää odotellaan tyhjän seurantakoodin kanssa, että kauppias saisi paketin liikkeelle. Harmittavan hidasta touhua.
Mulla taas tuntuu toisinpäin, Nikotiinipussit.com pistää (ainakin omalla kohalla) 3-5h sisään tilauksesta paketit eteenpäin, varsinkin jos tilaus tehty yöllä. En tiedä miksi juuri öisin. Mut Itellalla Liettuasta eteenpäin kestää sitten päiviä.
Okei, mä tilasin viimeksi to-pe välisenä yönä ja n. 3 tuntia sitten noudin paketin. Outoa :oOlen tilannut tuolta nyt kolme kertaa. Joka kerta on mennyt yli 2 pv seurantakoodin luonnista siihen, että paketti rekisteröidään kuljetukseen vastaanotetuksi.
Turusta pitää mennä, viikkarin grace tai siljan baltic princes tai galaxy, jälkimmäinen Ruotsin lipun alla niin nuuska myynti auki aina kun taxfree on, muissa vain ruotsin aluevesillä.Tarkoitus ois lähtee mahdollisesti 23h risteilylle Ruotsiin (Eli ei maihinnousua Ruotsissa) , millä laivalla saisi Nuuskaa ja noh, ehkä risteilykokemuskin pitäisi olla hyvä ?
Turusta pitää mennä, viikkarin grace tai siljan baltic princes tai galaxy, jälkimmäinen Ruotsin lipun alla niin nuuska myynti auki aina kun taxfree on, muissa vain ruotsin aluevesillä.
Osaisitko noista jotain suositella? Tyttöystävä tahtoisi laivalle joten kaipa se on mentävä, samalla voisi tuoda muutaman kilon nuuskaakin.
No omasta kokemuksesta selkeästi paras ja hienoin laiva noista on Viking Grace, ehdottomasti sillä menisin.
Baltic prinsess ja Galaxy ihan ok paatteja, ovat melkein samanlaisia kun sisaraluksia ja ovat vanhempia kuin Grace.
Rajavartiolaitoshan siinä rajalla on nyt päivystänyyt, ne hoitaa henkilöliikennetttä. Tulli on sitten se instanssi joka valvoo jos valvoo sitä tavaraliikennettä.Viikonloppuna tuli käytyä Hapiksessa nuuskaostoksilla. Helppo reissu; takaisinpäin tullessa rajalla kyseltiin vaan että mistä tulossa, kun vastasi, että Haaparannasta, toivottivat vaan hyvää matkaa. Eivät kyselleet todistuksia mistään, eivätkä des ajokortteja/henkilötodistuksia. Ketään ei tökitty nenään ja periaatteessa olisi voinut tuoda niin paljon nuuskaa kuin autoon mahtuu. Ei noita tunu kamalasti kiinnostavan tutkia autoa.
Itse olen myös 17 vuotta hakenut Haaparannalta nuuskat ja kerran on tullin toimesta pysäytetty, silloinkin kyllä jututtivat vain hetken ja päästivät jatkamaan matkaa eli ei alettu tutkimaan autoa.Rajavartiolaitoshan siinä rajalla on nyt päivystänyyt, ne hoitaa henkilöliikennetttä. Tulli on sitten se instanssi joka valvoo jos valvoo sitä tavaraliikennettä.
Jos muutaman kerran vuodessa käy niin mahdollisuus osua satunnaistarkastukseen on aika olematon. 22 vuotta olen nuuskani hakenut hapiksesta eikä ole tullin kanssa tarvinut asioida.
Olen tällähetkellä tukholmassa symphonyn kyydissä ja täällä on myynnissä molempia. Siis laillisia ja ”laittomia” volttia ja zyniä, volttia on 4mg ja 13mg, zyniä 12mg ja 3mg… ja lisäksi jotain 7mg xr. Odenssi 50€/puntti… en kyllä käytä odenssia että se ja sama mutta onhan tuo hinta. Ostin ld syrong vittiä 22,90 tötsä, xr rödiä 27,90 tötsä ja ettanin lössiä 70€/2tötsää.Nonnih, nyt on palattu Viking Gracelta.
Nuuskahinnastoa mitä nyt satun muistamaan:
Odens = 40€ torni, oli jokin 6x pötkö tarjous (vai olikohan viisi) jolla sitten saa 35€ pötkö
R42 = (Superstrong, ei original SS (musta pötkö) 23€ pötkö, 120€ 6kpl
Ja sitten tupakattomia nuuskia oli myös,ei Lyftiä mutta "VOLT" merkkistä, ihan hyvää ja näitä käyttäisin itse mieluummin. Hauskinta ehkä se että ei ollut varoituskylttejä ollenkaan että näistä saa kivat lääkerikosmerkinnät jos jää virkamiehille satamassa kiinni.
Varoituskyltit olivat ainoastaan yhden kaapin edessä, mutta tornien luona ei ollut mitään informaatiota koko hommasta.
Olen tällähetkellä tukholmassa symphonyn kyydissä ja täällä on myynnissä molempia. Siis laillisia ja ”laittomia” volttia ja zyniä, volttia on 4mg ja 13mg, zyniä 12mg ja 3mg… ja lisäksi jotain 7mg xr. Odenssi 50€/puntti… en kyllä käytä odenssia että se ja sama mutta onhan tuo hinta. Ostin ld syrong vittiä 22,90 tötsä, xr rödiä 27,90 tötsä ja ettanin lössiä 70€/2tötsää.
Ruotsiin mennessä ei mitään pysähdyksiä, mutta takaisin tullessa kaikki autot pysäytetään, ja pyydetään näyttämään rokotustodistua. Jos ei ole kahta piikkiä, niin sitten ne passittaa pikatestiin.
15.10 oli tuo käytäntö otettu voimaan.Jännä juttu. Itse kun käytiin kahdesti viikko sitten, niin Suomeen tullessa rajalla ei kyselty todistuksia tai muutakaan, tai ohjattu edes testiin. Kysyi vain että olemmeko tulossa Haaparannasta, ja vastattuamme "kyllä", sanoi vaan että jatkakaa matkaa vaan. Omituista kerrassaan.
Saakos laivalta tuoda laillisesti vahvempaa nikotiinipussia kuin 4mg?