Yleinen nuuskalanka

Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
30
Ensimmäistä kertaa olisi tiedossa laivareissu, motiivina pelkästään nuuskanhaku. Minkälainen tarjonta on eri laivoissa, vai kannattaako suoraan varata matka Tukholmaan missä pääsee oikeisiin kauppoihin? Käytän itse vähän harvinaisempia nuuskia ja mieluiten slim -pusseja, esim Skruf, Lundgrens Slim, XR slim ja epäilyttää onkohan noita laivoilla myytävänä.

Torissa myös näkyy olevan Viking Line etukortteja 10 eurolla myynnissä, pääsisi ilmeisesti aika halvalla noilla Helsingistä Tukholmaan. Mikähän tässä olisi kaikista halvin vaihtoehto ja onko noista etukorteista kokemusta? Mitähän muuta kaikkea kannattaa tietää laivamatkustaessa? Rokotukset on kunnossa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 500
Olipa hyvänoloista tuo nikotiininuuska Klint (4mg), tilasin Snusdirectista ja parissa päivässä ovelle.
Pitääpä ensi kerralla tilata sieltä. Nicofyn toimitusaika oli pettymys ja odottelen kohta 4. päivää, että nikotiinipussit.com saisi tilauksen Postille asti ("Lähetys ei ole vielä saapunut Postille" näkynyt maanantaista asti).
 

Lihansyöjä

Tukijäsen
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
91
Pitääpä ensi kerralla tilata sieltä. Nicofyn toimitusaika oli pettymys ja odottelen kohta 4. päivää, että nikotiinipussit.com saisi tilauksen Postille asti ("Lähetys ei ole vielä saapunut Postille" näkynyt maanantaista asti).
Itselleni on tullut tähän mennessä aina Nicofyltä kolmantena arkipäivänä tilauksesta (n. 10 tilausta yhteensä.) Viikonloppuna tein tilauksen ja se olikin jo maanantaina puolilta päivin pakattu ja sähköinen esitieto välitetty, mutta vasta tänä aamuna Liettuan Itella on rekisteröinyt sen itselleen. Kai se on zonnicin roskalla mentävä kenties jopa maanantaihin, kun paremmat feikkinuuskat ovat nyt lopussa. Tai ehkä koitan kepillä jäätä ja pistän pienet kokeilutilaukset kaikkiin muihin pussikauppoihin. :hmm:
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
2
Tiistaiyönä tuli ensimmäistä kertaa myös laitettua nikotiinipussitilaus tulille, nikotiinipussit.com -sivustolta. Tänään aamulla tuli ilmoitus, että Liettuan Itella rekisteröinyt. Toivottavasti maanantaihin mennessä olisivat täällä, pääsisi mahdollisimman pian kokeilemaan. Dopen Ice Mango ja Freeze lähtevät testiin, kuten myös ICE:n FreezeReaper ja Nyytti Tervalaku. Vähän epäilyttää tuo 4mg nikotiinia, mutta ehkä se riittää jos maku on hyvä.

Ajattelin tuolla koittaa vähentää sähkötupakan käyttöä, se neste on aivan järkyttävän kallista Suomessa, eikä sitä oikein tahdo laivalta löytyä (ainakaan Siljalla, en tiedä Viikkarista?). Perus nuuskaakin menee välillä, lähinnä sitä parjattua Odenssia. Jos tuohon nikotiininuuskaan tykästyn, tilailen varmaan useamminkin, tai haen laivalta kun terminaali kuitenkin on kävelymatkan päässä kotoa. Saapahan samalla sitä Odenssia ja pari viskipulloa jos sille päälle sattuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Tiistaiyönä tuli ensimmäistä kertaa myös laitettua nikotiinipussitilaus tulille, nikotiinipussit.com -sivustolta. Tänään aamulla tuli ilmoitus, että Liettuan Itella rekisteröinyt. Toivottavasti maanantaihin mennessä olisivat täällä, pääsisi mahdollisimman pian kokeilemaan. Dopen Ice Mango ja Freeze lähtevät testiin, kuten myös ICE:n FreezeReaper ja Nyytti Tervalaku. Vähän epäilyttää tuo 4mg nikotiinia, mutta ehkä se riittää jos maku on hyvä.

Ajattelin tuolla koittaa vähentää sähkötupakan käyttöä, se neste on aivan järkyttävän kallista Suomessa, eikä sitä oikein tahdo laivalta löytyä (ainakaan Siljalla, en tiedä Viikkarista?). Perus nuuskaakin menee välillä, lähinnä sitä parjattua Odenssia. Jos tuohon nikotiininuuskaan tykästyn, tilailen varmaan useamminkin, tai haen laivalta kun terminaali kuitenkin on kävelymatkan päässä kotoa. Saapahan samalla sitä Odenssia ja pari viskipulloa jos sille päälle sattuu.
Jos odensia menee niin pahoin pelkään että aika mieto kokemus tulee olemaan :D

Kyllä nuo itsellä pahimmassa puutteessa paremmin toimi kuin zonnicit, mutta aika mitäänsanomattomia muuten.
Plussaa siitä et maistuivat kyllä hyvälle.
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
2
Joo, olen myös huomannut ettei denssin jälkeen edes keskivertonuuska tunnu samalta. Jostain syystä Odens tuntuu iskevän jopa voimakkaammin kuin Siberia, mitä lie sitten siihen laittavat. Mutta ehkä tuo riittää, kun asennoidun tuotteeseen nimenomaan sähkötupakan, en nuuskan korvikkeena. Sähkötupakan kanssa tottunut juuri noihin kaiken maailman raikkaisiin hedelmän, mintun ja colan makuihin, hyvä kuulla että noissa pusseissa on siis oikeasti jotain makuakin.

Zonnicia tuli myös kokeiltua silloin joskus kun se markkinoille tuli. Ei tarvinnut toista kertaa ostaa. Pussi oli niin ohut, etten ollut varma pitäisikö se laittaa huuleen vai kielen alle... :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 517
25-vuotta nuuskaa käyttäneenä nykyhabatukset, eli Odenssit ja muut paskeet on aivan luokatonta sontaa. Nikotiinipitoisuus on nykyään vissiin ainoa kriteeri? Sama vaikka minkälaista kuraa työntää tulee huuleen, niin kunhan on nikotiinia mahdollisimman paljon. Ei minun aikana kukaan puhunut mistään pärinöistä ja sen tarpeellisuudesta. Silloin kun itse aloitin, niin käytettiin lähinnä irtoa ja niistäkin valtaosa oli Ettan, Grov ja General(euroaikoina puntin Ettania sai 20€). Pussit alkoi pikkuhiljaa nostaan suosiota 2000-luvun taitteessa. Jos ei noiden perinteisten nuuskien hinnat olisi taivaissa, niin käyttäisin vieläkin Grovia.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 873
Vielä varmistaakseen se on niin että noita 4mg/g tuotteita saa tilata?

Onko kellään suosituksia slimeistä tai kohtuu kokoisista pusseista? Esim. Kapten Mint perinteisistä on ollut sopivan kokoisia. Ei mitään paksuja jöötejä että huuli pullottaa.

Voisi tilata lajitellaan erilaisia ja katsoa miltä nämä maistuu.
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
495
25-vuotta nuuskaa käyttäneenä nykyhabatukset, eli Odenssit ja muut paskeet on aivan luokatonta sontaa. Nikotiinipitoisuus on nykyään vissiin ainoa kriteeri? Sama vaikka minkälaista kuraa työntää tulee huuleen, niin kunhan on nikotiinia mahdollisimman paljon. Ei minun aikana kukaan puhunut mistään pärinöistä ja sen tarpeellisuudesta. Silloin kun itse aloitin, niin käytettiin lähinnä irtoa ja niistäkin valtaosa oli Ettan, Grov ja General(euroaikoina puntin Ettania sai 20€). Pussit alkoi pikkuhiljaa nostaan suosiota 2000-luvun taitteessa. Jos ei noiden perinteisten nuuskien hinnat olisi taivaissa, niin käyttäisin vieläkin Grovia.
Juu sama mulla 20v käyttöä ja lössiä vieläkin menee. Kokeilin tossa sitä r42 punasta oli kyllä hirveetä paskaa, ei kyllä mun mielestä oo edes nuuskaa vaan jotain nikotiini minttu pusseja Odens samaa. Kuivia kyllä on nyky pussit ennen ei tainnu edes saada noita valkosia pusseja tai ei tullu itelle koskaan vastaa nuorempana.
 
Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
30
Odens ja R42 on svedujen salajuoni saadakseen suomalaiset koukuttumaan nuuskaan, ne ei taida itse paljoa noita edes käyttää. Sitten ihmetellään miksi on niin kovat vierotusoireet kun pussit loppuu, nikotiini on kuitenkin yksiä eniten riippuvuutta aiheuttavista substansseista maailmassa. Korkeat nikotiinipitoisuudet selkeästi myös tekee enemmän damagea suussa, kuin pienemmät.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
74
Kuinkahan iso summa maksetaan Ruotsin verottajalle ja nuuskan valmistajille kun meidän poliitikot ei saa nuuskaa lailliseksi Suomessa
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
Kuinkahan iso summa maksetaan Ruotsin verottajalle ja nuuskan valmistajille kun meidän poliitikot ei saa nuuskaa lailliseksi Suomessa
Enemmän sillä vahingoitetaan suomalaista elinkeinotoimintaa ja tietysti Suomen valtion verokertymää. Jälkimmäisessä en tosin ole Suomen puolella, sillä verosta tulee varmasti kohtuuton jos nuuskan myynti sallitaan. Ruotsissa taas nuuskan verotus on niin häkellyttävän edullinen, että siihen on syytä olla tyytyväinen ja toisaalta erittäin peloissaan siitä, että sikäläiset terveysfasistit saattavat muutaman vuoden kuluessa koska tahansa nostaa halvimman tornin hinnan yli sataan euroon.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
109
Tiistaiyönä tuli ensimmäistä kertaa myös laitettua nikotiinipussitilaus tulille, nikotiinipussit.com -sivustolta. Tänään aamulla tuli ilmoitus, että Liettuan Itella rekisteröinyt. Toivottavasti maanantaihin mennessä olisivat täällä, pääsisi mahdollisimman pian kokeilemaan. Dopen Ice Mango ja Freeze lähtevät testiin, kuten myös ICE:n FreezeReaper ja Nyytti Tervalaku. Vähän epäilyttää tuo 4mg nikotiinia, mutta ehkä se riittää jos maku on hyvä.

Ajattelin tuolla koittaa vähentää sähkötupakan käyttöä, se neste on aivan järkyttävän kallista Suomessa, eikä sitä oikein tahdo laivalta löytyä (ainakaan Siljalla, en tiedä Viikkarista?). Perus nuuskaakin menee välillä, lähinnä sitä parjattua Odenssia. Jos tuohon nikotiininuuskaan tykästyn, tilailen varmaan useamminkin, tai haen laivalta kun terminaali kuitenkin on kävelymatkan päässä kotoa. Saapahan samalla sitä Odenssia ja pari viskipulloa jos sille päälle sattuu.
Itse oon 2-3v käyttänyt odenssia oikeastaan niin että kun edellinen pussi otettu pois niin sit laittanut uuden. Oon nyt 2-3 viikkoa käyttänyt pelkästään tuota 4mg nikotiini pussia ja omasta mielestä tuo nyytti tervalaku on hyvä ja tosi helposti meni siirtyminen. Vielä kun löytyisi tuota tervalakua kokonaan ilman nikotiinia,uskoisin että pääsisin nikotiinista sillä vihdoin eroon.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Vähän ehkä hölmö kysymys, mutta Suomen lain kiemurat tuntien parempi varmistaa. Saako Suomeen tilata esim. snusdirectiltä täysin nikotiinittomia ja tupakattomia "nuuskapusseja"? Monet ehkä miettivät miksi, mutta yritän nikotiinistäkin päästä viimein eroon ja jos nuo auttaisi tohon tapaan, että jotakin pitää olla ylähuulessa
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 310
Vähän ehkä hölmö kysymys, mutta Suomen lain kiemurat tuntien parempi varmistaa. Saako Suomeen tilata esim. snusdirectiltä täysin nikotiinittomia ja tupakattomia "nuuskapusseja"? Monet ehkä miettivät miksi, mutta yritän nikotiinistäkin päästä viimein eroon ja jos nuo auttaisi tohon tapaan, että jotakin pitää olla ylähuulessa
Saa.
 
Liittynyt
12.11.2021
Viestejä
6
Tuli kanssa käytyä Haaparannassa ekaa kertaa melkein kahteen vuoteen, ja nyt pitäisi oma nuuskavarasto olla kunnossa. Offroad Frostenia, Kapten Melon, Vargtass ja Mint. One Grön sekä pari pötköä Granit löössiä. Tuli myös heräteostoksena ostettua pötkön Offroad X Wihte Dry Arctic Exploreria, mutta kun tarkistin kotona mitä se oikein on, huomasin että sehän on joku 45mg/g nikotiinipommi, niin tuota ei varmaan edes uskalla testata...

Ruotsiin mennessä ei mitään pysähdyksiä, mutta takaisin tullessa kaikki autot pysäytetään, ja pyydetään näyttämään rokotustodistua. Jos ei ole kahta piikkiä, niin sitten ne passittaa pikatestiin.
Pitääkö kerran rokotetun jäädä tosiaan testiin, kun ohjeistus on että
yhden rokotuksen saaneille suositellaan vahvasti testausta 3 vuorokauden sisällä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Olipa hyvänoloista tuo nikotiininuuska Klint (4mg), tilasin Snusdirectista ja parissa päivässä ovelle. Hienostunut makuprofiili, ei maistu keinotekoiselta, pussit on isoja ja kosteita. Pitkään kestää että alkaa vuotamaan ja silloinkin maistuu vielä karkit suussa. Tulee vahvasti mieleen Lyftin tuotteet. Iso makuvalikoima myös Klintillä, itse kokeilin Honey Lemonia ja seuraavaksi tilaan nuo loputkin maut.
Ootko ostanut noita ICEn/PAZpusseja tuolta nikotiinipussit.comilta? Frost ja Paz minttu on omia lemppareita, osaatko sanoa miten nuo Klintit vertautuu niiden kanssa? Tekis mieli laittaa kans kokeiluun tuota Klintiä
 
Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
30
Ootko ostanut noita ICEn/PAZpusseja tuolta nikotiinipussit.comilta? Frost ja Paz minttu on omia lemppareita, osaatko sanoa miten nuo Klintit vertautuu niiden kanssa? Tekis mieli laittaa kans kokeiluun tuota Klintiä
Ei kyllä ole tuttuja. Nicotine Pouches & Nuuska Suomessa | Haypp.com FI on tarjous näemmä Klintille, 32 euroa torni. Lämmin suositus kyllä tuolle, parhaiten osaan ehkä verrata Lyftin tuotteisiin noita.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 030
25-vuotta nuuskaa käyttäneenä nykyhabatukset, eli Odenssit ja muut paskeet on aivan luokatonta sontaa. Nikotiinipitoisuus on nykyään vissiin ainoa kriteeri? Sama vaikka minkälaista kuraa työntää tulee huuleen, niin kunhan on nikotiinia mahdollisimman paljon. Ei minun aikana kukaan puhunut mistään pärinöistä ja sen tarpeellisuudesta. Silloin kun itse aloitin, niin käytettiin lähinnä irtoa ja niistäkin valtaosa oli Ettan, Grov ja General(euroaikoina puntin Ettania sai 20€). Pussit alkoi pikkuhiljaa nostaan suosiota 2000-luvun taitteessa. Jos ei noiden perinteisten nuuskien hinnat olisi taivaissa, niin käyttäisin vieläkin Grovia.
Vahvasti samoilla linjoilla, oma veikkaukseni on että suurimmalle osalle odens käyttäjiä menisi nikotiinitasoltaan miedompi kuin häkä henkeen kunhan siinä on tarpeeksi bicarbonaattia kirvelyyn ja menthol/minttu esanssia siihen kylmään efektiin.

Musta siberia ja musta r42 käy itsellekkin, mutta noita kuivia ja vaaleita pusseja en ymmärrä. Ja kaikken vähiten tuota hammastahnan makua. Nuuska nuuskana ja pepsodent erikseen.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
415
Vahvasti samoilla linjoilla, oma veikkaukseni on että suurimmalle osalle odens käyttäjiä menisi nikotiinitasoltaan miedompi kuin häkä henkeen kunhan siinä on tarpeeksi bicarbonaattia kirvelyyn ja menthol/minttu esanssia siihen kylmään efektiin.

Musta siberia ja musta r42 käy itsellekkin, mutta noita kuivia ja vaaleita pusseja en ymmärrä. Ja kaikken vähiten tuota hammastahnan makua. Nuuska nuuskana ja pepsodent erikseen.
Aikalailla taitaa suomessa tuo odens vaan pitää pintansa, ei taida tosiaan länsinaapurissa hirveän monesta paikkaa saada jos ei noita haaparannan kauppoja oteta huomioon.
Nuuskaa tullut käytettyä jo itsekin reilu 15 vuotta vaikka 90-luvun alun muksu olenkin, järkevä jos olisi niin lopettaisi koko homman.
Kyllä tuossa tuttavaporukassa kun seuraa niin isolla osalla nuo hammastahna nuuskat käytössä, itse en voi sietää niitä. Oli sitten kyseessä Odens, R42 tai muu vastaava paske.

Löysää käyttäs mielellään enemmän itekkin, mutta jos haaparantaan/laivalle ei itse pääse niin noiden trokareiden myymät 90€ löysät tornit jää ihan periaatteesta jo ostamatta.

Paria hommaa tässä itse pohtinut:
1. osa porukasta sanoo että käyttää Odensia koska on halvempaa, oon ite ihmetellyt tätä kun eikös noissa purkeissa ole joku 10 grammaa nuuskaa per purkki vrt. perinteisen pussipurkin n. 20g (toki tästä kosteutta osa jos vertaa kuivaan odenssiin).

2. Alkaisi tekemään itse nuuskansa noin niin kun viimeisen päälle, tarvikkeita kun saa netistä ostettua. Tupakanlehtien osto askartelukäyttöön on laillista tai sitten kasvattaa itse. Tekeehän sitä porukka myös bisseä ja viinejä itse niin miksei nuuskaa voisi tehdä vimpan päälle kun hommaan vähän perehtyy.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 030
Aikalailla taitaa suomessa tuo odens vaan pitää pintansa, ei taida tosiaan länsinaapurissa hirveän monesta paikkaa saada jos ei noita haaparannan kauppoja oteta huomioon.
Nuuskaa tullut käytettyä jo itsekin reilu 15 vuotta vaikka 90-luvun alun muksu olenkin, järkevä jos olisi niin lopettaisi koko homman.
Kyllä tuossa tuttavaporukassa kun seuraa niin isolla osalla nuo hammastahna nuuskat käytössä, itse en voi sietää niitä. Oli sitten kyseessä Odens, R42 tai muu vastaava paske.

Löysää käyttäs mielellään enemmän itekkin, mutta jos haaparantaan/laivalle ei itse pääse niin noiden trokareiden myymät 90€ löysät tornit jää ihan periaatteesta jo ostamatta.

Paria hommaa tässä itse pohtinut:
1. osa porukasta sanoo että käyttää Odensia koska on halvempaa, oon ite ihmetellyt tätä kun eikös noissa purkeissa ole joku 10 grammaa nuuskaa per purkki vrt. perinteisen pussipurkin n. 20g (toki tästä kosteutta osa jos vertaa kuivaan odenssiin).

2. Alkaisi tekemään itse nuuskansa noin niin kun viimeisen päälle, tarvikkeita kun saa netistä ostettua. Tupakanlehtien osto askartelukäyttöön on laillista tai sitten kasvattaa itse. Tekeehän sitä porukka myös bisseä ja viinejä itse niin miksei nuuskaa voisi tehdä vimpan päälle kun hommaan vähän perehtyy.
Odenssit päivittyi joku vuosi sitten ja niissä on nykyään saman verran about kuin muissakin.

Tiedän porukkaa jotka tekee ihan kaupallisen tason nuuskaa itse, et kyl se tehtävissä on jos jaksaa perehtyä.
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 873
Viikon verran tullut testailtua ICE ja Dope pusseja. Satuin vilkaisemaan aineosia ja nämähän on enemmän tai vähemmän pussitettua purkkaa. Sisältävät xylitolia. Ei ihme että vatsa pelittänyt melko aktiivisesti.

Vattulaku makukin täysin sama kuin purkassa mitä täältäkin saa kaupasta. Maut ovat melko mietoja. "Todella jäätävä minttu” ei kyllä tunnu missään. Vasta kun alkaa valumaan niin jotain pientä makua tulee. Näitä voi tosiaan pitää vaikka 4h putkeen ilman suurempia ongelmia.

Tuo 4mg per pussi on sen verran mieto että ei näistä oikein mitään saa irti. Taidanpa käyttää tilaisuuden hyväksi ja käyttää näitä apuna lopettamiseen sen verran mietoja että ei erityisesti edes näyttäisi tekevän mieli lisää pidemmänkään tauon jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.11.2021
Viestejä
1
Noniin tänää jäi tulliin 4 kiekkoa noin 30mg pusseja ciggestä tilattuna. Montakohan päiväsakkoa sieltä on tulossa? Kellään kokemuksia? Tulot sen verran korkeat että kuumottelee :D
 
Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
30
Lääkeainerikoshan tuo on. Kaverille tuli tuossa taannoin syyte muutamasta kiekosta, sakkojen määrää en tosin tiedä. Ikävähän tuo merkintä rekisterissä silti on. Olen kyllä lukenut että jotkut on selvinnyt vaan soo-soolla ja sormen heristelyllä.
 
Liittynyt
14.05.2021
Viestejä
315
Kuullut tosiaan, että muutamasta kieosta ei mitään tule, tai siis syyttäjä jättää syyttämättä, sitten jos useampi tolppa on, niin lääkeainerikosta epäilevät ja todennäköisesti syyttäjä syyttelee sitten.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
91
Taas uutta humalaista Rapea. Aina on ilon päivä kun tulee uusi oikea nuuskatuote.


Toivottavasti saadaan laivoille kuten edellistäkin West Coast IPA. General Harvestia ilmeisesti ei laivoille asti päätynyt.

Tällä ei siis ilmeisesti ole mitään tekemistä takaisen GR Humlen kanssa joka oli kelvoton hunajasörsseli.
 
Liittynyt
21.10.2017
Viestejä
115
Noniin tänää jäi tulliin 4 kiekkoa noin 30mg pusseja ciggestä tilattuna. Montakohan päiväsakkoa sieltä on tulossa? Kellään kokemuksia? Tulot sen verran korkeat että kuumottelee :D
Minulla jai kaksi tornia tulliin Israelista tilattuna ja lopputuloksena oli syyttamattajattamispaatos. Eli periaatteessa sain selliasen A4 pituisen selityksen etta olen rikkonut sita ja tata lakia mutta koska teko oli niin lieva ja ensimmaista kertaa niin asiasta ei tule mitaan seuraamuksia. Sen jalkeen en ole uskaltanutkaan tilata mikali kasittely olisikin erilainen. Nuuskai en tietenkaan saanut enka tieda mita niille tapahtui.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
254
Tulipa otettua snusdirectiltä muutama kiekko testiin kun joku tuota Klintiä kehui. Torstaina laitettu tilaus menemään. Minkälaisia toimitusaikoja puljulla on viime aikoina ollut?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
117
Nicofyn toimitus kestää todella kauan. Perjantaina 26.11 tilattu ja vieläkin paketti Liettuassa. Snusdirect ilmeisesti toimittaa luotettavammin? Täytyy siirtyä heidän asiakkaaksi, tästä mitään tule että joutuu viikkoja odottamaan tilausta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
2. Alkaisi tekemään itse nuuskansa noin niin kun viimeisen päälle, tarvikkeita kun saa netistä ostettua. Tupakanlehtien osto askartelukäyttöön on laillista tai sitten kasvattaa itse. Tekeehän sitä porukka myös bisseä ja viinejä itse niin miksei nuuskaa voisi tehdä vimpan päälle kun hommaan vähän perehtyy.
Tähän perehtyminen on muuten osoittautunut aika vaikeaksi. Ei ole ihan niin yksinkertaista kuin kotiviinin, pontikan tai vaikka kukan itse tuottaminen, joihin löytyy hyvin selkeää opiskelumateriaalia, jos intoa riittää. Nuuskan tekeminen on jonkinlaista salatiedettä, ja tämä toki pitkälti johtuu siitä että tuote on niin maantieteellisesti rajattu.

Nuuskan tekemiseksi ei lasketa sitä, kun joku suttaa eduskunnan kahviossa provomielessä piipputupakasta jotain karsinogeenistä paskaa, jota tuskin oikeasti juuri huuleensa laittaa. Se menee anarkistinkeittokirja-osastoon. Tällainen tuote on ehkä korkeintaan huonoa amerikandippiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 203
Tähän perehtyminen on muuten osoittautunut aika vaikeaksi. Ei ole ihan niin yksinkertaista kuin kotiviinin, pontikan tai vaikka kukan itse tuottaminen, joihin löytyy hyvin selkeää opiskelumateriaalia, jos intoa riittää. Nuuskan tekeminen on jonkinlaista salatiedettä, ja tämä toki pitkälti johtuu siitä että tuote on niin maantieteellisesti rajattu.
Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Pari ensimmäistä osumaa googlesta.
Squeezyjohn's homemade snus recipe and method | Fair Trade Tobacco - How to grow, cure and process tobacco.
How to Make Your Own Snus | The Northerner

Ja jos kasvatus kiinnostaa niin mielenkiintoinen artikkeli
How to Make Your Own Snus (vice.com)
How big of a cropland do you have?
It's not that big actually. It's 40 square metres. So it's just an area of eight times five metres.

I had 90 plants the first season, which provided me with abut 5-600 boxes of loose snus. I [consume] about one box a day, so that gave me quite a lot.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 233
Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Pari ensimmäistä osumaa googlesta.
Squeezyjohn's homemade snus recipe and method | Fair Trade Tobacco - How to grow, cure and process tobacco.
How to Make Your Own Snus | The Northerner

Ja jos kasvatus kiinnostaa niin mielenkiintoinen artikkeli
How to Make Your Own Snus (vice.com)
Olenhan minä tupakkaa kasvattanut. Olen myös pari kertaa googlannut. Eikä noista linkeistä tule juuri miksikään. Tosiaan löytyy noita anarkistin keittokirjoja, jauhapas tupakkasi ja muista olla paahtamatta ja vähän soodaa sekaan ja snus. Perin tarina varsinkin paljastaa etten ihan paskaa puhunut. Siihen tosiaan meni kolmisen vuotta, että sai moisesta tuloksia ja kirjoitettua.

Kenelläkään jo ilmaisutaitoisella ei mene kolmea vuotta kokeilla oluen panemista tai kannabistarhausta. Tietysti niihinkin saa käytettyä koko elämänsä, mutta ei yhteen kirjaan vähän alaa hipsteröimällä. Lisäksi sellaiselle kirjalle ei ole tarvetta, koska niitä on jo satoja, joista kymmenet ovat laadukkaita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
415
Swedish Snus tämä on ollut ns. paras resepti minkä itse löytänyt.
Ruotsalaisia foorumeita aiheeseen liittyen selatessani tuli tuo crock pot eli haudutuspata monessa viestissä esille erittäin tärkeänä komponenttina.
Ehkä tähän ehtii joskus vielä paremmin tutustumaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Onko Nikotiinipussit.comin toimitukset venähtäneet nyt? 1.12. tilattu, liikkunut heiltä kyllä nopeasti mut Liettuan postilla nyt pyörinyt tähän päivään asti. Eihän tuo nikotiinipussien vika ole siis, mutta onko kokemuksia Liettuan postista?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
412
Onko Nikotiinipussit.comin toimitukset venähtäneet nyt? 1.12. tilattu, liikkunut heiltä kyllä nopeasti mut Liettuan postilla nyt pyörinyt tähän päivään asti. Eihän tuo nikotiinipussien vika ole siis, mutta onko kokemuksia Liettuan postista?
Sama täällä, 1.12 tilattu ja jämähtänyt Liettuaan
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Sama täällä, 1.12 tilattu ja jämähtänyt Liettuaan
Jeps. Sinällään harmi, kun aina ennen hommat toimineet jouhevasti ja nopeasti. Toisaalta, mihin tässä osaa ottaa yhteyttäkään, jos vielä venyy? Ei oo tuo kieli hallussa, että Liettuan Itellaan laittais kyselyä ja mitäpä Nikotiinipussit sen enempää asiasta tietäs ku ovat paketin siirtäneet Postille
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
495
Siellä on omat nicofystä tilatut pussit myös jumissa.
30.11.2021 15:12
Lähetys on rekisteröity.
-LT-54469-Itella Lithuania
Vaimon tilaus kanssa jumissa nicoflyltä. Veikkaan et postissa jonkun verran ruuhkaa näin joulun alla, muuten tullu aina alle 5pvä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Jep, ei tätä osaisi muuten ihmetellä mut aina yleensä jo seuraavana tai max. 2 päivän sisään ollut Suomessa paketit.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Kyselin Nikotiinipusseilta ohimennen, ovatko tietoisia ja kuulemma ovat. Sanoivat myös, että Black Friday voi vaikuttaa edelleen + eivät kuulemma Postin päässä välttämättä käsittele paketteja järjestyksessä.
 
Liittynyt
29.03.2020
Viestejä
495
Kyselin Nikotiinipusseilta ohimennen, ovatko tietoisia ja kuulemma ovat. Sanoivat myös, että Black Friday voi vaikuttaa edelleen + eivät kuulemma Postin päässä välttämättä käsittele paketteja järjestyksessä.
Okei no kunhan tulee ettei jää posti paten huulen täytteeks.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
117
Okei no kunhan tulee ettei jää posti paten huulen täytteeks.
Olen odotellut 26.11 tehtyä tilausta joka myös jumittaa Liettuassa. Otin yhteyttä Postiin ja sain Postilta vastauksen että paketti on ainoastaan lajittelukone rekisteröinyt ja mitään muuta merkintää järjestelmissä ei ole. Posti pyysi olemaan yhteydessä toimittajaan, että Posti ja toimittaja voisivat selvittää asiaa. No olin yhteydessä toimittajaan ja samat arvailut sain kuin muutkin näemmä ovat saaneet. Mielenkiintoista, että Posti näkee tarpeen selvittää asiaa, mutta toimittaja ei ole halukas asiaa selvittämään Postin pyynnöstä huolimatta ( välitin Postin vastauksen toimittajalle). No ensi viikon torstaihin asti pakettia odotan, sen jälkeen teen ilmoituksen Paytrailille.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Ainiin, mulle Nikotiinipusseilta sanottiin, että paketti voi kanssa olla mahdollisesti Suomessa vaikka seurannassa lukisikin, että vasta Liettuassa. Mut aika paha tuo Bosenkin tapaus, jos ei halua toimittaja edes yrittää selvittää.
 
Liittynyt
21.06.2021
Viestejä
101
Tuli huomattua, että nikotiinipussit kuivuu avaamattomassa tornissa aivan korpuiksi huoneilmassa. Onnistuuko vielä pelastamaan jotenkin? Jääkaapissa tai pakastimessa?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
117
Ainiin, mulle Nikotiinipusseilta sanottiin, että paketti voi kanssa olla mahdollisesti Suomessa vaikka seurannassa lukisikin, että vasta Liettuassa. Mut aika paha tuo Bosenkin tapaus, jos ei halua toimittaja edes yrittää selvittää.
Saman vastauksen sain myös, mutta luulisi että Postilla olisi tieto jos paketti olisi Suomessa?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Saman vastauksen sain myös, mutta luulisi että Postilla olisi tieto jos paketti olisi Suomessa?
Niinpä. Mut en mä myöskään usko, että lafkat haluaisi alkaa kusettamaan kun ovat kuitenkin toimineet hyvin. Tuohon Liettuan Itellaan ei varmaan mitenkään fiksusti saa yhteyttä?

Mutta jännä kyllä tuo, ettei toimittaja halua enempää tehdä yhteistyötä Postin kanssa tai näin ymmärsin?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 280
Viestejä
4 193 119
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom