Mitäs tuo HD rumble nyt oikein tekee noitten joy-conien kanssa? Omasta mielestä mitkään ihmeen hyvät tärinät niissä ei ole ja muutenkin kaikkien aikojen paskimmat ohjaimet mitä olen käyttänyt. Ehdottomasti jokaisen switchin omistajan kannattaa hommata erillinen ohjain, esim. Pro controller taitaa olla paras ohjain mitä itse ikinä käyttänyt. Tuo Pro controller pesee xonen ja ps4 ohjaimen mennen tullen ja on vielä fyysisesti laadukkaampi kuin kilpailijoiden ohjaimet. Boksin ohjaimet hajoavat erittäin helposti ja pleikkarin ohjaimeen verrattuna pro controlleri on äärimmäisen jämäkä, sekä d-padi on erinomainen jota itse käytän paljon peleissä.
Nyt on muuten Paper Mario läpi ja lopulliseksi arvosanaksi antaisin 9-, äärimmäisen hyvä mario seikkailupeli, mutta rgp tuo ei enään ole. Kuitenkin kun kesäkuuss tuli pelattua The thousand-year door läpi ensimmäistä kertaa ja nautin paljon enemmän origami kingistä. Se kartta ja maailma on vain niin upeasti tehty sekä peli jaksaa yllättää koko ajan.
Nyt on muuten Paper Mario läpi ja lopulliseksi arvosanaksi antaisin 9-, äärimmäisen hyvä mario seikkailupeli, mutta rgp tuo ei enään ole. Kuitenkin kun kesäkuuss tuli pelattua The thousand-year door läpi ensimmäistä kertaa ja nautin paljon enemmän origami kingistä. Se kartta ja maailma on vain niin upeasti tehty sekä peli jaksaa yllättää koko ajan.
Oli muuten Origami kingissä yksi itsemurhakin