Bergsalahan ei sitten ainakaan itselle korjannut yhtään mitään. Paketti kävi huollossa ja ainoa mitä tekivät, oli uudelleenkalibrointi tositteen mukaan ja toteamus, että ohjaimet toimivat normaalisti Ilman konsolia sai olla vajaan kuukauden ja mitään sellaista ei tehty, mitä ei kuka tahansa itse osaisi tehdä. Jos joku jaksaa tapella, niin voi onnistua. Itsellä kuitenkin takuu loppu, joten korjasin itse tilaamalla uuden tatin tohon vasempaan. Myös uuden ohjaimen osto auttaa, jos löytyy rahaa tuhlattavaksi!Pitkään olin skeptinen driftaavista ohjaimista kunnes se tietenkin sattui omalle kohdalle. Takuu konsolista umpeutui keväällä ja aika piakkoin tämän jälkeen rupesi tuntumaan liikettä ilman että koskee tattiin. Nyt tuo liike on todella selvää, hahmo saattaa ruveta kävelemään itsestään (esim. Overcooked 2 pelissä) tai ajoneuvo (super mario kart) kääntymään vaikka tattiin ei koske.
Laitoin ohjaimen kalibrointiin ja siellä näkyi ihan selvästi että se tatin kursori ei pysy keskellä ristikkoa vaan heiluu jatkuvasti kevyesti vasemmalle. Ei vaikka kuinka kalibroi tai palauttaa.
Tiedän että rapakon tuolla puolella noita ohjaimia on ilmeisesti korvattu tai vaihdettu takuun jälkeenkin, mutta mitenkä täällä pitäisi toimia? Marssin liikkeeseen ja kysyn kuitin kanssa takuuta, vai otanko suoraan Nintendoon yhteyttä? Muilla kokemuksia driftaavista joy coneista ja takuu asioista?