Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo tarkoittaisi että premium maksaisi yli 20€/kk joka olisi selvästi kalliimpi kuin Netflix enkä kyllä näe millään että voisi nostaa lähellekään noin paljon vuodessa parissa. Tarkoittaisi 43% hinnankorotusta nykyisestä. Tuo 50% alennus on kuitenkin pienellä vähemmistöllä käytössä.Ongelmahan lähinnä on ettei se tule pysymään tuossa 7€:ssa. Vuosi-pari niin sekin on 10€ tai enemmän.
Juurikin noin. Ei tolla Premiumilla saa oikein mitään ns.extraa. No joo, CNN live uutiset, muutaman hassun 4K ohjelman (varauksella) mutta siinäpä se. Oikeampi hinta olisi max. 5€ koko palvelusta. Jaksoja puuttuu/ilmaantuu miten sattuu ohjelmissa. Häipyy välillä koko palvelusta ja ykskaks tulee takasin jne. Itse pidän max:n ainoastaan sen takia, että vpn:llä saa katsella muiden max-maiden sisältöjä. Jos pelkästään suomen tarjonnan/jaksojen putoilun varassa pitäisi olla, niin olisin lopettanut tilauksen ajat sitten.Oliko niin, että tuolla premiumilla näkyy livenä vain nuo televisiossa ilmaiseksi näkyvät kanavat, eikä esim discoveryä?
Hetkinen nyt, kai sentään Discovery ja Investigation Discovery -livekanavat sisältyvät Premiumiin? Tai jos ei, niin mihin ne sisältyy? Ne kanavat kuitenkin siellä luettelossa on, joskaan ei esim Discovery Scienceä.Juurikin noin.
Noup. Ei suomessa.Hetkinen nyt, kai sentään Discovery ja Investigation Discovery -livekanavat sisältyvät Premiumiin? Tai jos ei, niin mihin ne sisältyy? Ne kanavat kuitenkin siellä luettelossa on, joskaan ei esim Discovery Scienceä.
Ei siis ole saatavissa millään paketilla vaikka listataan näyttävästi suorien kanavien joukossa Suomesta käsin. Onpas äkkiseltään jokseenkin kusinen tapa toimia.Noup. Ei suomessa.
Max sekoilua. Muistakin ohjelmista kadonnut kausia/jaksoja tai jäänyt tulematta. Saattavat ykskaks ilmaantua takaisin, joskus. Max:ilta kysynyt kolme kertaa asiasta. Vastaukset perinteisiä: voi voi, onpa ikävä juttu. Laitan tekniselle puolelle tietoa , tms. geneeristä diibadaabaa. Ei kannata lippua nostaa salkoon, että tulevat kaudet nopeasti takaisin, jos edes tulevat.Mitäs sekoilua tämä on, John Oliverin ohjelmasta on kadonnut kaudet 1-11?
Vain uuden kauden jaksot näkyy.
Mitäs sekoilua tämä on, John Oliverin ohjelmasta on kadonnut kaudet 1-11?
Vain uuden kauden jaksot näkyy.
Eikös nykyään tule kokonaiset jaksot heti maanantaina YouTubeen?kaikki ei tule Youtubeen.
Siis sain tuon premiumin henkilökohtaisen alekoodin hbon chatistaEiköhän ne ole henkilökohtaisia eikä enää tuohon "elinikäiseen" legacy -50% tarjoukseen välttämättä pääse hyppäämään vaan koodin kaverilta saamalla tms.
Vanha koodi toimii kyllä, mutta pitää olla premium kuukausitilaus ensin aktiivinen, sen jälkeen lunastaa max.com/subscription kautta.No olipa taas yllättävää et toi chatista saatu alekoodi ei toimi...![]()
Mahtavaa, kyllä! Olisiko teidän mahdollista nyt kokeilla seuraavat vaiheet:
Kun sinulla on aktiivinen Premium -tilauspaketti suoraveloituksena, siirry osoitteeseen max.com/subscription (opens in a new tab). Valitse Lunasta koodi.
Syötä kenttään koodi MAXPREMIUMOFFERFI-XXXXXXX ja valitse Hyväksy ja jatka. (Huomaathan poistaa ylimääräiset välilyönnit, kun lunastat koodia.)
Juuri näin homma meni minullakin eilen.Vanha koodi toimii kyllä, mutta pitää olla premium kuukausitilaus ensin aktiivinen, sen jälkeen lunastaa max.com/subscription kautta.
Mutta tässä tulee 1 kuukausi normaalihintaista, niin chatin kautta kannattaa kuitenkin käydä, niin saa refundina 50% (7e) ekasta kuukaudesta.
Juu näinhän se sitten onnistui...Vanha koodi toimii kyllä, mutta pitää olla premium kuukausitilaus ensin aktiivinen, sen jälkeen lunastaa max.com/subscription kautta.
Mutta tässä tulee 1 kuukausi normaalihintaista, niin chatin kautta kannattaa kuitenkin käydä, niin saa refundina 50% (7e) ekasta kuukaudesta.
Tämä ongelmahan on vain jos esim Play kaupan kautta tilattu. Minulla vaikka homma meni siten, että painoin mailissa olevaa linkkiä ja sieltä klikkasin pari kertaa ok ja homma hoidossa.No jo on systeemi, ja ehdittiin kehua miten hyvin on homma hoidettu!
Varmaan kannattaisi ottaa yhteyttä aspaan jos haluat vaihtaa Premiumiin. Jos standard riittää niin sitten ei tarvi tehdä mitään.Jaa, eipä ole tullut sähköpostia vaikka olen alkuperäisiä -50 % tilaajia.
Kai olet spam folder tarkistanut...Jaa, eipä ole tullut sähköpostia vaikka olen alkuperäisiä -50 % tilaajia.
Jaa, eipä ole tullut sähköpostia vaikka olen alkuperäisiä -50 % tilaajia.
Jaa, eipä ole tullut sähköpostia vaikka olen alkuperäisiä -50 % tilaajia.
Ei tännekään. Seuraava laskutus maaliskuun joku 26. tms. Ehkä se siihen mennessä tulee.
Omassa viestissä luki, että tarjous voimassa 24.3 asti, joten kannattaa varmaan aspasta tarkistaa tuo.
No mulla oli Play kaupan kautta ostettu ja aspa sanoi, että peruuta se niin saat koodin. Pari päivää pitäisi vielä odotella, että voin koodia käyttää kun umpeutuu tuo nykyinen tilaus. Mutta ilmeisesti kaikesta huolimatta joudun aspan kanssa vielä säätämään.Tämä ongelmahan on vain jos esim Play kaupan kautta tilattu. Minulla vaikka homma meni siten, että painoin mailissa olevaa linkkiä ja sieltä klikkasin pari kertaa ok ja homma hoidossa.
Uusiminen/uudelleen aktivoiminen käyttöön. Tuolla ohjeet.Mistä kohdasta uusimisen pystyy tehdä tai saada jonkun henkilön asiakaspalvelusta kiinni?
HBO Max | Help Center
Get answers to your questions about HBO Max: sign in, billing, your account, and streaming. We’re here to help!help.max.com
Yllättävän hyvä avaus jakso olivat saaneet aikaan.![]()
The Righteous Gemstones Kausi 4 - katso jaksot netissä
Onko The Righteous Gemstones kausi 4 striimattavissa Netflixissä, Viaplayissä, HBO Maxissä, tai Prime Videoissä? Tarkista missä katsoa se netissä!www.justwatch.com
Olin juuri tulossa kirjoittamaan että jos tätä sarjaa ei ole katsonut niin suosittelen! Todella laadukas ja hyvin tehty ja sopivalla tavalla vinksahtanut.Yllättävän hyvä avaus jakso olivat saaneet aikaan.![]()
The Righteous Gemstones Kausi 4 - katso jaksot netissä
Onko The Righteous Gemstones kausi 4 striimattavissa Netflixissä, Viaplayissä, HBO Maxissä, tai Prime Videoissä? Tarkista missä katsoa se netissä!www.justwatch.com
Eikös nykyään tule kokonaiset jaksot heti maanantaina YouTubeen?
![]()
‘Last Week Tonight’ Returns to Next-Day YouTube Posting With Season 12 Premiere
HBO reverses a decision to keep John Oliver's show off of the platform for several days.www.hollywoodreporter.com
Vaatii Premium tilauksen.Yllä on mainittu CNN, mutta en mä kyllä palvelusta sitä löydä millään.
On Premium, ei näy.Vaatii Premium tilauksen.
Etusivua jos rullaat jonkun verran alaspäin, niin noiden livekanavien pitäs näkyä semmosena melko kapeana rivinä, jota voi skrollata/kliksutella sivusuunnassa.On Premium, ei näy.
Danke schön! En tosiaan ollut havainnut noita seasta ensinkään.Etusivua jos rullaat jonkun verran alaspäin, niin noiden livekanavien pitäs näkyä semmosena melko kapeana rivinä, jota voi skrollata/kliksutella sivusuunnassa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.