Yleinen Kauppa-alueen keskustelu

Tuli tällainen mieleen kun selailin kauppaosiota, niin olisiko mahdollista eritellä kauppiaspalautteet siten, että tuossa missä nyt näkyy yhteispisteet, näkyisi palautteet esim.

Kauppiaspalaute: Insti (+18 =0 -0), josta näkyisi positiiviset, neutraalit ja negatiiviset suoraan heti?

Polish_20220207_182317702.png
Varmaan noin olis, jos softa tukis. Toi kauppiaspalaute nykyisellää on kieltämättä harhaanjohtava. Voi näyttää lukua 100, mut ne kaikki onki negaa :D Eli ihan turha lukema näyttää. Parempi olis, ku olis vain linkki kauppiaspalautteeseen ilman numeroa.
 
Entä jos vaan opeteltas painamaan sitä linkkiä ja katsomaan ne palautteet. Jos ostokiima on niin kova että täytyy tarjousta painaa sisään sitä ennen niin varmaan ehtii lyömään tarjouksen, lukemaan palautteet ja perumaan tarjouksen ennenkuin -100 palautteen kaveri ehtii sitä hyväksymään.
 
Hei! Haluaisin perustaa tänne Io-techiin ketjun, minkä kautta keräisin lahjoituksina ihmisiltä käyttämättömäksi jääneitä tabletteja, läppäreitä, vanhoja pelikonsoleita ym. kaupunkiimme saapuneille ukrainalaisille perheille.
Mutta en oikein tiedä, onko se foorumin sääntöjen mukaista, saati sitä, mikä osio olisi tällaiselle ketjulle oikea paikka? Ideoita?
 
Hei! Haluaisin perustaa tänne Io-techiin ketjun, minkä kautta keräisin lahjoituksina ihmisiltä käyttämättömäksi jääneitä tabletteja, läppäreitä, vanhoja pelikonsoleita ym. kaupunkiimme saapuneille ukrainalaisille perheille.
Mutta en oikein tiedä, onko se foorumin sääntöjen mukaista, saati sitä, mikä osio olisi tällaiselle ketjulle oikea paikka? Ideoita?
Luo ostetaan alueelle ilmoitus.
 
Hei! Haluaisin perustaa tänne Io-techiin ketjun, minkä kautta keräisin lahjoituksina ihmisiltä käyttämättömäksi jääneitä tabletteja, läppäreitä, vanhoja pelikonsoleita ym. kaupunkiimme saapuneille ukrainalaisille perheille.
Mutta en oikein tiedä, onko se foorumin sääntöjen mukaista, saati sitä, mikä osio olisi tällaiselle ketjulle oikea paikka? Ideoita?
Ota yhteyttä @Sampsa tai @Juha Kokkonen, ehkäpä vois jokin "virallisempikin" ketju/keräys hoitua?
 
Miks musta tuntuu et todella moni näytöohjain-osastolla jättää sanomatta välirahan? Ihan sama ostaa tai myy niin kukaan ei uskalla sanoa välirahaa. Sit jos esittää tarjouksen niin yleinen vastaus on ”ei, jätetään tähän”, eikä synny edes keskustelua hinnasta, jätetään vain vastaamatta. Ymmärrän kyllä et porukalla kerkesi vääristyä kuva noista hinnoista muutama kk sitten ja että sitä voittoa ei enää oikein tuu. Muutama kauppa jäänyt vain leijumaan ku väiraha ei ole miellyttänyt ja sit kun kysyy vastatarjousta niin mitään ei enään sanota.
 
Miks musta tuntuu et todella moni näytöohjain-osastolla jättää sanomatta välirahan? Ihan sama ostaa tai myy niin kukaan ei uskalla sanoa välirahaa. Sit jos esittää tarjouksen niin yleinen vastaus on ”ei, jätetään tähän”, eikä synny edes keskustelua hinnasta, jätetään vain vastaamatta. Ymmärrän kyllä et porukalla kerkesi vääristyä kuva noista hinnoista muutama kk sitten ja että sitä voittoa ei enää oikein tuu. Muutama kauppa jäänyt vain leijumaan ku väiraha ei ole miellyttänyt ja sit kun kysyy vastatarjousta niin mitään ei enään sanota.

Jos joku on ostamassa tai myymässä, niin miksi pitää tyrkyttää jotain vaihtoa välirahan kanssa? Luulisi sen ilmoituksen löytyvän vaihdetaan-osiolta jos jotkut vaihdot välirahoilla kiinnostaa.

Plus että näitä tinkaajia nyt on vähemmänkin "kuumissa" tavaroissa ihan riesaksi asti, niin ihan ymmärrettävää ettei jokaiselle renkaanpotkijalle riitä kiinnostusta vastailla.
 
Pitääpä ruveta välirahamiehetkin tunkemaan estolistalla paantuneimpien tinkaajien kaveriksi.
 
Jos joku on ostamassa tai myymässä, niin miksi pitää tyrkyttää jotain vaihtoa välirahan kanssa? Luulisi sen ilmoituksen löytyvän vaihdetaan-osiolta jos jotkut vaihdot välirahoilla kiinnostaa.

Kyllä noita on tuolla vaihtopuolella ihan yhtälailla. Itsellä ilmo vaihdetaan osastolla myös ja pari yv saanut ja jäänyt siihen että ehdottaja ei osaa sanoa vastatarjousta. En tiedä, tää nyt oli tämmönen turhautumisräntti.
 
Tämä voi olla jo mainittu mutta kaipailisin erillistä osoita VR-laitteille ja erillistä osoita ajosimulaitteille. Nyt etenkin näitä ajosimulaitteita saa etsiä "Muut PC-oheislaitteet ja tarvikkeet" sekä "Pelikonsolit ja tarvikkeet" osastojen alta.
 
Näkeekö jostain aluettain toteutuneet kaupat? Esim. Viihde-elektroniikka -> UHD-soitin?
Mietin, mitä laittaisin hintapyynnöksi Panasonic-900? Huuto.netistä en löytänyt yhtään myynnistä (oli vain DVD ja bluray-soittimia) ja kolusin DVDPlazan myydyt + katselin täältä, mutta pienellä selauksella löysin vain parin tonnin OPPOn.
 
Miksi en saa tehtyä enään osto threadiin viestiketjua? Myydään ja vaihdetaan osioihin kyllä saa tehtyä?
 
Tää saattaa olla nyt sääntöjen rajalla joten parempi että kysyn enneku alan toteuttaas ideaani.

Voinko käyttää omaa tiliäni apuna kun pitäs saada myytyä toisen ihmisen omistamia komponentteja täällä, kaikki esineet siis OVAT OLEMASSA!!! mutta eivät itselläni ts. toimin vain välikätenä?

Jos tää rikkoo jotain sääntöpykälää niin asia sillä selvä.
 
Tää saattaa olla nyt sääntöjen rajalla joten parempi että kysyn enneku alan toteuttaas ideaani.

Voinko käyttää omaa tiliäni apuna kun pitäs saada myytyä toisen ihmisen omistamia komponentteja täällä, kaikki esineet siis OVAT OLEMASSA!!! mutta eivät itselläni ts. toimin vain välikätenä?

Jos tää rikkoo jotain sääntöpykälää niin asia sillä selvä.

Saat myydä muidenkin tavaroita, kyllä. Toki vastaat itse kauppojen sujuvuudesta silloin myös.
 
Löytyykö linjausta foorumilaisilta seuraavaan? Ostin näytön "täysin toimivana". Näyttö kieltämättä toimi, mutta sen mukana ei tullut sen paremmin virta- kuin näyttökaapeliakaan. Ilmoituksesta ei tullut mieleeni kysellä, tuleeko mukana kaapeleita, kun minusta se on ikään kuin oletusarvo tällaisissa tavaroissa. Myyjän mielestä kaapelien voi odottaa kuuluvan kauppaan vain, jos hän erikseen listaa ne ilmoituksessa.

Mieleni tekisi antaa neutraali palaute (myyjän yv-viestinnän jälkeen melkeinpä negatiivinenkin:lol: ). Mutta jos tämä on vain omaa ymmärtämättömyyttäni, ei tietenkään ole aihetta. Mitä mieltä olette, sopiiko olettaa "täysin toimivan" tuotteen sisältävän kaiken toimintaan tarvittavan, ellei puutteista erikseen mainita?
 
Löytyykö linjausta foorumilaisilta seuraavaan? Ostin näytön "täysin toimivana". Näyttö kieltämättä toimi, mutta sen mukana ei tullut sen paremmin virta- kuin näyttökaapeliakaan. Ilmoituksesta ei tullut mieleeni kysellä, tuleeko mukana kaapeleita, kun minusta se on ikään kuin oletusarvo tällaisissa tavaroissa. Myyjän mielestä kaapelien voi odottaa kuuluvan kauppaan vain, jos hän erikseen listaa ne ilmoituksessa.

Mieleni tekisi antaa neutraali palaute (myyjän yv-viestinnän jälkeen melkeinpä negatiivinenkin:lol: ). Mutta jos tämä on vain omaa ymmärtämättömyyttäni, ei tietenkään ole aihetta. Mitä mieltä olette, sopiiko olettaa "täysin toimivan" tuotteen sisältävän kaiken toimintaan tarvittavan, ellei puutteista erikseen mainita?
Se palaute annetaan kauppakokemuksesta", kyllä minä laittaisin neutraalin tuollaisesta ilman muuta.
 
Löytyykö linjausta foorumilaisilta seuraavaan? Ostin näytön "täysin toimivana". Näyttö kieltämättä toimi, mutta sen mukana ei tullut sen paremmin virta- kuin näyttökaapeliakaan. Ilmoituksesta ei tullut mieleeni kysellä, tuleeko mukana kaapeleita, kun minusta se on ikään kuin oletusarvo tällaisissa tavaroissa. Myyjän mielestä kaapelien voi odottaa kuuluvan kauppaan vain, jos hän erikseen listaa ne ilmoituksessa.

Mieleni tekisi antaa neutraali palaute (myyjän yv-viestinnän jälkeen melkeinpä negatiivinenkin:lol: ). Mutta jos tämä on vain omaa ymmärtämättömyyttäni, ei tietenkään ole aihetta. Mitä mieltä olette, sopiiko olettaa "täysin toimivan" tuotteen sisältävän kaiken toimintaan tarvittavan, ellei puutteista erikseen mainita?

On muistaakseni linjattu, että olisi vähintään suotavaa mainita mitä kauppaan sisältyy ja ei sisälly.

On oletettavissa, että laitteeseen tulee mukaan virtakaapeli ja mainostettu 144Hz tukeva kaapeli, jotta laitetta voi edes käyttää sen tarkoituksen mukaisesti, joten sellaisten puutteet on syytä ilmoittaa erikseen. Lisäksi noiden tarvikkeiden erikseen ostohinta on suhteellisen suuri kauppahintaan nähden.

Kyllä, palaute on ihan asiallinen.
 
Löytyykö linjausta foorumilaisilta seuraavaan? Ostin näytön "täysin toimivana". Näyttö kieltämättä toimi, mutta sen mukana ei tullut sen paremmin virta- kuin näyttökaapeliakaan. Ilmoituksesta ei tullut mieleeni kysellä, tuleeko mukana kaapeleita, kun minusta se on ikään kuin oletusarvo tällaisissa tavaroissa. Myyjän mielestä kaapelien voi odottaa kuuluvan kauppaan vain, jos hän erikseen listaa ne ilmoituksessa.

Mieleni tekisi antaa neutraali palaute (myyjän yv-viestinnän jälkeen melkeinpä negatiivinenkin:lol: ). Mutta jos tämä on vain omaa ymmärtämättömyyttäni, ei tietenkään ole aihetta. Mitä mieltä olette, sopiiko olettaa "täysin toimivan" tuotteen sisältävän kaiken toimintaan tarvittavan, ellei puutteista erikseen mainita?

Mielestäni virtajohdon olettaisi kuuluvan kauppaan, jos ei erikseen mainita ettei kuulu. Tosin tuossa on tuollainen standardi virtajohto joita varmaan moni olettaa löytyvän kaikilta.

Displayport johto näyttäisi kuuluvan alkuperäispakkaukseen, varmaan olisin antanu itse myydessä sellaisen mukaan. Mutta en olettaisi ostaessa että johtoa tulee mukaan, tai varmaan kysyisin jos sellaista tarttisin. Ne alkuperäiset johdot on aika nysiä ja rimpuloita joka tapauksessa ja näyttö oli kuitenkin 60e näyttö.

Eikä kuvissakaan mitään johtoja näkynyt.
 
Löytyykö linjausta foorumilaisilta seuraavaan? Ostin näytön "täysin toimivana". Näyttö kieltämättä toimi, mutta sen mukana ei tullut sen paremmin virta- kuin näyttökaapeliakaan. Ilmoituksesta ei tullut mieleeni kysellä, tuleeko mukana kaapeleita, kun minusta se on ikään kuin oletusarvo tällaisissa tavaroissa. Myyjän mielestä kaapelien voi odottaa kuuluvan kauppaan vain, jos hän erikseen listaa ne ilmoituksessa.

Mieleni tekisi antaa neutraali palaute (myyjän yv-viestinnän jälkeen melkeinpä negatiivinenkin:lol: ). Mutta jos tämä on vain omaa ymmärtämättömyyttäni, ei tietenkään ole aihetta. Mitä mieltä olette, sopiiko olettaa "täysin toimivan" tuotteen sisältävän kaiken toimintaan tarvittavan, ellei puutteista erikseen mainita?
Mun mielestä on vähintäänkin kohteliasta mainita jos jotain puuttuu. Jos joku HDMI/DP-kaapeli puuttuu ja se infotaan ilmoituksessa, niin ostajan on helppo tähän varautua ja mennä ostamaan kaupasta itselleen sopiva kaapeli. Virtapiuha taas on kriittinen, varsinkin jos ei oo perus joka laitteen piuha mitä melkein kaikilta kotoa kaapeista löytyy.
 
Mielestäni virtajohdon olettaisi kuuluvan kauppaan, jos ei erikseen mainita ettei kuulu. Tosin tuossa on tuollainen standardi virtajohto joita varmaan moni olettaa löytyvän kaikilta.

Displayport johto näyttäisi kuuluvan alkuperäispakkaukseen, varmaan olisin antanu itse myydessä sellaisen mukaan. Mutta en olettaisi ostaessa että johtoa tulee mukaan, tai varmaan kysyisin jos sellaista tarttisin. Ne alkuperäiset johdot on aika nysiä ja rimpuloita joka tapauksessa ja näyttö oli kuitenkin 60e näyttö.

Eikä kuvissakaan mitään johtoja näkynyt.

Joo, itse oletan että toiminnalliset osat kuuluvat kauppaan, jos ei muuta mainita. Kaupantekoon ei pitäisi minusta mitenkään vaikuttaa sen, mitä olettaa muilta ihmisiltä löytyvän. Myöskään alkuperäisten johtojen rimpuluus (mistä ostaja muuten sen voisi tietää?) ei minusta kuulu kaupantekoon millään lailla.

Tarkoitatko, että kun ei johdoista ollut kuvaa, siitä pitäisi arvata, etteivät kuulu kauppaan?

Olen edelleen sitä mieltä, että toiminnallisten osien puuttuminen on poikkeus, josta pitäisi kertoa.
 
Hei, tuli mieleen esimerkki toisesta tuotteesta. Mulla on virtalähde, joka menee kohta myyntiin. Siinä on mukana kaikki, mitä alun perinkin oli. Nyt jouduin ottamaan siitä virtajohdon ostamaani näyttöön. Jos nyt myisin tuon virtalähteen täysin toimintakuntoisena mainitsematta virtajohdon puuttumista, mitä olisitte mieltä toiminnastani?
:D
 
Joo, itse oletan että toiminnalliset osat kuuluvat kauppaan, jos ei muuta mainita. Kaupantekoon ei pitäisi minusta mitenkään vaikuttaa sen, mitä olettaa muilta ihmisiltä löytyvän. Myöskään alkuperäisten johtojen rimpuluus (mistä ostaja muuten sen voisi tietää?) ei minusta kuulu kaupantekoon millään lailla.

Tarkoitatko, että kun ei johdoista ollut kuvaa, siitä pitäisi arvata, etteivät kuulu kauppaan?

Olen edelleen sitä mieltä, että toiminnallisten osien puuttuminen on poikkeus, josta pitäisi kertoa.

Tuota lähinnä tarkoitin kyllä, kuvat katsottuani.

Mutta edelleen virtajohdon soisi kuuluvan, HDMI/DP/USB kaapelien puuttumisen antaisin anteeksi, tiedä millä ostaja edes haluaa sen kytkeä.
Siis näin maalaisjärjellä.

Tämä on yksi syy miksi myyn nykyään vain noudolla. Ostaja näkee tuotteen ja jos jotain mielestään puuttuu niin voidaan neuvotella tai voin kaivaa kaapeista.
 
Hei, tuli mieleen esimerkki toisesta tuotteesta. Mulla on virtalähde, joka menee kohta myyntiin. Siinä on mukana kaikki, mitä alun perinkin oli. Nyt jouduin ottamaan siitä virtajohdon ostamaani näyttöön. Jos nyt myisin tuon virtalähteen täysin toimintakuntoisena mainitsematta virtajohdon puuttumista, mitä olisitte mieltä toiminnastani?
:D

Jos puhutaan tietokoneen virtalähteestä, niin pakko myöntää nyt kun asiaa ajattelen. Minulta olisi saattanut unohtaa pakata siihen mukaan se pistorasiaan menevä johto kun olisin varmistellut että kaikki emolevylle yms menevät johdot on mukana. Kai niissä sellainenkin tulee mukana..
:sidea:

Sensijaan jokin läppärin virtalähde missä on kaksi päätä ja muuntaja välissä, ilman muuta pitää olla socket<->socket.

Mutta kuten sanoin, itse myyn enää ainoastaan noutona tästäkin syystä.
 
kysymys: mulla on jo parin myytäväksi laittamani tuotteen kohdalla tullut vastaan tilanne, jossa tehdään tarjous jonka jälkeen syystä tai toisesta ohjeistetaan olemaan yhteydessä tarjouksen esittäneen/tuotteesta kysyneen kaveriin jonka kanssa pitäis hoitaa kaupat loppuun. onko kellään kokemuksia samasta kuviosta, hyviä tai huonoja?
 
kysymys: mulla on jo parin myytäväksi laittamani tuotteen kohdalla tullut vastaan tilanne, jossa tehdään tarjous jonka jälkeen syystä tai toisesta ohjeistetaan olemaan yhteydessä tarjouksen esittäneen/tuotteesta kysyneen kaveriin jonka kanssa pitäis hoitaa kaupat loppuun. onko kellään kokemuksia samasta kuviosta, hyviä tai huonoja?

Olisin varovainen. En nyt kuollaksenikaan muista miten se third-party skämmi meni, mistä uutisoitiin joskus vuosi-pari sitten.. Jotenkin niin että se sun tuote on jo myyty sille kolmannelle osapuolelle ja jäätte keskenänne tappelemaan kun tuotetta ei toimiteta..

Toki voi olla ihan rehellisetkin aikeet.
 
Olisin varovainen. En nyt kuollaksenikaan muista miten se third-party skämmi meni, mistä uutisoitiin joskus vuosi-pari sitten.. Jotenkin niin että se sun tuote on jo myyty sille kolmannelle osapuolelle ja jäätte keskenänne tappelemaan kun tuotetta ei toimiteta..

Toki voi olla ihan rehellisetkin aikeet.

jep. en toki haluaisi olla ikävä ja vittumainen niilo, mutta itselläni ns. vanhuksena herää aika paljon kysymyksiä. miksei ostaja itse hoida yhteydenpitoa kaveriinsa? miksei ostaja itse pääse paikalle? jos joku legit syy, niin miksei kerro sitä suoraan?
 
jep. en toki haluaisi olla ikävä ja vittumainen niilo, mutta itselläni ns. vanhuksena herää aika paljon kysymyksiä. miksei ostaja itse hoida yhteydenpitoa kaveriinsa? miksei ostaja itse pääse paikalle? jos joku legit syy, niin miksei kerro sitä suoraan?

Ei varmaan kerro jos kyse huijauksesta :) Googlasin vähän ja tämä oli se tapaus mistä mainitsin.

Helsinkiläinen Alex lankesi salakavalaan huijaukseen myydessään iPhonea netissä – tili jäädytettiin ja poliisit soittivat

Eli kyseessä voi olla jokin variaatio tuollaisesta, tai sitten vaan ihan vilpitön juttu.
 
Luultavasti kyseessä on joku jolla ei oo tiliä ja kauppa-alueen karenssin takia kaveri tekee tarjouksen. Väärin menee siinä kohtaa, ku kaupanteko siirtyyki toisen henkilön kanssa tehtäväksi. Kyl käyttäjän pitää kauppa ja vastuut hoitaa (ja ottaa palautteen kaupasta)

Tuskin on kyse huijauksesta, jos välitetään vain kolmannen osapuolen yhteystiedot, esim. puhelinnumero, kaupantekoa varten. Ei silleen onnistu esim. tjkoon mainitsema "välistäveto".
 
Nyt jouduin ottamaan siitä virtajohdon ostamaani näyttöön. Jos nyt myisin tuon virtalähteen täysin toimintakuntoisena mainitsematta virtajohdon puuttumista, mitä olisitte mieltä toiminnastani?
:D

Niin miksi ihmeessä et mainitsisi? Monella on noita ylimääräisenä ja se on OK. Näköjään sulla ei ole ylimääräisenä niin älä nyt oleta että ostajalla on.

Tuon näytön osalta uusia HD pelinäyttöjä myydään n. 130 joten ajattelisin että johtojen takia tuosta nyt ei ainakaan kuulu antaa negatiivista. Mieti jonkin aikaa että oletko muuten siihen näyttöön ja sen hintaan tyytyväinen.
 
Niin miksi ihmeessä et mainitsisi? Monella on noita ylimääräisenä ja se on OK. Näköjään sulla ei ole ylimääräisenä niin älä nyt oleta että ostajalla on.

Ei kun minä oli alun perinkin sillä kannalla, että normaalista varustuksesta puuttuvat osat pitäisi mainita. Tuo oli esimerkki, jonka arvelin valaisevan asiaa.

Tuon näytön osalta uusia HD pelinäyttöjä myydään n. 130 joten ajattelisin että johtojen takia tuosta nyt ei ainakaan kuulu antaa negatiivista. Mieti jonkin aikaa että oletko muuten siihen näyttöön ja sen hintaan tyytyväinen.

En ymmärrä vertausta. Tuleehan niiden uusien näyttöjen mukana johdot, hinnasta riippumatta. Kumpaa mieltä nyt olet: että puuttuvista varusteista olisi hyvä mainita, vai ei tarvitsisi mainita?

Mutta tilanne ohi, pääsimme yhteisymmärrykseen ja molemmin puolin positiiviset palautteet on annettu.
 
1692952308088.png


Mihin ostoilmoitukset poistuu? Olisin laittanut sfx-virtalähdettä ostoon, mutta ilmoitus painike on hävinnyt??
 
1692952308088.png


Mihin ostoilmoitukset poistuu? Olisin laittanut sfx-virtalähdettä ostoon, mutta ilmoitus painike on hävinnyt??
 

Nyt minulle päivittyi tuo uudistus, ne on yhdistetty siis ja suodattimella saa etuliitteen vaihdettua ostetaan/myydään.

1692953645329.png



En näe enää yleisellä tasolla kaikesta "ostetaan" osiota. Pitääkö käyttäjän nyt plärätä osio kerrallaan jos löytäisi varastostaan jotain ylimääräistä, jota tahtoisi suorakaupalla myydä? Suodatus kaikelle samaa aikaa ei toimi.

1692953751882.png
 
Kertokaa joku vielä kerran, että juuritasolla suodatus ei toimi. Samaisessa topikissa on siis tostakin jo moneen kertaan mainittu. Ei välttis ole tarve erikseen täälläkin samasta asiasta keskustella.
 
Itse on tullut osteltua kavereille serriä täältä, mutta jos postin yli niin minä olen hoitanut maksun ja käskenyt postittaa suoraan kaverille. Kaveri voi sitten maksaa mulle sen. Toki noutohommissa olen sitten välittänyt yhteystiedot, helpompi se nouto on niillä keskenään sopia.
 
Onko Proshop

Luotettava verkkokauppa, oon joskus tuolta tilannut mutta siitä on aikaa.
Kysyppä tässä linkatussa ketjussa kun ei tämä liity foorumin kauppa-alueeseen.

 
jep. en toki haluaisi olla ikävä ja vittumainen niilo, mutta itselläni ns. vanhuksena herää aika paljon kysymyksiä. miksei ostaja itse hoida yhteydenpitoa kaveriinsa? miksei ostaja itse pääse paikalle? jos joku legit syy, niin miksei kerro sitä suoraan?
Itse joskus tarjosin kaverin luvalla näytönohjaimesta hänelle kun hän oli liian laiska seuraamaan ilmoituksia ja itse halusin päästä pelaamaan hänen kanssaan kun sattu olemaan hyvä hetki pelailuille :D

Tosin sinun tapauksestasi en tietenkään pysty sanoa mitään. Kunhan toin vain esiin, että syitä voi oikeasti olla hyviäkin.
 
Millos sitä saikaan vittuuntua, jos ei myyjästä kuulu mitään? Yksityisviestiä ja tekstiviestiä olen tässä laitellut, mitään ei ole kuulunut takaisin yli viikkoon..

Se ei sinänsä vituta, jos lähettämisessä nyt kestääkin, se vituttaa ettei vastata mitään. Tosin harvinaisesti kerrankin kun ois osalla kiire, niin kestää.. :btooth:

Olenko nyt hätäilijä-vittupää, jos tuumaan että käynkin kaupassa kun ei saa selvää milloin sen tuotteen saan ja tarve ois, laita rahat takaisin? Vai vedänkö kaupat loppuun ja pistän sen joskus saapuvan myyntiin..

Kusetusta en sinänsä epäile, eli olen melko varma että koko rahat tai tuotteen vielä joskus näen, myyjästä päätellen.

Samasta asiasta. Olen tehnyt aika paljon täällä kauppoja, kauppakumppanit hyvin erilaisia. Lähtökohtaisesti oma filosofia on, että kun pitää ilmoitukset viesteistä päällä, saa niistä reaaliaikaisesti tiedon, vastaaminen vie minuutin. Eli kiireeseen vetoaminen on bullshittiä. Jos ei talo pala, niin kyllä yleensä saman päivän aikana ehtii jotain vastata. Ymmärrän hyvin, ettei postitus aina onnistu heti, mutta siitäkin voi ilmoittaa. Epätietoisuus on syvältä. Myös lähetystunnuksen lähettäminen pitäisi olla itsestään selvyys, samoin ilmoitus maksun saapumisesta.
 
Mistähän johtuu etten näe kauppiaspalautteita muiden (enkä omassa) profiilissa? Teemojen & selaimen vaihtoa koitettu.
 
Mistähän johtuu etten näe kauppiaspalautteita muiden (enkä omassa) profiilissa? Teemojen & selaimen vaihtoa koitettu.
Säännöistä.
 
Säännöistä.
Löytyy itse asiassa Täältä.

Tosin, pitäisköhän tuon verified -maksun vapauttaa tuokin heti, kun kerran alueelle pääsykin vapautuu?
 
Säännöistä.

Mutta tämä henkilö on maksanut 8€ jonon-ohi maksun..
 
Tosin, pitäisköhän tuon verified -maksun vapauttaa tuokin heti, kun kerran alueelle pääsykin vapautuu?
Ehkä, mutta se ei sitä tee. Itsekin jouduin odottelemaan sen 30 päivää, että pääsin laittamaan palautteet (tai edes näkemään niitä!), vaikka maksoin verifiointimaksun melkein heti rekisteröidyttyäni.

Mielestäni olisi ihan reilua, että ne palautteet edes näkisi... Mulla kävi varmaan osaltaan hyvä tuurikin, ettei kukaan jekuttanut, kun haalin komponentteja pöytäkoneeseen täältä.
 
Ehkä, mutta se ei sitä tee. Itsekin jouduin odottelemaan sen 30 päivää, että pääsin laittamaan palautteet (tai edes näkemään niitä!), vaikka maksoin verifiointimaksun melkein heti rekisteröidyttyäni.

Mielestäni olisi ihan reilua, että ne palautteet edes näkisi... Mulla kävi varmaan osaltaan hyvä tuurikin, ettei kukaan jekuttanut, kun haalin komponentteja pöytäkoneeseen täältä.
Mitä sanoo @Sampsa, pitäsikö tuon verified -maksun avata myös palautteet kauppa-alueen lisäksi?
 
Mitä sanoo @Sampsa, pitäsikö tuon verified -maksun avata myös palautteet kauppa-alueen lisäksi?
Kyllähän se pitäisi kuulua kun kauppiaspalautteet kuuluvat kauppa-alueeseen ja on mainittu verified tiedoissa että tulisi täysi käyttöoikeus.

- Täysi käyttöoikeus kauppa-alueelle ja yksityisviesteihin ilman karenssia
 
Kyllähän se pitäisi kuulua kun kauppiaspalautteet kuuluvat kauppa-alueeseen ja on mainittu verified tiedoissa että tulisi täysi käyttöoikeus.

- Täysi käyttöoikeus kauppa-alueelle ja yksityisviesteihin ilman karenssia
Jep, eli siellä on nyt joko bugi, tai vittumainen feature.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 402
Viestejä
4 550 209
Jäsenet
74 984
Uusin jäsen
Tere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom