Yksin baariin

Liittynyt
21.11.2021
Viestejä
381
Moi,
en löytänyt searchilla aiheesta.

Käykö porukka yksin baareissa? onko hauskaa ollut, vai enemmän tylsää tuoppiin tuijottelua?

Samalla, missä stadissa arkena hyvä meno, ja halvimmat hinnat? onko karaokebaarit hyviä paikkoja?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 140
Riippuu ihan mielentilasta. Karaokebaarit ja urheilubaarit on kivoja. Mutta tuntematta persoonaa vaikea sanoa, miten paljon siinä on järkeä. Jos yksin pitäisi keksiä tekemistä niin lähtisin mieluummin lenkille.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 719
Kannattaa käydä sellaisissa baareissa mistä tykkää, etenkin jos yksin on liikenteessä. Itse en menisi lähellekään karaokea, mut jotkut tykkää. Samoin en menisi urheilubaareihin lätkän arvokisojen aikaan, vaikka muuten paljon penkkiurheilua olen baareissa harrastanutkin.

Korona-aika tuntui vievän aika tavalla asiakkaita Stadinkin baareista, ja nykyään etenkin arki-iltaisin on todella hiljaista. Tai Kampin-Kluuvin menosta en niin tarkkaan tiiä tästä kesästä.

Baareissa on kiva käydä välillä yksinkin, ja vaikka selvinpäin tai vaan parilla. Tykkään muutenkin öisessä kaupungissa kävelemisestä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Sehän riippuu ihan persoonasta, että viitsiikö lähteä yksin vai ei ja viihtyykö.

Mä käyn usein yksin, mutta tulen aika helposti juttuun sekä tuttujen että tuntemattomien ihmisten kanssa, joten kokonaan yksin harvemmin tarvitsee olla.

Kaiken lisäksi viihdyn itseäni huomattavasti nuorempien parissa myös. Kaikenikäisten. Sopivan avoin luonne niin ei mitään ongelmaa.

Mutta Helsingin yöelämä kyllä vaikuttaa surkealta vitsiltä. En ymmärrä miten se voikin olla niin surkeaa. Koko kaupungista en keksi äkkiseltään yhtään erityisen kivaa illanviettopaikkaa, ja joka vetäisi vielä hyvin ihmisiäkin.

Hotelli Vantaakin on nykyään ihmeen surkea paikka, sen perusteella mitä olen nyt pari kertaa viime vuosina käynyt. Edes suhteellisen vetovoimainen artisti ei ole saanut paikkaa kovin meneväksi. Taktisesti vielä olen käynyt naisartistien keikoilla, ja silti aika ankeaa. (Taktiikka siis on se, että naisartistit oletetusti vetää paikalle enemmän naisia. Mutta miten sen nyt ottaa. Ei ole vakuuttanut.)

Perus kaljabaarit on toki vähän eri asia kuin mistä minä nyt puhun, ja puhun siis pykälää tasokkaammista paikoista. Karaokebaarit voi kyllä tulla kyseeseen. Karaoke on hyvä ominaisuus yökerhoissakin, ikäänkuin ylimääräinen ohjelmanumero verrattuna muihin paikkoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
702
Yksin tulee useimmiten käytyä yökerhoissa. Tuntemattomien vastakkaista osapuolta olevien kanssahan se tanssiminen on paljon mukavempaa ku keikuttaa pakaroita siellä äijäkavereiden kanssa eikä yökerhoissa oikein mitään keskustelua pysty harrastamaan pitkään melun takia.

Missään istuskelupaikoissa en yksin käy mutta en näe sitä mitenkään outona joka yksin rauhallisimmissa paikoissa viihtyy yksin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Seikkailin kolmen ison kaupungin yöelämässä tänä viikonloppuna. Niin, eilen vaihtui kaupunki kesken illan... Aloittelin Helsingissä, mutta paikkahan oli aivan kuollut. Mä oikeasti jouduin varmistamaan kännykästä, että onko oikeasti lauantai vai menikö pasmat niin sekaisin edellisenä iltana että eletään jo sunnuntaita.. =) En ymmärrä mistä oli kysymys, mutta keskusta aivan kuollut. Eräässä baarissa oli järkyttävä sausage fest, nuoria miehiä jotain 90% asiakkaista ja naiset saattoi laskea yhden käden sormilla. Kaduillakaan ei paljon naisia näkynyt eikä etenkään hyvännäköisiä.

Siis mitä vittua!?

Voi olla, että jossain muussa kaupunginosassa olisi ollut parempi meininki, mutta ei todellakaan huvittanut lähteä sitä selvittämään. Sen sijaan vaihdoin koko kaupunkia vielä kun ehdin... Sikäli kannatti että meininki alkoi muistuttaa ihan järkevää lauantain meininkiä.

Mutta siitä ei pääse yli eikä ympäri, että kaupungista riippumatta hyi hitto että suomalaisnaiset on läskejä nykyään. Vaikka baarin sukupuolijakauma olisi ihan järkevä, niin se ei hirveästi lohduta kun "painojakauma" on aivan vitun sairas... Selkeästi muuttunut kaikki vaan huonommaksi koronapandemian aikana.

Paskaa.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 840
Seikkailin kolmen ison kaupungin yöelämässä tänä viikonloppuna. Niin, eilen vaihtui kaupunki kesken illan... Aloittelin Helsingissä, mutta paikkahan oli aivan kuollut. Mä oikeasti jouduin varmistamaan kännykästä, että onko oikeasti lauantai vai menikö pasmat niin sekaisin edellisenä iltana että eletään jo sunnuntaita.. =) En ymmärrä mistä oli kysymys, mutta keskusta aivan kuollut. Eräässä baarissa oli järkyttävä sausage fest, nuoria miehiä jotain 90% asiakkaista ja naiset saattoi laskea yhden käden sormilla. Kaduillakaan ei paljon naisia näkynyt eikä etenkään hyvännäköisiä.

Siis mitä vittua!?

Voi olla, että jossain muussa kaupunginosassa olisi ollut parempi meininki, mutta ei todellakaan huvittanut lähteä sitä selvittämään. Sen sijaan vaihdoin koko kaupunkia vielä kun ehdin... Sikäli kannatti että meininki alkoi muistuttaa ihan järkevää lauantain meininkiä.

Mutta siitä ei pääse yli eikä ympäri, että kaupungista riippumatta hyi hitto että suomalaisnaiset on läskejä nykyään. Vaikka baarin sukupuolijakauma olisi ihan järkevä, niin se ei hirveästi lohduta kun "painojakauma" on aivan vitun sairas... Selkeästi muuttunut kaikki vaan huonommaksi koronapandemian aikana.

Paskaa.
Tätä läskeyden (anti-)ilosanomaa jaksat julistaa tasaisin väliajoin. Kullakin on oikeus olla sellainen kuin on ilman tarvetta miellyttää ulkopuolisia arvostelijoita (jotka tulevat sitten tänne haukkumaan muiden ulkonäköä omien mielipiteitensä pohjalta). Ja mitä tuohon yöelämään tulee, niin rahat on nykyään ihmisillä tiukemmassa kuin ennen, jolloin niille löytyy parempaakin käyttöä kuin baareissa notkuminen. Tuommoinen "hyvännäköisten misujen metstäminen baareissa" on muutenkin lähinnä 2-kymppisten juttuja. Tulee tämmöisestä mieleen M/S Romantic -sarjan Kaide:
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Tätä läskeyden (anti-)ilosanomaa jaksat julistaa tasaisin väliajoin. Kullakin on oikeus olla sellainen kuin on ilman tarvetta miellyttää ulkopuolisia arvostelijoita (jotka tulevat sitten tänne haukkumaan muiden ulkonäköä omien mielipiteitensä pohjalta). Ja mitä tuohon yöelämään tulee, niin rahat on nykyään ihmisillä tiukemmassa kuin ennen, jolloin niille löytyy parempaakin käyttöä kuin baareissa notkuminen. Tuommoinen "hyvännäköisten misujen metstäminen baareissa" on muutenkin lähinnä 2-kymppisten juttuja. Tulee tämmöisestä mieleen M/S Romantic -sarjan Kaide:
No mä olen mies. Viriili mies. Pidän naisista, siis kauniista naisista. En häpeä sitä yhtään. Olen mä vaan hurja.

Meinaat, että erityisesti Helsingissä ihmisten talous on tiukilla ja nämä on vetäytyneet koteihinsa, vaikka muissa kaupungeissa on vilkkaampaa? Jaahas, vai niin. Ehkä se on sitten niin.

On tuohon Helsingin ankeuteen toki yksi logistiikkaan liittyvä selityskin eli kaupungista puuttuu selkeä baarikeskittymä vaan baarit on siellä täällä pitkin kaupunkia. Siitä huolimatta onhan toi keskustan kuolleisuus joulukuisena lauantaina sekä naurettavaa että säälittävää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Oishan noita luullut eilen oikkujouluja jossain olleen. Kävitkö mummotunnelissa?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Oishan noita luullut eilen oikkujouluja jossain olleen. Kävitkö mummotunnelissa?
En käynyt, ja luulin että se on enemmän kesäinen juttu.

Mutta tosiaan ei näkynyt ihmisiä edes kaduilla. Tulin siihen johtopäätökseen että antaa olla ja pannaan äkkiä kaupunki vaihtoon...
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 719
Sehän riippuu ihan persoonasta, että viitsiikö lähteä yksin vai ei ja viihtyykö.

Mä käyn usein yksin, mutta tulen aika helposti juttuun sekä tuttujen että tuntemattomien ihmisten kanssa, joten kokonaan yksin harvemmin tarvitsee olla.

Kaiken lisäksi viihdyn itseäni huomattavasti nuorempien parissa myös. Kaikenikäisten. Sopivan avoin luonne niin ei mitään ongelmaa.

Mutta Helsingin yöelämä kyllä vaikuttaa surkealta vitsiltä. En ymmärrä miten se voikin olla niin surkeaa. Koko kaupungista en keksi äkkiseltään yhtään erityisen kivaa illanviettopaikkaa, ja joka vetäisi vielä hyvin ihmisiäkin.

Hotelli Vantaakin on nykyään ihmeen surkea paikka, sen perusteella mitä olen nyt pari kertaa viime vuosina käynyt. Edes suhteellisen vetovoimainen artisti ei ole saanut paikkaa kovin meneväksi. Taktisesti vielä olen käynyt naisartistien keikoilla, ja silti aika ankeaa. (Taktiikka siis on se, että naisartistit oletetusti vetää paikalle enemmän naisia. Mutta miten sen nyt ottaa. Ei ole vakuuttanut.)

Perus kaljabaarit on toki vähän eri asia kuin mistä minä nyt puhun, ja puhun siis pykälää tasokkaammista paikoista. Karaokebaarit voi kyllä tulla kyseeseen. Karaoke on hyvä ominaisuus yökerhoissakin, ikäänkuin ylimääräinen ohjelmanumero verrattuna muihin paikkoihin.
Naurattaa Hotelli Vantaa esimerkkinä perus kaljabaaria tasokkaammasta mestasta. Sori.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Naurattaa Hotelli Vantaa esimerkkinä perus kaljabaaria tasokkaammasta mestasta. Sori.
Hotelli Vantaallahan on kaljabaarikin, nimeltään Pub Hertas. Joskus käynyt laulamassa siellä karaokea. Se on usein täynnä ihmisiä, mutta jos sieltä joukosta yksi tai kaksi hyvännäköistä naista löytää niin hyvin menee. On kyllä oikein räkälän arkkityyppi se paikka.

Yläkerran ja alakerran voisi olettaa edustavan vähän parempaa tasoa, mutta miten senkin nyt ottaa. Pelkkää paskaa nykyaikana. Portion Boys kun laulaa hotelli Vantaan Tulisuudelmasta ja priimasta, niin ne on kyllä ihan jossain 20 vuoden takaisissa tunnelmissa eikä noilla lyriikoilla ole mitään kosketuspintaa nykyajan todellisuuteen. 40-vuotiaat (ja nuoremmat ja vanhemmat) 80-kiloiset (ja painavammat) mummelit heiluu siellä. On siinä priimaa kerrakseen joo-o. Mmmmm mmmmm mmmmm. Tosin melkein samaa paskaa se on muuallakin. Teinipaikoissa saattaa sentään hyvällä tuurilla nähdä joitakin priimanaisiakin. Mieluummin ottaa niiltä pakit kuin katselee jotain läskejä mummeleita.

Miehet on minusta ihan asiallisen näköisiä joka paikassa, suht' normaalikroppaisia eikä mitään miesten läskivyörytystä minusta ole näkynyt missään.

Sekin vähän triggeröi mua kun keikoilla ihmiset kuvaa innoissaan pystyvideota heiluvin käsin. Hyvin harva kuvaa vaakavideota. No tämä on ihan mun ongelma. Mutta on kyllä niin junttia toikin touhu. Mä sentään panostan kuvaamiseen, pyrin pitämään kännykkää vakaana, seuraan artistin liikkeitä optisen zoomin kanssa, valotuksenkin säädän lavaan sopivaksi ja kuvaan siis sillä tavalla, että sitä teoriassa jaksaa ehkä joskus jopa katsoa, vaikka todennäköisesti ei noita ikinä tule katsottua kuitenkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Minä taas en ollenkaan ymmärrä, että sitä artistia pitää ruudun takaa tuijottaa siellä. Mieluummin ihan omin silmin suoraan keskittyen siihen hetkeen. Nykyään kaikki pitää saada talteen, vaikka sitten se nykyhetken kustannuksella.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 719
Ruotsinlaivat kyllä hirveimpiä baareja niin yksin kuin yhdessäkin, toivottavasti ei tarvitse pitkään aikaan mitään autoa siirrellä lahden yli ja voi lentämällä välttää tuon alkuperäisen Hotelli Vantaan.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Tuskin on risteilytkään yhtään sama asia kuin ennen vanhaan. Joskus kauan sitten tuli pokattua laivan yöherhosta nainen ja nussittua sen kanssa yleisessä vessassa.. Olin vanhempien kanssa liikkeellä. Ne nukkui hytissään..

Joskus aikoinaan noita sanottiin "porauslautoiksi". Eiköhän nekin ole nykyään lähinnä jotain ihra-pihtarimummelilauttoja. En ole kyllä aikoihin käynyt. Mutta arvaahan tuon.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 771
Tuskin on risteilytkään yhtään sama asia kuin ennen vanhaan. Joskus kauan sitten tuli pokattua laivan yöherhosta nainen ja nussittua sen kanssa yleisessä vessassa.. Olin vanhempien kanssa liikkeellä. Ne nukkui hytissään..

Joskus aikoinaan noita sanottiin "porauslautoiksi". Eiköhän nekin ole nykyään lähinnä jotain ihra-pihtarimummelilauttoja. En ole kyllä aikoihin käynyt. Mutta arvaahan tuon.
008F4AE6-C478-4168-B549-073862147C46.jpeg
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
421
Välillä tulee itsekseen lähdettyä. Ihan mukavaa välillä mutta jos liian usein käy itekseen niin ei mukavaa. Onhan nuo ruotsinlaivatkin aika paljon muuttunut tässä 5-10v aikana aika vähän oman ikästä porukkaa. Aika mummo/pappa paikkoja nykysin jos ei mitään tunnettua nykyartistia. Karaokea en taas itse siedä.
Noin 20vuotiaana saatto ihan oman ikäsiä heilojakin sieltäkin löytää mielinmäärin nykysin on aika "vanhuspaikkoja". Ulkonäkö/Luonne asiaan en naisissa puutu tämän enenpää kun jokanen saa olla minkä näkönen/luonteeltansa tahansa.
Itse kumminkin yritän omasta kunnosta yms. huolta pitää arvostan naisessa myös samaa, sekä "pahatyttömäisyyttä". En ole ikinä "sohvaperunoista"/kotihiiristä pitänyt.
Jokainenhan tässä sekuntti sekunnilta vanhenee se on ihan perus.

edit. onneksi ei tarvii enään nykysin naistakaan ehtiä olisi vaikeata :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Välillä tulee itsekseen lähdettyä. Ihan mukavaa välillä mutta jos liian usein käy itekseen niin ei mukavaa. Onhan nuo ruotsinlaivatkin aika paljon muuttunut tässä 5-10v aikana aika vähän oman ikästä porukkaa. Aika mummo/pappa paikkoja nykysin jos ei mitään tunnettua nykyartistia. Karaokea en taas itse siedä.
Noin 20vuotiaana saatto ihan oman ikäsiä heilojakin sieltäkin löytää mielinmäärin nykysin on aika "vanhuspaikkoja". Ulkonäkö asiaan en puutu tämän enenpää kun jokanen saa olla mikä on mutta on sekin muuttunut huononpaan suuntaan omasta mielestä.
Papparainen tässä iän puolesta alkaa itse kukin olla pikku hiljaa, mutta jos tilanne on se, että mä kiinnitän esimerkiksi keskivartalon rasvaprosenttiin tarkkaa huomiota satojen grammojen ja muutamien senttien tarkkuudella jotta markkina-arvo on mahdollisimman hyvä, ja muutenkin yritän olla niin nuorekas kuin mahdollista, niin onhan kontrasti ihan sairaan naurettava suhteessa vastapuoleen eli naisiin.

Mä en koe, että ulkonäöllisesti olen suhteessa mitenkään huonompi kuin 20 vuotta nuorempi keskivertonainen, päinvastoin ulkonäöllisesti niitä voi katsella alaspäin hyvillä mielin, mutta eihän tämä systeemi toimi niin tämä olisi jokin suora kilpailu ulkonäössä. Naisilla on ihan huomattava etu, vaikka olisivat hyvinkin ylipainoisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 231
Tätä läskeyden (anti-)ilosanomaa jaksat julistaa tasaisin väliajoin. Kullakin on oikeus olla sellainen kuin on ilman tarvetta miellyttää ulkopuolisia arvostelijoita (jotka tulevat sitten tänne haukkumaan muiden ulkonäköä omien mielipiteitensä pohjalta). Ja mitä tuohon yöelämään tulee, niin rahat on nykyään ihmisillä tiukemmassa kuin ennen, jolloin niille löytyy parempaakin käyttöä kuin baareissa notkuminen. Tuommoinen "hyvännäköisten misujen metstäminen baareissa" on muutenkin lähinnä 2-kymppisten juttuja. Tulee tämmöisestä mieleen M/S Romantic -sarjan Kaide:
Kyllä se läskeistä pitäminen on vähemmistössä. Onko tämäkin joku asia jota ei nykypäivän ilmapiirissä saa ääneen sanoa?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Naiset - ovatpa sitten minkä näköisiä tai kokoisia tahansa eivät ole baarissa miellyttääkseen papparaisia, vaan ihan oman itsensä takia.
Eikä papparaiset ole baarissa teeskennelläkseen, että läskit naiset on upeita ja tekisi kovasti niitä mieli.

Jos tällaisen retoriikan tielle lähdetään.

Anyway, en mä syytä ketään yksittäisiä ihmisiä mistään vaan havainnoin vaan vallitsevaa karua yleistilannetta. "Don't hate the player, hate the game."

Enkä mä ole ainoa, joka tätä tilannetta havainnoi, vaan kyllä tätä havainnoidaan paremmissakin piireissä kuten tänään tällä tavalla:

 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 719
Jos nyt täälläkin pitää alkaa sönkkäämään ällöttävistä läskeistä, niin miehillähän ylipaino on vähän yleisempää. Käytännössä prosentit liki tasan:



”Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.”
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 231
Naiset - ovatpa sitten minkä näköisiä tai kokoisia tahansa eivät ole baarissa miellyttääkseen papparaisia, vaan ihan oman itsensä takia.
Miksi minua pitäisi kiinnostaa jonkun random naisen tarkoitusperät. Kauniita naisia katsoo mielellään, mätisäkkejä ei. Ei siinä mitään sen syvempää ole.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Oha se. Ennen koronaakin sai jonottaa yökerhoihin jonkun tunnin sisään Helsingissä. En oo nyt koronan jälkeen käynyt, ni en tiiä, onko tilanne muuttunut. Tuli sit usein vetäydyttyä joihinkin hevi-baareihin, mut niistä ei kyl vastakkaisen sukupuolen edustajia juuri löydä... paska skene, mut pitänee silti vielä joskus lähteä liikenteeseen.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 719
Oha se. Ennen koronaakin sai jonottaa yökerhoihin jonkun tunnin sisään Helsingissä. En oo nyt koronan jälkeen käynyt, ni en tiiä, onko tilanne muuttunut. Tuli sit usein vetäydyttyä joihinkin hevi-baareihin, mut niistä ei kyl vastakkaisen sukupuolen edustajia juuri löydä... paska skene, mut pitänee silti vielä joskus lähteä liikenteeseen.
Oon kyllä aikaa sitten ohittanut iän missä jaksaisi jonotella yökerhoon tai mihinkään muuhunkaan baariin likimainkaan tuntia. Viimeksi varmaan jollekin hämärälle keikalle jossain keski-Euroopassa jonottanut kun liput myytiin vain ovelta.

Mut toisaalta oon tykännyt käydä baareissakin ihmisten, en naistentuijottelun takia. Ihan riippumatta siitä olenko itse ollut sinkku vai varattu. Tietty tässä on sekin että oon aina asunut kantakaupungissa, ja baariin lähteminen on helpoimmillaan tarkoittanut käytännössä aina alakertaan kävelemistä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Mikähän musiikkigenre olisi erityisesti naisten mieleen nykypäivänä? Ei ole teknoreivitkään enää sen veroiset kuin vuosituhannen vaihteessa...

Sanoisin, että naisia kiinnostaa nuoret naisartistit, yleensähän nämä on jotain R&B tms. räppiräppäreitä. En näistäkään sanoisi, että suurin massoin välttämättä kiinnostaa mutta suhteessa miehiin voi suhdeluku olla ihan järkevä.

Aikoinaan oli Scandinavian Hunksin keikat kova juttu. Olen saanut useammin kuin kerran niistä bileistä naisseuraa... No nythän nekin jo lopettaa eikä muutenkaan ole ollut enää sama asia kuin ennen moneen vuoteen.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 840
Vai että paikka pitäisi valikoida sen perusteella, missä musiikkityylin perusteella oletettavasti olisi eniten naisia :rofl: Menee kyllä jo aika säälittäväksi.

No tätä aihetta ei noissa ylempänä videolla postatuissa Kaiden pokausvinkeissä taidettukaan läpi.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Vai että paikka pitäisi valikoida sen perusteella, missä musiikkityylin perusteella oletettavasti olisi eniten naisia :rofl: Menee kyllä jo aika säälittäväksi.
Ei se ole mikään suurikaan salaisuus, että suuri osa miespuolisista asiakkaista käy baareissa pillunkiilu silmissään. Jos tämä elämän realiteetti ahdistaa ja triggeröi sinua, niin voi voi, elämä on.

Säälittäväähän tämä koko riiutteluruletti toki onkin nykypäivänä. Livenä sekä online. Naisten markkinat. Miesten tilanne on heikko, etenkin jossei ne pläskinaiset mitenkään kelpaa. Mä niin toivoisin että voisin oppia tykkäämään sellaisista, mutta se ei vaan toimi niin. Sama kuin sanoisi homolle, että opi tykkäämään vastakkaisesta sukupuolesta.

Mutta mitä musiikkiin tulee, niin mulla ei ole musiikin itsensä takia mitään palavaa tarvetta lähteä keikoille lainkaan, mutta mielellään kuuntelen kyllä livenä mitä hyvänsä muuta musiikkia paitsi jou-jou räppiä. Elävä musiikki itsessään on ihan jees, mutta varsinaista räppiä ei siis lasketa.
 
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
1 719
Vai että paikka pitäisi valikoida sen perusteella, missä musiikkityylin perusteella oletettavasti olisi eniten naisia :rofl: Menee kyllä jo aika säälittäväksi.

No tätä aihetta ei noissa ylempänä videolla postatuissa Kaiden pokausvinkeissä taidettukaan läpi.
Kyllähän Kaide_keepperi sarjassa taisi karaokessa funtsia just tolta pohjalta et mitä biisejä saa vetää. :D
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 276
Suurin osa naisista taitaa nykyjään kiertää keskustan räkäkuppilat kaukaa juuri ettei tarvitse kuunnella 40+ -vuotiaiden erkkien pillunvonkausyrityksiä sekä ihan siitä syystä että kun jos uutisia lukee niin ei naisten ole hirveä turvallista enää ilta-aikana kaupungilla kulkea.
 
Liittynyt
07.12.2022
Viestejä
4
Suurin osa naisista taitaa nykyjään kiertää keskustan räkäkuppilat kaukaa juuri ettei tarvitse kuunnella 40+ -vuotiaiden erkkien pillunvonkausyrityksiä sekä ihan siitä syystä että kun jos uutisia lukee niin ei naisten ole hirveä turvallista enää ilta-aikana kaupungilla kulkea.
Kyllä mää noita keski-ikäsiä naikkosia jatkuvasti myös räkälöissä nään
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Suurin osa naisista taitaa nykyjään kiertää keskustan räkäkuppilat kaukaa juuri ettei tarvitse kuunnella 40+ -vuotiaiden erkkien pillunvonkausyrityksiä sekä ihan siitä syystä että kun jos uutisia lukee niin ei naisten ole hirveä turvallista enää ilta-aikana kaupungilla kulkea.
Pikkujouluaikaan kyllä luulisi, että olisi ihmisiä runsaasti liikkeellä, vaikkeivät muutoin paljon olisikaan.

Lauantai oli kuitenkin niin kuollut sen silmäyksen perusteella mitä nyt puolisen tuntia HKI:n keskustassa vietin, että katsoin paremmaksi panna kaupungin vaihtoon äkkiä eikä jäädä arpomaan sinne sen enempää... Päätös oli sinänsä oikea, mutta talentin taso ei päätä huimaa missään kaupungissa tänä päivänä.

Uudenvuodenaattona kyllä luulisi että olisi ihmisiä liikkeellä. Sittenhän se taas hiljenee varmaan johonkin pääsiäiseen tai vappuun saakka.
 

Rullis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1 429
Säälittäväähän tämä koko riiutteluruletti toki onkin nykypäivänä. Livenä sekä online. Naisten markkinat. Miesten tilanne on heikko, etenkin jossei ne pläskinaiset mitenkään kelpaa. Mä niin toivoisin että voisin oppia tykkäämään sellaisista, mutta se ei vaan toimi niin. Sama kuin sanoisi homolle, että opi tykkäämään vastakkaisesta sukupuolesta.
Naiset, kuten myös miehet harrastavat seksiä ja muodostavat parisuhteita. Kyllä ne torimarkkinat on samat kaikille. Jokainen voi sitten asettaa omia paino/pituus/koulutus/tukanväri kelpuutusehtoja mielensä mukaan näille ehdokkaille. Mielenkiintoista tosin, että rinnastat lihavan naisen kanssa seksin harrastamisen homoseksuaalisuuteen. Lähinnä mietin harrastaisitko seksiä laihan miehen kanssa vai ylipainoisen naisen kanssa jos olisi pakko valita?
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Naiset, kuten myös miehet harrastavat seksiä ja muodostavat parisuhteita. Kyllä ne torimarkkinat on samat kaikille. Jokainen voi sitten asettaa omia paino/pituus/koulutus/tukanväri kelpuutusehtoja mielensä mukaan näille ehdokkaille. Mielenkiintoista tosin, että rinnastat lihavan naisen kanssa seksin harrastamisen homoseksuaalisuuteen. Lähinnä mietin harrastaisitko seksiä laihan miehen kanssa vai ylipainoisen naisen kanssa jos olisi pakko valita?
En harrastaisi kummankaan kanssa. Ei tässä iässä seksi ole enää niin tärkeä itsetarkoitus, että parruaan olisi pakko johonkin reikään työntää. Jos olisi pakko, niin löisin mieluummin turpaan ja tekisin rikosilmoituksen raiskauksen yrityksestä.

Mutta todennäköisesti tulisin miehen kanssa paremmin juttuun, siis kaverina.

Mitä tulee markkinoiden tilaan, niin ne on huonontuneet oleellisesti viime vuosien aikana miehen näkökulmasta, ja tämä on sellainen itsestäänselvä monitahoinen asia, jota en nyt ala tässä sulle rautalangasta vääntämään.
 
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
viikko sit Prahassa(helsingin) hevibaaris oli muksia muikkeleita...tuli mieleen muuten mitä hevi/rock-baareja nykyään stadin keskustas on??. no Prahan miellän siihen kategoriaan. On the rocks mikonkadulla ja The riff iso-roballa. Bar bäkkäriä ei taida enään olla....
Mul on mennyt jotenkin hermot Prahaan. Tuntuu jotenkin vähän juntilta se porukka siel. Sit ne ennen tyrkytti aina jallua mukaan, ku osti bissen. Hävettää ne hand sign for drinkers -kyltitkin. Silti siel tulee käytyä, ku ei ole parempaakaan. Voihan tää olla koko heviskenen ongelma, et asiat nähdään aina jonain rock rock -ryyppäämisenä. Tai sit tää on vaan mun joku henkilökohtainen helvetti :D

Riffissä en ole tainnut koskaan käydä, mut On the rockissa oon käynyt joskus keikalla. Sit on vielä Base ylempänä kaupungilla, jossain about Stokkan kohdilla. Sil Basen kadulla oli kesäisin myös usein tukevia tummaihoisia huoria.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 840
Jepjep, muissa vika, juu juu.
Aina vaan absurdimmaksi menee.
Ei voi olla ystävä naisen kanssa, jos hän on ylipainoinen.

Yksiselitteisesti perseestä tuollaiset elämänarvot. Itse taas en tulisi näin pinnallisesti ajattelevan, itsekeskeisen, ja muita arvostelevan henkilötyypin kanssa toimeen.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Miehet tulee ylipäätään paremmin toimeen miesten kanssa kuin naisten kanssa, siis kavereina.

Tämäkään ei ole mikään suuri salaisuus ja ennenkuulumaton konsepti.

Välillä tulee miettineeksi, että millä ihmeen planeetalla jotkut ihmiset oikein elää... Kun tuntuu, että se on joku ihan muu planeetta kuin tämä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Tai ehkä markkinat on edelleen samanlaiset mutta mies vaan on muuttunut vuosien saatossa. Ronkelit runkkaa ja happamiksi kutsuu kettukin pihlajanmarjoja.
Yksilöt toki muuttuu ajan funktiona, mutta niin muuttuu ympäröivä yhteiskuntakin, ja jälkimmäisen osalta muutos on ollut dramaattinen viimeisen 10 vuoden aikana. Tähän liittyy mm. Tinder, some, lihavuusepidemian kiihtyminen ja miljoona muuta asiaa, joita ei jaksa käydä tähän listaamaan.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 840
Yksilöt toki muuttuu ajan funktiona, mutta niin muuttuu ympäröivä yhteiskuntakin, ja jälkimmäisen osalta muutos on ollut dramaattinen viimeisen 10 vuoden aikana. Tähän liittyy mm. Tinder, some, lihavuusepidemian kiihtyminen ja miljoona muuta asiaa, joita ei jaksa käydä tähän listaamaan.
Niin. Ehkä se aika on ajanut näissä asioissa vaan ohi? Eipä siinä mitään, mutta ongelmallista on tuo asenne, jossa syytät aina sitä ympäristöä ja kaikkia muita kuinka rumia ja lihavia muut ovat ja kuinka joka paikassa tuntuu olevan tylsää ja paskaa. Tuntuu vähän joltain patkosti venytetyltä nostalgiatripiltä, jossa haikaillaan ehkä wanhojen hyvien aikojen perään.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 251
Tuntuu vähän joltain patkosti venytetyltä nostalgiatripiltä, jossa haikaillaan ehkä wanhojen hyvien aikojen perään.
Todellakin haikaillaan vanhojen hyvien aikojen perään. Guilty as charged.

Eikä tässä puhuta mistään muinaishistoriasta, vaan vielä 5-10 vuotta sitten moni asia oli toisin.

Enpä kyllä kadehdi nykyajan nuoria miehiä. Onneksi sain elää nuoruutta silloin joskus kun kaikki oli paremmin. Ainakin on muistot, joita nykyajan keskiverto nuorimies ei tule koskaan saamaan. Ei koskaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Tätä ketjua ajatellen kuljin pitkästä aikaa Kuopion torilla/keskustassa. Hirveästi kauniita naisia niin hoikkia kuin pyöreämpiä. 40-vuotias olen kohta ja näin minä olen kyllä aina nähnyt. :)
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 160
Kyllä se paikkakin vaikuttaa, millaista kulkijaa baarissa on. Helsingissäkin on monen tasoisia illanvietto paikkoja. Toisessa enemmän mätisäkkejä naisia ja keskivartalolihavia setämiehiä. Tasokkaimmissa paikoissa kauniit ja rohkeat käyvät näyttäytymässä samalla kun päivittävät somea.
 
  • Tykkää
Reactions: a-p
Liittynyt
14.09.2017
Viestejä
2 149
Kyllä se paikkakin vaikuttaa, millaista kulkijaa baarissa on. Helsingissäkin on monen tasoisia illanvietto paikkoja. Toisessa enemmän mätisäkkejä naisia ja keskivartalolihavia setämiehiä. Tasokkaimmissa paikoissa kauniit ja rohkeat käyvät näyttäytymässä samalla kun päivittävät somea.
Mitä pitäisit sit tasokkaina mestoina? Itse kävin kerran ainakin Teatterissa (jonka oletan kuuluvan joukkoon) ja siel kaunis nuori nainen tanssi 60v miehen kanssa ja kaulaili. Epäilen prostituutiota.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 083
Viestejä
4 207 743
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom