Erkin läskisaarnat on jo käsite tällä foorumilla.
Mutta niin kuin tiedät, suurin osa naisista saa kyllä irtosuhteita kotisohvalta snäppäillen että ei tarvitse lähteä hakemaan mistää baarista.
Toisaalta onko sitte niin, että yöelämä on kuollutta? Olin kesällä ryyppäämässä työporukan kanssa hesassa ja väkeä oli todella paljon liikkeellä. Terassit aivan täys ja olut virtasi. Stereotyyppisen helsinkiläinen meininki, sellainen kuin jostain meemikuvista voi katsoa. Mutta fiilis oli hyvä kunnes seuraavan aamun krapulaan heräsi.
En laskenut naisten ja miesten ja läskien ja laihojen osuuksia mutta kaikenlaista väkee oli. Työporukassa on tosin pelkkiä miehiä (kaiken kokoisia/painoisia).
En hirveästi kyllä yöelämässä käy että oliko tämä sitte sattumaa vaan?
Yksin baarissa olen käynyt ehkä muutaman kerran, helppohan sitä kaljaa on juoda yksinkin mutta ei sieltä ole naisseuraa irronnut sen enempää kuin kavereiden kanssa mennessä. Johonkin pintaliito-yökerhoon ei kyllä kasetti taipuis yksin mennä edes kovemmassa humalassa. Ei ne ole muutenkaan mun juttu mutta ei varsinkaan yksin.
Yksi työkaveri klubittelee kai enemmänkin, yksin, ja naisseuraa riittää... supliikkimies on supliikkimies.
10v sitten en kyllä saanut naisseuraa enempää kuin nykyäänkään, en kyllä silloinkaan käynyt yöelämässä mutta enemmän kuin nykyään kuitenkin. Tinderi taisi tulla vajaa 10 vuotta sitten tänne ja olinhan mä sitä ennen käynyt baareissa kyllä mutta seuraa oli yhtä vähän kuin nyt.