Jaah noh enpä sitten tähän osaa sanoa tämän enempää...(donaldin retwiit)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)
Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.
Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.
Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.
Aika kova väite. Perustelisitko?Trumpin pääajatus on Euroopan tuhoaminen.
Aika kova väite. Perustelisitko?
Mitä tekemistä tällä on Euroopan tuhoamisen kanssa?Trump pyrkii asioimaan jokaisen EU-maan kanssa erikseen ja täten ohittamaan EU:n. Pitäisiköhän EU-maiden vastavuoroisesti asioida kunkin USA:n osavaltion kanssa erikseen?
Mitä tekemistä tällä on Euroopan tuhoamisen kanssa?
EU ei ole valtio, eikä sillä ole diktaattoria jonka kanssa keskustella.
Trump pyrkii asioimaan jokaisen EU-maan kanssa erikseen ja täten ohittamaan EU:n.
Kuulostaa kaikin puolin fiksulta.
Miksi nämä keskustelut menevät aina tätä rataa että ensin kiistetään jonkun tekevän jotain ja kun asia selvennetään tai todistetaan, sivuutetaankin alkuperäinen pointti ja todetaan että ihan oikein että tekee?
Jaa-a, varmaan siksi kun on eri tyypit jotka kiistää.
Kuulostaa kaikin puolin fiksulta.
Mitä tekemistä tällä on Euroopan tuhoamisen kanssa?
EU ei ole valtio, eikä sillä ole diktaattoria jonka kanssa keskustella.
Meillä on varmaan eri käsitys tuhoamisesta. Minä näem että Eurooppa tuhoaa itse itsensä sisältäpäin hyysäreiden toimesta.EU on löyhä liittovaltio. EU:lla on omat toimielimet joiden kanssa keskustella.
Eli jos trumpetisti postaa kääk-juorun ja sanoo, että kyllä nyt varmaan taas kriitikot tuli punttiin niin se on jotenkin kriitikoiden vika vaikka juuri sanoin, että kääk-juorut vain auttavat Trumppia? Voin yrittää lukea 60 sivua ketjua koska se on varmaan nopeampaa kuin odottaa faktoja Trumpin hyvistä päätöksistä, ja toisaalta nehän on sinun mukaasi ketjussa jo kerrottu.No en jaksa lähteä lähteä tuohon väsytystaktiikkaan mukaan. Saat vastaukset kaikkiin kysymyksiisi selailemalla ketjua.
Pointtina nyt on se, että Trumppia vastaan on ok provosoida, kunhan haet jonkun tuuhean lähteen ja heität viestin sen perään, ja että kun porukka tarttuu tuohon, niin modet antaa monoa provosoituneille, eikä toisinpäin.
Hyysäri varmaan tarkoittaa tässä henkilöä joka ei mielestäsi riittävän voimakkaasti kritisoi muslimeja? Mutta samaan aikaan homoilu, esiaviollinen seksi, niukka pukeutuminen, velttoilu ja päihteiden käyttö sekä uskonnon unohtaminen ovat syntiä? En jaksa tarkistaa oletko näin sanonut, mutta näitäkin ihmisiä on?Meillä on varmaan eri käsitys tuhoamisesta. Minä näem että Eurooppa tuhoaa itse itsensä sisältäpäin hyysäreiden toimesta.
Meillä on varmaan eri käsitys tuhoamisesta. Minä näem että Eurooppa tuhoaa itse itsensä sisältäpäin hyysäreiden toimesta.
Sama asia. Kun tänne otetaan liikaa porukkaa Lähi-Idästä ja Afrikasta, tuota Eurooppaa ei enää ole.Mikä on se Eurooppa joka tuhoutuu muslimien ottamisella? Sekö, jossa on kohtuullisen hyvä oikeuslaitos, sosiaalinen liikkuvuus, tasa-arvo, tieteiden ja taiteiden arvostus, hyvä terveydenhuolto ja yliopistojärjestelmä? Vai valkoinen?
Oliko sinulla jotain asiaa itse aiheesta, vai onko tuolla sekoilullasi tarkoitus vain haitata keskustelua?Kirjoittaja a) Trump yrittää hajottaa EU:ta
Kirjoittaja b) Eikä yritä!
Kirjoittaja c) Ihan oikein että yrittää!
Kirjoittaja d) Eurooppa yrittää sitä itse koska muslimit!
Mikä vittu teitä vaivaa?
Kirjoittaja a) Trump yrittää hajottaa EU:ta
Ehdottomasti jos liikaa otetaan. Se mikä on liikaa ja miten siihen vaikutetaan ovat eri asioita. Se miten Trump tähän liittyy on, että mutuna hän voisi hidastaa tuota virtaa vähentämällä sotimista ja ilmaston paskomista. Mutta veikkaan, että ainut oikea ratkaisu on saada jotenkin virta loppumaan alkulähteilleen eikä se ole helppoa niin kauan kuin tuloerot ovat mitä ovat, Euroopassa on sosiaaliturva ja Afrikkaan menee nettipiuha joka tämän kertoo.Sama asia. Kun tänne otetaan liikaa porukkaa Lähi-Idästä ja Afrikasta, tuota Eurooppaa ei enää ole.
Oliko sinulla jotain asiaa itse aiheesta, vai onko tuolla sekoilullasi tarkoitus vain haitata keskustelua?
Se raja on jo saavutettu mikä on liikaa.Ehdottomasti jos liikaa otetaan. Se mikä on liikaa ja miten siihen vaikutetaan ovat eri asioita. Se miten Trump tähän liittyy on, että mutuna hän voisi hidastaa tuota virtaa vähentämällä sotimista ja ilmaston paskomista. Mutta veikkaan, että ainut oikea ratkaisu on saada jotenkin virta loppumaan alkulähteilleen eikä se ole helppoa niin kauan kuin tuloerot ovat mitä ovat, Euroopassa on sosiaaliturva ja Afrikkaan menee nettipiuha joka tämän kertoo.
Ehdottomasti jos liikaa otetaan. Se mikä on liikaa ja miten siihen vaikutetaan ovat eri asioita. Se miten Trump tähän liittyy on, että mutuna hän voisi hidastaa tuota virtaa vähentämällä sotimista ja ilmaston paskomista. Mutta veikkaan, että ainut oikea ratkaisu on saada jotenkin virta loppumaan alkulähteilleen eikä se ole helppoa niin kauan kuin tuloerot ovat mitä ovat, Euroopassa on sosiaaliturva ja Afrikkaan menee nettipiuha joka tämän kertoo.
Sekö on sitten hyvää keskustelua, että maristaan toisista keskustelijoista ja heidän kommenteistaan? Kuka sinut valitsi puheenjohtajaksi täällä?Pointti on se, että keskustelua väännetään jatkuvasti pois otsikon mukaisesta aiheesta ja jos joku johonkin Trumpia koskevaan esittääkin vastaväitteen, on toinen jo vääntämässä "niin mutta sehän onkin hyvä" juttua sivuraiteelle. Mitään oikeaa keskustelua ei päästetä syntymään.
Sekö on sitten hyvää keskustelua, että maristaan toisista keskustelijoista ja heidän kommenteistaan? Kuka sinut valitsi puheenjohtajaksi täällä?
Miksi katsot sellaisen tarpeelliseksi? Jokainen päättää itse kommenteistaan, ilman sinun lupaasi.Ei kai foorumilla tarvitse olla mikään puheenjohtaja voidakseen huomauttaa keskustelun paskuudesta?
Sinähän voit itse nostaa keskustelun tasoa puhumalla asiasta, turhan valituksen sijaan.Keskustelu ei pysy Trumpissa hetkeäkään kun tollot vetää sen välittömästi siihen, miksi EU pitäisikin hajoittaa tai miksi EU tekee sitä itse. Välitön aasinsilta siihen omaa mieltä oikeasti kuohuttavaan asiaan vaikka sille olisi omakin ketju.
Tämä on ihan perusteltu näkemys, mutta toisen ketjun asia. Itse en tunne asiaa kovin hyvin enkä ole vielä edes kovin kiinnostunut niin en siihen juuri osallistu. Ei sillä, että Trumpistakaan tietäisin, mutta kiinnostaaSe raja on jo saavutettu mikä on liikaa.
No kyllähän ne lisää köyhyyttä ja vaikea sen Afrikan on nousta jos nettikin katkaistaan, mutta toisen ketjun ja toisten keskustelijoiden asiaSotimiset ja ilmaston paskomiset ei loppupeleissä vaikuta siihen virran määrään, kyllä sitä populaa tulee merkkivaatteissaan vaikka ei olisi sotaa ja nälkää nähtykään. Käytännössähän asian ratkaisisi pelkästään paluu 80-luvulle, eli diktaattorit toimimaan ja netti kiinni. Mutta nämä nyt on näitä "ET SÄ VOI SANOA NOIN"- juttuja, joten näillä mennään ja pitää sitten vaihtaa maanosaa kunhan homma lähtee käsistä.
Zefram puhui "Euroopan tuhoamisesta". Eurooppa ei ole EU eikä tuhoudu EU:n mukana kun se päivä tulee.Miksi nämä keskustelut menevät aina tätä rataa että ensin kiistetään jonkun tekevän jotain ja kun asia selvennetään tai todistetaan, sivuutetaankin alkuperäinen pointti ja todetaan että ihan oikein että tekee?
Zefram puhui "Euroopan tuhoamisesta". Eurooppa ei ole EU eikä tuhoudu EU:n mukana kun se päivä tulee.
Edit: siis koko ajatus Trumpista tuhoamassa Eurooppaa on melkoisen tyhmä johon ei edes viitsinyt kommentoida aluksi.
Avaa ihmeessä lisää, kuinka "Eurooppa tuhoutuu" Trumpin toimesta?Ei tyhmä vaan tosiasia.
Avaa ihmeessä lisää, kuinka "Eurooppa tuhoutuu" Trumpin toimesta?
Thomas D. Homan sanoi:What this president has done is taken the handcuffs off of law enforcement officers
Huhhuh, kymmenen miljoonaa mailia kohden aidan paikkaamisesta toisella, hieman vahvemmalla aidalla. Ja tuo on tuskin mitenkään kallista korjaamista huonoissa olosuhteissa. Taitaa jäädä aita haaveeksi, mikä ei kyllä itseäni haittaa. Muutenkin järjetöntä puuttua mm. eläinten vaellukseen noin järjettömällä mittakaavalla vain muutaman ihmisen tai huumepussin liikuttelun vuoksi.
Onko kenelläkään hyvää näkemystä mistä tämä ilmiö johtuu, että trumpin äänestäjät eivät usko negatiivisia trump uutisia
Mutta mistä tähän löytyy logiikka? Jos kysyy keneltä vaan esimerkkejä tuosta niin ei tunnu löytyvän käytännössä mitään perustetta mielipiteelle, vain jotain epämääräisyyksiä ja selittelyjä hillarysta. Osaatko sinä linkata tänne vaikka 10 uutista jossa on suoraan valehdeltu, muualta kuin foxista, infowarssista, breitbartista, russia todaystä tai mv lehdestä? Eli siis haen vakavasti otettavaa mediaa joka julkaisisi valheita.Suurin syy on se, että media on toistuvasti osoittautunut valheelliseksi ja puolueelliseksi.
Katsoin ensimmäisen videon, siinä sanottiin suunnilleen näin:Miten selittää fanaatikolle, että se oma puoli ei ole vastapuolta puhtoisempi. Loppuu kuola kesken, jos lähtee samalle linjalle. Tätä valemedian valehtelua on dokumentoitu miltei loputtomasti. Sen kuin ammentaa netin loputtomasta sammiosta oman määränsä.
Pää vain rohkeasti pois sieltä omasta mustasta aukosta ja haistelemaan omien pierujen sijaan raikkaita tuulahduksia maailmalta!