Trump on saanut lisää aikaiseksi uhreja näyttelijä Gina Carano on menettänyt kaikki TV sarja ja elokuva roolinsa levittämällä toistuvasti sosiaalisen median tilillään Trumpin vaalivilppi vilppivalheita ja muuta qanon roskaa.
Väärin.
Lähinnä kritisoi aivan älyttömyyksiin mennyttä cancel-kulttuuria, jonka seurauksena joutui itse
sen cancel-kulttuurin uhriksi.
Virallinen selitys oli toki se, että kun meni vertaamaan cancel-kulttuurin touhuja natsien touhuihin ja holocaustiin.
Toisaalta, samantyylisen holocaust-vertauksen oli aiemmin vetänyt toinen samassa sarjassa näytellyt henkilö (Pedro Pascal), mutta kun Pedro Pascal henkilö oli poliittisesti vasemmistoa ja vertasi eri porukkaa (Trumpin hallintoa) natseihin, hänelle tästä ei tullut mitään seuraamuksia. Melkoiset kaksoisstandardit Disneyllä. Ja Ginan holocaust-vertaus oli jopa paljon faktapohjaisempi kuin Pedro Pascalin natsivertaus.
Ja samaan aikaan Disney itse rasistisesti sensuroi kiinaan menevistä leffajulisteistaan mustaihoisten näyttelijöiden kuvia, miellyttääkseen (rasistista) kiinaa, samalla kun kiina itse suorittaa uiguurien kansanmurhaa.
Se, että ihminen saa potkut töistään väärien poliittiisten mielipiteiden takia on kyllä ihan vaan puhdasta kusipäisyyttä Disneyltä ja woke-porukalta, ja disney on todella kaksinaismoralistinen ja tekopyhä näiden suhteen.
Ben Shapiro (joka on itse juutalainen) on ottanut tuohon Ginan potkutapaukseen aika hyvin kantaa:
Että hienoa uhrin syyllistämistä kyllä syyttää ihmistä joka saa täysin väärin (poliittisin) perustein potkut töistään, kun omaa väärät poliittiset mielipiteet ja uskaltaa sanoa ne ääneen.
Ainoa, ketkä tässä ansaitsisivat potkut on se porukka Disneyn hallinnossa, joka Ginan potkuista on päättänyt, ja joka tuosta julisteesta on tuon mustan näyttelijän kuvan sensuroinut paljon pienemmäksi.