Kyllä minä tuon luin, mutta nyt puhutaankin kahdesta ihan eri asiasta (tai minä ainakin puhun). Se, että miten media tuo ylipäätänsä asiat esiin eikä se miten ne "jotkut" yrittää jonkun nimissä jotain länkyttää.Ei ne huku ja kyllä ne on uutisoitu. Ne ei vaan korjaa sitä vähättelyä, naureskelua, viivyttelyä ja muiden syyllistämistä saati paskoja toimenpiteiä myöntämisen jälkeen.
Niinkuin mä sulle juuri kirjoitin mutta ilmesesti et vaan viitsi lukea:
"Jos nyt katsot niin harva pieksee Italian, Espanjan tai Ranskankaan johtoa tästä kriisistä. Suomessa jotkut puoluepolitikoinnin nimissä yrittävät vaikka tulokset ovat konkreettisesti maailman parhaiden joukossa etenkin jos huomioidaan rajallisempi valta puuttua kansan tekemisiin. UK:ssa ja Ruotsissa kritiikkiä on enemmän vaikka suoranaista ongelmalle naureskelua ei niissäkään ole esiintynyt. Trump sen sijaan on ehtinyt todeta koronan fake newsiksi, poliittiseksi lyömäaseeksi, kevään pois miraculously vietäväksi flundeksi jne. "
Ja se, että jos Ruotsissa ja UK:ssa on hiukan enempi kritiikkiä siitä miten asiat on hoidettu, niin ei lähellekkään olla yhtä peppu kipeinä siitä esim. miten amerikassa on mikäkin asia hoiedettu. Ja edelleen kuulutan sen perään kuten tuolla ylhäällä myös mainittiin, että kai osavaltioillakin jokin rooli näissä asioissa, kun kerran niin itsenäisiä ovat.
Ja eikös tuota vähjättelyä ym. ollut aluksi Trumpin puolelta (en teidä tarkkaan), ihan sen pelossa, että talous kyykkää ja pahasti vai eikö ollut totuus vielä valjenut täysin, niin en osaa sanoa. Eikös joku senaattorikin sanonut, että hän kuolee mielummin, kun antaa talouden notkahtaa totaalisesti?
.