Eipä tää juuri epäilyksiä vähentänyt tai vastannut esitettyihin ongelmiin.Kannattaa kuunnella kaikkien DOGE/Rebuplikaani epäilijöiden ja vihaajien.
Ei vastaa kysymykseen vaan höpisee vaan jostain vahvasta mandaatista ja isoista muutoksista. Kysymys liittyi siihen että toimissa ei ole mitään läpinäkyvyyttä eivätkä ne mene oikeiden prosessien kautta ja lakia noudattaen.10:14 Onko kyseessä vihamielinen yritysvaltaus?
Näiden kohdalla vastaukset oli lähinnä luokkaa "trust me bro, mä tuplatarkistan". Eli ei ole olemassa.11:30 Onko olemassa valvonta- ja tasapainomekanismeja?
12:59 Valvotteko itse itseänne?
Elonin tavoitteet on näemmä puolittunut kun meinaa leikata enää vaan yhden biljoonan eikä kahta liittovaltion budjetista. Muuten sitten osoitti lähinnä tietämättömyytensä kansantaloudesta tän kohdan kommenteilla, ei nollainflaatiota edes pitäisi haluta.14:13 Tavoite: Ei inflaatiota ja korot alas
Tyhjiä puheita, se mikä tässä nyt pitäisi kiinnostaa on ne todisteet siitä että jotain petoksia on paljastunut eikä vain tämmöiset epämääräiset puheet niistä. Ei ole näkynyt.14:41 Petos siirtyy muihin maihin
Kondomit on sittenkin yhtäkkiä hyvä juttu.17:29 USAID ja Ebolan sekä HIV:n ehkäisy
18:05 SpaceX ja puolustussopimukset
Vastaus: ei oo eturistiriitaa kun mä en ite tee niitä sopimuksia vaan mun firma tekee ne.
![Roll Eyes :rolleyes: :rolleyes:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
Elon toistelee vaan noita todentamattomia väitteitään maksujärjestelmän toteutusyksityiskohtien puutteista.18:05 Petoksia valtiovarainministeriössä