vindicator rapeto
Team Retro
Trumpilla menneet bisnekset jo todella kauan, todella huonosti ja itse olen ällistynyt lähinnä siiitä kuinka kukaan - edes siis amerikkalainen - voi Trumpia nähdä minkäänlaisena menestyjänä. Huvittavasti näköjään niin Trumpilla kuin Muskillakin nyt siis samankaltainen ongelma - heidän sosiaalinen alustansa ei tuota odotusten mukaisesti.donaldin Truth Social julkaisi talouslukuja.
Julkaisusta lähtien tuloja on tullut vain 3,7M, tappiota on tullut 60,5M.
Aivan käsittämättömän pienet tulot.
donaldin suunnitelma oli pikaisesti myydä palvelunsa suurella voitolla eteenpäin, mutta nyt kauppa ei näytä toteutuvan.
Jos kauppa peruuntuu, niin koko palvelu voi kaatua samalla.
![]()
Trump’s Truth Social Lost Tens of Millions Since Launch, New Filing Shows
The company that TMTG is planned to merge with, DWAC, broke out the surprising results in a securities filing Monday.www.hollywoodreporter.com
Itse näen Donald Trumpin ennenkaikkea geopoliittisena riskinä Suomelle. Suomi on nyt viimeistään sitoutunut USAan lähes täydellisesti niin NATOn kuin kahdenkeskisten turvatakuidenkin puolesta, samaan aikaan kun itärajan takana on sotaakäyvä täyshullu diktaattori vallassa. Jos Donald Trump voittaa ensi vuoden presidentinvaalit, kuinka käy meidän ja USA:n välisten sopimusten? Entäpä mikäli vaalit voitettuaan Donald Trump todellakin lopettaisi Ukrainan tukemisen ja pois massiiviset aseavut? Tuossa tilanteessa koko eurooppa olisi enemmän kuin pulassa, ja riski näyttää tällä hetkellä jos ei varmalta niin kohtalaiselta kutenkin.
Euroopassa pitäisi vihdoikin päättäjien herätä tähän.