Tämä oli itselle tuttu asia ja kuuluu niihin, joille ei tosiaan käyttöä ole ainakaan itselläni."Mi Message" on Xiaomin ikioma viestipalvelu. Lue:
How to Send Free Message via Mi Message Xiaomi - Tips and Tricks - Mi Community - Xiaomi
How to Send Free Message via Mi Message Xiaomi - Tips and Tricks - Mi Community - Xiaomic.mi.com
Ja kun olet lukenut, disabloi. Huomaa, että Mi Message -palvelu on eri asia kuin Messaging -sovellus.
Samoin tuo on palveluna tuttu mutta olen jättänyt poistamatta kunnes tulee tarkistettua, onko poistaminen turvallista. Kuten todettua, taannoin osui silmään kommenttia ettei poisto välttämättä olisi fiksua mutta ilmeisesti tämä ei paikkaansa pidä joten voi ajatella poistaa. Mitään iloa kun tuosta ei itselle ole."Find Device". Lue:
How to find your lost Mi smartphone? | MIOT-Global.com
How to find your lost Mi smartphone using Xiaomi Mi Cloud Service?xiaomi-mi.com
Ja kun olet lukenut, disabloi.
Poista myös Mi Account puhelimesta, jos et ole rakastunut Xiaomin pilvipalveluun. Älä kuitenkaan poista itse tiliä, jos olet sellaisen bootloaderin avauksen yhteydessä perustanut.
Usean Xiaomi-luurin kokemuksella voin vakuuttaa, että näistä tempuista ei ole mitään haittaa. Enkä ole koskaan nähnyt mitään "SIM Activation" -ilmoituksia.
Noita Activation-ilmoituksia taas on kyllä saatu jos yhtään kommentteja netistä kaivelee. Toisaalta itse en ole saanut kuin tilanteessa, jossa boottaa luurin ennen kortin laittamista ensimmäistäkään kertaa sisään. Eli eipä tuon palvelun tulisi normaalisti jatkuvasti huomautella.