Elite on hemmetin hyvä ohjain, riippumatta tunteista. Samat ongelmat piinaa kuten aiemmissa ohjaimissa, mutta se takanappien tuntuma on vaan jotain sellaista mihin ei muilla alustoilla ole vastinetta. Jos et näe tarvetta läpsyttimille, niin älä osta Eliteä.
Minun mielipiteeni. Fight me bruh.
Itse olen ensimmäisen sukupolven v1 Eliten pelannut vaihtokuntoon. Paskaa laatua. Kumi-gripit irtosi täysin liimauksistaan ja venyi niin, ettei ne enää istunut ohjaimeen edes uudelleen liimattuna. Driftailu pilasi lopullisesti koko vehkeen.
Sen jälkeen ostin v2 Coren tilalle, mutta se lähti samantien palautukseen. Siinä oli jokin ihan ihme "klappi", kun liipaisin ihan selvästi jossain tietyssä sormen kulmassa painaen hankasi johonkin siellä sisällä. Sen pienen "naksahduksen/hankauksen" tunsi ainakin omilla sormen liikkeillä liipaisinta painaessa jossain puolivälin kohdilla tms. Täysin pelikelvoton itselle.
Sain jopa testata toista ohjainta toisesta avaamattomasta paketista vain todetakseni sen, että on nähtävästi ominaisvika kyseisissä Coreissa. Myyjä ei olevinaan tuntenut mitään omituista ohjaimessa.
No sitten Elite v2 käteen ja tuo vika loisti poissaolollaan, joten sillä on menty nyt jo reilu 2.5v.
Kallista paskaa nämä Elitet on laatuunsa nähden, mutta en itsekään enää osaa/pysty pelaamaan ilman taka-liipaisimia. Nuo on jotain sellaista mitkä pitäisi löytyä perusohjaimesta jo suoraan. Toki eri kokoiset/pituiset tatit on ihan perus hyvä lisä, mutta niille en Eliteissä anna ihan hirveästi lisäarvoa, sillä normiohjaimeenkin saa noita tatin päälle laitettavia "korotusosia".
V1 hyvä puoli oli ladattavat paristot, mutta toisaalta tuo V2 akku on kyllä sen verran hyvä, että ei ole ollut valittamista. Pidän silti pienenä miinuksena, ettei sitä vaihdeta lennosta uuteen. Tosin näiden laatu tietäen koko ohjain varmaan lahoaa ennen akkua.
Elite on hyvä ohjain ominaisuuksiensa takia, vaikka ei se laadullisesti mitään eliittiä olekaan.
Itse en noita osta koska en tykkää siitä kumin tuntumasta ja noissa sitä riittää.
Noissa ohjaimissa myös hyvää juurikin hyvä tuntuma ja pito tuon kumin takia.