Keskiarvoon nähden, pidän tuota todella pitkänä aikana...Jahas, taas mennään. Eihän siitä edellisestä tattiväännöstä ollutkaan kuin muutama kuukausi.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskiarvoon nähden, pidän tuota todella pitkänä aikana...Jahas, taas mennään. Eihän siitä edellisestä tattiväännöstä ollutkaan kuin muutama kuukausi.
Nääh, toimivista ohjaimista ei netissä valiteta. Näyttää vain siltä, että kaikilla ohjaimet paskoo joka alustalla. Mutta ku suhteuttaa myytyihin konsoleihin (ja varsinki ohjaimiin, joita on x-kertaa konsolit), nii kyseessä tuskin on fifty-sixty onnesta kyse. Ei itselläkää ole koskaan mikään ohjain driftannut ja pidän kyl aina deadzonen mahd. pienenä, sillee kuite että peukkua voi lepuuttaa tatin päällä. Autopeleissä deadzonet on nollassa tosin.Mulla alkoi one x:n mukana tullut ohjain driftaamaan 6kk käytön jälkeen, mutta orkkis onen mukana tullut ohjain toimii vieläkin.
Ihan tuurista kiinni kuinka hyvin kestävät.
Eikös ton pitäis "pariutua" pc:n kans ja silloin ei xboxin pitäis käynnistyä? Mut jos se ei noin toimi (ei oo kokemusta itsellä), nii eikait siinä auta, ku laita xbox helpon virtakatkaijan taakse ja napsase virrat pois. Typerää ettei ole mahdollisuutta pakottaa käynnistys xboxin virtanapille.Onko tuota ohjainta mahdollista saada toimimaan pc bluetoothin ja xboxin kanssa ilman että se käynnistää aina konsolia päälle laitettaessa?
Ainakin oma Elite2 toimii siten, että se käynnistyy siihen moodiin missä se on sammutettu. Eli nyt kun olen koneella pelannut viimeksi ja käynnistän ohjaimen se on heti BT-puolella. Oletko tarkistanut ohjaimen firmware-päivitykset?Onko tuota ohjainta mahdollista saada toimimaan pc bluetoothin ja xboxin kanssa ilman että se käynnistää aina konsolia päälle laitettaessa?
Onpas outo tapaus. Nyt sieltä tuli viesti, että microsoft tilin saldo on vanhentunut ja pitäisi olla yhteydessä sinne mistä olen latauslipukkeen ostanut. Olen siis ostanut latauslipukkeen ja käyttänyt lisäen saldoa tilille ja nyt tili mennyt tyhjäksi. Meneekö se rahat pois microsoft tililtä jos store latauslipuke menee vanhaksi käytön jälkeen eikä vielä koko summaa ole käytetty?Onko täällä muita joilla Xbox tili mennyt täysin nolliin vaikka pitäisi saldoa olla? En ole 3 kk mitään ostanut ja olin ostamassa eikä edes näytä saldoa. Tietoneelta kävin katsomassa ja nollaa näytti vaikka tapahtumista näkyy, että alkuvuodesta 50e lahjakortti lunastettu ja 23e käytetty eli 27e pitäisi olla vielä saldoa.
Edit: Soitin asiakaspalveluun ja laittoivat asian eteenpäin. Rahat ehkä joskus palautuvat.
Kannattaa kokeilla kaivaa gg.dealsin listoilta josko löytyisi, erittelee viralliset jälleenmyyjät ja "harmaat avainkaupat"
![]()
Games — platform: 2 selected
GG.deals helps you find the best deals on digital game downloads. Join our giveaways, track new sales, synchronize your Steam collection.gg.deals
Halo MCC taitaa maksaa vain viitisen euroa ja siinä on Halo 1-4, Reach ja ODST.Mitäs kaikkea pelejä löytyy samalta sohvalta pelattavia co-oppeja, kaikki suositukset otetaan vastaan mielenkiinnolla.
Tuli hommattua vanha suosikkipeli Red Faction: Armageddon boxille, ja pelissä on nyt hdr sekä pyörii myös 60fps. Kyseessä siis X360 peli.
Tuleeko konsolilla ihan natiivisti kaikille X360 aikakauden peleille nämä samat parannukset, vai vain osalle?
Ei tule auto-HDR:ää kaikkiin. Vain niihin missä Microsoft validoinut sen tuottavan ok tuloksen. Esim GTA4:ssä sitä ei ole.Auto-HDR tulee kaikkeen.
FPS:n osalta tuossa oli kyse siitä, että alunperinkin peli tavoitteli 60 fps:ää eikä siis ollut rajattu 30 fps:ään. Niinpä nyt paljon tehokkaammalla raudalla se kykenee sitten pyörimään jatkuvasti 60 fps:ssä. Vastaavissa peleissä käy yleensä juuri niin.
Jos sen sijaan alkuperäisessä pelissä framerate olisi lukittu 30 fps:ään, niin se ei edelleenkään nousisi yli 30:n, paitsi peleissä jotka on "FPS Boost" -listalla. Niissä alkuperäisen FPS-cap on tuplattu Series X/S:llä.
On myös vitosessa. Myöskin Hivebusters lisärissä (loistava, kannattaa pelata) on splitscreen ja horde modessa löytyy, mutta muistaakseni tähän hordeen vaadittiin gold jäsenyys pää käyttäjältä että saat käynnistettyä.Gears of Wareissa taitaa myös olla Co-Op (uusimmista osista en ole varma).
Oletteko täällä onnistuneet löytämään mielestänne hyviä tarjouksia Xbox:in marketplacesta? Oman noin parin vuoden kokemuksen perusteella tuolla kyllä selvästi huonoimmat tarjoukset jos vertaa esim. Steamiin tai ylipäätään edes kivijalkakauppojen fyysisiin kopioihin. Joskin ehkä ne näkee Microsoftilla, että kun olen Xbox Series S käyttäjä, niin olen erittäin paljon sidottu tuohon markkinapaikkaan + niihin harvoihin download koodeihin joita muualta voi saada.
Ja tässä muuten myös yksi syy, miksi ainakaan itse en kyllä Xbox Series S:stä 250 euroa enempää maksaisi. Toki alemman suorituskyvyn lisäksi.
Mitenkäs tuo käytännössä onnistuu? Pitääkö Xboxille kikkailla jotenkin VPN päälle vai?Aika harvoin näkyy mitään kovin kovia alennuksia omalta toivelistaltani, mutta joskus kuitenkin.
Digipelit ostankin monesti Argentiinan tai Turkin koodeina (luottokauppani on Eneba). Aktivointi onnistuu vaivatta, kunhan aktivointihetkellä käyttää VPN:ää kyseisestä sijainnista.
Tuosta ei ole kokemusta, mutta muistaakseni Euroopasta ostettuihin peleihik ei tarvitse edes VPN. Ostin julkaisun aikaan Alan Wake II pelin Microsoftin Islannin sivujen kautta. Siellä hinta oli n. 45€.Mitenkäs tuo käytännössä onnistuu? Pitääkö Xboxille kikkailla jotenkin VPN päälle vai?
Mitenkäs tuo käytännössä onnistuu? Pitääkö Xboxille kikkailla jotenkin VPN päälle vai?
Melkein joka kuukausi tarttuu vähintään yksi yleensä useampikin peli isoista tarjouksista joilla hintaa yleensä max 7€. Monesti ajelupelejä jotka yksiä suosikkejani.Oletteko täällä onnistuneet löytämään mielestänne hyviä tarjouksia Xbox:in marketplacesta?
Ihan hyvin on tullut ainakin omaan makuun tarjouksia eteen. Ei tarvisi ostella uusia pelejä enää koskaan ja silti riittäisi pelattavaa.Oletteko täällä onnistuneet löytämään mielestänne hyviä tarjouksia Xbox:in marketplacesta? Oman noin parin vuoden kokemuksen perusteella tuolla kyllä selvästi huonoimmat tarjoukset jos vertaa esim. Steamiin tai ylipäätään edes kivijalkakauppojen fyysisiin kopioihin. Joskin ehkä ne näkee Microsoftilla, että kun olen Xbox Series S käyttäjä, niin olen erittäin paljon sidottu tuohon markkinapaikkaan + niihin harvoihin download koodeihin joita muualta voi saada.
Ja tässä muuten myös yksi syy, miksi ainakaan itse en kyllä Xbox Series S:stä 250 euroa enempää maksaisi. Toki alemman suorituskyvyn lisäksi.
Täysin päinvastaista mieltä. PSN:n puolella on isot tittelit keskimäärin nopeammin isommissa tarjouksissa, plus plesen puolella mennään aina lopuksi alemmas hinnassa kuin mitä Xb:n puolella, aivan kuin MS kieltänyt ihan pilkka-hintaa koskaan peleille laittamaan.Itse PS5:n ja XBSX:n omistajana ja suhteellisen aktiivisena tarjouksien seuraajana voin kyllä todeta että Boxilla on pääasiassa paremmat tarjoukset. Hinnat ja tarjonta vaihtelee jonkin verran ja tuntuu että välillä tiettyjen julkaisijoiden pelit ovat jopa suhteellisen kovassa alennuksessa. Tilaushistoriaa tarkastellessa esimerkiksi EA:lla oli viime joulukuussa suurikin tarve saada pelejä myytyä ja näitä tulikin ostettua useampi. Dead Space Digital Deluxe Edition 8,99 €, Need for Speed™ Heat Deluxe Edition 3,99 €, STAR WARS™: Squadrons 1,99 € ja Need for Speed™ Unbound Palace Edition 8,99 €. Ainakaan tuohon aikaan ei noita edes PC:llä saanut "virallisista" myyntikanavista noilla hinnoilla.
Ehkä mikserin voi liittää ihan suoraan televisioon mihin xbox on liitetty?Onkohan x:ään saatavilla jotenkin karaokevehkeet? Tai miten saisi kytkettyä. Voisi levyt soittaa boksilla, ja mikserin kytkeä boksiin.. Pääsisi paljon helpommalla mitä nykyään
Pitäisi löytää mikseri sitten minkä saa hdmi:llä tms kytkettyä..Ehkä mikserin voi liittää ihan suoraan televisioon mihin xbox on liitetty?
Varmaan tämä. Isompaakin toki saa, 2tb korttia Seagatelta saa alle 250€ kotiin kannettuna.Mikä edullisin lisämuisti xbox series s malliin s/x peleille?
Pelaileeko kukaan Xbox Series x:ää monitorin kautta? Yksi 1440p monitori löytyisi työhuoneesta, jossa Display port löytyisi. Saisikohan jollain hdmi -display port convertilla tuon näytön toimimaan vai kannattaa suoraan vaan uusi hommata?
On tosiaan huomionarvoinen juttu, että näytön pitäisi myös osata välittää ääntä tai muuten tarvitaan Xboxin tukemat kuulokkeet tai johdolliset kuulokkeet ohjaimessa.Itellä on ihan HDMI:llä 1080p näytössä. Näytön kuulokeliittimessä sitten kiinni kaiuttimet.
Huuto.net tuollainen kannattaa laittaa myyntiin huutokauppana. Menee sitten sillä hinnalla mitä oikeasti siitä on ihmiset valmiita maksamaan. Laittaa pari viikkoa ainakin ajaksi niin kerkeää moni keräilijä sen näkemään.Ei nyt äkkiseltään sattunut silmään edellisen generaation yleistä Xbox ketjua joten kyselen tätä kautta olisiko jollain (keräilijällä) kiinnostusta Xbox One Elite Series konsolia ja mukana tullutta Elite-ohjainta kohtaan? Valitettavasti alkuperäistä pakkausta ei enää autotallista löytynyt, mutta Elite konsoli, virtalähde ja mainittu ohjain löytyisivät. Ohjaimen lisävaruste laatikko tykötarpeineen ovat myös tallessa.
![]()
198h tuli tänä vuonna pelattua boksilla
Heh, itsellä pelkkää Änäriä (24), 295 tuntia![]()
Meinasin sanoa että onpas paljon mutta näköjään oma luku onkin 397h![]()
Mulla näyttää Horizon 5:ssa top 3% 162h pelailulla, eli ei kyllä vaadi montaa tuntia viikossa.Meinasin sanoa että onpas paljon mutta näköjään oma luku onkin 397h
![]()
Kuinka vähän keskimääräinen Forzan pelaaja pelaa noita kun pelaan vain weekly kisat ja silti olen Forza 8:ssa top 2% ja Horizon 5:ssä top 5%.
Sain houkuteltua vaimokkeen Warframen pariin, niin siitähän se uusi nousu sitten lähti: 282 h tänä vuonna - en edes halua tietää paljonko on lifetime peliaika![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.