Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
490
En jaksanut odotella niin hain hetken mielijohteesta gigantista S-version. Tallennustila on pieni (364Gb) mutta niin on konsolikin, on suunnilleen saman korkuinen kuin mun soundbar. Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan ja minulla riittää upscaletettu 4K, pelit näyttää helvetin hienoilta.

Ainoa miinus on tuo pieni tallennustila, pitää katsoa jos myöhemmin myy tämän ja ostaa X (ja siitä täälläkin mainittu mahdollinen 2tb versio) tai vaihtoehtoisesti sen ssd-palikan. Kovalevy on jo täynnä, kiitos Gamepassin :rofl: 4,5/5
 

Liitteet

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 093
Ainoa miinus on tuo pieni tallennustila, pitää katsoa jos myöhemmin myy tämän ja ostaa X:n tai vaihtoehtoisesti sen ssd-palikan. Kovalevy on jo täynnä, kiitos Gamepassin :rofl: 4,5/5
Muista kumminkin, että muut kuin Series S/X -pelit toimivat miltä tahansa USB-levyltä ja myös Series-pelejä voi sinne varastoida (siirrät tarpeen mukaan sieltä sisäiselle ja takaisin). Eli se on edullisempi ratkaisu näin alkuun. :tup:
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
490
Muista kumminkin, että muut kuin Series S/X -pelit toimivat miltä tahansa USB-levyltä ja myös Series-pelejä voi sinne varastoida (siirrät tarpeen mukaan sieltä sisäiselle ja takaisin). Eli se on edullisempi ratkaisu näin alkuun. :tup:
Suht äkkiä onneksi nuo pelit latautuu että voi tarvittaessa poistella, MS Flight Simulator 104Gb latautui about kolmessa tunnissa.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Suht äkkiä onneksi nuo pelit latautuu että voi tarvittaessa poistella, MS Flight Simulator 104Gb latautui about kolmessa tunnissa.
Siitäkin itseasiassa riittää että lataa noin puolet eli 50GB. Puolet on sitten se offline-paketti, jota ei tarvi jos sulla on edes keskinkertainen nettiyhteys käytössä.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
490
Siitäkin itseasiassa riittää että lataa noin puolet eli 50GB. Puolet on sitten se offline-paketti, jota ei tarvi jos sulla on edes keskinkertainen nettiyhteys käytössä.
Okei, latasin sen kun se alussa tarjosi. Voiko sen poistaa jostain erikseen?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 167
En jaksanut odotella niin hain hetken mielijohteesta gigantista S-version. Tallennustila on pieni (364Gb) mutta niin on konsolikin, on suunnilleen saman korkuinen kuin mun soundbar. Hinta-laatusuhde on kyllä kohdallaan ja minulla riittää upscaletettu 4K, pelit näyttää helvetin hienoilta.

Ainoa miinus on tuo pieni tallennustila, pitää katsoa jos myöhemmin myy tämän ja ostaa X (ja siitä täälläkin mainittu mahdollinen 2tb versio) tai vaihtoehtoisesti sen ssd-palikan. Kovalevy on jo täynnä, kiitos Gamepassin :rofl: 4,5/5
Tuo S on kyllä hieno laitos kokonsa ja tehojensa puolesta. Itseltä löytyy X. Pidän sen muotoilusta, mutta joudun pitämään laitetta Tv-tason sisällä suojassa 2-vuotiaalta. Konsolin koko on aika valtava tuollaisessa tilassa. Syvyyttä ja leveyttä ei ole paljon kyljellään, mutta korkeutta on todella paljon.

Alhaalla Ps4 Pro
DSC_3515.JPG
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Onkohan oikea ketju kysyä tätä. Onko kellään kokemuksia Elite ohjaimen 2-versiosta?

Komppaan @Seppo77. Taisin One -säikeeseen kirjoitella omia kokemuksia tästä Series 2:sta kun hankin Verkkiksen outletista tämän viime vuonna. Pientä ärsytystä aiheuttaa tuo tateissa oleva pieni tyhjä liike joka ilmeisesti johtuu tuosta jäykkyydensäätömahdollisuudesta, mutta muuten on edeltäjäänsä parempi. Elite ykkösiäkin vielä 2 kpl laatikossa ja vaimon pääohjaimena vieläkin.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Moni kirjoittaa että ohjain menee helposti rikki A ja LB näppäimet, mutta oma pelityylini on sellainen että en juurikaan paina ohjainta tai käytä voimaa. Kuulostaa siltä että pelituntuma on parempi Elite ohjaimella kuin vakio ohjaimella.

PS5 verrattuna olen ollut hyvin pettynyt Xbox Series X ohjaimeen. Se ei tunnu Next Genillä, mutta sitten tajusin että on olemassa tällainen Elite ohjain, versio 2. Tämä täytyy lisätä konsolin hintaan. Silloin summa nousee noin 700 €.

Olen kuitenkin valmis maksamaan sen jos saa "täydellisen pelikokemuksen".
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Elite 2:n olkapäänapit tosiaan hajoavat hyvin nopeasti, jos niitä käyttää aktiivisesti. Mulla on nyt jo toisesta ohjaimesta LB-nappi lahoamassa käsiin, ensimmäisestä ohjaimesta hajosi RB-nappi. Aluksi homma alkaa kaksoispainalluksilla, kunnes kontaktihäiriö on sitä luokkaa, ettei edes napin pohjaanpainallukset rekisteröidy.

On myös sattumankauppaa, kuinka kehnoja A/B/X/Y-napit ovat. Niitäkin saa painella tietyssä kulmassa, että painallukset rekisteröityvät.

Tateissa on myös tosiaan ”tyhjää”, mikä on rasittavaa, jos on tottunut pelaamaan pienellä deadzone-asetuksella FPS-pelejä.

MS ei myöskään ole päivittänyt viime genin ohjaimiin lupaamaansa input lagia vähentävää firmware-päivitystä. En enää jaksa uskoa, että tuota lupausta edes pitävät.

Neljä takanappia ovat kuitenkin jo yksinään kaiken tuon edellä mainitun paskan arvoista.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Mitä tarkoitat neljällä takanapilla? Kuulostaa ettei missään nimessä kannata hankkia ohjainta joka menee rikki käytössä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
335
Löytyy molemmat elitet, 1 ja 2, ja ei kyllä pahaa sanottavaa kummastakaan. 2 toki vielä astetta parempi, kun löytyy lisää säätöjä, sisäistä akkua ja kätevää laturia paketista, ettei tarvitse enää piuhaa jumppailla.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Mitä tarkoitat neljällä takanapilla? Kuulostaa ettei missään nimessä kannata hankkia ohjainta joka menee rikki käytössä.
No ne neljä takanappia, jotka ohjaimeen saa liitettyä ja jotka ovat ainakin minulle ainoa syy edes käyttää ohjainta Series-ohjaimen sijaan.

Jos noita takanappeja ei lasketa, niin Series-ohjain on kaikin puolin parempi ohjain. Olkapäänappien komponentit ovat paremmat, ohjain sopii käteen paremmin, se on kevyempi, siinä ei ole hiostavaa kumipinnoitetta, ristiohjain on parempi (joskin äänekäs), ohjain käyttää paristoja akun sijaan (eli voit käyttää Eneloop-akkuparistoja), tatit ovat paremmat sekä liipasimet ovat samettisen pehmeät käyttää. Ohjain tukee myös Dynamic Latency Input -moodia, toisin kuin Elite 2 -ohjain.

Tuossa joitain mittaustuloksia input lagin suhteen:

GameXOXXSX + Elite Series 2XSX + updated controller
Ori and the Will of the Wisps122ms6k mode = 132ms 120fps = 69ms6k mode = 78ms!!!!! 120fps = 40ms
Sekiro168ms105ms98ms
Halo 560ms73.33ms51ms
Halo 461ms46ms42ms
Halo Reach67ms44ms32ms
Halo 349ms45ms30ms
Halo 250ms57msI failed
Halo CE96ms94msI failed
Gears of War 586ms?60fps = 55ms. 120fps = 37ms
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
No sitten en missään nimessä hanki Elite ohjainta. Kiitos.
Siinä tapauksessa ei kannta hankkia mitään ohjainta, kaikki nykyiset ohjaimet tuntuu olevan heikkoa laatua ja varmasti hajoaa runneltuna. Itsellä molemmat elitet toimineet kuin junanvessa, kaveri hajoitti oman mutta on sillä ihan perus ohjaimetkin hajonnut.

Toisilla ne tuntuu hajoavan ja toisilla taas ei. Elite ohjainten suurin miinus on hinta, niitä kannattaa katsella tarjouksista.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Siinä tapauksessa ei kannta hankkia mitään ohjainta, kaikki nykyiset ohjaimet tuntuu olevan heikkoa laatua ja varmasti hajoaa runneltuna. Itsellä molemmat elitet toimineet kuin junanvessa, kaveri hajoitti oman mutta on sillä ihan perus ohjaimetkin hajonnut.

Toisilla ne tuntuu hajoavan ja toisilla taas ei.
Höpöhöpö. Olen pelaillut 90-luvun alusta lähtien ja ainoat ohjaimet, jotka mulla ovat käytössä hajonneet, ovat Elite Series 2 -ohjaimia. Jopa se ekan genin Elite-ohjain on kestänyt ainakin tuhat tuntia käyttöä.

Googlailemalla kyllä selviää hyvin nopeasti noiden Series 2 -ohjainten laatu. Se on täyttä paskaa.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Minulla ei ole koskaan hajonnut ohjain, vaikka olen omistanut lähes kaikki konsolit. Järkyttyneenä olen lukenut tämän Elite ohjaimen ongelmista. Liian moni kertoo että ne hajoavat.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Höpöhöpö. Olen pelaillut 90-luvun alusta lähtien ja ainoat ohjaimet, jotka mulla ovat käytössä hajonneet, ovat Elite Series 2 -ohjaimia. Jopa se ekan genin Elite-ohjain on kestänyt ainakin tuhat tuntia käyttöä.

Googlailemalla kyllä selviää hyvin nopeasti noiden Series 2 -ohjainten laatu. Se on täyttä paskaa.
90 luvulta pelaamista täälläkin ja hajonneita ohjaimia tasan 0, mukaan laskettuna molemmat elitet.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Älä huoli, kyllä ne olkapäänapit sullakin hajoavat. Et ole asian suhteen uniikki lumihiutale. Ne komponentit eivät yksinkertaisesti kestä käyttöä.
Erikoista että ekan elite ohjaimen laatu on heikkoa ja netin mukaan nuokin lahoavat käsiin, mutta sinulla toimii. Taidetaan molemmat olla uniikeja lumihiutaleita :lol:

Pitää myös muistaa että nettiin kirjoitetaan lähinnä negatiiviset jutut, tuskin kaikki elitet hajoavat käsiin.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Jos luette esim. Verkkokauppa.com arvosteluja yleensä niin ne ovat ihan hyviä. Valitettavasti Eliten kohdalla todella moni kertoo että ohjain hajoaa? Osalle myös ok että on ollut 2-3 elite ohjainta, niitä viedään sitä mukaan huoltoon kun hajoavat. Mistä kyse? Onko peliote liian raju ja voimakas.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
58
Se, että liian monelta hajoaa ei tarkoita, että kaikilta hajoaisi.
Tässäkin kun on monta tekijää. Kuinka monta kertaa niitä olkapäänappeja naputtelee ja huomaako käyttäjä edes, jos ne ovat rikki.

Itselläni on satoja ja taas satoja pelitunteja Apex Legendsissa, jossa oli aluksi latausnappi mapattu RB-nappiin, jota tuli paljon klikkailtua. Noin 9kk jälkeen huomasin, että nappi alkoi tehdä tuplaklikkauksia enkä voinut enää pitää nappia pohjassa, ilman että komento lakkaa kesken kaiken.

Ohjain Gigantiin ja uusi tilalle.

9kk taas menty ja Apexissa on nyt kyykky ollut LB-napissa ja hyppy RB-napissa. Täten LB-nappi on joutunut enemmän koetukselle ja kappas, tuplaklikkaukset ovat palanneet ja nappia pitää pitää pohjassa tietyssä kulmassa/voimakkaammin, ettei pohjaanpainalluskomento häviä kesken kaiken.

Jos et käytä noita nappeja paljon, ne kestävät pidempään. Tuplaklikkauksiakaan ei välttämättä huomaa muuta kuin Xboxin Guide-valikkoa selatessa tai varmistamalla asian ”Xbox-lisävarusteet” -softan kautta.

Minulla ei ole pienintäkään epäilystä, etteikö kaikissa Series 2:n LB/RB-napeissa olisi ainakin tiettyyn eränumeroon asti tuota samaa ongelmaa.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Jos luette esim. Verkkokauppa.com arvosteluja yleensä niin ne ovat ihan hyviä. Valitettavasti Eliten kohdalla todella moni kertoo että ohjain hajoaa? Osalle myös ok että on ollut 2-3 elite ohjainta, niitä viedään sitä mukaan huoltoon kun hajoavat. Mistä kyse? Onko peliote liian raju ja voimakas.
Paha sanoa? En ole itse esim ikinä pelannut urheilupelejä kuten nhl jne. Joskus huomasin kun monster hunter worldia pelasin tunteella että runttasin ja puristin ohjainta normaalia enemmän? Yhtään ohjainta en ole heittänyt tai edes tiputtanut pöydälle, kaveri tiputti minun perus oliivinvihreän onen ohjaimen ja siihen tuli halkeama mutta toimii vielä.

Pelaan päänsääntöisesti siegeä, codeja, f76 ja hunter call of the wildia.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 556
Kuten myös. Jopa ekan 360:n mukana tullut ohjain edelleen toimii ja sillä pelitunteja on joitakin tuhansia. Yhteensä Xone ja SX ohjaimia on seitsemän kappaletta jos laskee Duken mukaan ja sekin toimii. Elite on myös käytössä PC puolella aika usein tasohyppelyissä tai Midgardin tapaisissa peleissä.

Jotenkin tuntuu et joillain kaikki elektroniikka hajoaa vuodessa ja toisilla ei ikinä.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 121
Kuten myös. Jopa ekan 360:n mukana tullut ohjain edelleen toimii ja sillä pelitunteja on joitakin tuhansia. Yhteensä Xone ja SX ohjaimia on seitsemän kappaletta jos laskee Duken mukaan ja sekin toimii. Elite on myös käytössä PC puolella aika usein tasohyppelyissä tai Midgardin tapaisissa peleissä.

Jotenkin tuntuu et joillain kaikki elektroniikka hajoaa vuodessa ja toisilla ei ikinä.
Tuttu sai XBonen ohjaimesta siihen stickiin menevän muovitapin poikki. Itelläni ei ole minkään böxin ohjaimen kanssa käynyt niin, tai ollut muitakaan ongelmia.
Vaihdoin siihen uuden tikkupaketin...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
Jos ei driftausta ole ollut niin aikas hyvä tuuri on käynyt, 360:kin ohjaimissa esim oli enemmän kuin usein jo uutena paketista sitä. Plesen puolella sama.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
360 tais olla yks ohjain missä oli driftiä, PS3 tais 2 olla driftailuja. DS4 tainnu olla kun kuolevia akkuja ja liipasimet petti useamman kerran. Noita liipasin vikasia DS4 tuli myös kavereilta ostettua halvalla(Niitä löytyi aika paljon vielä) ja korjattua. XO kahdessa normi ojaimessa oo ollu mitn vikoja ja nyt tossa viikolla Elite V1 alkoi ne kumigripit kuoriutumaan irti, muuten toikin ohjain on ihan hyvä kuntoinen.
Tunteja noille ohjaimille kuitenkin on aina ehtiny kertymään reilusti, niin ei se silleen yllätä että jokin niistä pettää jossain kohtaa.

Nyt harkinnu Elite V2 hommaamista, mutta täytyy kattella jos saisi jostain tarjouksesta sellaisen. Paria hunttia en kuitenkaan maksa pädistä, vaikka se kuinka hyvä olisi. DualSenseäkin voisi miettiä, jos ne tekisi enempikin pc puolelle sen ominaisuuksia tukevia pelejä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 566
Jos ei driftausta ole ollut niin aikas hyvä tuuri on käynyt, 360:kin ohjaimissa esim oli enemmän kuin usein jo uutena paketista sitä. Plesen puolella sama.
2005 joulukuusta tuli 2019 vuoden tammikuuhun pelattua pelkästään Xbox 360:llä eli mitä reilu 13 vuotta ja sillä samalla ohjaimella kokoajan :D ilman driftauksia tai muutakaan vikaa. Myin sitten Xbox One X ostettuani pois konsolin mukana. Minulta ei tosiaan ole mikään muukaan ohjain koskaan vioittunut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
850
Ainut ohjain mikä mulla on ikinä hajonnut millään tavalla on nimenomaan Elite v1. Siitä hajosi LB-nappi ja se alkoi driftailemaan. Unohtamatta tietenkään sitä, että ne kumigripit lähtee venymään kovalla pelaamisella ja irtoaa liimauksistaan.
Nuo takaliipaisimet oli kyllä niin hyvät moneen peliin, kun niihin voi ohjelmoida omaan makuun tarvittavat näppäimet helpommin käytettäväksi.
Pelaisin edelleenkin osaa peleistä mieluummin Elitellä, mutta tällä hetkellä on vaikea innostua ostamaan tuon kokemuksen jälkeen edes sitä "muka parempaa" V2-ohjainta.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Millainen Elite versio 2 on pelatessa?

Jos ohjain tuntuu huomattavasti painavammalta, näppäimistä kuuluu aina painettaessa ääni, liipasimet tuntuvat kovilta painaa, kunnon otetta ei saa ohjaimesta. Näin lukee Internetissä. Kuulostaa siltä että koko ohjain olisi todellinen painajainen? Siitä huolimatta tekisi mieli hankkia ja itse kokeilla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Millainen Elite versio 2 on pelatessa?

Jos ohjain tuntuu huomattavasti painavammalta, näppäimistä kuuluu aina painettaessa ääni, liipasimet tuntuvat kovilta painaa, kunnon otetta ei saa ohjaimesta. Näin lukee Internetissä. Kuulostaa siltä että koko ohjain olisi todellinen painajainen? Siitä huolimatta tekisi mieli hankkia ja itse kokeilla.
Gigantilla ja Powerilla on molemmilla palautusmahdollisuus. Jos pidät kapulan siistinä, niin sillä varmaan parhaiten itse todet sen sopivuuden omaan käyttöösi.
 
Liittynyt
10.03.2021
Viestejä
134
Ostin Elite Series 2:sen Gigantista alkuvuodesta. Heti laatikosta otettuani sen, huomasin, ettei yksi paddleistä toimi. Lähdin viemään takaisin Giganttiin ja sain uuden ohjaimen hyllystä tilalle.
Tämä toinen kesti hyvin noin 3 viikkoa, jonka jälkeen LB-nappi alkoi jumittumaan pohjaan aina välillä. Taas vaihtamaan ohjainta ja sain 5 minuutissa uuden ohjaimen hyllystä.
Tämä kolmas kappale on kestänyt ilman mitään ongelmia ja pelailen melko paljon per päivä. En ole mitenkään kovakourainen ja ohjaimet on aina kestänyt hyvin. Näissä Elite v2:sissa on selkeästi ollut jotain ongelmia laadun kanssa. Suomessa on kuitenkin vuoden takuu, jolloin saat uuden ohjaimen hyllystä, jos jotain ongelmia tulee.

Vaikka kahdessa ensimmäisessä ohjaimessa olikin ongelmia, niin voin ilman muuta suositella Elite Series 2:sta. Aivan loistava ohjain. Akku kestää todella pitkään ja taka-paddlet auttaa monissa peleissä huomattavan paljon. Ylivoimaisesti paras ohjain minkä olen omistanut ja Series X:n perusohjain tuntuu melko lelumaiselta, kun on Eliteen tottunut.
Jos ongelmia ilmenee, niin ei muuta kun takuuseen ja uutta ohjainta tilalle, sen ensimmäisen vuoden aikana.

Mikäli mieli tekee, niin ei muuta kun ostamaan ja jos ei miellytäkään, niin 30-60pv palautusoikeushan sinulla on. Ainakin jos ostat Verkkokaupasta, Gigantista tai Powerista.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
Kai tuo on sitten pakko hankkia jos ero on noin suuri perusohjaimeen verrattuna.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
sX:n peruspadi on kyllä hyvä, tai olisi jos ei olisi sitä hvtin oikean liparin tarraamista pohjaan parin kymmenen minuutin pelaamisen jälkeen. Siksi tulee itsekin taas v2:sta käyteltyä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 449
PItäisi varmaan, liian laiska vaan tekemään mitään asian eteen. Aikamoinen souvi noissa vaan aina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 167
Ai? Xbox 360:n aikaan kun kaverilta hajosi ohjaimesta A-nappi niin käveli Verkkokaupan tiskille ja sai heti uuden ohjaimen käteen.
Näin minullakin. Xbox 360 Rb tai Lb napissa oli vikaa. Ohjain oli tullut konsolin mukana. Menin Prismaan ja sieltä olisi saanut suoraan uuden tilalle. Halusin kuitenkin samanlaisen mustan ohjaimen tilalle, jota piti odotella viikko.
 

MariusFin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.08.2021
Viestejä
354
sX:n peruspadi on kyllä hyvä, tai olisi jos ei olisi sitä hvtin oikean liparin tarraamista pohjaan parin kymmenen minuutin pelaamisen jälkeen. Siksi tulee itsekin taas v2:sta käyteltyä.
Siis käyttäisitkö mielummin perus XSX-ohjainta jos se toimisi Elite 2 ohjaimen sijaan?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
625
PItäisi varmaan, liian laiska vaan tekemään mitään asian eteen. Aikamoinen souvi noissa vaan aina.
Sinäpä sen itse sanoit. Monen satasen kampe, jota pitää jonottaa, jotta saa ja kun siitä joku asia hajoaa, niin "ei jaksa"... Ehkä sitten ei kannata hankkia tai valittaa? =D

I'm too old for this.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Sinäpä sen itse sanoit. Monen satasen kampe, jota pitää jonottaa, jotta saa ja kun siitä joku asia hajoaa, niin "ei jaksa"... Ehkä sitten ei kannata hankkia tai valittaa? =D

I'm too old for this.
No Raikku heittää kalleimman tason näytönohjaimenkin roskiin heti, kun tulee parempi, jotta autopelit pyörisivät paremmin. Ei se edes yritä myydä sellaista eteenpäin.
 
Liittynyt
18.02.2018
Viestejä
512

On ollut puhetta ohjaimista. Mulla jäi nyt oma Elite 2 laatikkoon, kun otin tämän käyttöön ja käytän tätä langallisen Razer Blackshark V2X - kuulokkeiden kanssa. Turtle beach signature sound päälle ja side toneki tuli mukana, mistä itse pidän ja joka harmitti kun ei omis kuulokkeissa ollut. No nyt on.

Aivan huikea kapistus ja tervetuloa Turtle Beach ohjaimien valmistusmarkkinoille. Nää audio-ominaisuudet on tässä 5/5 ja ohjain tuntuu todella laadukkalta kädestä. Takanamiskat, joita on 2 kpl (remappable) , on helppoja painaa ja sijainti omille sormille täydelline. Tatit palautuu nopeammi alkuasentoo, kun elite 2:ssa ja d-pad paljo paremma tuntune. Pidän myös liipaisimien tuntumasta. Lb ja Rb ei ole yhtä helppo painaa kuin elite 2:ssa, mutta päivän jälkeen jo totuin niihin. Elite 2:ssahan bumberit on melkee hiirenklikkauksia.

Ja hinta oli joku 60-70e. Huikeata valueta kerrakseen. Miinusta langallisuudesta.

Tässä arvostelu


Tämän ku sais Ps5:lle kans, mutta vissii o taistelut Sonyn kanssa menossa dualsense-ominaisuuksien käytön kanssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 010
Viestejä
4 210 057
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom