Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Huomasin taannoin, että nyt pystyy myös ohjaimen ja konsolin Xböx-nappulan kirkkautta säätämään...
Great!
Tiedä sitten, kuinka kauan se on ollut mahdollista...
Mistäs tuo asetus löytyy? Pikaisella vilkaisulla ei osunut silmään.
 
Kampanjassa ei tainnut olla Co-op mahdollisuutta?

Muutoin näyttää tulevan sekä Xboxille että PC samaan aikaan ja crossplatform eli netissä Xbox + PC veitikat pääsee kimppaan.
 
Kampanjassa ei tainnut olla Co-op mahdollisuutta?

Muutoin näyttää tulevan sekä Xboxille että PC samaan aikaan ja crossplatform eli netissä Xbox + PC veitikat pääsee kimppaan.
Pääsee kimppakivaan jos molemilla ohjain/näppäimistö sekasin ei taida crossplay toimia
 
On, muttei julkkarissa.

Ahaa joo, eli myöhemmin lisätään. Tuskin sitten mitään aikataulua tiedossa.

Pääsee kimppakivaan jos molemilla ohjain/näppäimistö sekasin ei taida crossplay toimia

Perinteisesti siis, kuten CoDissa, eli Input based matchmaking. Joka ei tosin toimi siinä kun aina hiiriä mukana vaikka padilla kaikki pelaa (myös PC:llä).
 
Perinteisesti siis, kuten CoDissa, eli Input based matchmaking. Joka ei tosin toimi siinä kun aina hiiriä mukana vaikka padilla kaikki pelaa (myös PC:llä).
Ei CoDissa ole input based matchmakingia. Skill based ja voi rajata vain saman platformin sisälle.
 
Ei CoDissa ole input based matchmakingia. Skill based ja voi rajata vain saman platformin sisälle.

Ahaa, mulle jäänyt jotenkin tuo mieleen että olis, mutta SBMM olisi vahvempi. Pelataan aina XBOX + PC pienellä porukalla 2-5. Eli voisin pelata natiivi hiirellä PC kanssa ja kamut Xboxilla ohjaimella? Tuosta kyllä herjaa jos koittaa kesken vaihtaa.

Tämä koskee sen suhteen tulevaa HALOakin että miten nuo asia on tia tulee olemaan siinä, CoD pelkkää hyvää kahden viimeisen osin Crossplatformista, ainut miinus tuo jyrkkä SBMM.

Että yhdistettävyyden suhteen saisi olla HALO samaa tasoa.
 
Ahaa, mulle jäänyt jotenkin tuo mieleen että olis, mutta SBMM olisi vahvempi. Pelataan aina XBOX + PC pienellä porukalla 2-5. Eli voisin pelata natiivi hiirellä PC kanssa ja kamut Xboxilla ohjaimella? Tuosta kyllä herjaa jos koittaa kesken vaihtaa.

Tämä koskee sen suhteen tulevaa HALOakin että miten nuo asia on tia tulee olemaan siinä, CoD pelkkää hyvää kahden viimeisen osin Crossplatformista, ainut miinus tuo jyrkkä SBMM.

Että yhdistettävyyden suhteen saisi olla HALO samaa tasoa.
Oon saattanu olla ainoa hiiri+näppis pc-pelaaja konsolipelaajien seassa tai päinvastoin ja ihan kaikkea siltä väliltä. Se SBMM on kyllä heitellyt aina hyvin eri tasoisiin peleihin erästä toiseen. Käsittääkseni Haloon tulee ihan yhtälailla täysin cross platformina multiplayer. Kuten BF2042:eenkin.
 
Itse kytken tuon crossplayn heti ensimmäisenä pois, ei kiinnosta pelata hiirellä etua saavia vastaan. Vain samalla alustalla pelaavat omiin karkeloihin.
 



Reilu kuukausi enää tämän herkutteluun!! :tup:

Ai että! Odotetuin peli pitkään aikaan. Gameplay täyttä kultaa ja viime vuoden esityksestä oli menty paljon eteenpäin.

Ahaa joo, eli myöhemmin lisätään. Tuskin sitten mitään aikataulua tiedossa.

Tavoitteena on Season 2 julkaisuun saada co-op, eli 3kk päästä pelin julkaisusta.
 
Itse kytken tuon crossplayn heti ensimmäisenä pois, ei kiinnosta pelata hiirellä etua saavia vastaan. Vain samalla alustalla pelaavat omiin karkeloihin.
Halo taitaa olla poikkeus. Ainakin Halo Mcc:n osalta ohjain voittaa monesti hiiren (etenkin Halo 3:ssa). Ilmeisesti ohjaimella tuo tähtäämisen avustus ja isompi hitbox auttaa aika paljon. Snipereillä hiiri voittaa, mutta monilla muilla aseilla taas ohjain.
 
Viimeksi muokattu:
Itse kytken tuon crossplayn heti ensimmäisenä pois, ei kiinnosta pelata hiirellä etua saavia vastaan. Vain samalla alustalla pelaavat omiin karkeloihin.
Riippuu varmaan pelistä, mutta esim Warzone:ssa aim assist on niin voimakas, että etu on ohjaimen puolella. Sanoisin mutulla, että turnausten palkintolistojen kärjestä 90% pelaa ohjaimella.

Crossplayn kytkeminen silti fiksua konsoleilla, mutta syynä ennemminki PC-puolen tsiitterit.
 
Jos on toi instant on päällä ja laite kiinni, niin voiko turvallisesti ottaa töpselin seinästä vaikka boksi jotain silloin lataiskin vai pitääkö laittaa takaisin päälle ja tehdä toi full shutdown?
 
Jos on toi instant on päällä ja laite kiinni, niin voiko turvallisesti ottaa töpselin seinästä vaikka boksi jotain silloin lataiskin vai pitääkö laittaa takaisin päälle ja tehdä toi full shutdown?
Sähkökatkoahan se vastaa. En usko että mitään pahaa tapahtuu.
 
Jos on toi instant on päällä ja laite kiinni, niin voiko turvallisesti ottaa töpselin seinästä vaikka boksi jotain silloin lataiskin vai pitääkö laittaa takaisin päälle ja tehdä toi full shutdown?
Itse oon tehnyt niin, että pidän virtanäpäppäintä pohjassa n. 10sek, jolla sammutan boksin. Sitten töpseli pois. Jos jotain ongelmia ollut boksin kanssa, niin tällä tyylillä ne ovat usein ratkenneet. Minuutti about töpseliä irti tuon sammutustyylin jälkeen ja sitten takaisin päälle.
 
Jos on toi instant on päällä ja laite kiinni, niin voiko turvallisesti ottaa töpselin seinästä vaikka boksi jotain silloin lataiskin vai pitääkö laittaa takaisin päälle ja tehdä toi full shutdown?
Kyllä se parempi on ensin sammuttaa kokonaan. Välttämättä ei mitään tapahdu, mutta minulle kävi juuri kompuutterin kanssa jumi, joka oli pakko sammuttaa "pakolla". Ei käynnistynyt Wintoosa uudelleen, ilman manuaalista korjausta komentokehotteesta... About eka kerta koskaan, kun näin on käynyt ja olen räpläillyt näitä vuosikymmeniä... Eli kyllä näitä vaan voi vieläkin sattua.
 
Tulipahan otettua Xbox All Access ja Gigantti lupaili One X tulevan marraskuun lopussa.
 
Jos on toi instant on päällä ja laite kiinni, niin voiko turvallisesti ottaa töpselin seinästä vaikka boksi jotain silloin lataiskin vai pitääkö laittaa takaisin päälle ja tehdä toi full shutdown?
Ei oo mulla ainakaan mitään pahaa tapahtunut, nimimerkillä pari kertaa väärä töpseli irti. Toki Xbox päivittelee käyttistäkin välillä kun se on lepotilassa, eli siinä voi olla pieni tsäänssi käydä huonosti, ellei sit tunnista että loppu sähkö kesken päivityksen ja rollbackaa tms.
 
Riippuu varmaan pelistä, mutta esim Warzone:ssa aim assist on niin voimakas, että etu on ohjaimen puolella.

No ei ole. Kannattaa katsoa youtubesta videota tuosta Warzonen aim-assistista, ei se ole kovin voimakas, eikä se itsestään vedä tähtäystä lainkaan kohti vihollista, vaan ainoastaan hidastaa tähtäyksen nopeutta, siinä vaiheessa kun tähtäin on vihollisen kropan kohdalla. Eli pieni apu siihen, kun ohjaimella vetää aimia sivulle, niin hidastuu kun vastustaja on kohdillaan. Edes vahvimmalla asetuksella ei todellakaan iso etu, pikemminkin vähän paikkaa ohjaimen valtavaa hitautta vs. hiiri. Moni ''pro tubettaja'' suosittelee ohjaimella aim-assist -> OFF jos haluaa oikeasti huippupelaajaksi ohjaimella. Tuo aim-assist ei assistaa yläkroppaan sen kummemmin, ja maha vs rinta -damage ero on iso.

Sanoisin mutulla, että turnausten palkintolistojen kärjestä 90% pelaa ohjaimella.

Okei, Zlaneria pidettiin Warzonen parhaana ohjainpelaajana, eikä hänen K/D ollut edes TOP 20. Mun mutu ja pitkä pelikokemus taas sanoo, että pelaajien piireissä on yleinen käsitys siitä, että räiskintäpeleissä / E-sportsissa hiiri ja näppäimistö on se paras yhdistelmä kaikinpuolin. Oikeasti vaikea keksiä räiskintäpelissä mitään, missä ohjain olisi parempi. Sitä ei muuta edes vahvat aim-assistit, kun mitään päähän tähtäävää aim-assistia ei ole missään nettipelissä, ja jos ei ammu paljon päähän, ei tule missään tavallisessa räiskinnässä huipuksi. Puhumattakaan äärimmäisen nopeista käännöksistä jne.


Crossplayn kytkeminen silti fiksua konsoleilla, mutta syynä ennemminki PC-puolen tsiitterit.

No tästä olen ihan samaa mieltä. PC-puolella huijarit on miljoona kertaa isompi ongelma, kuin konsoleilla.

Itse kytken tuon crossplayn heti ensimmäisenä pois, ei kiinnosta pelata hiirellä etua saavia vastaan. Vain samalla alustalla pelaavat omiin karkeloihin.

Fiksu liike sanoisin. Tuolloin se on reilumpaa, ja varsinkin joku talotaistelu nopeine kääntymisineen tai sniper-taistelut antaa hiiri-pelaajille melko kohtuuttoman edun. Kun nettipeleissä katsoo killcameja tai speccaa, niin ei kauaa tarvi katsella kun tunnistaa ohjain-pelaajan. Ohjainpelaajan liikkeet menee suurimmaksi osaksi samaa nopeutta täysin suoraan vaakaviivamaisesti sivuille, kun taas hiiri-pelaajat harvoin tekee suoria liikkeitä sivuille, vaan ohjauksessa vaihdellaan enemmän myös korkeutta (koska ei ole kahta tattia vaan yksi ja sama sensori jolla sekä korkeus että vaakatasoa liikutellaan).
 
Viimeksi muokattu:
Xboxin crossplayssa ei siis ole CoD ja tulevassa Halossa mitään väliä millä ohjauksella pelaat, vaan SBMM hakee aulaan lähinnä KDR yms. mukaan pelaajia? Mahtaako BF olla sama juttu?
 
Mun mutu ja pitkä pelikokemus taas sanoo, että pelaajien piireissä on yleinen käsitys siitä, että räiskintäpeleissä / E-sportsissa hiiri ja näppäimistö on se paras yhdistelmä kaikinpuolin. Oikeasti vaikea keksiä räiskintäpelissä mitään, missä ohjain olisi parempi. Sitä ei muuta edes vahvat aim-assistit, kun mitään päähän tähtäävää aim-assistia ei ole missään nettipelissä, ja jos ei ammu paljon päähän, ei tule missään tavallisessa räiskinnässä huipuksi. Puhumattakaan äärimmäisen nopeista käännöksistä jne.

Eli on sattumaa että esim. Apex Legendsissä Pro-skenen CQB-pelaajat suosivat pädiä hiiren ja näppiksen sijasta, kun padit suorastaan liimautuvat sarjatuliaseilla vastustajiin? Jospa jätät suosiolla nämä mutuun perustuvat yleistämisesi omaan tietoosi?
 
Viimeksi muokattu:
Xboxin crossplayssa ei siis ole CoD ja tulevassa Halossa mitään väliä millä ohjauksella pelaat, vaan SBMM hakee aulaan lähinnä KDR yms. mukaan pelaajia? Mahtaako BF olla sama juttu?
Halossa ohjain pelaajat vastakkain laitteesta riippumatta. Ja hiiiri+näppis laitteesta riippumatta. Toki jos lennosta vaihtaa en tiiä mitä tapahtuu
 
Halossa ohjain pelaajat vastakkain laitteesta riippumatta. Ja hiiiri+näppis laitteesta riippumatta. Toki jos lennosta vaihtaa en tiiä mitä tapahtuu
Liekö samalla lailla kuin CoDissa että lennosta vaihtaminen on estetty. Kun matsin aloittanut yhdellä ohjaustavalla niin toinen ohjaustapa ei ota komentoja vastaan.
 
Aim assist on kyllä ollut kuuma puheenaihe, kummaa ettei se ollut ennen crossplay pelaamista. Paljon tuli luettua kuinka murskavoitto se ylivoimainen hiiri & näppis kombo on kun cod julkisti crossplayn. Toisin kävi ja kuoleman syy on koodari tai aim assist.

Mw tuli pelattua pc:llä ja xboxilla ilman aim assistia, kummaa ettei ikinä tullut sellainen olo että jokin olisi epäreilua. 99% kuolemasta johtui siittä että vihollinen oli vain parempi.
 
No ei ole. Kannattaa katsoa youtubesta videota tuosta Warzonen aim-assistista, ei se ole kovin voimakas, eikä se itsestään vedä tähtäystä lainkaan kohti vihollista, vaan ainoastaan hidastaa tähtäyksen nopeutta, siinä vaiheessa kun tähtäin on vihollisen kropan kohdalla. Eli pieni apu siihen, kun ohjaimella vetää aimia sivulle, niin hidastuu kun vastustaja on kohdillaan. Edes vahvimmalla asetuksella ei todellakaan iso etu, pikemminkin vähän paikkaa ohjaimen valtavaa hitautta vs. hiiri. Moni ''pro tubettaja'' suosittelee ohjaimella aim-assist -> OFF jos haluaa oikeasti huippupelaajaksi ohjaimella. Tuo aim-assist ei assistaa yläkroppaan sen kummemmin, ja maha vs rinta -damage ero on iso.
Kannattaa katsoa tämä scenen isoimman numeronörtti JGOD:n video. Aim assist ei pelkästään hidasta! Se on voimakas vielä keskietäisyyksilläkin, mutta etenkin lähitaisteluissa todella iso apu.



Okei, Zlaneria pidettiin Warzonen parhaana ohjainpelaajana, eikä hänen K/D ollut edes TOP 20. Mun mutu ja pitkä pelikokemus taas sanoo, että pelaajien piireissä on yleinen käsitys siitä, että räiskintäpeleissä / E-sportsissa hiiri ja näppäimistö on se paras yhdistelmä kaikinpuolin. Oikeasti vaikea keksiä räiskintäpelissä mitään, missä ohjain olisi parempi. Sitä ei muuta edes vahvat aim-assistit, kun mitään päähän tähtäävää aim-assistia ei ole missään nettipelissä, ja jos ei ammu paljon päähän, ei tule missään tavallisessa räiskinnässä huipuksi. Puhumattakaan äärimmäisen nopeista käännöksistä jne.
Jossain muussa pelissä voi olla toisin ja vielä vuosi sitten warzone-skenelläkin asiaa ajateltiin hiiren etuna, mutta hyvin yleisesti Warzonessa koetaan asian olevan nykyään toisin kuten Isaac alla olevan videon loppupuolella sanoo.

Tuore, analyyttinen ja objektiivinen video ohjaimen ja K/M eroista, ja niiden hyvistä ja huonoista puolista. Isaac molemmilla Pro-tasolla pelaava kaveri.



Oma kokemus:
Olen yli pari kymmentä vuotta pelannut lähinnä K/M -yhdistelmällä nettiräiskintöjä ja nyt olen siirtymässä ohjaimeen. Suurimpana syynä aim assist. Yllättävän nopeasti ja vähällä harjoittelulla kykenen pelaamaan ohjaimella lähes samalla tasolla. Toki en ole noob ohjaimella yleisesti, mutta nettiräiskinnöissä kyllä. Liike ja rekyylin hallinta on ollut haastavinta, mutta KD:n osalta pystyn silti samaan syynä lähitaistelun iso merkitys ja niissä tilanteissa ohi ampumisen kostautuminen hiirellä.

Kovin subjektiivinen aihe ja todennäköisesti olet paras sillä mihin olet oppinut.

edit: osittain kyllä väärä ketju tälle väittelylle
 
Viimeksi muokattu:
En minä tiedä miksi näistä pitää väitellä. Hiirellä varmasti fps-peleissä pelaaminen tarkempaa omastakin mielestä. Mutta alustan mukaanhan näissä pitää mennä, pc:llä pelataan hiiri/näppis ja konsoilla pädillä. Näinhän se menee.
 
Jos kaikilla on aimbot, niin miksi se olisi kuuma puheenaihe? Aivan kuten wallhack on ikävä jos yhdellä on, mutta jos kaikilla on niin sittenhän peli on reilua.

Mut joss kaikilla on aimbot ni kuka häviää? Miks osa on parempia ja osa huonoimpia, onko paremilla parempi aimbot vai?
 
Mut joss kaikilla on aimbot ni kuka häviää? Miks osa on parempia ja osa huonoimpia, onko paremilla parempi aimbot vai?

Silloin tulee muut pelilliset erot luonnollisesti esiin tai miksei vaikka vasteajatkin kenen aimbot ehtii ampua ensin (tai riippuen verkkokoodista, se jolla on enemmän latenssia serverin mielestä pääsee näkemään toisen ensin).

Joka tapauksessa kaikki aim assistit ja vastaavat vievät osan hallittavasta taidosta kokonaan pois, tasapainottaen näin pelaajakuntaa.
 
Silloin tulee muut pelilliset erot luonnollisesti esiin tai miksei vaikka vasteajatkin kenen aimbot ehtii ampua ensin (tai riippuen verkkokoodista, se jolla on enemmän latenssia serverin mielestä pääsee näkemään toisen ensin).

Joka tapauksessa kaikki aim assistit ja vastaavat vievät osan hallittavasta taidosta kokonaan pois, tasapainottaen näin pelaajakuntaa.

Okei. Mää kuulun niihin ketä pelaa ilman assistia, tuollaisessa esim shipment kentässä on pirullista kun vihollisia juokse sieltä sun täältä ja tähtäin on tahmea.
 
Cross-play pelit vaativat kyllä ehdottomasti ohjaimelle aim assistin, mutta sen säätäminen tasapuoliseksi onkin sitten vaikeampi asia. Warzonessa se on mielestäni lievästi liian voimakas kun taas esim Battlefieldin beetassa, lyhyellä otannalla ja vain ohjainta testaten, homma toimi paremmin. Muita cross-play pelejä en ole pelannut, joten esim Apexin osalta en osaa sanoa mitään.

Mitä tulee aim-assisteihin yhden ohjain-muodon peleihin, vaikka sitten kaikkiin aikaisempii Battlefieldeihin, niin se on hyvin pelikohtaista ja mitä tekijä peliltä haluaa.
 
Halossa ohjain pelaajat vastakkain laitteesta riippumatta. Ja hiiiri+näppis laitteesta riippumatta. Toki jos lennosta vaihtaa en tiiä mitä tapahtuu

Joo noin sen pitäis ollakin, oletin että CoDissa olisi myös mutta SBMM ois se kuitenkin vahvempi.

Eli olen huonompi pelaaja mitä luulen, hiirelläkin pelatessa puolet aulasta pärjää padeilla yhtä hyvin :D
 
Kannattaa katsoa tämä scenen isoimman numeronörtti JGOD:n video. Aim assist ei pelkästään hidasta! Se on voimakas vielä keskietäisyyksilläkin, mutta etenkin lähitaisteluissa todella iso apu.




Jossain muussa pelissä voi olla toisin ja vielä vuosi sitten warzone-skenelläkin asiaa ajateltiin hiiren etuna, mutta hyvin yleisesti Warzonessa koetaan asian olevan nykyään toisin kuten Isaac alla olevan videon loppupuolella sanoo.


Rotational aim assist löytyy Warzonesta slowdownin lisäksi Apexin tapaan, joka on osasyynä miksi ohjainta pidetään parempana valintana lähietäisyyksillä tapahtuvaan taisteluun. Pahoittelut offtopicista.
 
Päivitin työhuoneen one X:n -> series S malliin ja pakko sanoa että aikamoinen vehje on tämä uusi pikku S. Valikot ovat sulavammat ja muutenkin nopeampi kuin one X. Helppo verrata kun olohuoneessa vielä vanha X ja vaimon kanssa pelaillaan niin huh on kyllä eroa. Tulisipa jo se series X yleisemmin saataville niin pääsisi olohuoneen kanssa päivittämään.
 
Päivitin työhuoneen one X:n -> series S malliin ja pakko sanoa että aikamoinen vehje on tämä uusi pikku S. Valikot ovat sulavammat ja muutenkin nopeampi kuin one X. Helppo verrata kun olohuoneessa vielä vanha X ja vaimon kanssa pelaillaan niin huh on kyllä eroa. Tulisipa jo se series X yleisemmin saataville niin pääsisi olohuoneen kanssa päivittämään.
Eikös sen saa melko kivuttomasti, kun käy Gigantin kivijalasta tilaamassa?
 
Aika nopeasti menee kaupaksi myös Microsoftin langattomat pelikuulokkeet. Pari päivää sitten tuli uusi erä ja kaikki jo myyty. Nuokaan ei ole myymälätavaraa, vaan erän saapuessa varastotuotteena tilattavissa.
 
Eikös sen saa melko kivuttomasti, kun käy Gigantin kivijalasta tilaamassa?

Laitoin kamulle vinkin, eli jonotus nopeempaa jos käy tiskiltä varaamassa?

Mahtaako tulevia BF, CoD, Halo edes päästä enää mukaan pelaamaan OneX:llä kun muilla pelikavereilla PC tai Series X.
 
Laitoin kamulle vinkin, eli jonotus nopeempaa jos käy tiskiltä varaamassa?

Mahtaako tulevia BF, CoD, Halo edes päästä enää mukaan pelaamaan OneX:llä kun muilla pelikavereilla PC tai Series X.
BF2042 on edellisen genin konsolit omassa lokerossaan ja nykyisen genin konsolit ja pc omassaan. Halossa ja CoDissa taitaa olla vielä kaikki yhdessä.
 
BF2042 on edellisen genin konsolit omassa lokerossaan ja nykyisen genin konsolit ja pc omassaan. Halossa ja CoDissa taitaa olla vielä kaikki yhdessä.

Juu okei, BF oli mielessä, noista kahdesta ei tietoa. No CoDia & Haloa näemmä pääsee sitten pari jantteria pelaamaan vielä vanhoilla laitteillaan samaan sakkiin.
 
Laitoin kamulle vinkin, eli jonotus nopeempaa jos käy tiskiltä varaamassa?

Mahtaako tulevia BF, CoD, Halo edes päästä enää mukaan pelaamaan OneX:llä kun muilla pelikavereilla PC tai Series X.
Itsellä ei silleen kokemusta, mutta monet täällä ovat sanoneet, että ihan parin-kolmen viikon sisällä on koneen saanut.
Joku lähiaikoina hommaan tutustunut voisi hihkaista omat kokemuksensa?

Itse tilailin suoraan Mikkistoresta silloin ensimmäisenä ennakkotilauspäivänä...
 
Viikko ollut series x ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Parhaat puolet tässä ps4 verrattuna on gamepass ja ohjaimen liipaisimet ei aiheuta ainakaan tässä vaiheessa minkäänlaista epämukavuutta käsivaressa vaikka pitäisi suht kauankin liipaisimen pohjassa. Ajopelit jäi tästä syystä lähes kokonaan ps4:llä pois tästä syystä.

Ainut huono puoli on että ohjaimen voluumi säätö on turhan karkea steppien osalta.
 
Viikko ollut series x ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Parhaat puolet tässä ps4 verrattuna on gamepass ja ohjaimen liipaisimet ei aiheuta ainakaan tässä vaiheessa minkäänlaista epämukavuutta käsivaressa vaikka pitäisi suht kauankin liipaisimen pohjassa. Ajopelit jäi tästä syystä lähes kokonaan ps4:llä pois tästä syystä.

Ainut huono puoli on että ohjaimen voluumi säätö on turhan karkea steppien osalta.
Mikä voluumisäätö? :bored:
 
Mikä voluumisäätö? :bored:
Varmaan se ohjaimeen kytkettyjen langallisten kuulokkeiden volume-säätö, joka on Guidessa. Itsekin sitä aikanaan manasin kun oli vielä napit käytössä - olisko pykäliä ollut siinä sliderissa joku 8 kpl koko säätöalueella.

Tämä oli siis tosiaan jo Onella ja tuo kontrolli ei käsittääkseni ole mihinkään muuttunut sukupolvien välillä.
 
Sama vollumi ongelma oli ainakin jossain vaiheessa esim jos käytti Spotifyta pelimusaan, vaikkapa jossain Forza Horizontissa oli vaikeaa saada peliäänet sopimaan spotifyn taustamusiikkiin, aina liian kovalla tai hiljaisella se musa.
 
Untitleddd.png

Eilen tuli selailtua gigantin sivuja ja menin huviksee series x tuotesivulle niin ilokseni huomasin, että siellä oli 1 kpl outletissa niin pitihän se tuohon hintaan poistella.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Viestejä
4 489 882
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom