https://www.microsoft.com/fi-fi/store/collections/xboxconsoles?icid=HP-CP2-P13535-P13670-100-X1X
siitä valitsemaan itselleen lootaa
siitä valitsemaan itselleen lootaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan en kaikkia muista onko sohva co-oppeja, mutta:
Overcooked voisi olla passeli. Toki sit Monopolyt, Prominence Poker, UNO:t ja tietenkin toki Sims (löytyy EA Accessistakin) ... A Way Out. Castle Crashers 360 puolelta jne.
Ehkei co-op, mutta Ori and the Blind forest voi olla näyttämisen arvioinen introltaan.
Sit tietty siitä pikku hiljaa toiseen telkkariin, toiseen konsoliin, Haloon, Codiin PUBG:in, Mass Effecteihin ja sitä rataa. Kunhan ohjaimeen alkaa tottua niin sit kyllä pikkuhiljaa siitä menee...
Lego pelit toimii aina iästä tai sukupuolesta riippumatta
Todellakin. Kaikki Halot pelannut sekä pojan että vaimon kanssa läpi. Vaimon kanssa vaan vaatii enempi hermoja mutta kyllä sekin oppi.Kyllähän kahdestaan pelattavien kunkku on halo!
Uskaltaa. Suomen parhaimpia pelikauppoja.Palautin Xbox One X Giganttii. Onko kukaan koskaan tilannu VPD:stä konsolia, että uskaltaako sieltä pelejä isompaa ostella?
Itse tilasin Vpd:stä Xbox One x:n vuosi sitten ja julkaisupäivänä sai hakea postista..Hyvä kokemus siis sielyä ostamisesta itselläni..Laitoin tulemaan VPD:stä. Kunhan tulisi nyt sitten uusi, koskematon konsoli.
Tuota todellakin on. Itsehän luulin pitkään BF1:n saaneen jo X-päivityksen kun pyöri ja näytti paremmalta X:llä kuin S:llä. Syy olikin vain lisätehon ansiosta oikeasti 1080p:nä pyörivä peli.sanoisin että grafiikka ja kuva on sulavampaa kun normi xbox onella vielä eilen.
Sama homma täällä eli ei haluaisi luopua pelihuoneen 46" plasmasta, vaikka X tuli hankittua. Salaa toivon, että menisi rikki...uus xbox x asennettu ja bf v testattu HD telkkarilla. sanoisin että grafiikka ja kuva on sulavampaa kun normi xbox onella vielä eilen.
saaa nähdä tuleeko 4k telkkaria vielä tänä vuonna, on tää hd 46tuumanen ihan syötävää vieläkin.
Onko VPD:llä samanlaista palautusmahdollisuutta kuten Gigantilla? Tuntuisi olevan paljon pettyneitä Xbox One X konsolin ostaneita jos kommenttien perusteella monessa liikkeessä myydään avattuja paketteja.Xbox One X tuli Vpd:stä. Tälläkin kertaa oli laatikosta jo teipit leikattu laatikon päällis osasta (sisältö tosin vaikutti koskemattomalta), joten laitoinki emailia kaupan suuntaa, että löytyykö asialle loogista selitystä. Itse olen tarkka sen suhteen, ettei laite ole takuukorjattu tai käytetty, koska tällaiset asiat kuuluu kertoa myynti-ilmoituksesta. Mutta katsotaan, jos tuolta vastaisivat, niin saisi mielenrauhan.
Muilla vastaavia kokemuksia, muualtakin kun Vpd:ltä, että onko jokin yleinen tapa, jota en itse tajua?
Eikö pakkauksen pidä olla avaamaton, että sen voi palauttaa? Eihän avattua pakettia saa myydä täydellä hinnalla?14 pv palautusoikeushan noissa verkosta ostetuista tuotteissa on. Vpd ei ole ainakaan vielä vastannut viestiini.
Ostitko NHL pelin takia konsolin? Olisit voinut n. 99% peleistä pelata sillä pc:llä.Vpd vastaili tuossa että tuote on upouusi ja että purettu bundle paketista jne. Ja mitä ohjainta, johtoja ja konsolia katselin tarkkaa, niin ei pölyhiukkasia tai mitään muitakaan jälkiä havainnut, joten uskon, että kaikki osat ovat koskemattomia. Jos nyt sitten voisi keskittyä itse pelaamiseen ja kun pc pelaaja olen, niin puolen vuoden päästä luultavasti konsoli ajaa kuitenkin enää blu-ray soittimen virkaa, korkeintaa Nhl tai Fifa joskus harvoin.
Vpd vastaili tuossa että tuote on upouusi ja että purettu bundle paketista jne.
Siis mitä helvettiä?
"Hei,
Tuote on tästä huolimatta upouusi. Koneet on purettu ns. bundelpaketeista ja sieltä on poistettu erikseen myytävä tuote pois."
Tuollainen oli viesti. Tiedä sitten mitä tuo tarkalleen ottaen tarkoittaa.
Monjesta. Onkos kukaan ostanut tuota Xbox omaa tv viritintä ja katsellut telkkuu sillä xbox one s:llä tai jollain muulla tv tikulla? Toimivuus? Sit eilen huomasin ikävän piirteen omassa s mallissa. Minulla on katsomo asennettuna ja halusin asentaa ruudun,vaan eipä onnistunutkaan. Jostain syystä storen valikko näyttää pelit ja lisäksi pari hassua sovellusta. En löydä enää edes katsomoa haulla. Päivitinkin laitteen, mutta ei auta.
Joo katsomo minullakin on asennettuna ja toimii, mut Ruutua ei ole. Ai se johtuu tukihommeleista? Aika perseestä. Ja joo boxin omanna edgellä tsiigailin, mut aika kankea on käyttääXboxin TV adapteri oli itsellä käytössä testissa tosi alkuajoissa (2014-2015) ja toimi ihan ok ainakin silloin kyllä.
Katsomo lopetti tuen aikanaan ja itseltä kyllä löytyy vielä app joka toimii, mutta en tiedä onko enää saatavilla "uutena" storesta. Vanhoille käyttäjille mahdollisesti löytyy pelikirjastosta lataamattomien sovellusten/pelien takaa mistä sen voi uudelleen ladata.
Hieman kömpelömpi, mutta toimiva tapa on Ruutua, Katsomoa sekä Yle Areenaa katsoa Xboxin webbiselaimella. Sillä melko hyvin nuo tuomii paitsi HBO Nordic ei.
Monjesta. Onkos kukaan ostanut tuota Xbox omaa tv viritintä ja katsellut telkkuu sillä xbox one s:llä tai jollain muulla tv tikulla? Toimivuus?
Ok. Joo se onnhienoa kun kaikkee luvataan, mut sit ei enää jakseta toteuttaa, no live tv on mulla se jota tarvitsen, joten ei haittaa. Kait tuo toimii xbox one s versiossakin, koska siihen sitä tarvitsisin, tosin tuohon luulisi käyvän vaikka jokin Hauppagen tikkukinKuulemma sellaisenaan ihan hyvä, mutta luvattua DVR:ää ei koskaan tullut. Eli TV-tikkuun luvattiin alunperin lisätä ilmaispäivityksellä DVR-ominaisuus, jolla voisi tallentaa TV-ohjelmaa kiintolevylle (ja toki Timeshift). Projekti pantiin jäihin ilmeisen lopullisesti kesällä 2016.
Täällä jäi tikku ylimääräiseksi, kun sain ilmaiseksi hd-digiboksin. Kyllähän se toimi ihan ok, jos tykkää xboxin kautta tv:tä käyttää.Ok. Joo se onnhienoa kun kaikkee luvataan, mut sit ei enää jakseta toteuttaa, no live tv on mulla se jota tarvitsen, joten ei haittaa. Kait tuo toimii xbox one s versiossakin, koska siihen sitä tarvitsisin, tosin tuohon luulisi käyvän vaikka jokin Hauppagen tikkukin
No joo. Ei varmsti ole näppärin, mutta kun tykki on kiinni xboxissa, niin näkis kivasti samallla telkkuu. Gogantissa 29e. Taidan ostaa sellaiseTäällä jäi tikku ylimääräiseksi, kun sain ilmaiseksi hd-digiboksin. Kyllähän se toimi ihan ok, jos tykkää xboxin kautta tv:tä käyttää.
Tai sitten poistetaan ominaisuuksia. Eli jostain syystä poistavat (ellei ole jo poistettu) telkkarin streamauksen Androidiin ja iLaitteisiin, ja jatkossa ainoastaan Win10 streamaus on tuettu.Joo se onnhienoa kun kaikkee luvataan, mut sit ei enää jakseta toteuttaa
Itse lähinnä ihmetellyt mihin Xboxissa tarvitsee ylipäätään mitään digiviritintä kun telkkarissa sellainen kuitenkin on mutta eipä tullut mieleen tilanne jossa projektori eikä mitään digiboxia valmiina. Ei sillä että tv-kanavilla mitään katsomisen arvoista sisältöä muutenkaan olisi...
Kuluneen puolen vuoden aikana Microsoft on kunnostautunut ostamalla itselleen koko joukon eturivin pelinkehittäjiä: Ninja Theory, Undead Labs, Compulsion Games, Playground Games, InXile Entertainment ja Obsidian Entertainment. Uusimman huhun mukaan seuraavana olisi vuorossa studio, joka on aiemmin tehnyt paljon töitä Sonylle.
Vuotaja on tälläkin kertaa Klobrille, joka paljasti aiemmin Playground Gamesin ja Obsidian Entertainmentin kaupat. Twitterissä asia ilmeni.
"Let's make this Monday a bit more interesting. I can say that Xbox is in advanced talks (a few months) with a mid-sized studio that historically worked together with PlayStation a bit. No name dropping because of ongoing negotiations for now, but it's interesting nonetheless."
Spekulointien mukaan studio voisi olla esimerkiksi Bluepoint Games (Shadow of the Colossus), Quantic Dream (Detroit: Become Human), Ready at Dawn (The Order: 1886), Supermassive Games (Until Dawn) tai From Software (Bloodborne).