- Liittynyt
- 25.11.2017
- Viestejä
- 1 126
Digital Foundryn varsin mielenkiintoinen sekä tuore video Xbox Onen taaksepäin yhteensopivuudesta X360 sekä OG Xbox pelien kanssa.
Tästä on Digital Foundry julkaissut nyt ihan artikkelin haastattluineen, joka sisältää mielenkiintoisia yksityiskohtia.
"It's not an easy task because fundamentally, the Xbox 360's PowerPC processor is worlds apart from Xbox One's x86 foundation. Floating point calculations need to be adapted from 40-bit to 32-bit, with potential implications for aspects like collision detection, but Microsoft's aim here is clear - to be able to host game code on their virtualised Xbox 360 and for it to run as close as possible to original hardware."
Lisäksi esim. Halo 3 360 version - Xbox One X päivityksestä on parempia kuvankaappauksia, mutta saa nähdä millainen Xbox Onelle tullut Halo Master Cheif Collection tulee näyttämään myöhemmin ensivuoden alkupuolella kun se saa Xbox One X päivityksen.
360 version kuvankaappaus:
Asiasta kiinnostuneille, koko kattava artikkeli luettavissa täältä:
Xbox One backwards compatibility: how does it actually work?