Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Page file pois päältä? Tykkää nämä UE4 pelit käyttää sitä, eikä hyödyntää käytettävissä olevia oikeita muisteja.
-highHaluatko avata mitä noi kaksi asetusta tekee tai pitäisi tehdä?
Mites jos tykkää BF sarjasta näin yleensä niin onko tämä ihan kannattava ostos?
On käynyt. Eilen pelasin kiekan loppuun ja juuri kun rundi loppui peli jäätyi siihen. Se oli ainoa kiekka jossa pelasin kierroksen loppuun.Ei pysty pelaa mappia loppuun ku jäätyy koko peli. Onko muilla samoja ongelmia? Tänään joka mappi jääny pelaamatta loppuun.
Pitäiskö tässä saada jollain tavalla talletettua noi hahmon kustomoinnit? Niin että olis seuraavan kerran käynnistettäessä ukolla samat liput, kuteet ja muut systeemit.
Pitäiskö tässä saada jollain tavalla talletettua noi hahmon kustomoinnit? Niin että olis seuraavan kerran käynnistettäessä ukolla samat liput, kuteet ja muut systeemit.
Onks jengillä jotain suosikki aseita tässä ja minkälaisilla lisävarusteilla olette ne tuunanneet? Itse aloitin kans tän pelaamisen vähän aikaa sitten, niin mitään suosikkeja ei ole vielä kerennyt löytymään suoranaisesti. Viime aikoina olen pelannut sillä israelilaisella assault riflellä ja siinä on muistaakseni ollut kiinni 3x tähtäin ja joku rautatähtäin sivussa. Vähän matkan mukaan olen vaihtanut sitten tulinopeutta yms. Alkuun pelailin myös AK:lla. Ajattelin että jos täällä porukka olis kerennyt jo enemmän pelaamaan, niin kuulisi mielellään kokeneempien mielipiteitä.
Ainaki omien kokemusten mukaan tässä jotain kokeilemisen arvoisia..
AK-15 Grip + compensator + oma valinta tähtäin
Beryl 762 + grip + Silu / compensator + oma valinta tähtäin
Sitte lmg:eistä UKM + adjustable bipod (eli se jossa on vaan ne 2 jalkaa eikä se missä on grippi) + compensator + joku high magnification tähtäin (pienemmällä tähtäimellä ei välttämättä näe tarpeeksi kauas + jos alat ammuskelee lähelle niin porukka huomaa nopeasti)
LMG:t on ollu ihan pirun vaikeita (ehkäpä ihan tarkoituksella) lähitaisteluissa.
Nämä on tietenkin vain omia havaintoja, kaikilla on eri mieltymykset mutta nyt kun on vielä kaikki unlockattuna niin kannattaa noita ainakin koittaa.
Ei varmaan kannata sit koskea moneen muuhunkaan peliin.
En koskekaan![]()
Sehän on fakta kuitenkin että huijaajia on pelissä kuin pelissä, vain ajan kysymys millä tahdilla studiot kerkeää kehittämään anti-cheattia paremmaksi.![]()
No sit et varmaan pelaa yhtäkää peliä, en o semmosta peliä nähny missä ei olis huijareita.. enkä mä usko että tossa kovinkaa paljo koodareita tulee olemaa seuraavaa vuotee, peli kumminki maksaa 25e ja sillä on 1500 pelaajaa päivittäin täl hetkellä.Totta, mutta jos huijaamista ei saada estettyä niin en tue kyseistä peliä. Annan palautetta tekijöille ja arvostelussa kerron ongelmasta, ehkä sitten panostavat enemmän anticheat hommiin.
Nii huomasitko itse jotain pelaajia jotka huijaa vai bongasitko vain tuon topicin?Oliko se 100000 pelin ostanutta ja nyt huijaamisen (?) takia alle 2000 pelaa.
Nii huomasitko itse jotain pelaajia jotka huijaa vai bongasitko vain tuon topicin?![]()
Ei vaan Early Access takia pelaajamäärä tippunu, nykypäivän pelaajat ku on niin malttamattomia, että ei tajua lukea mitä ostaa ja odottaa täysin valmista peliä.. pelintekijöiden mukaan toi on viel pre-alpha(mitä se mun mielestä ei kyl enää ole vaan enemmänki Beta asteella, mut se siintä).Oliko se 100000 pelin ostanutta ja nyt huijaamisen (?) takia alle 2000 pelaa.
Totta, mutta jos huijaamista ei saada estettyä niin en tue kyseistä peliä. Annan palautetta tekijöille ja arvostelussa kerron ongelmasta, ehkä sitten panostavat enemmän anticheat hommiin.
Eikös se o ollu jo pidemmän aikaa..Pte saattaa tulla kaikkien pelattavaksi, toivottavasti niin saadaan lisää porukkaa.
Eikös se o ollu jo pidemmän aikaa..
En mä ainakaa tommosesta o kuullu, ainoo mistä kuulin et tulee PTE vaihtoehto launcherii niinku se tos 3-4 viikkoa sitte tuli, että sinne pääsee kikkailematta.Siis kuin open beta, ei tarvitse ostaa peliä että pääsee mukaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.