World War 3 (FPS)

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja n0ppa, 26.08.2018.

  1. n0ppa

    n0ppa

    Viestejä:
    160
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017




    Ei hirveesti tunnu olevan tästä vielä keskusteluja, joten alotetaanpa semmonen.
    Peli tulee olemaan BF/ARMA sekotus, "pienillä" mausteilla..

    - Peliä koodaamassa tällä hetkellä noin 50 koodaria, Puolalainen The Farm 51 joka perustettu 2005, 90 työntekijää kokonaisuudessaan, firman tunnetuin peli on Painkiller, jotain tekemistä muistaakseen oli Witcherin kanssa.

    - tuleva hinta 29-39e, early access Steamissa tulee olemaan halvempi kuin koko peli(Koska on heidän Beta testausta), tulevat mapit ilmaisia(jotka ovat myös oikeita paikkoja), ei ole paytowin ja vain visuaaliset esineet tulevat ostettavaksi rahalla.

    - Peli käyttää Unreal Engine 4:sta, Dedicated / Community serverit, Mapit n. 1km neliön kokoisia ainakin alussa.
    Pelaajat 32 / 48 / 64 , Battle royale pelimuoto tässäkin mukana niinkuin monessa muussa nykyään ja myös BF sarjoista tunnettuja pelimuotoja mukana.

    - Bullet travel on realistisempi kuin monessa muussa FPS pelissä, Bodyarmorin väleihin voi ampua täydellä vahingolla ja myös armorien / tavaran määrä mitä kannat hidastaa ukkoa.
    Luodit kimpoilee pinnoista kuten oikeasti, ehkä myös tuulen kompensaatio pitää ottaa huomioon pitkissä ampumismatkoissa(ei ole varmaa vielä, päätetään myöhemmin).
    Friendlyfire tulee olemaan pelissä, ym , ym.

    - Aseita ja tankkeja voi modata monesta eri kohtaa, esim. aseessa 7 eri modaus paikkaa, osa vain visuaalisia.
    Ei ole myöskään maakohtaisia aseita / tavaroita, ei ole myöskään classeja vaan pelaajat itse päättävät mitä haluavat käyttää milläkin ukolla.

    Pelissä on todella paljo muutakin pientä tweakkausta ja ominaisuuksia mitä en nyt tähän hätää muista, joten laittakaapa niitä ketjuun lisää jos/kun muistatte ja selvitätte niitä!



    Tuossa vielä aika hyvin lisää tietoa, muistakaa, että peli on vasta tulossa "betaan" joten asiat saattavat muuttua vielä pelaajien mielipiteiden takia.


    World War 3 – Official website
    World War 3 on Steam

    Beta / early access alkaa 19.10, hinta Steamissa 28dol
     
    Viimeksi muokattu: 24.09.2018 klo 16:08
    Zelll ja Juunas tykkäävät tästä.
  2. Jumi

    Jumi

    Viestejä:
    475
    Rekisteröitynyt:
    27.03.2017
    Epäilen että suojien väliin ampuminen poistetaan koska se lisää vääränlaista satunnaisuutta. PUBG:ssakin oli raivostuttavaa että paras lvl3 kypärä joka suojaa head shoteilta ei suojannut kaulaa, nykyään kypärä suojaa myös kaulaa. Silloin kun saa hyvän armorin niin kyllä sen pitäisi toimia aina.

    Muuten vaikuttaa mini PUBG:lta ja varmaan toimiikin hyvin kun pelaajia ei ole niin paljoa ja kartta on pienenpi.
    EDIT: LOL! Eikä vaikuta, sain jostain päähäni että tämä olisi battleroyale. :D
     
    Viimeksi muokattu: 26.08.2018
  3. n0ppa

    n0ppa

    Viestejä:
    160
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Juu ei o Battleroyal vaikka tohon semmonen on tulossa kai, enemmänkin BF/Arma tyylinen niinku sanoin tossa jo :)
    Tosta on tulossa mun käsityksen mukaa isomman skillcapin peli, joten en usko, että tuommosia poistaa ja lähtee "Arcade" BF sarjan menoon mukaa.. pakko erottua BF sarjasta paljonki jotta pärjää.
     
  4. Cuningas

    Cuningas

    Viestejä:
    61
    Rekisteröitynyt:
    24.04.2017
    Tämähän on ulkonäöllisesti melkein yksi yhteen BF3:n kanssa, luulisi että kiinnostaa niitä jotka haluavat modernia sotaa.

    Toivottavasti tulisi asiallinen peli, itse kyllästyin tosin moderniin sotaan ja jenkkien sotakoneonanointiin BF2 jälkeen... Eli en ole hankkimassa. Tosin jos tulee kunnon modaustyökalut ja joku sankari tekee WW2-modin, mieluusti vaikka FinnWarsille jälkeläisen niin sitten on eri asia!

    Mutta niille jotka tuollaisesta tykkää soisi tulevan hyvän pelin, lopettaisivat ehkä sitten Battlefieldistä vinkumisen. Jokaiselle jotain, niin sanotusti.
     
    n0ppa tykkää tästä.
  5. Skye

    Skye

    Viestejä:
    96
    Rekisteröitynyt:
    24.10.2016
    Näyttää ihan lupaavalta tässä kehityksen vaiheessa, mutta jo nyt löytyy ainakin pari valituksen aihetta. Scorestreakit on minusta näin "totisempaan" tekeleeseen ihan typerä idea ja kentät on todella staattisia. Mikään ei liiku minkään voimasta ja luodit ja räjähdykset ei jätä oikein mitään jälkeä mihinkään.

    Jatketaan kehityksen seuraamista.
     
  6. n0ppa

    n0ppa

    Viestejä:
    160
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Se on ikävä kyllä ton Unreal engine 4 ominaisuus, kaikkeen voi koodata hajoavan ympäristön, mutta on eriasia riittääkö työntekijät siihen.. jotain pientä tuossakin pelissä hajoaa, mut ei samalla tavalla ku Frostbitessä missä valmiina koodattuna nuo jo.

    Ei nuo scorestreakit itteää häiritse kun taitaa olla partystreakkejä, jos nyt oikein muistan lukeneeni(edit.muistinväärin).. toivottavasti vaan ei o helppoja saada, jotta siellä ei ole hirveää uav spämmiä, ym.


    JackFragin mietteet pelistä tällä hetkellä, ym.
     
    Viimeksi muokattu: 27.08.2018
  7. skirne

    skirne

    Viestejä:
    77
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2018
    Minusta ovat haukanneet ihan liian suuren palan kakkua ja se tulee näkymään, peli floppaa. Ei sadan miljoonan dollarin budjetin kanssa kilpailla jollain indiepuljulla. Pelaajat odottavat tiettyjä ominaisuuksia joita ei voi kuin rahalla ostaa. Ehkä olis kantsinu lähteä liikenteeseen jostain vähän vaatimattomammasta (mikä sanahirviö).
     
  8. Sivustakatsoja

    Sivustakatsoja

    Viestejä:
    227
    Rekisteröitynyt:
    09.11.2016
    Mitäs ne tällaiset ominaisuudet sitten ovat?
     
  9. skirne

    skirne

    Viestejä:
    77
    Rekisteröitynyt:
    13.04.2018
    Lähinnä tarkoitin aikaa ja rahaa joita käytetään kehittäjän tekoihin, vaikka nyt pelimaailman muuttuminen räjähdysten myötä. Miljoonalla saat miljoonan pelin, sadalla miljoonalla saat sadan miljoonan pelin. Ei ne rahat siitä välistä mitenkään (yleensä) häivy kuin pieru saharaan.
     
  10. n0ppa

    n0ppa

    Viestejä:
    160
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Kyllä niille miljoonan peleillekki riittää pelaajia, ei tällä kumminka mitkää BF sarjan myyntiodotuksetkaan ole, eikä meistä kaikki arvosta hajoavaa maailmaa.
    Moni pelaa edelleen pelejä missä ei ole hajoavaa maailmaa,itsekkään en sitä niin tärkeänä pidä, enkä ole ikinä pelejä valinnut grafiikan tai hajoavan maailman takia vaan iso skillcap / hyvä pelattavuus on itselle tärkeimpiä, kuin myös kiinnostava aihe.

    Mutta joo, jokainen tykkää eriasioista.
     
  11. n0ppa

    n0ppa

    Viestejä:
    160
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Noniin, eli beta / early access alkaa 19.10, hinta Steamissa 28dol, lopullinen hinta betan jälkeen tulee olemaan korkeampi.
    Betan odotettu aika 12-15kk ja open betaa ei näillä näkymine ole tulossa.
     
  12. Janishell

    Janishell

    Viestejä:
    117
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Missäs uusissa räiskintä peleissä on hajoava maailma? PUBGissa ei ainakaa ole.
     
  13. Jyg

    Jyg

    Viestejä:
    36
    Rekisteröitynyt:
    27.01.2017
    Tulisipa jotain sellaista jota pystyisi hyvillä mielin pelailemaan vähän pidemmän pätkän toisin kuin näitä vuosittain päivittyviä codeja ja BF pelejä joiden tuki loppuu parin uuden kartan jälkeen juuri ennen kuin kokonaan "uusi" osa sarjaan pukataan ulos johon suurin osa pelaajakunnasta sitten siirtyy. Harvassa ovat enää firmat kuten tripwire tai new world inter active jotka tukevat jä päivittävät pelejään vielä vuosikaudet julkaisun jälkeen (vaikkakin pelit hieman raakileita saattavat julkaisussa olla).

    Tämä vaikuttaa kyllä kiinostavalta tekeleeltä.
     
  14. n0ppa

    n0ppa

    Viestejä:
    160
    Rekisteröitynyt:
    11.01.2017
    Planetside 2 on ainoo peli mikä tulee mielee, mitä on tuettu pidemmän aikaa.. onkohan siinä nyt 6 vuos menossa, ite pelannu sitä Alphasta asti enemmän ja vähemmän(eli sen 7v about).

    Vaikuttaa joo hyvältä tää ww3, mutta pitää muistaa et on beta vasta alkamassa, joten odotukset kannattaa pitää sillä tasolla.