World War 3 (FPS)

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
441


Kuten sanottua, niin suurin ongelma tällä hetkellä on palvelimien tukkoisuus. Toisena ongelmana on aika paha optimoinnin puute. UE:llä kun pyörii, niin en varsinaisesti ole edes yllättynyt. i7 4970K /16gb RAM 1080Ti ja asetusten rukkaaminen ei muuta mitään, FPS on noin 30-70 riippuen tähtien asennoista. Mutta kuten sanottua, nämä on varmasti päällimmäiset asiat jotka tulevat muuttumaan hyvinkin piakkoin. Tällä hetkellä ei edes hahmokustomointi/asekustomointi tallennu, koska ilmeisesti sille omistettu palvelin ei ole toiminnassa.

Vaikka onkin vähän turha spekuloida miltä tämä tulee näyttämään jo vaikkapa puolenkin vuoden päästä, niin pari ajatusta täytyy jakaa ensikosketuksen jälkeen.
On mielenkiintoista nähdä, miten paljon äänimaailmaa, animaatioita ja grafiikkaa tullaan siloittelemaan ja ehostamaan tulevien kuukausien/vuosien aikana. Koska riippuen miten katsoo, niin ei tästä välttämättä mitään battlefieldin tappajaa tule. Teknisesti mielestäni aivan mahdoton tehtävä, mutta toisaalta pelattavuus oli jo nyt mielestäni aika napakkaa ja varsin nautittavaa.
En toki odottanutkaan, että B-luokan peleistä tuttu studio ylittäisi DICE:n kaltaisen studion kädenjälkeä ainakaan ihan hetikättelyssä. Mutta melkoinen Panu ja Manu teema rupesi soimaan päässä, kun parin matsin jälkeen havannoin edellämainittuja asioita.
Pohja battlefieldin kanssa on hyvin samankaltainen, mutta WW3:ssa kaikki on vähän sinne päin tehtynä. Tietty nyt jo huomasin joitain asioita, mistä pidin enemmän kuin bäfässä. Mm: kuinka ammukset/HP tarpeet pitää ottaa itse niistä laukuista, eikä ne automaattisesti lisäydy lähellä ollessa. Pieni, mutta oleellinen yksityiskohta.

Voi myös olla, että jo puolen vuoden päästä animaatiot ja äänimaailma on saaneet isot kasvojenkohotukset, mutta tälläisenään tämä on melkolailla sitä mitä sen odotinkin olevan. B-luokan battlefield.

PS. Ne jotka nyt miettii, että ostaakko peli nyt vai huomenna, sanoisin että katselkaa joulun tienoilla uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Joe
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
250
Pitää hattua nostaa kuitenkin miten indie kehittäjä on tehnyt lähestulkoon samanlaisen pelin kuin DICE EA:n avustuksella. Minun mielestäni tämä on BF3 ja 4:sta parempi mitä tulee ohjaukseen ja aseisiin.

Eihän ne bäfätkään keskeneräisinä kovin hyviä ole?
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
298
eilen tossa pitkän tovin pelailin, ja muutaman tunnin jälkeen tuli sellanen fiilis että tää on lähes nyt jo parempi kun bf sarja, itse olen bf fani mutta pakko nostaa hattua tälle pelille,
en malta odottaa mitä uudet päivitykset tua tullessaan.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Teillä kellä on suorituskyky ongelmia niin laittakaa nyt ihmeessä setuppi kokonaan kanssa eikä pelkkää näyttistä, muistit, rossu ja kellot kanssa.. mitä ite tässä lukenu ja katellu niin taitaa 4 thread(i5 ym) rossut olla helisemässä ton pelin/pelimoottorin kanssa.. itelläki i7 4790k:lla kaikki threadit käytössä ja maksimissaan ollu 90-98% jokainen gtx 1080 kanssa.
ww3 usage.jpg

Siinä omia usageita äskeiseltä pelisessiolta, 20 pelaajaa oli pelaamassa about, viimiset 10min on idlaamista työpöydällä ku oli taas semmonen fuckfest, et hävittii 30-5000 ww3 shit.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
158
Itse olen pitänyt kovasti tästä pelistä ja olen kuitenkin BF-fani, fanitus alkoi vasta BF3:sen myötä. Ja edelleen pelaan BF3:sta ja 4:sta.
Asemekaniikasta pidän paljon, asetaistelut tuntuu asetaisteluilta. Ajoneuvoilla en ole vielä paljoa mennyt, mutta niissä tuntuu olevan potkua. Mutta niinhän niissä pitääkin olla, jalkaväkeä vastaan.
Itse yllätyin eilen, kun omaan hahmoon tekemät muutokset oli edelleen voimassa, kun aloitin uuden pelisession. En tiedä oliko vahinko vai mitä. Tänään en ole vielä ehtinyt tarkistaa, ovatko kustomoinnit edelleen olemassa.

Mutta tähän käytetty raha on jo tullut takaisin, pelifiiliksen myötä. Tämän kehitystä tulee olla ilo seurata.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
298
Nyt huomasin että jos laittaa efektit low häviää aseiden skinit, mutta peli pyörii paljon sulavammin, myös kannattaa ettiä peli kartalta eikä quick joinista, Pingit Paremmat.
 
Liittynyt
25.03.2018
Viestejä
46
Itsellä auttoi aika paljon laittamalla steam käynnistys asetuksiin -sm4 -high -USEALLAVAILABLECORES -maxMem=#### tuohon #### tilalle omaa muistia vastaava numero:


  1. 4GB RAM = 3072
  2. 6GB RAM = 5120
  3. 8GB RAM = 7168
  4. 10GB RAM = 9216
  5. 12GB RAM = 11264
  6. 14GB RAM = 13312
  7. 16GB RAM = 15360
  8. If you have more than 16GB of RAM and are still having issues, it's not your RAM. Set it at 16GB.

    Myös kun laittaa päälle pelin asetuksissa One frame thread lag auttaa todella paljon.

    Otettu WW3 foorumeilta.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Haluatko avata mitä noi kaksi asetusta tekee tai pitäisi tehdä?
-high

This gives the game priority CPU usage so it runs more smoothly. However, this options also consumes a lot of processing power.

EDIT: mut ei toi auta jos on vähänkää parempi kone, joskus CS aikoina paskalla koneella tota tuli käytettyä.
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
Mites jos tykkää BF sarjasta näin yleensä niin onko tämä ihan kannattava ostos?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Liikkuminen on vähän outoa kun vertaa bäfään. Mutta eiköhän tästä hyvä peli muuten tule. Äänimaailma vähän tuhnu vielä mutta unrealin moottorilla luulisi parempaa olevan luvassa.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
64
Ei pysty pelaa mappia loppuun ku jäätyy koko peli. Onko muilla samoja ongelmia? Tänään joka mappi jääny pelaamatta loppuun.
 

Muumi75

Innocent bystander
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
113
Ei pysty pelaa mappia loppuun ku jäätyy koko peli. Onko muilla samoja ongelmia? Tänään joka mappi jääny pelaamatta loppuun.
On käynyt. Eilen pelasin kiekan loppuun ja juuri kun rundi loppui peli jäätyi siihen. Se oli ainoa kiekka jossa pelasin kierroksen loppuun.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
735
Pitäiskö tässä saada jollain tavalla talletettua noi hahmon kustomoinnit? Niin että olis seuraavan kerran käynnistettäessä ukolla samat liput, kuteet ja muut systeemit.
 
Liittynyt
25.03.2018
Viestejä
46
Pitäiskö tässä saada jollain tavalla talletettua noi hahmon kustomoinnit? Niin että olis seuraavan kerran käynnistettäessä ukolla samat liput, kuteet ja muut systeemit.
Taitaapi bugaa tällä hetkellä, ei mullakaan tallennu...
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
158
Varmaan bugailee, sillä minulla ovat asekustomoinnit tallentuneet. Lippuja tai muita patchejä en ole kokeillut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Pitäiskö tässä saada jollain tavalla talletettua noi hahmon kustomoinnit? Niin että olis seuraavan kerran käynnistettäessä ukolla samat liput, kuteet ja muut systeemit.
Mulla tallentuu, oikeassa alalaidassa vilahtaa oranssi teksti kun peli tallentaa niitä.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Välillä tallentuu, välillä ei.. kiva huomata ku parin päivän välein käy pelaamassa, ni joka kerta tullu jotaa muutoksia.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
172
Onks jengillä jotain suosikki aseita tässä ja minkälaisilla lisävarusteilla olette ne tuunanneet? Itse aloitin kans tän pelaamisen vähän aikaa sitten, niin mitään suosikkeja ei ole vielä kerennyt löytymään suoranaisesti. Viime aikoina olen pelannut sillä israelilaisella assault riflellä ja siinä on muistaakseni ollut kiinni 3x tähtäin ja joku rautatähtäin sivussa. Vähän matkan mukaan olen vaihtanut sitten tulinopeutta yms. Alkuun pelailin myös AK:lla. Ajattelin että jos täällä porukka olis kerennyt jo enemmän pelaamaan, niin kuulisi mielellään kokeneempien mielipiteitä.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Onks jengillä jotain suosikki aseita tässä ja minkälaisilla lisävarusteilla olette ne tuunanneet? Itse aloitin kans tän pelaamisen vähän aikaa sitten, niin mitään suosikkeja ei ole vielä kerennyt löytymään suoranaisesti. Viime aikoina olen pelannut sillä israelilaisella assault riflellä ja siinä on muistaakseni ollut kiinni 3x tähtäin ja joku rautatähtäin sivussa. Vähän matkan mukaan olen vaihtanut sitten tulinopeutta yms. Alkuun pelailin myös AK:lla. Ajattelin että jos täällä porukka olis kerennyt jo enemmän pelaamaan, niin kuulisi mielellään kokeneempien mielipiteitä.
Ainaki omien kokemusten mukaan tässä jotain kokeilemisen arvoisia..

AK-15 Grip + compensator + oma valinta tähtäin
Beryl 762 + grip + Silu / compensator + oma valinta tähtäin

Sitte lmg:eistä UKM + adjustable bipod (eli se jossa on vaan ne 2 jalkaa eikä se missä on grippi) + compensator + joku high magnification tähtäin (pienemmällä tähtäimellä ei välttämättä näe tarpeeksi kauas + jos alat ammuskelee lähelle niin porukka huomaa nopeasti)

LMG:t on ollu ihan pirun vaikeita (ehkäpä ihan tarkoituksella) lähitaisteluissa.

Nämä on tietenkin vain omia havaintoja, kaikilla on eri mieltymykset mutta nyt kun on vielä kaikki unlockattuna niin kannattaa noita ainakin koittaa.
 
Liittynyt
17.01.2018
Viestejä
172
Ainaki omien kokemusten mukaan tässä jotain kokeilemisen arvoisia..

AK-15 Grip + compensator + oma valinta tähtäin
Beryl 762 + grip + Silu / compensator + oma valinta tähtäin

Sitte lmg:eistä UKM + adjustable bipod (eli se jossa on vaan ne 2 jalkaa eikä se missä on grippi) + compensator + joku high magnification tähtäin (pienemmällä tähtäimellä ei välttämättä näe tarpeeksi kauas + jos alat ammuskelee lähelle niin porukka huomaa nopeasti)

LMG:t on ollu ihan pirun vaikeita (ehkäpä ihan tarkoituksella) lähitaisteluissa.

Nämä on tietenkin vain omia havaintoja, kaikilla on eri mieltymykset mutta nyt kun on vielä kaikki unlockattuna niin kannattaa noita ainakin koittaa.
Kiitoksia vinkeistä. Täytyy ottaa kokeiluun. Yleisesti olen tykännyt pelin meiningistä. Ampuminen ja pelattavuus muutenkin on omaan makuun. Kyl täl potentiaalia olisi jos pelaajia vaan riittää. Aiemmin oli ongelmia matsin lopussa kaatumisen suhteen, mutta nyt on pelannut paremmin.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Ostettu ja omalla kokoonpanollani pyörii mainiosti ja todella sujuvasti 1440p. Pientä viilausta vielä vaatii (juoksuanimaation huvittava "sutiminen") mutta erittäin lupaava ja HAUSKA peli.

Itäblokin heavy kovilla panssareilla ja saigalla vakiotyyppinä tällä hetkellä.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Sehän on fakta kuitenkin että huijaajia on pelissä kuin pelissä, vain ajan kysymys millä tahdilla studiot kerkeää kehittämään anti-cheattia paremmaksi. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Sehän on fakta kuitenkin että huijaajia on pelissä kuin pelissä, vain ajan kysymys millä tahdilla studiot kerkeää kehittämään anti-cheattia paremmaksi. :)
Totta, mutta jos huijaamista ei saada estettyä niin en tue kyseistä peliä. Annan palautetta tekijöille ja arvostelussa kerron ongelmasta, ehkä sitten panostavat enemmän anticheat hommiin.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Totta, mutta jos huijaamista ei saada estettyä niin en tue kyseistä peliä. Annan palautetta tekijöille ja arvostelussa kerron ongelmasta, ehkä sitten panostavat enemmän anticheat hommiin.
No sit et varmaan pelaa yhtäkää peliä, en o semmosta peliä nähny missä ei olis huijareita.. enkä mä usko että tossa kovinkaa paljo koodareita tulee olemaa seuraavaa vuotee, peli kumminki maksaa 25e ja sillä on 1500 pelaajaa päivittäin täl hetkellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Oliko se 100000 pelin ostanutta ja nyt huijaamisen (?) takia alle 2000 pelaa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Niin tossa on lähinnä ihan bugi, joka mahdollistaa wall-glitchingin seinien läpi, mutta tulee korjatuksi tai on jo korjattu seuraavassa patchissa.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Oliko se 100000 pelin ostanutta ja nyt huijaamisen (?) takia alle 2000 pelaa.
Ei vaan Early Access takia pelaajamäärä tippunu, nykypäivän pelaajat ku on niin malttamattomia, että ei tajua lukea mitä ostaa ja odottaa täysin valmista peliä.. pelintekijöiden mukaan toi on viel pre-alpha(mitä se mun mielestä ei kyl enää ole vaan enemmänki Beta asteella, mut se siintä).

Discordissa ollu järkyttävä määrä valitusta joka päivä, ku peli ei toimi, jotkuu ei pääse vieläkää sisää, huonosti optimoitu eikä pyöri kunnolla jos paskempi kone, ym,ym,ym .. itteää enemmänki häiritsee noi pelilliset ongelmat tossa, puolien epätasapainoisuudet, jatkuva spawnkill(valehtelematta puolet kuolemista tulee tän takia), map design, baserape, camppivat ukot.
Itellä ollu hyvin vähä mitää teknillisiä ongelmia pelin kanssa, muutama kaatuminen, mut ei mitää sen kummempaa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Itselläni ollut ihan hyvä tsägä matsien kanssa, spawnkill on melko helppo välttää jos omalla puolella on yhtään osaavia tyyppejä ja tajuavat puolustaa edes jotain kakkos-spawnpointtia. Parit ihan hyvät vääntömatsit on saatu tässä pelattua. Kaatuilua tai muuta ongelmaa ei oo mun rigillä esiintynyt.

Lähinnä tässä on perus bäfä-ongelmat, eli tyypit ei osaa/ymmärrä käyttää savuja, antaa tulitukea tai miinoittaa chokeja.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487

Ei nyt todellakaa mitää ihmeellistä frägäämistä(eikä editoimista, windows photo käytettynä) ku yhestä mapista otettu kaikki pätkät, mut siinä mun asetukset ja fps näkyy ruudussa.. hyvin mapin loppu puolella FPS tippuu siintä 85-90 tonne 40-50 pintaa, jotaa mätää siel on ku välillä käy tollee nois pidemmis matseissa isommissa mapeissa.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487

Noni.. hyvää työtä tehny kehittäjät tuolla.

Sitte muutamia juttuja mitä varmistanu Pelin kehittäjilta henk.koht.

- Community/Dedicated Servers tulee Early Access jälkeen.
- Grafiikoita tullaa silottelemaa jossaa vaiheessa tarkemmaks ym.
- Uusia aseita ja Ajoneuvoja on tulossa peliin.
- Uusia mappeja on tulossa.
- Seuraavassa patchissä pitäs muistin käyttö tippua alaspäin, fps parantua ja latausnopeudet laskea.

World War 3 Devlog #1 – World War 3 – Official Website

Siinä teille sitte kikka millä saa grafiikoita selvemmäks pelissä tällä hetkellä.(piilotettuja tiedostoja)

Open Windows Explorer Go to: Go to: C:\Users\ Your User Name \AppData\Local\WW3\Saved\Config\WindowsNoEditor\Engine with Notepad Copy paste this in there:

[/script/engine.renderersettings]
r.MipMapLODBias=-0.5
r.Tonemapper.Sharpen=1.6
r.HalfResReflections=1

Now save it, and re-launch game. Go to in-game settings and set Anti-Aliasing to "High" (AA setting is important), and set whatever else is there to your liking.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
205
Totta, mutta jos huijaamista ei saada estettyä niin en tue kyseistä peliä. Annan palautetta tekijöille ja arvostelussa kerron ongelmasta, ehkä sitten panostavat enemmän anticheat hommiin.
Eipä ole tullut vielä vastaan peliä, jossa huijaaminen olisi saatu täydellisesti estettyä. Et siis vissiin pelaa mitään moninpeliä?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
En mä o edelleekää tossa tavannu ku yhen huijarin, bugien käyttäjiä kyllä sitäki enemmän.. mut neki saa bannia ku jaksais vaa ottaa videoo ja laittaa Foorumille.


Tolla laadulla tulee seuraava video ku opetteli editoimaa paremmalla ohjelmalla..


No ei tullu tolla laadulla, youtube ei tykkää mun videoista ku paskantaa laatua niiin paljo.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
TDM pelimuoto yhdellä mapilla(Warsaw Shopping mall) tällä hetkellä PTE servulla, kuulema pyörii 8700k/gtx1080 140-200fps .. lead developer ainakin sanoi näin Discordissa.


Siinä nyt sitä pelaamista paremmalla kuvanlaadulla ni näätte grafiikaaki pelistä enemmän sen sijaa et youtube laittas kaiken mössöks.

Patch 0.2 servuilla.
November Update 0.2 Patch Notes

EDIT:
Roadmap julki, lisätty myös alotus postaukseen.
World War 3 Roadmap
 
Viimeksi muokattu:

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
240
Onkos tämä peli mennyt minkä verran eteenpäin vai onko pelaajakunta unohtanut koko tekeleen?
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Eteneehän toi kokoajan, ei vaa o tullu ite oikeen pelattua mitää taas vaihteeks.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
781
Pte saattaa tulla kaikkien pelattavaksi, toivottavasti niin saadaan lisää porukkaa.
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Siis kuin open beta, ei tarvitse ostaa peliä että pääsee mukaan.
En mä ainakaa tommosesta o kuullu, ainoo mistä kuulin et tulee PTE vaihtoehto launcherii niinku se tos 3-4 viikkoa sitte tuli, että sinne pääsee kikkailematta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 440
Viestejä
4 199 537
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom