World of Warcraft

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 786
Muuten hyvä mutta sitten kukaan ei vaivautuisi enää vetään LFR. Ehkä 1% groupeista valehtelematta pääsisi ne enää läpi, ts. menisi ihan täysin pointti koko LFR:stä.
NO ainakin jos asenne on toi.. "ei viitti kun pitäisi vähän pelatakin".

Aika äkkiä ne randomitkin oppii, kun hieman wipeä tulee.

Lisäksi nykyään saa yhtä hyvät ja paremmatkin kamat Mythic 5man ja world questeistä, kuin mitä LFR. Joten LFR:ssä voisi olla hieman korkeampi ilvl requirement, jotta se hieman kompensoisi haasteellisuutta.

Pitäisi sen LFR olla ainakin sellainen, että niitä boss abilityjä pitäisi edes jotenkin osata varoa ja reagoida.

No ite en oo pelannu varmaan vuoden 2013 jälkeen vanillaa privalla. Enkä muista palvelimien nimeä mutta kyllä niissä oli esim. manan ja helatin generoituminen paljon nopeampaa, droppeja sai 10x enemmän, mobit tippu helpommin. En tiedä onko nykyäänä joku vanilla priva joka oikeasti olisi kuten vanilla wow oli aikoinaan ilman helpotuksia.
Nostalrius oli ensimmäisiä, samaan aikaan julkaistiin myös Kronos. Sitten tuli tää Elysium jne.

Kyllä vaikuttaa siltä että lähes kaikki pyrkii nykyään tarjoamaan mahdollisimman autenttisen kokemuksen privoillakin. Siitä se suuri suosiokin varmaan johtui. Ainakin itse lueskelin paljon juttua ettei moni viittiny pelailla privoilla, koska oli niin paljon pay2win ja ihme modauksia peliin.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 388
Itse pelailen vieläkin Nostalrius/Elysium/Lightforge, Nostahan ei ole oikeastaan kuollut, pelaajat luulevat että se on kuollut. Servun toiminta databaseineen siirtyi eri toimijalle ja hahmot jatkoivat siitä mihin jäivät. Nyt kun Blizzard julkisti vanillan tulon niin pelaajat ovat ainakin toistaiseksi hieman kadonneet ja meilläkin suomikillalla on hieman haastavaa saada raideja kasaan. Tällä hetkellä aito Vanilla-Naxxramas on menossa ja muutamat killat ovat clearanneet sen, meillä on vielä KT kaatamatta.

Nyt kun blizzlike vanillaa on pelattu muutama vuosi, niin en todellakaan halua yhtään ainutta lisäreiden helpotusta mitä tässä on hehkutettu, ja tuollakin pelaajien konsesnsus on mahdollisimman aito blizzlike vanilla. Menkää pelaamaan niitä nykyisiä lisäreitä jos muutaman grp-buffin heittäminen vituttaa tai nuolten kantaminen. Ei paljoa kiinnosta. Tuohon säätämiseen menee kyllä hieman aikaa, mutta kun jokainen osaa hommansa niin aikaa kuluu ~1 min ennen pullia, jos porukkaa on kuollut. Grouppibuffit tulivat kyllä ajoissa, Paladinien greater blessingeistä en muista missä patchissä tulivat, jolloin 5min buffit korvaantuivat. PvE-kama on parempaa PvP:ssä BWL-lopuksi / AQ:ssa, mutta sitä ennen Rank13/14 kamat ovat helvetin kovia. Niiden hommaaminen vaan vaatii ~6 viikkoa 18/7 pelaamista.

Oikeastaan ainoa helpotus mikä on tervetulllut on dynaamisten herbien / orejen spawnit. Sillä privaattiservuilla parhaimmillaan on ollut 13k pelaajaa samanaikaisesti, kun Vanillassa pelaajia oli n. 2k. Tällöin herbispawnien lisääminen vastaamaan pelaajamäärää tekee pelistä mielestäni enemmän blizzliken, kuin täysin alkuperäinen "fixed spawnrate". Mielenkiintoista nähdä mihin muotoon uusi vanilla hioutuu, todennäköisesti sitä kuitenkin testaan.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
346
Ite olen pelannut vaan blizzlike priva servuilla. Kai nyt jokainen ymmärtää minkälaisella priva servulla on pelaillu? Kaikki viimeisimmät servut mitä tiedän on kyllä ollut blizzlike, eli ei helpotuksia. En nyt muita helpotuksia tiedä kuin enemmän expaa. Mitä muuta voisi olla halvempi mountti, halvempi respec ehkä? Mutta noi nyt liittyy vaan siihen paljon menee aikaa.

Aijaa. Ei mulla nuolet kyllä loppunu. Quiver täyteen ja max 5 slottia reppuun.
Petille kyllä riitti 1 kasa ruokaa raidille. Niitä petfoodeja nyt muutenkin oli repussa aina.

En kyllä usein pettiä käyttänyt kuin pomoissa.
Monesti oli muuten sitten se susi petti buffaamassa.

Ei se petti tehny niin paljon DPS että sitä olis tarvinu välttämättä käyttää ainakaan trash packeissa.

Monet pomojen cleavet tappoi pettejä aika helposti. Taisi vasta TBC:ssä tulla jotain keinotekoista helpostusta, että aoe efektit ei tehny niin paljon damaa petteihin. Mend pettiä ei kannattanu käyttää koska tehotonta ja channeloitava, joten dps meni enemmän hiilaukseen kuin mitä petti olis tehnyt :)

TBC:n mend petti olikin hieman kätevämpi käyttää. (HoT)


Aika huono tuuri, jos ei yhtään warlockia ole 40:ssä pelaajassa :)

Harvoin kyllä tilannetta Vanillassa, että jonkun tarttis respecaa kesken raidin. Ehkä jos main tank /offtank joutuu lähtee pois kesken raidin niin jonkun toisen warrun pitäis käydä laittaa tankki spekki.
Se on totta, että harvoin noita tapahtuu.

Kaikenlaista säätöö kyl tullu vastaan vuosien varrella. Jengi afkaa, putoo serveriltä, netti menee poikki, ruokapaussia, nukahtaa, muuten vaan lähtee vaan menee, unohtaa ostaa reagentit tai nuolet.

Sitä porukkaa kun tosiaan se 40 ni aina siel on noita säätäjiä. Varsinki pugeissa, ne tietysti ihan oma lukunsa. :lol:
 

Verity

Mitä häh?
Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
343
Katsoin tuon Classicin trailerin varmaan 10 kertaa lauantaina, mutta nyt vasta tuon seuraavan lisärin. Täytyy todeta, että lisäri ei säväyttänyt yhtään, mutta classicia odottelen kyllä kovasti. Saa nähdä muuttuuko mieli, mutta voi olla ensimmäinen kerta, että en osta uutta lisäriä ollenkaan.

Eniten nykywowissa ärsyttää se, että mikään ei oikeastaan tunnu saavutukselta. Vanillassa tuntui mahtavalta jo kun saavutti lvl 60 ja oikeastaan kaikki vaatii vaivaa. Pelkkään ekaan mounttiin farmasin koko illan vendoroitavia kiviä ja lopulta yksi kaveri lainasi puuttuvat 5g. Toisaalta kun tapettiin Loatheb siihen yritykseen meni tuntikausia valmistautumista, kun kaikille hommattiin kaikki potut ja alteilla tehtiin monta instaa world buffeja varten. Nykyään ei enää siihen varmaan olisi aikaa, mutta vanillassa oli paljon sellaista, mikä kiinnostaisi edelleen. Pelkkä levuttaminen oli jo kokemuksena jotain semmoista, mitä nykywowista on turha etsiä.

Pelasin vähän aikaa privaserverillä, mutta oli lopulta niin buginen, että jäi siihen. Heti ensimmäisistä pelitunneista lähtien kuitenkin tuli fiilis, että tätä jaksaisi pelata. Mikään ei ollut helppoa ja kuolin monta kertaa, kun olin unohtanut joitain melko tärkeitä asioita. Kuitenkin heti alusta asti, jos vastaan tuli joku tyyppi samalla questillä, mentiin grouppiin vähän niinkuin vakiona. Kaikki ei puhuneet oikein englantia hyvin, mutta muutaman kanssa oli todella kivoja keskustelujakin.

Itselleni jäi sellainen fiilis, että ne tyypit, joita oikeasti kiinnostaa vanillawow on osin erilaisia kuin monet joita kiinnostaa nykywow. Ei kaiken aina tarvi olla helppoa ja omasta puolestani haluaisin nimenomaan sitä, mitä vanilla oli. Erityisesti 1.12 tuli muistaakseni QoL parannuksia, jotka voisin vielä hyväksyä, mutta haluaisin pitää ärsyttävät nuoleni, soulshardini ja jopa sen fiiliksen joka pve pelaajalle tulee, kun pvp jäi vahingossa päälle ja tyhjästä ilmaantuu 20 levua korkeammalla oleva rogue siitä killasta, jonka jäsenten kaikki tietää olevan vähän paskiaisia.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Minkä version?



Lisäksi Diski priestejä rakastetaan Vanillassa tän vuoksi:
"
  • As of Patch 3.1, Power Word: Shield will still allow warriors and druids to generate rage from damage absorbed.
"
Progressiivinen pätsäys, kuten Nostalrius oli, olisi paras. Blizzard totesi haastattelussa olleensa yhteydessä Nostalriukseen ja että heillä on Nostalriuksen koodit käytettävissä. Eli en pitäisi tuotakaan vaihtoehtoa mahdottomana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
NO ainakin jos asenne on toi.. "ei viitti kun pitäisi vähän pelatakin".

Aika äkkiä ne randomitkin oppii, kun hieman wipeä tulee.
Nääh. Tuo olisi nyt Blizzulta vaan kaikilla mahdollisilla tavoilla aivan älyvapaa veto ja pelaajien määrä tippuisi kuin lehmän häntä entisestään. Tietty jos raha ei kelpaa niin sittenhän voi olla hyväkin idea alkaa suunnittelemaan pelin sisältö "oikeita raidaajia" ajatellen. :D
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
lfr= /follow random /die /loot

se tunne kun RL huutaa naama punasena battle ressiä ja yhtään siementä ei ole pusseissa (tais maksaa jotain 100g 2 stakkia)

ja toinen, alotat instan ja kaikki cct buffit ja pullit menee ilman puolentunnin opastamista :D

greater blessit tais tulla jossai 1.6 paikkeilla?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 786
greater blessit tais tulla jossai 1.6 paikkeilla?
Kattelin .. 1.9 vasta eli AQ launch.

Aika yllättävän pitkää kesti :) Samassa patchissä tuli paladin talent revamp.

Patch 1.9.0

Talenteillahan sai vissiin pidempiä versioita noista, mutta piti buffata kaikki kuitenkin erikseen.
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
varmaankin viimisin patsi ennen tbc.tä + vanha honor systeemi mountteineen ois optimaalinen tai sinne päin
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Enpä usko että aivan 1:1 tulee, vaan jotain pieniä muutoksia kuten UI parannukset, grafiikat(?), debuff limitit pois, cooldownien säätöä alemmas (30min rebirth esim) ja flaskit ei katoa kun kuolee.

Mitään talenttien, skillien tai itemien säätämistä en kyllä usko että tulisi. Parashan olisi että otettaisiin se viimeinen patchi ennen "expansion patchia" ja siihen tuotaisiin lisäksi muutamia quality of life muutoksia joita tuossa vähän listasinkin esimerkkinä mitä tarkoitan.

Tottakai tästäkin moni itkee samalla tavalla kuin itkisi jos olisi aivan täysin 1:1, blizzard ei tässä asiassa voi voittaa. Täytyy sanoa että TBC on mekaniikoilta paljon miellyttävämpi kokemus ja aivan yhtä "HC" kuin vanillakin, ellei jopa enemmän. Ainoa miinus on lentomountit.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
74
Ehkä tärkein ominaisuus, jonka Blizzu vois implementoida sekä perus wowiin, että tulevaan classicciin on ingame voip random groupeille. Killat ja pre-made raidigroupit sais käyttää ihan mitä tahansa voipa hyvänsä, mutta random groupien kans ois hyvä jos voi vetää ingame, koska sillon kommunikaatio helpottuis ja ei tarttis kenenkään säätää mitään discord/ventrilo/teamspeak tms juttuja ennen ku voi kaverin kans tehä vaikeampia (koskee lähinnä vanillaa, koska normaalissa wowissa ei oo vaikeita kestejä) kestejä pois.
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 388
Mielestäni vanillan ei pidä olla valmiiksi patchissä 1.12, vaan progressata kohti tuota patchia vaikka blizzlike aikaväleillä. Pelimoottorin päivitys voi olla myöhempikin, kuten se ilmeisesti tulee olemaan lähempänä nykyistä pelimoottoria, mutta sisällön pitäisi edetä Blizzliken mukaan. Siitä en ole varma haluanko vanillan siirtyvän jossakin aikajaksossa TBC:hen, vai pitäisikö vanilla pitää vanillana, ja TBC-realm erikseen. Tai että pitäisikö TBC:n tulla samaan aikaan vaihtoehdoksi täysin vanillalle. Mieluiten ottaisin mallin: Vanilla Blizzlike progressilla -> (optional transfer TBC:lle, mutta vanillaserveri jämähtää paikoilleen), -> TBC blizzlike progressilla -> (Optional transfer WOTLK:iin) -> blizzlike progress. Voisihan se olla myös mahdollista että hahmon voisi kopioida vanillan lopuksi TBC:lle, jolloin myös vanillahahmo jää säilöön. Todennäköisesti kuitenkin vanilla on koluttu läpi jo kun TBC tulee vaihtoehdoksi ja serveri kuolee pystyyn, jolloin se ei välttämättä ole realistinen vaihtoehto blizzardin kannalta.

Mutta jos tietty expansion julkaistaan suoraan sen viimeisessä päivityksessä, jää siitä suurin osa turhaksi contentiksi. Miksi esimerkiksi raidata MC:tä kunnolla gearin toivossa, kun vaihtoehtona on mennä nopeinta reittiä BWL - AQ - Naxx ja farmata niitä. Tuolloin HC pelaajat voittaisivat ja pelistä tulisi vain nopeuskilpailu, ja HC pelaajat saisivat järjettömän edun päästessään etenemään kovimpaan contentiin nopeiten.

nuo "quality of life" muutokset pitäisin mahdollisimman minimissä, mainitsin aiemmin herbien ja orejen spawnraten muutoksen suhteelliseksi serverin pelaajamäärään, jolloin niiden poimiminen ja markkinat pysyvät suhteellisen vakaina. Cooldownien ja yleisestikin skillien muokkaamisen jättäisin kokonaan pois, jopa sen 50g respec feen pitäisin paikallaan vaikka se vituttaa aivan helvetisti. Gold sinkit pakottavat pelaajat myös pelaamaan peliä, eikä ainoastaan logaamaan raideille. Selvät bugit voi puolestani korjata "non-blizzlikesti" pois, eli jos bugi/abuse on löydetty patchissa 1.7, korjataan 1.9 (mutta se on exploitattavissa aiemmin), niin se pitäisi poistaa heti.

Esimerkiksi jos jonkun tolpan päälle kaupungin guardit eivät suostu juoksemaan ja se mahdollistaa huntereiden ampumisen viholliskaupungissa, vartijat korjataan vasta patchissa 1.11, mutta on blizzlikesti abusettavissa tuohon asti, niin mielestäni tuo pitäisi korjata jo heti.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Ehkä tärkein ominaisuus, jonka Blizzu vois implementoida sekä perus wowiin, että tulevaan classicciin on ingame voip random groupeille. Killat ja pre-made raidigroupit sais käyttää ihan mitä tahansa voipa hyvänsä, mutta random groupien kans ois hyvä jos voi vetää ingame, koska sillon kommunikaatio helpottuis ja ei tarttis kenenkään säätää mitään discord/ventrilo/teamspeak tms juttuja ennen ku voi kaverin kans tehä vaikeampia (koskee lähinnä vanillaa, koska normaalissa wowissa ei oo vaikeita kestejä) kestejä pois.
Pls no. Chatti riittää aivan täysin jopa ihan raidaamiseen.

Anyway ei tätä ole tulossa, kun ei kuulu tähän peliin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 786
varmaankin viimisin patsi ennen tbc.tä + vanha honor systeemi mountteineen ois optimaalinen tai sinne päin
Se on ollu monella privalla.

Ainoa ongelma tuossa on oikeastaan se että alku content on liian helppoa, koska 1.10-> tuli aika paljon parannuksia lootteihin.

Esim 1.10 patchissä UBRS muutettiin 15->10man ja scholo ja stratholme 10-5man. Koska talentti päivitykset ja lootit oli sen verran kovempia mitä pelin alussa.

Edit. Eikös pelissä ollut aikanaan joku VoiP? Millois se tuli? Ainakin WotLK käytin, ei ollut ehkä aiemmin?
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Se on ollu monella privalla.

Ainoa ongelma tuossa on oikeastaan se että alku content on liian helppoa, koska 1.10-> tuli aika paljon parannuksia lootteihin.

Esim 1.10 patchissä UBRS muutettiin 15->10man ja scholo ja stratholme 10-5man. Koska talentti päivitykset ja lootit oli sen verran kovempia mitä pelin alussa.

Edit. Eikös pelissä ollut aikanaan joku VoiP? Millois se tuli? Ainakin WotLK käytin, ei ollut ehkä aiemmin?
Tais tulla jossain tbc patchissa, mutta en ole koskaan kuullut että sitä olisi kukaan, koskaan, missään käyttänyt.
Touhu pelin kulta-aikoina oli niin guild pohjaista että ventriloa yms käyteltiin ja randomien kanssa pysyttiin chatissa.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 786
Tais tulla jossain tbc patchissa, mutta en ole koskaan kuullut että sitä olisi kukaan, koskaan, missään käyttänyt.
Touhu pelin kulta-aikoina oli niin guild pohjaista että ventriloa yms käyteltiin ja randomien kanssa pysyttiin chatissa.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
Jooh, mulla oli pari kaveria, jotka ei ollu killassa ja pelas kasuaalisti. Niiden kanssa tuli jonkun aikaa käytettyä sitä voice chattia.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Kieltämättä. Niin minimaalinen pelaajakunta edes vaivautuu Mythicin kanssa että Blizzu voisi käyttää nekin rahat järkevämpään contenttiin.
Vaihdat vain Mythic = Retail ja olet lähellä totuutta. :D
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
Mythic koki myös inflaation ja siitä koitettiin saada kaikille kontenttia. Aikaisemmin jos jollain oli myyttistä päällä niin tiesi että sen eteen oli myös tehty töitä
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Mythic koki myös inflaation ja siitä koitettiin saada kaikille kontenttia. Aikaisemmin jos jollain oli myyttistä päällä niin tiesi että sen eteen oli myös tehty töitä
Ennen oli paremmin, kun oli ylipäätään epicciä tai vaikka Atiesh olalla, niin tiesi että tuo kaveri on nähnyt vaivaa saadakseen tuon. Tuntematon käsite nykywowissa.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
74
Ennen oli paremmin, kun oli ylipäätään epicciä tai vaikka Atiesh olalla, niin tiesi että tuo kaveri on nähnyt vaivaa saadakseen tuon. Tuntematon käsite nykywowissa.
Blizzulla ois ehkä pitäny mieluummin skaalata niitä jo saavutettujen epicien ja legendaryjen iLvLiä ja statseja jotenki ylöspäin sen sijaan, että ne ois jääny samalle tasolle ja kärsiny inflaatiota uusien expansionien myötä .... ja ehkä samalla ois raidien vaikeustasoki skaalata jollain lailla ylöspäin sen sijaan että ne ois hakattu staattisiksi siihen mihin ne jäi ku uus expansion tuli
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
5 198
Blizzulla ois ehkä pitäny mieluummin skaalata niitä jo saavutettujen epicien ja legendaryjen iLvLiä ja statseja jotenki ylöspäin sen sijaan, että ne ois jääny samalle tasolle ja kärsiny inflaatiota uusien expansionien myötä .... ja ehkä samalla ois raidien vaikeustasoki skaalata jollain lailla ylöspäin sen sijaan että ne ois hakattu staattisiksi siihen mihin ne jäi ku uus expansion tuli
No ilvl-inflaation tarkoitus on tietysti se, ettei huippukamoilla seilata parissa päivässä suurta osaa seuraavasta laajennuksesta läpi.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
No ilvl-inflaation tarkoitus on tietysti se, ettei huippukamoilla seilata parissa päivässä suurta osaa seuraavasta laajennuksesta läpi.
Levutushan menee end tier raidikamppeilla yleensä 80-110% läpi jo nytkin.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Blizzulla ois ehkä pitäny mieluummin skaalata niitä jo saavutettujen epicien ja legendaryjen iLvLiä ja statseja jotenki ylöspäin sen sijaan, että ne ois jääny samalle tasolle ja kärsiny inflaatiota uusien expansionien myötä .... ja ehkä samalla ois raidien vaikeustasoki skaalata jollain lailla ylöspäin sen sijaan että ne ois hakattu staattisiksi siihen mihin ne jäi ku uus expansion tuli
Tuo on ollut Wowin suurin kompastuskivi, kun on jätetty vanha sisältö hyödyttömäksi.

Ajattele jos progressio olisi suht tasainen Vanillasta Legioniin, niin sisällön määrä olisi tajunnanräjäyttävä. :think:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
144
Itse olen suuresti yllättynyt, että vieläkin jaksavat pistää +10 leveliä cappiin joka expansion.
Itse olisin viimeistään lvl100 kohdalla tehnyt silleen, että kaikki tulevat lisärit on vaan lisää raideja, daily quest zonei/mitälie, sen sijaan että lisää jotain questaus zoneja.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 786
Itse olen suuresti yllättynyt, että vieläkin jaksavat pistää +10 leveliä cappiin joka expansion.
Itse olisin viimeistään lvl100 kohdalla tehnyt silleen, että kaikki tulevat lisärit on vaan lisää raideja, daily quest zonei/mitälie, sen sijaan että lisää jotain questaus zoneja.
Todellakin tämä. Kuka jaksaa enää leveleiden takia pelata tuota nykywowia? Ei mitään hienoa dingata. Saa jonkun yhden kämäsen talentin 10 levulla.

Olisi voinut vaikka kehitellä jonkun paragon levu tyyppisen tuohon rinnalle tuossa 100 levulla. Joten Legion ja BFA lisäreissä vain paragon levut olisi kertynyt. Niillä olis voinut olla joku oma talentpuu.

Muutenkin olisi saattanut olla kivempi, että lisäreissä levut nousee vain 5 / lisäri.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
Itse olen suuresti yllättynyt, että vieläkin jaksavat pistää +10 leveliä cappiin joka expansion.
Itse olisin viimeistään lvl100 kohdalla tehnyt silleen, että kaikki tulevat lisärit on vaan lisää raideja, daily quest zonei/mitälie, sen sijaan että lisää jotain questaus zoneja.
Itse pidän wowin tarinoista ja vaikka en joka questia alakkaan lukemaan niin ensimmäisten charrujen kohdalla tuo levutus storyline on se mitä odotan aina expansionilta.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 820
Oliskin ollu ostettavat reagentit vanillas...

Höyhenet loppu aina kriittisellä hetkellä -> epic personal fail
Heroes of WoW
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Vaihdat vain Mythic = Retail ja olet lähellä totuutta. :D
No eipä kyllä oikeastaan.
Itse olen suuresti yllättynyt, että vieläkin jaksavat pistää +10 leveliä cappiin joka expansion.
Itse olisin viimeistään lvl100 kohdalla tehnyt silleen, että kaikki tulevat lisärit on vaan lisää raideja, daily quest zonei/mitälie, sen sijaan että lisää jotain questaus zoneja.
Jaa, minusta taas lvl100-110 levutus oli ehkä parasta koko Legionissa. Saisi olla pitempikin rupeama toi. Siinä vaiheessa se peli tylsäksi menee kun pitää alkaa dailyjä yms. grindaamaan.
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
muistan jostain lukeneeni että lvl100 vai 105 tulee olemaan se viimeinen taso ja siitä ei koskaan mennä yli

olikohan tämä ennen LK.ta tjs
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 016
muistan jostain lukeneeni että lvl100 vai 105 tulee olemaan se viimeinen taso ja siitä ei koskaan mennä yli

olikohan tämä ennen LK.ta tjs
Se oli myös ennen 10 levun expansioita
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
En löytänyt alkuperäistä Vanilla versiota tästä, mutta TBC grand experiencen alussa oleva vanillapätkä tuo aika elävästi takaisin mieleen ne kaikki mahtavat hetket alkuperäisestä wowista:

Jos joku löytää jostakin toimivan videon ensimmäisestä Grand Experiencestä niin se on silkkaa vanilla nostalgiapornoa. ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Aaaaaaah vanilla wow :tup: mättää pari tuntia raidia ja viimeisen bossin kuoltua menee ja loottaa kaiken itselleen. Hyvää viihdettä, kun junnut itku/parcu ragee chattiin. :lol:
Ja moni vielä haluaa saman pelin takas :think:
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Aaaaaaah vanilla wow :tup: mättää pari tuntia raidia ja viimeisen bossin kuoltua menee ja loottaa kaiken itselleen. Hyvää viihdettä, kun junnut itku/parcu ragee chattiin. [emoji38]
Ja moni vielä haluaa saman pelin takas :think:
/facepalm

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 
Liittynyt
06.02.2017
Viestejä
1 388
Aaaaaaah vanilla wow :tup: mättää pari tuntia raidia ja viimeisen bossin kuoltua menee ja loottaa kaiken itselleen. Hyvää viihdettä, kun junnut itku/parcu ragee chattiin. :lol:
Ja moni vielä haluaa saman pelin takas :think:
Levuta eka hahmoa se 100-250h lvl 60, farmaa pre-raid kamat, mene ja tee tämä temppu, saa potkut killasta ja todennäköisesti raid-ninjan maine, well spent 500h parin itemin takia -> joke's on you.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
653
Ja moni vielä haluaa saman pelin takas :think:
Joo, en voi käsittää kans. Ihan täyttä roskaahan se peli oli verrattuna nykyiseen. Eikai kenelläkään, joku vanillaa pelasi "tosissaan" sillon 10 vuotta sitten, ole enää nykypäivänä laittaa samoja tuntimääriä siihen sisään anyway.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Joo, en voi käsittää kans. Ihan täyttä roskaahan se peli oli verrattuna nykyiseen. Eikai kenelläkään, joku vanillaa pelasi "tosissaan" sillon 10 vuotta sitten, ole enää nykypäivänä laittaa samoja tuntimääriä siihen sisään anyway.
Ymmärrän mielipiteesi. Omani on täysin päinvastainen ja en voi käsittää miten kukaan jaksaa tuota kuraa eli nykywowia pelata. Vanilla eikä TBC ei vaatinut mitään älyttömiä tuntimääriä - silloinkin tuli raidailtua koko content läpi guildissa jossa parina arki iltana pelailtiin klo.21-23/24. En pidä kovin rankalta.

Levutus toki otti aikaa, mutta kukaan ei tainnut sitäkään pakottaa vetämään putkeen...
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Retailissa servut tyhjenee silmissä ja joku jaksaa vielä väittää pelin olevan parempi, kuin ennen? :think:
 

Gale

GYM-psykoosi
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
200
En löytänyt alkuperäistä Vanilla versiota tästä, mutta TBC grand experiencen alussa oleva vanillapätkä tuo aika elävästi takaisin mieleen ne kaikki mahtavat hetket alkuperäisestä wowista:

Jos joku löytää jostakin toimivan videon ensimmäisestä Grand Experiencestä niin se on silkkaa vanilla nostalgiapornoa. ;)
Harvinaisen haikea fiilis tuli tuosta. Tuli tuohon käytettyä vanilla + TBC + WotLK jotain 120d /played, mutta harvinaisen hauskaa pääasiassa oli. Hienoihin ihmisiin tuli myös tutustuttua ja vietettyä niiden kanssa ihan sopivasti aikaa raideilla :D
Stormreaver ja Exploding Labrats, jos täällä sattuu olemaan tuttuja.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Harvinaisen haikea fiilis tuli tuosta. Tuli tuohon käytettyä vanilla + TBC + WotLK jotain 120d /played, mutta harvinaisen hauskaa pääasiassa oli. Hienoihin ihmisiin tuli myös tutustuttua ja vietettyä niiden kanssa ihan sopivasti aikaa raideilla :D
Stormreaver ja Exploding Labrats, jos täällä sattuu olemaan tuttuja.
EL autistit. :beye:
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 710
Jonkun ne server first tapot piti hakea :tup:
Eikös ne realm firstit hakenu se hordepuolen parempi kilta ;) Eivaan. Itsehän olin draamassa sekä arcticassa raidaten. Myöhemmin kyllä mop lisäristä asti kulutin EL penkkiä sossuna kun ei tullut kuin pelattua buktzin kanssa ärenä :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 786
Joo, en voi käsittää kans. Ihan täyttä roskaahan se peli oli verrattuna nykyiseen. Eikai kenelläkään, joku vanillaa pelasi "tosissaan" sillon 10 vuotta sitten, ole enää nykypäivänä laittaa samoja tuntimääriä siihen sisään anyway.
Eikös nykyisin mene ihan samat tuntimäärät jos haluat pitää Artifact Powerit tapissa ja farmaat maximi Titanforged kamat jne.?

Enemmän top lootin hankkimiseen menee nykyisin aikaa kuin ennen vaikka dropratet oli minimaaliset. Nykyään on niin randomia mitä saat. Vaikka saat ns. parhaat lootit niin silti on aina mahis rollata parempaa.

Eikä peli mitään roskaa ole. Se on sentään MMO, toisin kuin nykyinen.

Vaikka aikaa ei olisi samaa määrää niin tuo levutus 1-60 on jo itsessään hauskaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 192
Kun sain 100d täyteen hahmolle, lopetin raidaamisen ja menin täysin casuaaliksi. Täytyi vähän rajoittaa peliin mennyttä aikaa.

Ensimmäistä hahmoani, paladiinia, pelasin milloin missäkin kannettavalla ja kavereiden kanssa ja fiilistelin, tein alueita loppuun -> 22d played kun sain 60.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 979
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom