World of Warcraft

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
74
Parempi että lopetat vaan pelaamisen jos wowissa on liikaa grindiä sulle. 2 päivää ja sulla on kaikki roinat niskassa mitä pelistä löytyy. Täähän on ihan jonne peli nykyään verrattuna vaikka alkuaikoihin. Varmaankin juuri sinunlaisten pelaajien vuoksi.
Kritiikki koski tuota päämäärätöntä toistavaa grindiä. Sen sijaan AQ tyyppiset yhteisefforti grindit ja tavaran keruu kelpaa, koska sillä grindauksella on jokin isompi tavoite ja vie tarinaa eteenpäin. Se ei taas houkuttele yhtään, että sulla on se sata NPC:tä, joille jokaiselle pitää viedä x määrä kukkia, jotta ne saa jotain ihan merkityksetöntä muka tehtyä ja joka ei sitten kuitenkaan vaikuta peliin yhtään mitenkään muuten kuin, että saat hieman lisää expaa hahmolles.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Missäs Suomen Allut nykyää pelailee? Stormreaverihän on se SuomiHorde, mutta Lolliancella haluaisin pelata. Suomikilta olis kiva löytää, mutta haluan myös servulta että jos kiltalaiset quittaa, niin on muitakin Suomikiltoja samalla servulla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Jonkun pari tuntii nyt tutkiskellut asiaa ja näyttäisi nykyinen tilanne olevan, että Grim Batolilla ei juuri suomikiltoja aktiivisena ole. Eniten suomalaisia raidikiltoja servun top50 seasta löytyi Outlandilta(3 löyty), joka ei ole kovin suuri yllätys, koska on myös suurin EU Alliance PvP server. Toisena sit tuli Sylvanas.
Jos muita kiinnostaa tulevaisuudessa, että minne rollata Allu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Juu kyllä ennen oli kaikki paremmin.. questeja sai oikeasti etsiä, eikä vaan katsoa kartasta minne mennä. Oli tosi hauskaa kaveri porukalla touhuta questeja ja instoja. Mennä rauhassa edeten ja tutkien. nykyään tuntuu olevan joka porukalla, et juostaan läpi paikat ja vingutaan kickkiä, jos sattuu porukassa oleen joku joka ei ennen kyseisessä paikassa ole käynyt. Syytän tästä kaikesta tätä ed/battery sukupolvea, joka tunnissa imee 3-5 tölkkiä ja pärisee mennessään ku beavis... I´m the great cornholio..
Minusta oli ennen hauskaa se sellanen vaeltelu. Ei tarvitse aina olla joku NPC kertomassa mitä teet että saat taas rewardia. Vaan voit välillä vaan exploraa ja tehdä jotain hauskaa.. keksiä itse. Kaikesta ei tarvii saada pikseleitä palkinnoksi.

Yksi mistä tykkäsin esim. oli counteroida killan kanssa joidenkin pvp kiltojen gankkimisiä jossain Black Rock Mountainilla. Ei siitä saanu mitään palkinnoksi, mutta ihan hyvä fiilis tuli kun vastustajat kuoli.

Questaaminen vanhalla mantereella oli hauskaa. Oli paljon questejä mitkä vaan lähetti sua eri paikkoihin. Mun mielestä siinä tuli hyvä tauko siihen mättämiseen kun lentelit ja katselit maisemia.

Grindaukset oli mielekkäämpiä, ei ollut mitään daily questejä vaan oli joku X määrä mitä tarviit jotain repua tai matskua mitä sitten grindailet aina kun sulla on mielenkiintoa / aikaa. Daily questit on helvetin kuluttavia kun joka päivä pitää tehdä samat setit. Jos jää päivä välistä niin maali siirtyy taas päivällä eteenpäin. Repeatable questeissä voi jäädä pari päivää välistä ja sitten jonain päivänä sulla on 12h vapaata aikaa tehdä niitä niin paljon kuin jaksat.

Vaikka raidit ja pomot oli suht simppeleitä (ilman addoneita kuitenkin tarpeeksi haastetta) niin tykkäsin silti enemmän siitä 40man raidailusta. Siinä oli enemmän sosiaalinen meininki kuin suorittaminen. Tykkäsin että mentiin mättää isoja pomoja ja sitten koko ilta ventissä tai mumblessa heitettiin läppää. Kuitenkin hieman serious killassa tuli oltua, että suoriuduttiin aina suht hyvin.

Legioonassa tuntuu ettei ole oikeen mitään itselle mieleistä tekemistä tällä hetkellä.

Raidit ei oikeen nappaa kun tarttis varmaan Mythiciä raidaa että sais mitään järkevää upgradea koska catchup mekanismit antaa niin kovaa ilvl kamaa. Normalissa on tullu raidattua sen verran että saanu questit tehtyä yms. Dungeonit on aika nähty jo.. teki sen illidan questlinen missä piti 80 shardia / 1 per dungeon niin sen jälkeen ei ole paljon napannut.

M+ ei kiinnosta.. samaa shittiä aikarajan kanssa. Juuri päinvastoin miten itse tykkään peliä pelata. Ei kiire minnekkään, tapetaan vaikka kaikki trashit jne.

Argus on jo aika nähty .. World Questit ylipäätään ei juuri nappaa eikä ole napannut alusta lähtienkään. Kai sitä tulee Exalted vedettyä ne factionit ja sit se on siinä.

Legion on kyllä parempi kuin WoD ja ehkä WoD:n huonous antaa siitä vähän paremman kuvan mitä se oikeasti on moniin muihin lisäreihin verrattuna.

Aloin farmaa Bloodsail Repua mikä ollu todo listalla pitkään. Siinä sitä on tekemistä. Steamwheedle pitää saada takas Exalted sen jälkeen kun Bloodsail on Exalted. Sitte jos vetäsis ravenholdtiin about 20k repua niin sais sen Insane achin. Ehkä siinä on jotain tekemistä itelle.

Toinen mitä voisi tehdä on levuttaa pari alttia max levulle :) Ei ole ollut max levulla mainin lisäksi mitään hahmoja sitten TBC:n.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
48
Taitaa olla vajaa 10 vuotta siitä, kun viimeksi pelasin World of Warcraftia. Olin aina huono pelaaja, mutta se ei itseäni haitannut, koska nautin eniten pelin tunnelmasta ensimmäisestä viimeiseen tasoon asti. Sekään haitannut, että suurimmalla osalla pelaajista oli paremmat tavarat kuin minulla. Viiden hengen instanssit ja PvP olivat mielenkiintoisia osia pelissä - mm. Sunken Templen tunnelma ja pitkät AV-matsit.

Ennenhän WoW vaati paljon enemmän aikaa (en väitä, että olisi ollut vaikeampi) ja silloin pelatessani olin aika kiireinen IRL. Mutta se vain tarkoitti sitä, että esimerkiksi Scholomance yms. jäi viikonlopuille sen vaatiman ajan vuoksi. Nyt ilmeisesti samankaltaiset instanssit on tarkoitus vaan tehdä 20 minuutissa. Hirvittävää katsella videoita siitä, miten mm. Scholomancea on suoraviivaistettu. Instanssin nykyinen sisältö ei tarjoaisi minulle yhtä eeppistä kokemusta kuin ennen.

Lukuisat muut syyt, mitä täälläkin on mainittu, estävät minunlaiseni pelaajan palaavan peliin. Minulle jäi todella huono kuva "uudesta" LFG-systeemistä. Kukaan ei puhunut mitään ja ilmeisesti kyseessä oli pääasiassa nopeuskisa (ehkä sain vain huonon ryhmän?). Nykyään pelaajat teleportataan instanssiin. Muistan, kuinka ihailin WoWissa sitä vapauden tunnetta, kun pystyi matkustamaan alueiden läpi ilman lataustaukoja. Toki uusi systeemi säästää aikaa, mutta mielestäni rikkoo pelin immersiota. Mutta, kuten totesin: jätin aikaa vievät asiat viikonlopuille ja tein arkisin vain sen, mitä ehdin.

Ilmeisesti sama meininki jatkuu(?). Onhan kuitenkin ollut paljon puhetta, että osa pelaajista haluaisi vanhaa tunnelmaa takaisin peliin, mutta en pidättele hengitystäni, että mitään sellaista tapahtuu, koska taidan kuulua vähemmistöön kyseisessä asiassa.

Korostan vielä, että en sano, että vanha WoW olisi ollut parempi peli. Olin surkea pelaaja ja saisin turpiini PvP:ssä nykyajan WoWissa 100 - 0. Pääpaino minulla oli kuitenkin levutuksessa ja pelin immersiossa, joten siinä mielessä vanha WoW tarjosi minulle parempaa viihdettä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Taitaa olla vajaa 10 vuotta siitä, kun viimeksi pelasin World of Warcraftia. Olin aina huono pelaaja, mutta se ei itseäni haitannut, koska nautin eniten pelin tunnelmasta ensimmäisestä viimeiseen tasoon asti. Sekään haitannut, että suurimmalla osalla pelaajista oli paremmat tavarat kuin minulla. Viiden hengen instanssit ja PvP olivat mielenkiintoisia osia pelissä - mm. Sunken Templen tunnelma ja pitkät AV-matsit.
Ei se AV ollut läheskään niin suosittu Vanillassa. Paras tapaus on, että olen mennyt nukkumaan, aamulla herännyt ja päättänyt ottaa yhden AV:n ennen töihinlähtöä ja se on se sama matsi , joka on siellä ollut pattitilanteessa 7h..

Ennenhän WoW vaati paljon enemmän aikaa (en väitä, että olisi ollut vaikeampi) ja silloin pelatessani olin aika kiireinen IRL. Mutta se vain tarkoitti sitä, että esimerkiksi Scholomance yms. jäi viikonlopuille sen vaatiman ajan vuoksi. Nyt ilmeisesti samankaltaiset instanssit on tarkoitus vaan tehdä 20 minuutissa. Hirvittävää katsella videoita siitä, miten mm. Scholomancea on suoraviivaistettu. Instanssin nykyinen sisältö ei tarjoaisi minulle yhtä eeppistä kokemusta kuin ennen.
Ai niinkuin tankki ei löydä paikalle ja lähtee sitten muualle kun on valinnanvaraa ja sitten pitää mennä kylille (IF) huutelemaan, että oltiin jo valmiina, mutta se tankki lähti. Eikä tietenkään saa sanoa pahaa sanaa, kun niitä paskiaisia on koko serverillä alle 10.

Sitten odotellaan 20min , että healer käy syömässä, kun äiti käski. Tämän jälkeen palaa healer ilmoittamaan, että nyt äiti käski nukkumaan :(

En kyllä kaipaa niitä maksimissaan 4h instansseja. Scholomance ja Stratholme oli tätä luokkaa, jos teki ne kerralla kokonaan. Siinä kyllä oppi löytämään ne "hyvät tyypit", joihin voi luottaa.

Lukuisat muut syyt, mitä täälläkin on mainittu, estävät minunlaiseni pelaajan palaavan peliin. Minulle jäi todella huono kuva "uudesta" LFG-systeemistä. Kukaan ei puhunut mitään ja ilmeisesti kyseessä oli pääasiassa nopeuskisa (ehkä sain vain huonon ryhmän?). Nykyään pelaajat teleportataan instanssiin. Muistan, kuinka ihailin WoWissa sitä vapauden tunnetta, kun pystyi matkustamaan alueiden läpi ilman lataustaukoja. Toki uusi systeemi säästää aikaa, mutta mielestäni rikkoo pelin immersiota. Mutta, kuten totesin: jätin aikaa vievät asiat viikonlopuille ja tein arkisin vain sen, mitä ehdin.
Nyt ihmiset on tehneet sen instanssin 20+ kertaa ja nyt vaan taas kerätään loottia, niin ei kiinnosta enää fiilistellä ja kuunnella lorea. Jo Cataclysmissä alkoi se, että niitä välianimaatioita katsovia alettiin syrjiä. Minulla on tullut votekick-pyyntö, kun teimme jotain nagaa ja joku halusi katsela sitä juonta.. En suostunut potkimaan.

Itse joskus Catan aikoihin lopetin totaalisesti raidaamisen ja vähensin PVP:täkin reilusti (kun pvp-kaverini siirtyi tutkijatohtoriksi yliopistoon, eikä enää aika riittänyt).. Sitten tein char slotit täyteen eri luokkia ja kyllä aika pitkälle tankilla/healerillä ajoin speedrunnina instanssia instanssin perään. Sain levelin/instanssi ja aina ei edes tarvinnut odottaa restedin kertymistä.

Ilmeisesti sama meininki jatkuu(?). Onhan kuitenkin ollut paljon puhetta, että osa pelaajista haluaisi vanhaa tunnelmaa takaisin peliin, mutta en pidättele hengitystäni, että mitään sellaista tapahtuu, koska taidan kuulua vähemmistöön kyseisessä asiassa.

Korostan vielä, että en sano, että vanha WoW olisi ollut parempi peli. Olin surkea pelaaja ja saisin turpiini PvP:ssä nykyajan WoWissa 100 - 0. Pääpaino minulla oli kuitenkin levutuksessa ja pelin immersiossa, joten siinä mielessä vanha WoW tarjosi minulle parempaa viihdettä.
Minun PVP-taidoistani oli 80% kamoja. Niiden hankkimisiin grindasin pari tuntia viikossa, aina. Ne toimivat myös instansseissa, varsinkin jos ei raidannut. Nyt ne saa kaikki, aika nopeasti ja enpä enää pärjää.

Se on nostalgia sinullakin sokerikuorruttanut muistot. En enää voisi kuvitellakaan, että olen Molten Coren sisäänkäynnillä tunnin vaan hengaamassa ja odottamassa, että kaikki pääsevät paikalle..
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
48
Nyt ihmiset on tehneet sen instanssin 20+ kertaa ja nyt vaan taas kerätään loottia, niin ei kiinnosta enää fiilistellä ja kuunnella lorea...
Ymmärrän, ettei niillä, jotka ovat saman instanssin pelanneet useasti, enää ole kiinnostusta fiilistellä. Näkemäni perusteella kuitenkin uudet instanssit ovat sellaisia, ettei niissä ole paljon fiilistelemisen aihettakaan, mitä itse kaipaan. Ehkä WoWin ei ole tarkoituskaan tarjota sitä sisältöä, mitä itse kaipaan. Esimerkiksi erittäin harvoja pelejä, jotka ovat kiinnostaneet vanhan WoWin jälkeen, ovat olleet Stalkerit. Syy edelliseen varmaan niiden erinomainen tunnelma.
Se on nostalgia sinullakin sokerikuorruttanut muistot. En enää voisi kuvitellakaan, että olen Molten Coren sisäänkäynnillä tunnin vaan hengaamassa ja odottamassa, että kaikki pääsevät paikalle..
En kiellä, etteikö nostalgialla olisi osuutta asiaan. Vaikea sanoa, kun vanhaa WoWia ei voi enää testata. Itse en koskaan raidannut, joten siitä ei ole kokemusta. En nimittäin uskonut pystyväni aikatauluvaatimuksiin ja juuri tuollaiseen, että venailisin instanssin ulkopuolella tunnin. Sen sijaan pelasin vaikka toista hahmoa.

Pitäisi varmaan alotella vaikka lukemaan uutta kirjaa, jotta saisi sellaisen fiiliksen kuin ennen BC. Uudesta WoWista en sitä fiilistä näkemäni perusteella saa - johtui se sitten nostalgiasta tai ei.
 
Viimeksi muokattu:

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
AV.n eeppisimmät taistelut käytiin betassa (siis testi servun av testissä)

silloin taistelut kesti päiviä ja snowfallista(?) taisteltiin tuntikausia
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 760
Ei se AV ollut läheskään niin suosittu Vanillassa. Paras tapaus on, että olen mennyt nukkumaan, aamulla herännyt ja päättänyt ottaa yhden AV:n ennen töihinlähtöä ja se on se sama matsi , joka on siellä ollut pattitilanteessa 7h..
Kuinka niin? Vähän väliä näkee virallisilla forumeilla posteja että haluis vanhan AV:n takas. En tätä uutta edes montaa kertaa pelannut. Vanhaa pelasin vain sen verran että sai Exalted.

Parempaa massiivista PvP:tä oli world bosseilla kuin AV imo.

hsalonen sanoi:
Ai niinkuin tankki ei löydä paikalle ja lähtee sitten muualle kun on valinnanvaraa ja sitten pitää mennä kylille (IF) huutelemaan, että oltiin jo valmiina, mutta se tankki lähti. Eikä tietenkään saa sanoa pahaa sanaa, kun niitä paskiaisia on koko serverillä alle 10.

Sitten odotellaan 20min , että healer käy syömässä, kun äiti käski. Tämän jälkeen palaa healer ilmoittamaan, että nyt äiti käski nukkumaan :(

En kyllä kaipaa niitä maksimissaan 4h instansseja. Scholomance ja Stratholme oli tätä luokkaa, jos teki ne kerralla kokonaan. Siinä kyllä oppi löytämään ne "hyvät tyypit", joihin voi luottaa.
No kiva että löysit tollasen worst case scenarion esimerkiksi. Ei tuota kuitenkaan kovin usein käynyt. Riippui tietysti servusta aika paljon.

Voit mennä kylille huutelee tai sitten /who komennolla katot tankkeja ja whispailet niille. Ei se niin vaikeeta ollu. Hyviä tankkeja tuli laiteltua friend listalle mistä sitten voi myös kysellä.

Useimmiten tuli kuitenkin kiltalaisia kyseltyä. Vanilla aikaan oli isoja kiltoja paljon (100+ henkeä) sieltä varmaan monet löysi helposti peliseuraa.

Eihän Scholo ja Strat olleet mitään järkky pitkiä.. Strat undead side oli melkeimpä nopeimpia mitä pysty vetää. Dire Maul East oli ehkä nopein.

Maraudon full quest/boss runissa meni joku aika sitten 3h. Tein vielä toiseen kertaan.. siinä meni vaan 1.5h. Ekalla runilla en saanut juuri mitään loottia, mutta toisella runilla tuli kaikki parhaimmat Rogue lootit mitä sieltä voi löytää :)

BRD:ssä on mennyt varmaan 3-4h kun tehnyt kaikki questit.

Eikä niitä vaan voinut facerollaa läpi. Piti CC ja hiilaa ja manabreakkii yms. Tuli kaikenlaisia taktiikoita miten voi skipata trash mobbeja koska niissä meni paljon aikaa.

Onhan se hieman erilaista verrattuna 15 minsan dungeoniin.. pikkasen parempi immersio. Se on sama tekeekö yhden 2h dungeonin vai 8x15 minsan dungeonii eikö? Sama aika menee.. itse ainakin nautin enemmän hitaasta etenemisestä, koska ei voi pullata puolta dungeonia kerralla jne.

hsalonen sanoi:
Nyt ihmiset on tehneet sen instanssin 20+ kertaa ja nyt vaan taas kerätään loottia, niin ei kiinnosta enää fiilistellä ja kuunnella lorea. Jo Cataclysmissä alkoi se, että niitä välianimaatioita katsovia alettiin syrjiä. Minulla on tullut votekick-pyyntö, kun teimme jotain nagaa ja joku halusi katsela sitä juonta.. En suostunut potkimaan.

Itse joskus Catan aikoihin lopetin totaalisesti raidaamisen ja vähensin PVP:täkin reilusti (kun pvp-kaverini siirtyi tutkijatohtoriksi yliopistoon, eikä enää aika riittänyt).. Sitten tein char slotit täyteen eri luokkia ja kyllä aika pitkälle tankilla/healerillä ajoin speedrunnina instanssia instanssin perään. Sain levelin/instanssi ja aina ei edes tarvinnut odottaa restedin kertymistä.
Nii ei niitä dungeoneita kukaan lootin takia runnaa kun suurimmalla osalla heirloomit.. eli pelkkää expa runia.

hsalonen sanoi:
Se on nostalgia sinullakin sokerikuorruttanut muistot. En enää voisi kuvitellakaan, että olen Molten Coren sisäänkäynnillä tunnin vaan hengaamassa ja odottamassa, että kaikki pääsevät paikalle..
Ei ole ainakaan minulla. Tuolla on priva servuja missä voit pelata.. ja edelleen on ihan yhtä hauskaa ja monta kertaa kivempaa kuin live servulla.

Kuka nyt ketää odottelee Molten Coren sisäänkäynnillä? Killan aikataulu sanoo että raidi alkaa klo 18 .. silloin kaikki paikalla tai ainakin 30 henkilöä jotka voivat sitten alkaa clearaa trash mobei.

En kiellä, etteikö nostalgialla olisi osuutta asiaan. Vaikea sanoa, kun vanhaa WoWia ei voi enää testata. Itse en koskaan raidannut, joten siitä ei ole kokemusta. En nimittäin uskonut pystyväni aikatauluvaatimuksiin ja juuri tuollaiseen, että venailisin instanssin ulkopuolella tunnin. Sen sijaan pelasin vaikka toista hahmoa.
Voit asentaa vanhan clientin ja joinata jollekin priva servulle pelaamaan. Se ei ole nostalgiaa jos siitä pitää edelleen siellä. En tosiaankaan ihmettele miksi moni pitää edelleen vanhasta versiosta, se on täysin eri peli verrattuna nykyiseen.

Itsekään en ole privalla pelannu kovin tosissaan. Olen lähinnä vaan nauttinu levutuksesta, jossa on vielä jotain järkeä.

Monestihan ennen raidia jos ei ollut tarpeeksi porukkaa ja odoteltiin, että josko tulisi niin moni loggasi altille ja duunaili muutamat
questit ja jos porukkaa tuli raidille niin sitten takas mainille.

No tällä hetkellä on subi maksettu, mutta ei tuota kyllä enää kovin kauaa jaksa. Ei mitään tekemistä tuolla. Vois varmaan vilkasta tuon viimesimmän raidin läpi että mitä siellä nyt on ja sitten acco säppiin. Ellen saa inspistä ja levuta altteja.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
48
Itse olin enemmän RP-pelaaja, vaikka en sitä silloin nuorempana tietoisesti tajunnutkaan. Mielestäni vanha versio tarjosi RP-pelaajille laadukkaampaa sisältöä. Toisaalta voin kuvitella, että peliin tuli selkeitä parannuksia niille pelaajille, jotka olivat enemmän kiinnostuneita pelin teknisistä asioista, ns. suorittamisesta (end game, parhaat tavarat, hc-PvP). Tämä seikka varmaan vaikuttaa mielipiteeseeni siitä, että vanha WoW tarjosi enemmän sisältöä minulle.

Ehkä juuri sen takia ei haitannut etsiä sitä tankkia 30 minuuttia. Jos ei löytynyt, olisin tehnyt pelissä jotakin muuta ja koittanut toisena päivänä uudestaan. Sekään ei ollut minulle kaiken loppu, jos healerin piti mennä nukkumaan 21:00. Pelasin peliä nimittäin sen kiehtovassa maailmassa olemisen vuoksi. En ole löytänyt montaa peliä, joka olisi sopinut minulle niin hyvin, että voin pelata sitä vaikka vain tunnin ja uppoutua maailmaan (ehkä joku kirja on hieman pystynyt tähän). Voisin sanoa, että nykyajan FPS-peli, jossa yleensä saa enemmän aikaiseksi kuin vanhassa WoWissa samassa ajassa, tarjoaa minulle vähemmän viihdettä kuin kesken jäänyt instanssi syystä, että healerin piti mennä nukkumaan. Mutta olemme kaikki yksilöitä, joita miellyttää erilaiset asiat.

RP-kannalta voi varmaan ymmärtää, miksi LFG-systeemi oli minulle heikennys laatuun. Olihan aina hauska mennä manuaalisesti sinne SM:ään ja katsoa, onko alliancenkin pelaajia ilmestynyt paikalle, niin saataisiin pientä tappelua aikaiseksi. RP-pelaajat luultavasti tietävät myös sen, että kaikenlaiset lataustauot ja instant teleporttaamiset paikkojen välillä vievät immersiota. Elite-questit taitavat myös olla poistettu pelistä. En tiedä, onko jotakin vastaavaa tullut tilalle, mutta itse pidin niistä, koska tuntui palkitsevalta saada ne vihdoin tehdyksi porukan kanssa. Onkohan enää luokkakohtaisia questejä. Esimerkiksi shamanin toteemi-questit tai warlockin ratsu-questit olivat yleensä eeppisiä. Nykyisin vissiin questien objektiivit näytetään kartalla suoraan, mutta kai sen saa pois päältä.

Pelaajamassa, joka nykyään WoWia pelaa, ei varmaan olisi jaksanut pelata peliä näin kauan, jos sisältö olisi pysynyt samana. Mielestäni uusi sisältö on aina tervettullutta, mutta itse pelin mekaniikkakin muuttui sisällön mukana. Tuntuu, että Blizzard haluaa tarjota mahdollisimman paljon kaikenlaisille pelaajille mahdollisimman pienellä vaivalla. Minulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, mutta siitä johtuen moni asia, joka vaikutti pelin sosiaaliseen puoleen ja immersioon, poistettiin. Itseäni ei casual-pelaajana taas haittaa 40-man instanssien poisto ollenkaan, koska en niitä tehnyt, mutta tiedän, että monet niitä kaipaavat. Puolestani niitäkin voisi olla, jos niille riittää pelaajia. Ei se ole minun pelikokemuksestani mitään pois.

Vaikka joku instanssi olisi vienyt sen 4h, niin olisin vain yrittänyt tehdä sen silloin, kun minulla oli useita peräkkäisiä tunteja aikaa. Ilmeisesti ongelma oli siinä, että instanssia ei voinut spämmätä joka päivä viittä kertaa putkeen. Tämä koettiin suurena ongelmana, joten instanssit suoraviivaistettiin. Se, että Scholomance "vaati" avaimen, jotta pääsi sisään, oli jotakin niin hienoa: se toi jännittävyyttä instanssiin entisestään (joku varmaan pitää tätä ajatusta hulluna, mutta kai se liittyy RP:hen). Jos oikein olen ymmärtänyt, tällaista ajatusmallia ei pelissä enää jatketa.

WoWissa oli niin paljon pelaajia, että niitä löytyi kaikenlaisia ja niitä kaikkia oli varmasti hyvin vaikea miellyttää.

Edit: Myönnän, että nostalgialla on hieman vaikutusta, koska MMORPG oli minulle uutta. Se ei kuitenkaan mielestäni poista edellisiä tosiasoita, jotka koin RP-pelaajana tärkeiksi pelin viihdearvon kannalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Itse myös pelasin WoWia aikanaan sen vuoksi, että siinä oli maailma johon saattoi uppoutua. Geari, raidaaminen, instancet ja pvp olivat vain osa tuota maailmaa ja tarinankerrontaa. Nyt tuntuu että asetelma on kääntynyt päinvastaiseksi.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Itse olin enemmän RP-pelaaja, vaikka en sitä silloin nuorempana tietoisesti tajunnutkaan. Mielestäni vanha versio tarjosi RP-pelaajille laadukkaampaa sisältöä. Toisaalta voin kuvitella, että peliin tuli selkeitä parannuksia niille pelaajille, jotka olivat enemmän kiinnostuneita pelin teknisistä asioista, ns. suorittamisesta (end game, parhaat tavarat, hc-PvP). Tämä seikka varmaan vaikuttaa mielipiteeseeni siitä, että vanha WoW tarjosi enemmän sisältöä minulle.

Ehkä juuri sen takia ei haitannut etsiä sitä tankkia 30 minuuttia. Jos ei löytynyt, olisin tehnyt pelissä jotakin muuta ja koittanut toisena päivänä uudestaan. Sekään ei ollut minulle kaiken loppu, jos healerin piti mennä nukkumaan 21:00. Pelasin peliä nimittäin sen kiehtovassa maailmassa olemisen vuoksi. En ole löytänyt montaa peliä, joka olisi sopinut minulle niin hyvin, että voin pelata sitä vaikka vain tunnin ja uppoutua maailmaan (ehkä joku kirja on hieman pystynyt tähän). Voisin sanoa, että nykyajan FPS-peli, jossa yleensä saa enemmän aikaiseksi kuin vanhassa WoWissa samassa ajassa, tarjoaa minulle vähemmän viihdettä kuin kesken jäänyt instanssi syystä, että healerin piti mennä nukkumaan. Mutta olemme kaikki yksilöitä, joita miellyttää erilaiset asiat.

RP-kannalta voi varmaan ymmärtää, miksi LFG-systeemi oli minulle heikennys laatuun. Olihan aina hauska mennä manuaalisesti sinne SM:ään ja katsoa, onko alliancenkin pelaajia ilmestynyt paikalle, niin saataisiin pientä tappelua aikaiseksi. RP-pelaajat luultavasti tietävät myös sen, että kaikenlaiset lataustauot ja instant teleporttaamiset paikkojen välillä vievät immersiota. Elite-questit taitavat myös olla poistettu pelistä. En tiedä, onko jotakin vastaavaa tullut tilalle, mutta itse pidin niistä, koska tuntui palkitsevalta saada ne vihdoin tehdyksi porukan kanssa. Onkohan enää luokkakohtaisia questejä. Esimerkiksi shamanin toteemi-questit tai warlockin ratsu-questit olivat yleensä eeppisiä. Nykyisin vissiin questien objektiivit näytetään kartalla suoraan, mutta kai sen saa pois päältä.

Pelaajamassa, joka nykyään WoWia pelaa, ei varmaan olisi jaksanut pelata peliä näin kauan, jos sisältö olisi pysynyt samana. Mielestäni uusi sisältö on aina tervettullutta, mutta itse pelin mekaniikkakin muuttui sisällön mukana. Tuntuu, että Blizzard haluaa tarjota mahdollisimman paljon kaikenlaisille pelaajille mahdollisimman pienellä vaivalla. Minulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan, mutta siitä johtuen moni asia, joka vaikutti pelin sosiaaliseen puoleen ja immersioon, poistettiin. Itseäni ei casual-pelaajana taas haittaa 40-man instanssien poisto ollenkaan, koska en niitä tehnyt, mutta tiedän, että monet niitä kaipaavat. Puolestani niitäkin voisi olla, jos niille riittää pelaajia. Ei se ole minun pelikokemuksestani mitään pois.

Vaikka joku instanssi olisi vienyt sen 4h, niin olisin vain yrittänyt tehdä sen silloin, kun minulla oli useita peräkkäisiä tunteja aikaa. Ilmeisesti ongelma oli siinä, että instanssia ei voinut spämmätä joka päivä viittä kertaa putkeen. Tämä koettiin suurena ongelmana, joten instanssit suoraviivaistettiin. Se, että Scholomance "vaati" avaimen, jotta pääsi sisään, oli jotakin niin hienoa: se toi jännittävyyttä instanssiin entisestään (joku varmaan pitää tätä ajatusta hulluna, mutta kai se liittyy RP:hen). Jos oikein olen ymmärtänyt, tällaista ajatusmallia ei pelissä enää jatketa.

WoWissa oli niin paljon pelaajia, että niitä löytyi kaikenlaisia ja niitä kaikkia oli varmasti hyvin vaikea miellyttää.

Edit: Myönnän, että nostalgialla on hieman vaikutusta, koska MMORPG oli minulle uutta. Se ei kuitenkaan mielestäni poista edellisiä tosiasoita, jotka koin RP-pelaajana tärkeiksi pelin viihdearvon kannalta.
Olet hyvin pitkälti asian ytimessä ja ei todellakaan tarvinnut olla mikään RP pelaaja jotta kokisi mainitsemasi asiat tärkeiksi.
Nimenomaan juuri nämä suoraviistamiset ovat tuhonneet tämän pelin. LFG oli näistä ehkä se pahin vaikka sillekin löytyy ne tollot puoltajansa.

Kyseessä OLI kuitenkin MMORPG joka keräsi ennen pahimpia muutoksia yli 12 miljoonaa pelaajaa. On jotenkin sääli ettei Blizzardilla ymmärretä että se alkuperäinen systeemi jolla peli rakennettiin oli oikeasti sellainen että se sai pelaajat palaamaan pelin ääreen ja maailma oli mielenkiintoinen.
Kun Blizz ja Activision yhdistyi niin alettiin ilmeisesti 'kuuntelemaan asiakasta' mitä ei todellakaan olisi pitänyt tehdä - ja saavutuksia alettiin tuomaan lautasella jokaisen pelaajan eteen WOTLK:sta lähtien. Sääli. Näiden muutosten jälkeen alkoi tasainen subien putoaminen kun peli menetti taianomaisuutensa.

Wowin genrehän on nykyisin MMO-Arcade.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Olet hyvin pitkälti asian ytimessä ja ei todellakaan tarvinnut olla mikään RP pelaaja jotta kokisi mainitsemasi asiat tärkeiksi.
Nimenomaan juuri nämä suoraviistamiset ovat tuhonneet tämän pelin. LFG oli näistä ehkä se pahin vaikka sillekin löytyy ne tollot puoltajansa.

Kyseessä OLI kuitenkin MMORPG joka keräsi ennen pahimpia muutoksia yli 12 miljoonaa pelaajaa. On jotenkin sääli ettei Blizzardilla ymmärretä että se alkuperäinen systeemi jolla peli rakennettiin oli oikeasti sellainen että se sai pelaajat palaamaan pelin ääreen ja maailma oli mielenkiintoinen.
Kun Blizz ja Activision yhdistyi niin alettiin ilmeisesti 'kuuntelemaan asiakasta' mitä ei todellakaan olisi pitänyt tehdä - ja saavutuksia alettiin tuomaan lautasella jokaisen pelaajan eteen WOTLK:sta lähtien. Sääli. Näiden muutosten jälkeen alkoi tasainen subien putoaminen kun peli menetti taianomaisuutensa.

Wowin genrehän on nykyisin MMO-Arcade.
Tämä. Olihan siinä oma tunnelmansa kerätä se insta-ryhmä kasaan ja käydä eri kaupungeissa löytämässä questit ja lukea ne tarinat miksi mitäkin instasta piti löytää. Nykyään vaan pikana sisään ja kukaan mitään stooreja enää lue. Koko lore ja tunnelma on tuhottu ja vaikka siitä haluaisi nauttia on se nykyisessä speedrun-kulttuurissa mahdotonta.
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
Tämä. Olihan siinä oma tunnelmansa kerätä se insta-ryhmä kasaan ja käydä eri kaupungeissa löytämässä questit ja lukea ne tarinat miksi mitäkin instasta piti löytää. Nykyään vaan pikana sisään ja kukaan mitään stooreja enää lue. Koko lore ja tunnelma on tuhottu ja vaikka siitä haluaisi nauttia on se nykyisessä speedrun-kulttuurissa mahdotonta.
niin siis lukea netistä ohjeet kuinka se helvetillinen ja katkeileva quest chain oikeen menikään jotta saa sen scholo keyn (tai ubrs(koska et rollannut roguee)) tai pallu mountin

hatunnosto tyypille joka ratkasi druidin travel formin btw
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
I
niin siis lukea netistä ohjeet kuinka se helvetillinen ja katkeileva quest chain oikeen menikään jotta saa sen scholo keyn (tai ubrs(koska et rollannut roguee)) tai pallu mountin

hatunnosto tyypille joka ratkasi druidin travel formin btw
Ei noissa ollut mitään ihmeellistä jos vaan luki miten ne tehdään? Ite ainakin tein kaikki kestit alueelta ennen seuraavalle siirtymistä, (show low level quests tägättynä) ”Read the fucken quest” mitä kuuli usein kun näki jengin kyselevän neuvoja. Sitä paitsi noi class-specific questit toi sitä omanlaista tunnelmaa ja ”uniikkimaisuutta” siihen hahmoon mitä ei enää ole, kaikki noi druidin omat ja roguen poisonkestit yms. mounttijutut. Nyt kaikki on vaan sitä geneeristä massaa
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
I

Ei noissa ollut mitään ihmeellistä jos vaan luki miten ne tehdään? Ite ainakin tein kaikki kestit alueelta ennen seuraavalle siirtymistä, (show low level quests tägättynä) ”Read the fucken quest” mitä kuuli usein kun näki jengin kyselevän neuvoja. Sitä paitsi noi class-specific questit toi sitä omanlaista tunnelmaa ja ”uniikkimaisuutta” siihen hahmoon mitä ei enää ole, kaikki noi druidin omat ja roguen poisonkestit yms. mounttijutut. Nyt kaikki on vaan sitä geneeristä massaa
et ilmeisesti pelannu vanilla druidii, q logissa ei todellakaan lukenu mihin piti mennä tai tehä
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
et ilmeisesti pelannu vanilla druidii, q logissa ei todellakaan lukenu mihin piti mennä tai tehä
Mitä väliä tällä käytännössä oli?

Ennen pelissä oli community joka auttoi näissä suunnittelun kukkasissa.

Lisäksi thottbotista sai apua. Suurinta paskaa mitä äkkiseltään keksin on pelin nykyinen tapa kertoa kädestä pitäen mitä pitää tehdä.

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Minä boostasin Benedictionin kolmelle muulle priestille Vanillassa. Siinä riitti, että yksi priesti tekee sen viimeisen questin ja muut on turvamatkan päässä leechaamassa. Katsoivat, että olen paras, koska olen raidikillassa. En välttämättä edes ollut, mutta moraali ei olisi kestänyt siellä takana idlaamista.

Paladin-questin tein aikaan, jolloin paladinit olivat dispel-botteja. Siinä joutui muutaman potionin juomaan ja paladineja oli ryhmä täysi. Motivaatio oli kuitenkin kaikilla tapissa ja jokainen teki parhaansa. Taisi silti eka yritys epäonnistua.. Se oli hyvää aikaa ja hyvät fiilikset jäi wipeistä huolimatta.

Druidi tuli vasta jatko-osissa ja sai travel formin ilmaiseksi :D
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
Minä boostasin Benedictionin kolmelle muulle priestille Vanillassa. Siinä riitti, että yksi priesti tekee sen viimeisen questin ja muut on turvamatkan päässä leechaamassa. Katsoivat, että olen paras, koska olen raidikillassa. En välttämättä edes ollut, mutta moraali ei olisi kestänyt siellä takana idlaamista.

Paladin-questin tein aikaan, jolloin paladinit olivat dispel-botteja. Siinä joutui muutaman potionin juomaan ja paladineja oli ryhmä täysi. Motivaatio oli kuitenkin kaikilla tapissa ja jokainen teki parhaansa. Taisi silti eka yritys epäonnistua.. Se oli hyvää aikaa ja hyvät fiilikset jäi wipeistä huolimatta.

Druidi tuli vasta jatko-osissa ja sai travel formin ilmaiseksi :D

itse olen raidannut mc.tä katsoen telkkua, silloinkin oli jo pakollista scriptaa joka itseäni harmitti suuresti (remove curse)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
itse olen raidannut mc.tä katsoen telkkua, silloinkin oli jo pakollista scriptaa joka itseäni harmitti suuresti (remove curse)
..ja itse olen vaihtanut mainia, kun ei napannut tuollainen pakkopulla. Peleissä pitäisi kuitenkin olla hauskaa, eikä sankarillinen yhden napin spammaaminen , että voi näyttää banaanilta, ole ihan se mielikuvani hauskasta..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Mekaaninen puoli vanillassa oli kyllä hyvin köyhää vrt nykyiseen. Vaikeimmatkin rotaatiot oli niin helppoja, että ei nykyään sellasia edes ole, fury warru taisi olla "vaikein" eli omas 4 nappia mitä painella sen sijaa että se yleinen 2-3. Helpoimmat rotaatiot sit oli kirjaimellisesti yhden spellin painelua kunnes bossi kuollut. Tälläsiä tais esimerkiksi olla esim mage frostbolttinsa kanssa. Tuokin oli se ainoa specci magelle ainakin BWL asti. BWL jälkeen pystyi sitten menemään fire mageks ja sait vähä enemmän nappuloita.

Se hyvä puoli vanillassa oli sitten se yhteisöpuoli. Kaikki mitä teit tuppas kestämään hyvin kauan, mutta sit jos sama porukka roikku siinä mukana, niin se hitsas ihmiset yhteen. Tuo sitten myös loi todella rautaisen mentaliteetin pelaajille, että ei todellakaan ragequitattu yhen wipen jälkeen, koska totuttu jo siihen että ihan kaikki kestää monta tuntia tehdä.

Mutuilisin että Darksorrowilla lienee paras keskittymä suomalaisia alluja.
En tiennykkää että tollasen lang=fi -filtterin sait tonne.
 
Viimeksi muokattu:

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
nyt ku jo tottunu power grindii ni toi uusin lisäri tuntu kyl parhaalt vanillan ja tbc jälkee
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Vitun ebin. Olen privoja pelannut nyt jostain 2013 lähtien ja tämä todellakin oli koko tapahtuman paras uutinen. Vitusti kiinnostavampi kuin toi uus lisäri.
Itseäni mietityttää lähinnä, että kuinka "puhdas" toi classic servu tulee olemaan. Onko sieläkin jotain token paskaa yms? Kullan keruu oli iso osa alkuperäistä vanillaa.
Itse en tuon uuden lisärin trailerista mitään irti saanut, koska olin liian kiireinen hypettämään classic servuja redditis.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 355
Olin hetken verran innoissani kunnes tuli mieleen millainen laitos tuo nykyinen Activision Blizzard on. Ei ole itsellani epailystakaan, etteiko Blizzard onnistu paskomaan tuon Classicin omilla uusilla "parannuksilla". No, odotetaan nyt ensin mita sielta tulee ulos mutta tosiaan ennakkoon en tule mitaan tilaamaan enka myoskaan liity mihinkaan hype-junaan

muok: ok, tama artikkeli on hyva ja olen hieman optimistisempi kaikin puolin
This is how Blizzard plans to finally bring back Vanilla WoW servers | PC Gamer
Brack is clear that using modern server architecture doesn’t mean that these Classic servers will have the same features that current World of Warcraft does. There won’t be cross-realm servers or Looking For Raid and Dungeon Finder automatic party matchmaking. There’s still a lot of questions about how the team will tackle it, but Brack says they’re committed to recreating an authentic Vanilla World of Warcraft experience. "One of the tenets of Classic WoW is none of the cross-server realms and different [server] sharding options that we have available to us today. There’s a lot of desire on part of the community that this is something that they don’t want."

This endeavour is being undertaken by an entirely separate team at Blizzard from the one working on World of Warcraft and its next expansion. That’s great news for players who don’t care about revisiting the past but are much more interested in Warcraft’s future. "We’re going to hire people specifically for this job, and we’re going to staff it with people who are interested in bringing back Classic WoW in the best, most authentic way," Brack says. "And that’s how we’ll be successful."
 
Viimeksi muokattu:

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 452
Shut up and take my money, eli taas pakko muutama kuukaus pelata WoWia kun tää tulee
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
No huhhuh. Saa nähä, miten pystyy nykyelämän kiireet yhdistämään Vanilla wowiin. :comp:
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 452
Itse veikkaan että aika kullannut muistot ja tuo WoW classic kuolee vuodessa tai kahdessa, eikä vähiten sen takia että se sama sisältö vaan loppuu väkisin kesken.


edit: ai perhana, void elf taitaa olla yksi uusi pelattava rotu, voisi melkein jopa houkuttaa vaihtaa voidpriest night elfistä void elfiksi, mutta luulen että hahmon legacy on liian iso että kehtaisi
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Itse veikkaan että aika kullannut muistot ja tuo WoW classic kuolee vuodessa tai kahdessa, eikä vähiten sen takia että se sama sisältö vaan loppuu väkisin kesken.
Vähän kuten privaservut bugeineen kuoli. Tai siis kuolivat, kun vuosien saatossa menestys kasvoi niin isoksi, että Blizzardin piti ryhtyä toimiin. :think:
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 452
Vähän kuten privaservut bugeineen kuoli. Tai siis kuolivat, kun vuosien saatossa menestys kasvoi niin isoksi, että Blizzardin piti ryhtyä toimiin. :think:
Nostalrius taisi olla pitkäikäisin ja sekin vain noin vuoden tai alle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4
Vähän kuten privaservut bugeineen kuoli. Tai siis kuolivat, kun vuosien saatossa menestys kasvoi niin isoksi, että Blizzardin piti ryhtyä toimiin. :think:
Ei kai tuo nyt mikään ihme ole, että ilmaiselle pelille pelaajia löytyy. Hiukan eri asia siinä vaiheessa kun siitä täytyy maksaa.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Ei kai tuo nyt mikään ihme ole, että ilmaiselle pelille pelaajia löytyy. Hiukan eri asia siinä vaiheessa kun siitä täytyy maksaa.
Taas kierretään kehää näiden samojen väsyneiden argumenttien kanssa... :ssmoke:

No, kohta ei tarvitse arvuutella, kun retail on paskaa ja Classic tulee ohi oikealta ja vasemmalta. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
17
Saapa nähdä tuleeko peliporukalla lähdettyä elämään vanillaa uusiksi.. Itsellä olisi kyllä mielenkiinto kova, mutta toisaalta olisi kiva saada vähän lisää infoa tuosta.. Kaikki aikanaan kaiketi.

Uusi lisäri ei juuri ainakaan teemansa puolesta kiinnosta. Legion on ollut ihan kiva, tuli pidettyä taukoa alkuinnostuksen jälkeen mutta palattua takaisin muutama viikko sitten. Lore ollut isossa osassa ja sekös kiinnostaa veteraania. Jotenkin ei vaan allut vastaan horde -meininki nappaa enää, varsinkaan kun tämä suuri sota kahden osapuolen välillä ei juuri ole näkynyt viimeisessä lisärissä. No, jospa se isoin vastus on vielä paljastamatta, kuten viime lisäreissä on ollut tapana.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Voisi olla hupaisaa hetken aikaa nostalgiasyistä, mutta loppujen lopuksi varmaan aika kamalaa. Onhan WoW kehittynyt hirveästi aikojen alusta.

Itse pelasin viimeksi Mists of Pandariaa, mutta aina välillä mietin, että pitäisikö kokeilla pitkästä aikaa...
Kehittynyt huonoon suuntaan. Peleissä ns. elämää helpoittavat ominaisuudet eivät läheskään aina ole hyviä juttuja.
 

fly

Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
677
kyllä se ainakin testaamisen arvoinen tulee olemaan

oikein haikailen aikoja jolloin vain idlasin if.n ah eessä ja venasin lisäriä :F

tosin uskon että rush tyypit vetää addoneilla bossit kilpaa ja serverit on tukossa niin kauan kunnes kaikki on tehty

eeppinen tarina sekin miten yritimme päästä noin parisen tuntia gnomereganin läpi etsiessämme junaa sw.hen
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Uusi lisäri näyttää kuralta mutta minä palaan melkein 9v jälkeen classicin pariin. Oi että!

Sent from my H60-L04 using Tapatalk
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Ajattelin tehdä legion flying questit hyvin meni exalted kohtaan asti, kunnes pitäis tehdä raidi grouppeja erinäisiin tehtäviin...:sangry:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Eikös ne mee LFR:ssä?
Kai ne menee, ei vielä oikein osaa käyttää lfr toolia, kun tuonne on kolme eri raidi mahdollisuutta plus mythic. Pitäis valmistautua istumaan 20min per boss ja olikohan niitä 6 plus siirtymät. Pitää kokeilla jos joskus homma alkaa taas kinostamaan.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 452
Kai ne menee, ei vielä oikein osaa käyttää lfr toolia, kun tuonne on kolme eri raidi mahdollisuutta plus mythic. Pitäis valmistautua istumaan 20min per boss ja olikohan niitä 6 plus siirtymät. Pitää kokeilla jos joskus homma alkaa taas kinostamaan.
LFR:ssä valkkaat vaan tietyn osan RAIDista mihin menet, saatat päästä alusta asti mukaan tai vaikka viimeiselle bossille, tuurista kiinni (ellei hommat ole muuttuneet sitten viime kertaisen lopettamiseni), vaikeustaso on luokkaa "Ei ole" ja raidit yhtä läpijuoksua
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 077
Ahaa, ok. Pitänee kokeilla, kun saa pelikoneen takaisin onlineen.
Koneesta just otin pois rx480 ja puhdistin levät xxx aineilla ja Vega on kohta käynnissä, piti tulla täältä kurkkaamaan iotechin revikka, että kummassa asennossa kytkin piti olla vegaan
;)
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
53
Aktiivinen pelailu loppui toisen lisärin aikoihin ja pariin otteeseen uuden lisäosan tultua kuukausi tullut kokeiltua. Ei vaan ole napannut samalla tapaa.

Classic menee ehdottomasti kokeiluun, osaakohan sitä enää pääkaupungeissa suunnistaa.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
En tarkemmin ehtinyt seurata mutta itsellä lähtee kans testaukseen ihan varmasti. Onko siis tietoa milloin on about tulossa sekä lisäri että vanilla vai kerrottiinko vain että työn alla?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 662
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom