World of Tanks

Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
7-8v tauon jälkeen tuli taas asennettua peli. Aikoinaan kannatti ostaa DVD-kotelossa olevaa lappusta millä sai premium+kultaa+tankki. Miten nykyään on järkevin hommata preimium acco ja hieman kultaa?
Battlepassi on parikymppiä, sen kun pelaa läpi saa noin 2kk

edit: kullasta en tiedä, joku tarjous tai sitten venaa joulua niinkuin itse aion.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
958
7-8v tauon jälkeen tuli taas asennettua peli. Aikoinaan kannatti ostaa DVD-kotelossa olevaa lappusta millä sai premium+kultaa+tankki. Miten nykyään on järkevin hommata preimium acco ja hieman kultaa?
Lähivuodet joulukuussa ollut jotain lahjapaketteja myynnissä joista saa kaikkea mahdollista.
Isot pojat sanovat et niissä parhain hyötysuhde per käytetty euro.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Lähivuodet joulukuussa ollut jotain lahjapaketteja myynnissä joista saa kaikkea mahdollista.
Isot pojat sanovat et niissä parhain hyötysuhde per käytetty euro.
Ainaki lootboxeissa. mutta nehän on 'shadow' nerfannut niitä joka vuosi...
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Ainaki lootboxeissa. mutta nehän on 'shadow' nerfannut niitä joka vuosi...
EMT, yleensä ostanut sen suurimman paketin (75 boksia tms) ja viimejoulu oli ylivoimaisesti paras mitä itselle sattunut. Loppusaldo taisi olla ~40 k kultaa ja kaikki muut premitankit paitsi Bisonte jota en sinällään edes kaivannut.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
EMT, yleensä ostanut sen suurimman paketin (75 boksia tms) ja viimejoulu oli ylivoimaisesti paras mitä itselle sattunut. Loppusaldo taisi olla ~40 k kultaa ja kaikki muut premitankit paitsi Bisonte jota en sinällään edes kaivannut.
Rahaa palo 400e? Itsellä hti ihan käsistä jouluna tuo pakettien ostelu. Tällähetkellä vähän hukassa mitä linjaa lähtisi pelaamaan.
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Rahaa palo 400e? Itsellä hti ihan käsistä jouluna tuo pakettien ostelu. Tällähetkellä vähän hukassa mitä linjaa lähtisi pelaamaan.
Nyt voin muistaa määrin sen boksimäärän mutta yksi satasen pakettikasa, ei tässä sentään WG:tä enää hillittömästi tueta :psmoke:

E: Voihan tässä samassa asiastakin turista, itse grindailen näitä linjoja auki ihan periaatteella että jospa sitä joskus kaikki olisi tutkittu. Alkaa vaan mielekäs pelattava olemaan vähissä kun about kaikki LT ja MT-linjat on kohta pelattu läpi, jäljellä HT/TD ja joitain artyjä ja inspiraatio niiden kanssa on välillä siellä negatiivisen puolella.

Ai, näitäkö pitäisi pelatakin sen läpigrindauksen jälkeen ? :p
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
958
Tällähetkellä vähän hukassa mitä linjaa lähtisi pelaamaan.
Itsellä kaikki kympit grindattuna eikä ryssämedien lisäksi ulkoilutusta saa kuin ebr.
Satunnaisesti muihin kymppeihin tähtiä ja viivoja koitan saada, mutta pääpaino peleissä yllä mainituissa.
Premeillä sitten tier6/8 kahakkaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Nyt voin muistaa määrin sen boksimäärän mutta yksi satasen pakettikasa, ei tässä sentään WG:tä enää hillittömästi tueta :psmoke:

E: Voihan tässä samassa asiastakin turista, itse grindailen näitä linjoja auki ihan periaatteella että jospa sitä joskus kaikki olisi tutkittu. Alkaa vaan mielekäs pelattava olemaan vähissä kun about kaikki LT ja MT-linjat on kohta pelattu läpi, jäljellä HT/TD ja joitain artyjä ja inspiraatio niiden kanssa on välillä siellä negatiivisen puolella.

Ai, näitäkö pitäisi pelatakin sen läpigrindauksen jälkeen ? :p
Itse pähkäilen seuraavaa mt linjaa, olisiko se cs-63 vaiko leopard 1. Hevi puolelta en oikein keksi mitään ja kevyet vaunut tuntuu aika heikolle tällähetkellä. Lynx grindi kesken aivan jäätävän paska vaunu. Onneksi on frontline se on kyllä hauska, miettinyt ostaisko jotain tier8 vaunuja takaisin ja tahkoisi siinä. Varsinkin brittien charioteer oli loistava harmittaa kun piti myydä, conway oli myös hyvä mutta fv4005 tuntuu ihan paskalle.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Itse pähkäilen seuraavaa mt linjaa, olisiko se cs-63 vaiko leopard 1. Hevi puolelta en oikein keksi mitään ja kevyet vaunut tuntuu aika heikolle tällähetkellä. Lynx grindi kesken aivan jäätävän paska vaunu. Onneksi on frontline se on kyllä hauska, miettinyt ostaisko jotain tier8 vaunuja takaisin ja tahkoisi siinä. Varsinkin brittien charioteer oli loistava harmittaa kun piti myydä, conway oli myös hyvä mutta fv4005 tuntuu ihan paskalle.
Itse alotin blue printtaa leopardi 1 linjaa. Joo charioteer on kyllä mahtava, ainoo miinus on sama kuin siinä tier 7 että panokset tuntuu loppuvan aina kesken...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Free expaa keräsin 100k ja unlockasin EBR 90, huomenna pääsee sitäkin vähän testailemaan. Katsotaan miten free expaa saa hommattua niin alkaisi leopard linjaa käymään, joku nopea sniikki snaipperi haussa. Charioteere voisi ostella takaisin voisi fiilistellä frontlinessa, nakkaa siihen vaikka fv4005 4 skilli crewin niin jotain mahdollisuuksia, kertyykö crewille kokemusta jos ei opeta sitä toiselle vaunulle ollenkaan vaan lainailee vain?
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Free expaa keräsin 100k ja unlockasin EBR 90, huomenna pääsee sitäkin vähän testailemaan. Katsotaan miten free expaa saa hommattua niin alkaisi leopard linjaa käymään, joku nopea sniikki snaipperi haussa.
Ite säästän free expat aina moduuleihin. Niin moni tankki on ihan perseestä stockina. Jotkut ihan siedettäviä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Ite säästän free expat aina moduuleihin. Niin moni tankki on ihan perseestä stockina. Jotkut ihan siedettäviä.
Yleensä näin itsekin mutta lynx oli ihan täyttä paskaa, ebr 90 tuntuu siedettävälle vakionakin. Tuleeko nyt vähemmän rahaa frontlinessa mitä kesällä vai missä vika? Samat damat ym mutta netto 300k kesän 500k jälkeen.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Yleensä näin itsekin mutta lynx oli ihan täyttä paskaa, ebr 90 tuntuu siedettävälle vakionakin. Tuleeko nyt vähemmän rahaa frontlinessa mitä kesällä vai missä vika? Samat damat ym mutta netto 300k kesän 500k jälkeen.
Varmaan koska tier 9 tankit mukana niin laskee nettoa. Varsinkin jos niillä tulee pelattua.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Jokos ootte hommannut tuon eventin premikan? Ei oo nyt nii hääppöinen, paperi versio tiger kakkosesta sillä huonommalla tykillä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Toptierinä voi olla ihan ok kampe komee kamo, tuli ahneuksissa ostettua e50m ja is7 tuo 3d skini kanssa, jäi obj 277 ilman miehistöä tuli samalla huomattua kuinka paljon parempi pene 277 on mitä is7...

En kyllä koske tohon mirry paskaan sen jälkeen kun jos saa king tigerin, tiimit on aivan jäätävää paskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Toptierinä voi olla ihan ok kampe komee kamo, tuli ahneuksissa ostettua e50m ja is7 tuo 3d skini kanssa, jäi obj 277 ilman miehistöä tuli samalla huomattua kuinka paljon parempi pene 277 on mitä is7...

En kyllä koske tohon mirry paskaan sen jälkeen kun jos saa king tigerin, tiimit on aivan jäätävää paskaa.
Ite grindasin sen 3-4 ekan päivän aikana soolona, ihan ok. joo aika paljon paskoja tiimejä.

Nyt yritin tuossa pari päivää sitten serkkua jeesata sen kanssa ja on kyllä taso huomattavasti laskenut. Pääs medium tason 3. yrityksen jälkeen kun oli toinen platta jossa myös joku yritti jeesata frendiään. Ei riitä 35k damage jos ei oo toista tyyppiä kans vetämässä samaa scoree.

edit: luin redditistä että voi easymodella pelkästään kerätä 130 avainta avatakseen tuon. Siel on varmaa kans helpompi kärryy.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 820
mitähän tämä tarkoittaa, general notificatioon tulee melkein joka kerta kun peliin loggaa:
Error:
Chat initialization failed.

Chatti kyllä toimii, ei sinänsä mitään haittaa, ihmetellyt vain
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
314
Oottako grindannu tuon tigerin vai saanu mastodontin teilattua hardilla? Meinaa tiimit olla perberistä nin ei taho saaha tuota listimistä suoritettua.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
958
Ei napostele botteja vastaan taistelu.
Jätän suosiolla nämä mirnyt ja vastaavat singleplayermodet muille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Mirry olisi oikein viihdyttävä kun olisi tankkeja enemmän ja omilla vaunuilla, credittejä tulisi damagen ym mukaan mitä tekee. Nyt siivellä menee todella huonoja pelaajia, onneksi sai grindin päätökkseen jo perjantaina niin ei tarvitse sitä pelata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 734
Ei tuo King Tiger kummonen tankki ole. Tuli jonkin verran pelattua tuolla, kun Twitch Prime -asiakkaat sai sen ilmaiseksi talliin. Alempia tierejä sillä pistää pataan, omassa tierissä meh (riippu paljon siitä, mitä muita saman tierin tankkeja vastassa) ja bottom tierinä aika kuraa. T29 noin 120-kertaa parempi T7 heavy.

En nähnyt siis vaivaa grindata koko hökötystä. Sammakka on paska kala.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 182
Ei tuo King Tiger kummonen tankki ole. Tuli jonkin verran pelattua tuolla, kun Twitch Prime -asiakkaat sai sen ilmaiseksi talliin. Alempia tierejä sillä pistää pataan, omassa tierissä meh ja bottom tierinä aika kuraa. T29 noin 120-kertaa parempi T7 heavy.

En nähnyt siis vaivaa grindata koko hökötystä. Sammakka on paska kala.
Siis onko King Tiger joku eri tankki WoTissa kuin Tiger 2??
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
314
Jee jee, yöllä sain grindattua loput 55 avainta ja eventin suoritettua. Vaatii kyllä turbon tuo tikuri, on sen verran hias kampe.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Hyi vittu toi stock emil 1 on tuskallinen. Stock tykki ihan semi ok mutta täyttä kärsimystä tuo hitaus.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 182
Hyi vittu toi stock emil 1 on tuskallinen. Stock tykki ihan semi ok mutta täyttä kärsimystä tuo hitaus.
Joo hidas kuin mikä, turbo pakko laittaa. Ei kannata lähteä alussa sohloilemaan kauas ennenkuin näkee missä vastustaja menee. Hulldown paikka haltuun ja odottaa että medit/lightit saavat valoihin vihuja.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Joo hidas kuin mikä, turbo pakko laittaa. Ei kannata lähteä alussa sohloilemaan kauas ennenkuin näkee missä vastustaja menee. Hulldown paikka haltuun ja odottaa että medit/lightit saavat valoihin vihuja.
Mietiskelin et laitanko turbon vai sen -5% rinkulan kokoon. Katsoin moottoria, 300 heppaa, nii ei tois kuin 30 kopottia lisää ja ajattelin ettei p/w ratio muutu sen parmmaksi.
Toi oli hyvä tipsi että venaa basessa hetken aikaa, kiitos. Äsken oli malinovka ja menin kukkulalle ja vihun tiimiä ei koskaan saapunut. Vihut päätti yrittää puskea joen vartta pitkin... Kiva peli ku sai jäminä 1k. hyvä 5x first day...
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 182
Mietiskelin et laitanko turbon vai sen -5% rinkulan kokoon. Katsoin moottoria, 300 heppaa, nii ei tois kuin 30 kopottia lisää ja ajattelin ettei p/w ratio muutu sen parmmaksi.
Toi oli hyvä tipsi että venaa basessa hetken aikaa, kiitos. Äsken oli malinovka ja menin kukkulalle ja vihun tiimiä ei koskaan saapunut. Vihut päätti yrittää puskea joen vartta pitkin... Kiva peli ku sai jäminä 1k. hyvä 5x first day...
Malinovkassa sanoisin että kannattaa mennä tuolla aina sinne kukkulalle jos on top-tierinä, siellä pääsee hyödyntämään hyvää turrettia eli näyttää siellä tuulimyllyn kohdalla vain sen verran pintaa että pystyy ampumaan niitä jotka yrittää puskea päälle. Samaten pääsee ampumaan vihuja jotka tullut siihen alarinteen puskiin kyttämään.

Ongelma on siinä että matka sinne kestää kauan, yksi kompromissi on jäädä siihen rinteeseen spottipuskan alapuolelle, siitä saa aika hyvän ampumasektorin joka suuntaan.

Toki medien ja lightien pitäisi alussa päästä näkemään mistä vihu tulee,
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Hyi vittu toi stock emil 1 on tuskallinen. Stock tykki ihan semi ok mutta täyttä kärsimystä tuo hitaus.
Turbo ventit ja taisin käyttää kiikareita vielä, spottaili hyvin vaunuja tietyissä mapeissa. Emil 2 loisto vaunu,(turbo ventit ja hajonta) onko tuo nyt top of tree linja? Vähän vituttaa kun tuli pari viikkoa sitten ostettua krangvagen eikä ole tullut juurikaan pelattua. Jostain syystä T57, AMX 50B ja Krangvagen niin ruotsin vaunu pelaa parhaite, amx 50b tulee ajettua turhan kovastikki kuolemaan ja t57 tuntuu aivan turhalle. Creditit huutaa lähes nollaa ja pitäisi hommata isu-152 ja varmaan ensi viikolla cs-63 ostoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 182
mil 2 loisto vaunu, onko tuo nyt top of tree linja?
Tuskin koska oli TOTT muistaakseni kesäkuussa tai toukokuussa.

50B:tä ei ole tullut pelattua pitkiin aikoihin mutta sen kanssa joutui ongelmiin koska oli ainakin silloin sen verran nopea. T57 oli vuosia sitten todella kova mutta sitä on nerffattu vuosien saatossa käsittääkseni.

Emil2:sta tulee kova vasta kun saa moottoria ja teloja alle, sekin on alussa pirun hidas, tietyissä mapeissa ihan kuningas mutta sitten toisissa mapeissa aivan turisti. Yhteistä tolle linjalle on se että runko pitää saada piiloon eikä kannata harhautua kauas suojasta. Yksin ovat vähän hukassa eli kannattaa katsoa että on vähän tukea, tällä tavalla voi turvallisesti vetäytyä lataamaan rullaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Emil 2 kaikki moduulit tutkittu todella hyviä pelejä, onhan se perhanan kova damage kasetilla, varsinkin jos toinen ampuu niin saat rauhassa pätkyttää kaikki.

EDIT: Viikko sitten battlepassi pelattu läpi, pitäisi saada obj 268 ja ebr 105 grindit päätökseen. Varsinkin ebr 90 tykki tuntuu aivan liian tuhnulle. Hyvin mahdollista että tässä välissä hyvä pitää kuukauden parin tauko vaikka premi aikaa olisi 80 päivää, ei vain hermo kestä enään. Joulukautena olisi kyllä hyvä pelailla...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386

Uusi challenge kannattaakohan kokeilla pelata. Viimein EBR 105 tallissa voisi sitä kokeilla vähän ulkoiluttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
958
Yleensä nuo vaativat keskitason pelaajalta ihan älytöntä grindaamista.
Lopussa sitten odottaa palkintona kasa paskaa.

En oo tuohon palkintovaunuun tutustunut, mutta jos ei ole tuleva stronghold meta-vaunu niin ei kannata.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 692
Noissahan on tyyliin lvl7 alkaen 50k baseexp ja keskimäärin ei paljoa yli 500 yli peli taida saada niin se on rapeat 100 matsia per lvl eli pelkästään 400 matsia 7->10. Matsi kestää 10min niin puhutaan sellaisesta 60h setistä, kokonaisuutena varmaan 100h päästä levelit 1->10.

En mä kyllä muutenkaan ymmärrä kuka tuohon peliin viitsisi lyhyessä tuollaista aikaa käyttää. Muutenkin se on melkein sama millä tankilla suhailee, mielestäni omalta kannalta parhaat pelit saa melkein tier VI, vielä jos viitsisi ampua kalliimpia ammuksia niin tiputtaisi tier VIII heavyjakin, mutta ilman premikkaa noihin ei kyllä ole varaa kun ammuskaan ei vaihdu ilman latausaikaa… Isommat tierit vaan maksaa enemmän, niillä on kalliimpi ajaa ja edes X ajopeli ei auta kun sitten taas kaikki ampuu ”kultaa”… Tietysti jollain X medikalla pärjää kivasti mitä tahansa VIII vastaa perusammuksilla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Ruotsin raskas vaunuun tuli uhrattua aika paljon aikaa, pelasin johonkin 7-8 tasolle asti ja maksoin parikymppiä pois. Voisi nyt kokeilla myös pelata sen tunnin kaksi päivään jos kerkeää ja katsoa mihin pääsee. Mahtaa väli etappi palkinnot olla myös ihan ok vaikka vaunu olisi paska. xD Jos pääsee tasoille 7-8 jollain ihmeellä niin voisi harkita ostaa tuon.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
642
Tänää oli kyl lähellä ettei peli lähten poistoon. 13 peliä ja ammorack heti ekasta osumasta, vaunulla ei väliä. WTR-luokituskin oli alle tonnin niiden pelien jälkee.

Tuohon tulevaan gridaus tehtävään tulee kyl pelattuu ihan normaalisti. Yleensä pääsee 4-5tasoille et saa vähä boonuksia, mut koko vaunua en kyl meinaa ostaa. Toistaiseksi mennyt ilman rahaa ja siten tätä peliä pelaankin.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 683
Mä taas pitkästä aikaa pelasin tätä peliä. Mutta oli se asennettuna vanhalle 2 teran HDD:lle, ja laiskuuden vuoksi en ole vieläkään viitsinyt asentaa sitä tähän vuosi sitten päivitettyyn/uuteen koneeseen, nyt raivasin SSD:ltä vähän tilaa niin asensin suoraan tähän.

Kun mä pelaan todella satunnaisesti, niin mä olen todella paska tässä pelissä nykyään. Mä kuolen nopeasti, en saa tehdyksi damagea jne jne. (*) Ainoa syy miksi ylipäätään pelaan, on haluaisin kokeilla muutamaa X tankkia. Mulla on venäläinen X light noin 40k expan takana, mulla on ranskalainen X light auki mutta se vaatii 6M jolloin yritän randomisti odotella että jos se olisi alennuksessa joskus kun satun kokeilemaan. Mulla on myös pari artyä lähellä, britti IX on auki mutta vaatii 3,6M. Mulla on myös kivasti free expaa noin 300k, mutta mä en halua käyttää sitä koska en tiedä minkä noista tankeista haluan. Venäläinen X arty oli ainakin aikoinaan paljon mielenkiintoisempi, mutta siinä mulla on vielä VIII pelattavana eli IX avaus vaatii jotain 100k. Jolloin luultavasti ei saisi siinä IX skipattua millään.

Esim. mä voisin miltei kokonaan avata X britty artyn free expanlla, en ihan mutta luultavasti voisin yhdessä niiden kuponkien kanssa, tällöin mä voisin skipata sen IX ostamisen.

(*)Tuossa on siis se että aktiiviset pelaajat eivät varmaan sitä oikein huomaa, mutta vaikka tää peli on hiton vanha normaalla mittapuulla, tähän tulee jatkuvasti muutoksia. Mä ei tiedä mihin mennä, mä en tiedä mihin ampua monissa peleissä. Nyt kun taas noobmeter näköjään toimii, se oli pitkään ettei se toiminut ja näyttänyt siltä että se olisi palaamassa. Tuon mukaan viimeisimmän 4 vuoden sisään mä olen pelannut 1k peliä ja WR 46%. Käytännössä tuo on pahempi viimeisen parin vuoden ajalta.



Mistä muuten nykyään helposti näkee onko joku tankki award vai premium? Mun mielestä esim. ne tankit mitkä sai grindattua siinä campaing modessa auki, oli premium, mutta nyt ne näyttää ettei ne tee ylimääräistä rahaa eli olisivatkin vain award. Vai pitääkö noi jokainen erikseen avata ja katsoa että näyttääkö se siinä yhdessä ikkunassa että se tekee lisää kredittejä, vaiko vain ne kaksi muuta bonusta jotka ovat noille luokille yhteiset.

Kai tuolla tulee tuo joulukalenteri juttu kuten ennenkin, se ingame siis? Sitä mä olen useimpina vuosina hieman pelaillut kun siinä saa verrattain helposti jotain pieniä merkityksellisiä palkintoja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151

Uusi challenge kannattaakohan kokeilla pelata. Viimein EBR 105 tallissa voisi sitä kokeilla vähän ulkoiluttaa.
Kudit maksaa sen 1k per kipale ja vain 300 alpha. Veikkaan et eipä varmaan tule tuottamaan kauheasti enempää kuin esim. skoda t27.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Mä taas pitkästä aikaa pelasin tätä peliä. Mutta oli se asennettuna vanhalle 2 teran HDD:lle, ja laiskuuden vuoksi en ole vieläkään viitsinyt asentaa sitä tähän vuosi sitten päivitettyyn/uuteen koneeseen, nyt raivasin SSD:ltä vähän tilaa niin asensin suoraan tähän.

Kun mä pelaan todella satunnaisesti, niin mä olen todella paska tässä pelissä nykyään. Mä kuolen nopeasti, en saa tehdyksi damagea jne jne. (*) Ainoa syy miksi ylipäätään pelaan, on haluaisin kokeilla muutamaa X tankkia. Mulla on venäläinen X light noin 40k expan takana, mulla on ranskalainen X light auki mutta se vaatii 6M jolloin yritän randomisti odotella että jos se olisi alennuksessa joskus kun satun kokeilemaan. Mulla on myös pari artyä lähellä, britti IX on auki mutta vaatii 3,6M. Mulla on myös kivasti free expaa noin 300k, mutta mä en halua käyttää sitä koska en tiedä minkä noista tankeista haluan. Venäläinen X arty oli ainakin aikoinaan paljon mielenkiintoisempi, mutta siinä mulla on vielä VIII pelattavana eli IX avaus vaatii jotain 100k. Jolloin luultavasti ei saisi siinä IX skipattua millään.

Esim. mä voisin miltei kokonaan avata X britty artyn free expanlla, en ihan mutta luultavasti voisin yhdessä niiden kuponkien kanssa, tällöin mä voisin skipata sen IX ostamisen.

(*)Tuossa on siis se että aktiiviset pelaajat eivät varmaan sitä oikein huomaa, mutta vaikka tää peli on hiton vanha normaalla mittapuulla, tähän tulee jatkuvasti muutoksia. Mä ei tiedä mihin mennä, mä en tiedä mihin ampua monissa peleissä. Nyt kun taas noobmeter näköjään toimii, se oli pitkään ettei se toiminut ja näyttänyt siltä että se olisi palaamassa. Tuon mukaan viimeisimmän 4 vuoden sisään mä olen pelannut 1k peliä ja WR 46%. Käytännössä tuo on pahempi viimeisen parin vuoden ajalta.



Mistä muuten nykyään helposti näkee onko joku tankki award vai premium? Mun mielestä esim. ne tankit mitkä sai grindattua siinä campaing modessa auki, oli premium, mutta nyt ne näyttää ettei ne tee ylimääräistä rahaa eli olisivatkin vain award. Vai pitääkö noi jokainen erikseen avata ja katsoa että näyttääkö se siinä yhdessä ikkunassa että se tekee lisää kredittejä, vaiko vain ne kaksi muuta bonusta jotka ovat noille luokille yhteiset.

Kai tuolla tulee tuo joulukalenteri juttu kuten ennenkin, se ingame siis? Sitä mä olen useimpina vuosina hieman pelaillut kun siinä saa verrattain helposti jotain pieniä merkityksellisiä palkintoja.
Ne reward ja premium tankit pitää kai tietää, en ite keksi muuta eroa. Premiumit tulee joskus ostettaviksi, ja tosiaan printtaa krediittejä. Rewardit pitää nimensä mukaisesti ansaita jotenkin, esim sen campaignin kautta.

Free expasta et älä avaa sillä uusia tankkeja ellet todella vihaa tankkia (black prince ja churchill 7 minun tapauksessani). Se free expa on niin ihanaa kun juuri avatun tankin saa expattua tutkituksi eikä tarvi pelata stockina. Sain juuri tänään kranvagn auki ja se oli todella mukava grindi tätä viimeistä päivää lukuunottamatta. Free expasin siis sen paremman tykin samantien. 10 pelin aikana sain emil kakosella +110k expaa.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Tosiaan tällä viikolla sain auki T57, Vz 55 sekä kranvagn... taidanpa pitää viikon pari paussia.

Sain tuohon maratooniin 3h sessiolla neljä ekaa tasoa auki. Voisin kuvitella ton progression vain hidastuvan entisestään. En koe tota niin wörtiksi vaunuksi että jaksaisin normaalia enempää aikaa panostaa.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Turbo ventit ja taisin käyttää kiikareita vielä, spottaili hyvin vaunuja tietyissä mapeissa. Emil 2 loisto vaunu,(turbo ventit ja hajonta) onko tuo nyt top of tree linja? Vähän vituttaa kun tuli pari viikkoa sitten ostettua krangvagen eikä ole tullut juurikaan pelattua. Jostain syystä T57, AMX 50B ja Krangvagen niin ruotsin vaunu pelaa parhaite, amx 50b tulee ajettua turhan kovastikki kuolemaan ja t57 tuntuu aivan turhalle. Creditit huutaa lähes nollaa ja pitäisi hommata isu-152 ja varmaan ensi viikolla cs-63 ostoon.
Toi amx 50 120 kanssa käy usein toi että kuolee kohtuu nopeasti. Veikkaan että se johtuu pelitavastani kun se on niin nopea, niin saattaa toiveikkaana puskea johonkin key spottiin jossa sitten on kolikon heittoa tuleeko 1 clipin vai 4-6k peli. T54e1 niin se on paljon parempi omissa käsissäni ollut kuin tuo amx. Se intra clip vaikuttaa niin paljon. En koe että se tarkkuus on sen parempi oli se 2 vai 3 sec se intra niin sejo että on 3 sek vähemmän kohteena parantaa jo huomattavasti matsien tulosta.

Isu-152 ollut aika jees. Oon pitänyt kirjaa rolleista. Tällä hetkellä average on 727, noin 30 pelin jälkeen. Tähän on siis laskettu pelkästään shotit missä target on jäänyt eloon, tarkan lukeman saamiseksi. Toki muutama (2 mielessä) high rollikin on tapahtunut missä esim 760hp vihu tuhotunut, mutta olen jättänyt ne pois koska ei tiedä rollasinko sen tasan 760 tai vaikka 820.
Oon pitänyt tuota kirjaa T30 vaunusta kanssa ja sillä on vieläkin alempi average...

Oli siis claanilaisen kanssa puhetta shadow nerfeistä kun hän koki saman asian ja siksi on tämmöinen testi päällä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 386
Jenkki hevi lipasvaunu on siittä hyvä että vauhtia ei ole liikaa eli ei tule ajettua ihan mihin sattuu. Armori voi olla aika hauska kimpoilemaan väliin. Ammuksia omasta mielessä siinä vaunussa vain liian vähän jos innostuu roiskimaan. AMX50B ei tätä ongelmaa ole kun kuteja on raakasti. Nyt on vain iso ongelma ettei perjantain jälkeen ole peli toiminut. Jää jumittamaan "yhdistetään" eikä mene yhtään mihinkään serveristä riippuen, ilmoittaa että olen pelissä toisella palvelimella. Tickettiä vain laittaa.... Peli asennettu uudelleen ja kirjauduttu ulos, käynnistetty routterit ja kaikki uusiksi.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
151
Jenkki hevi lipasvaunu on siittä hyvä että vauhtia ei ole liikaa eli ei tule ajettua ihan mihin sattuu. Armori voi olla aika hauska kimpoilemaan väliin. Ammuksia omasta mielessä siinä vaunussa vain liian vähän jos innostuu roiskimaan. AMX50B ei tätä ongelmaa ole kun kuteja on raakasti.
Kuinka monessa pelissä tämä loppujen lopuksi koituu ongelmaksi?
Ajattelin ihan huvikseni aluksi testailla ihan full heat spammilla tuota t57. 2012 aloittanut ja nyt vihdoin pääsisin testailemaan, toki nerfattuna parhaimpiin aikoihin mutta silti.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
314
Ite kyllä tykkään tsekkien/swedujen(jenkit pelaamatta) autolodereista paremmin mitä ranskalaisten, muutama kuti yleensä riittää eikä oo sitä jumalatonta lataus aikaa jonka takia monasti on henkesä heittäny esim amx 50-120 vaunulla.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 182
Paras autoloaderi on edelleen se italialaisten systeemi joka täydentää rullaa koko ajan. Ok, ei ole oikeasti rulla eikä teknisesti autoloaderi mutta tykkäsin siitä kovasti. Ranskalaisissa on tosiaan se ongelma että kun on 3 kutia niin alkaa miettimään että pitäisikö kuitenkin ladata täysiin taas.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
314
Paras autoloaderi on edelleen se italialaisten systeemi joka täydentää rullaa koko ajan. Ok, ei ole oikeasti rulla eikä teknisesti autoloaderi mutta tykkäsin siitä kovasti. Ranskalaisissa on tosiaan se ongelma että kun on 3 kutia niin alkaa miettimään että pitäisikö kuitenkin ladata täysiin taas.
Juu, kyllähä tuo reloaderi on joustavin systeemi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 473
Viestejä
4 163 448
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom