Mä taas pitkästä aikaa pelasin tätä peliä. Mutta oli se asennettuna vanhalle 2 teran HDD:lle, ja laiskuuden vuoksi en ole vieläkään viitsinyt asentaa sitä tähän vuosi sitten päivitettyyn/uuteen koneeseen, nyt raivasin SSD:ltä vähän tilaa niin asensin suoraan tähän.
Kun mä pelaan todella satunnaisesti, niin mä olen todella paska tässä pelissä nykyään. Mä kuolen nopeasti, en saa tehdyksi damagea jne jne. (*) Ainoa syy miksi ylipäätään pelaan, on haluaisin kokeilla muutamaa X tankkia. Mulla on venäläinen X light noin 40k expan takana, mulla on ranskalainen X light auki mutta se vaatii 6M jolloin yritän randomisti odotella että jos se olisi alennuksessa joskus kun satun kokeilemaan. Mulla on myös pari artyä lähellä, britti IX on auki mutta vaatii 3,6M. Mulla on myös kivasti free expaa noin 300k, mutta mä en halua käyttää sitä koska en tiedä minkä noista tankeista haluan. Venäläinen X arty oli ainakin aikoinaan paljon mielenkiintoisempi, mutta siinä mulla on vielä VIII pelattavana eli IX avaus vaatii jotain 100k. Jolloin luultavasti ei saisi siinä IX skipattua millään.
Esim. mä voisin miltei kokonaan avata X britty artyn free expanlla, en ihan mutta luultavasti voisin yhdessä niiden kuponkien kanssa, tällöin mä voisin skipata sen IX ostamisen.
(*)Tuossa on siis se että aktiiviset pelaajat eivät varmaan sitä oikein huomaa, mutta vaikka tää peli on hiton vanha normaalla mittapuulla, tähän tulee jatkuvasti muutoksia. Mä ei tiedä mihin mennä, mä en tiedä mihin ampua monissa peleissä. Nyt kun taas noobmeter näköjään toimii, se oli pitkään ettei se toiminut ja näyttänyt siltä että se olisi palaamassa. Tuon mukaan viimeisimmän 4 vuoden sisään mä olen pelannut 1k peliä ja WR 46%. Käytännössä tuo on pahempi viimeisen parin vuoden ajalta.
Mistä muuten nykyään helposti näkee onko joku tankki award vai premium? Mun mielestä esim. ne tankit mitkä sai grindattua siinä campaing modessa auki, oli premium, mutta nyt ne näyttää ettei ne tee ylimääräistä rahaa eli olisivatkin vain award. Vai pitääkö noi jokainen erikseen avata ja katsoa että näyttääkö se siinä yhdessä ikkunassa että se tekee lisää kredittejä, vaiko vain ne kaksi muuta bonusta jotka ovat noille luokille yhteiset.
Kai tuolla tulee tuo joulukalenteri juttu kuten ennenkin, se ingame siis? Sitä mä olen useimpina vuosina hieman pelaillut kun siinä saa verrattain helposti jotain pieniä merkityksellisiä palkintoja.