World of Tanks

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Onhan tää hauska peli, viime syksystä asti winrate tippunu tasaisen tappavaan tahtiin. Ehkä se sit syksyllä nousee ku pelattu vuoden verran tasapaksusti paskojen tiimien kanssa. :)
Mulla tippuu jo viidettä vuotta putkeen. Mulla tankkivaloikoima on vaan väärä koska ei ole yhtään neukkuvaunua ja muidenkin kohdalla on lähinnä kaikkea muuta kuin panssarointia. Ei ole plaistaili enää yhteensopiva metan kanssa.

Kun aloittelin pelaamaan oli ihan mahdollista pärjätä kerta-ampuvilla tankeilla ja sellaset konekivääritankit loisti poissaolollaan. Nyt siellä on useitakin konetykkivehkeitä PZ1C:n lisäksi mitkä rilluttelee ympäri karttaa 60km/h ja ampuu kaiken mikä sattuu eteen.

Ylemmillä tiereillä panssarointi on parantunut ja weak pointit vähentyneet. Uudet premiatankit on parempia kuin mitään mitä saa pelaamalla ostettua jne. Tuntuu että WG:llä on sellanen money grab meneillään ollut jo pidemmän aikaa.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
200
Juu, selvästi AI ohjaa kulutukseen ja rahankäyttöön, ja palkitsee siitä. Jos ostat premium-aikaa, olet todennäköisemmin voittavassa tiimissä. Jos hommaat uusia tankkeja, varsinkin premitankkeja, saat käyttäjälle näkymätöntä bonusta, ja olet todennäköisemmin sillä paremmalla puolella. Samoin vaikuttaa tankkien käyttö; jos grindaat samalla kalustolla päivästä toiseen, sinua rangaistaan siitä. Jos käytät eri tankkeja vaihtelevasti, saat voittobonusta.

Ja se voittava tiimi ei suinkaan synny hyvistä pelaajista, vaan siitä, että parametreja säädetään voittamista suosivaksi. Jos olet voittotiimissä, niin ei tartte ampua kuin sinnepäin, ja aina osuu ja uppoaa.

Mutta kyllä AI tietty rankaisee tumpeloinnista ja idlaamisesta. Jokainen viiden huonoimman joukossa päätetty taistelu laskee bonusta, ja olet todennäköisesti seuraavassa pelissä häviävässä tiimissä. Ja päinvastoin. Omallakin toiminnalla voi toki vaikuttaa.

Jos olet voittotiimissä tarpeeksi monta rundia peräkkäin, bonuksia downgreidataan ja häviät sitten varmaksi. Joka tapauksessa suuressa kuvassa peli on kuin venäläinen kansanluonne; kaikesta valehdellaan, mihinkään ei voi luottaa ja omalla toiminnalla ei ole loppujen lopuksi hirveästi väliä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 849
Juu, selvästi AI ohjaa kulutukseen ja rahankäyttöön, ja palkitsee siitä. Jos ostat premium-aikaa, olet todennäköisemmin voittavassa tiimissä. Jos hommaat uusia tankkeja, varsinkin premitankkeja, saat käyttäjälle näkymätöntä bonusta, ja olet todennäköisemmin sillä paremmalla puolella. Samoin vaikuttaa tankkien käyttö; jos grindaat samalla kalustolla päivästä toiseen, sinua rangaistaan siitä. Jos käytät eri tankkeja vaihtelevasti, saat voittobonusta.

Ja se voittava tiimi ei suinkaan synny hyvistä pelaajista, vaan siitä, että parametreja säädetään voittamista suosivaksi. Jos olet voittotiimissä, niin ei tartte ampua kuin sinnepäin, ja aina osuu ja uppoaa.

Mutta kyllä AI tietty rankaisee tumpeloinnista ja idlaamisesta. Jokainen viiden huonoimman joukossa päätetty taistelu laskee bonusta, ja olet todennäköisesti seuraavassa pelissä häviävässä tiimissä. Ja päinvastoin. Omallakin toiminnalla voi toki vaikuttaa.

Jos olet voittotiimissä tarpeeksi monta rundia peräkkäin, bonuksia downgreidataan ja häviät sitten varmaksi. Joka tapauksessa suuressa kuvassa peli on kuin venäläinen kansanluonne; kaikesta valehdellaan, mihinkään ei voi luottaa ja omalla toiminnalla ei ole loppujen lopuksi hirveästi väliä.
Melkosta huttua, näkymättömiä bonuksia, voittajat valitaan valmiiksi. Joopa joo. On ollu välillä premi aikaa ja välillä ei, en kyllä huomannu eroa kuin krediteissä, voitto prosentti on siinä 50 ja tai vähän yli oli premiä tai ei. RNG kyllä kusee välillä matseissa, en kyllä siinäkään oo huomannu eroa onko voittavassa vai häviävässä tiimissä. Joskus ei vasn osu vaikka kuin tähtää, välillä osuu kaikki
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Jumalaton määrä laitettu euroja peliin eikä siltikään ole 99999999miljoonaa creduja eikä wr 101. Dear eki, mitä teen väärin? Lisää rahaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Kyllä se oma pelaaminen ja mieliala vaikuttaa eniten suoriutumiseen.
Jos siihen peliin ei jaksa keskittyä, niin kyllä niitä häviöitä alkaa tulemaan enemmän.
Parempi keskittyä vain omaan tekemiseen ja koittaa miettiä, mitä olisi voinut paremmin tehdä kun katselet sitä tankin raatoasi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
UDES03 alkaa pikkuhiljaa toimimaan kun on saanut palikat kiinni, wr noussut jo 51% tasolle eli ehkä tästä vielä jotain tulee.

Siege moden 2 sekan viive on todella ärsyttävä ja suurin yksittäinen ongelma tässä tankissa, kun lamppu syttyy niin ei olisi aikaa odotella kahta sekkaa että pääsee peruuttamaan karkuun, onneksi tämä laitos kulkee takaperinkin todella ripeästi.

Hyvä tykki upgradettuna, loistava camo ja hyvä liikkumaan eli hyvin samanlainen kuin medipuolen UDESit, jos tuota siege moden viivettä saisi tiputettua niin tämähän olisi loistava.
 

V84

Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
135
Juu, selvästi AI ohjaa kulutukseen ja rahankäyttöön, ja palkitsee siitä. Jos ostat premium-aikaa, olet todennäköisemmin voittavassa tiimissä. Jos hommaat uusia tankkeja, varsinkin premitankkeja, saat käyttäjälle näkymätöntä bonusta, ja olet todennäköisemmin sillä paremmalla puolella. Samoin vaikuttaa tankkien käyttö; jos grindaat samalla kalustolla päivästä toiseen, sinua rangaistaan siitä. Jos käytät eri tankkeja vaihtelevasti, saat voittobonusta.

Ja se voittava tiimi ei suinkaan synny hyvistä pelaajista, vaan siitä, että parametreja säädetään voittamista suosivaksi. Jos olet voittotiimissä, niin ei tartte ampua kuin sinnepäin, ja aina osuu ja uppoaa.

Mutta kyllä AI tietty rankaisee tumpeloinnista ja idlaamisesta. Jokainen viiden huonoimman joukossa päätetty taistelu laskee bonusta, ja olet todennäköisesti seuraavassa pelissä häviävässä tiimissä. Ja päinvastoin. Omallakin toiminnalla voi toki vaikuttaa.

Jos olet voittotiimissä tarpeeksi monta rundia peräkkäin, bonuksia downgreidataan ja häviät sitten varmaksi. Joka tapauksessa suuressa kuvassa peli on kuin venäläinen kansanluonne; kaikesta valehdellaan, mihinkään ei voi luottaa ja omalla toiminnalla ei ole loppujen lopuksi hirveästi väliä.
En nyt ole ihan varma, että tartunko trolliin, vai oletko tosissasi. Melkoiset algoritmit ovatkin säätäneet, jos 30 pelaajan matseissa jokaisella pelaajalla toimii taustalla henk.koht. säätö, joka jotenkin pystyy huomioimaan merkittävässä määrin sen, että mukana on 29 muutakin ihmistä pelailemassa, muttei kuitenkaan ole mitenkään todennettavissa. Käsittämättömän monella pelaajalla on jokin ihmeellinen salaliittoteoria siitä, että WG pystyisi jotenkin käytännössä vaikuttamaan taisteluiden lopputulokseen pelissä, jossa suurin muuttuja on se pelaaja itse x 30. Premiajalla ei ole mitään korrelaatiota voittamisen tai häviämisen kanssa. Putkia tulee sekä kanssa, että ilman. Ihmismieli on hyvä tekemään johtopäätöksiä saatavilla olevan datan ja satunnaisten asiayhteyksien perusteella, oli se johtopäätös sitten oikea tai väärä.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
200
Pelaajien jako häviävään ja voittavaan tiimiin tehdään jo mätsäysvaiheessa. Pelissä on niin monta muuttujaa jo valmiiksi, että tuollaisen handicappauksen toteuttaminen on ihan kakunpala. Ja varmasti osa peleistä on aidosti reiluja, eli pelaajat on arvottu tiimeihin oikeasti arpomalla, eikä pelissä käytetä tiimikohtaisia osumatarkkuusheikennyksiä yms, mutta näitä pelejä on vain noin kolmasosa (?). Todennäköisesti pelin algoritmi pyrkii, paitsi lisäämään tuloja pelintekijöille, myös tasoittamaan pelaajien eroja. Jos vain kolmasosassa peleistä pelaajien taidot oikeasti vaikuttavat lopputulokseen, eivät huippupelaajat pääse karkaamaan niin kauas. Ja toisaalta vähemmän hyvät pelaajat pystyvät parantamaan suoritustasoaan hieman rahalla. Ne huippupelaajat todennäköisesti kaatavat rahaa peliin tasaisella virralla joka tapauksessa. Mutta niin kuin on todettu, asian todistaminen vaatisi pääsyä konepellin alle, tai jotain hyvin tieteellistyyppistä tutkimusta.

Yksi asia mikä myös mietityttää, on tämän diktatuurimaasta lähtöisin olevan pelin käyttö vakoilussa. Mutta tämä on kokonaan oma spekulaationsa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 849
Miks pitäisi mennä tuonne ketjuun puhumaan wotista? Nyt täällä puhutaan kuitenkin edelleen samasta aiheesta joka liittyy tähän peliin. Kysyttävää?
Jos nyt ruvetaan vihjailemaan että peliä käytetään vakoiluun valtion hyväksi niin alkaa meneen jo tuonne
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Jos nyt ruvetaan vihjailemaan että peliä käytetään vakoiluun valtion hyväksi niin alkaa meneen jo tuonne
Et tainnut lukea loppuun? "Mutta tämä on kokonaan oma spekulaationsa."
Mutta mitä varsinaiseen aiheeseen tulee niin nämä kyl vaikuttaa vähintään mielenkiintoisilta uudistuksilta.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
200
Jos nyt ruvetaan vihjailemaan että peliä käytetään vakoiluun valtion hyväksi niin alkaa meneen jo tuonne
Pidän täysin mahdollisena, että pelissä tai jossakin sen apuohjelmassa on täysin patteri vakoiluun soveltuvia toimintoja, mukaan lukien haittaohjelmien injektointi isäntäjärjestelmään sekä näytön+audion tallennus ja keylogagaus. Ei tätä peliä ole pyhällä hengellä kehitetty, vaan Putinin oligarkkien rahoilla. Mutta vaikenen tästä offtopicista tämän jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Mutta mitä varsinaiseen aiheeseen tulee niin nämä kyl vaikuttaa vähintään mielenkiintoisilta uudistuksilta.
Hirveetä paskaa, hyvät pelaajata joilla on hilloa/expaa saa entistä enemmän etua tavallisiin kädestä suuhun eläviin nähden. Ainoa hyvä uudistus on että voi valita kaksi erilaista satsia ammuksia. Muut ei ole muuta kuin tapa saada kohtuu "täysi" expa pooli tyhjennettyä kun paljon pelanneilla on taas jotain mihin syytä se expansa - ja saada taas lisää etua aloitteleviin vähemmän pelanneisiin verrattuna. Laittaisivat nyt ensin vaikka sen ihan normi tankkibalanssin kohdalleen ja sitten voi alkaa lisätä muuttujia mitkä muuttaa sitä tasapainoa taas ihan törkeästi.

Eli ts. pelaamatta paskaa. Suuri osa community contribuuttoreista oli ollut noita uudistuksia vastaan, mutta kas kummaa WG siltikään tehnyt siihen mitään muutoksia.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Udes 8 - sain tänään käyttöön ja voi vittu en osaa kyl lainkaan pelata. Oli aivan ylläri joku spessumoodi johon vaaditaan 2sec siirtyminen aina.

Ehkä se muuttuu ku saa pois stockista, mut kyl tuol vissiin pitää opetella ihan jokin erilainen pelityyli. Mikä se on, ei hajuakaan, mutta jotain.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Hirveetä paskaa, hyvät pelaajata joilla on hilloa/expaa saa entistä enemmän etua tavallisiin kädestä suuhun eläviin nähden.
Alkaa siis vaikuttaa siltä että sais kohta myydä jollekin accountin jos tästä pisteestä mennään vielä huonompaan suuntaan.:geek: Ellei ihme tapahdu joku päivä, epäilen.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Täällähän on irroiteltu? Olisi kiva tietää mikä se on sitten se raja kun WG pistää vain paskoja tiimejä vastaan että WR nousee? Itsellä suht paska WR - statsit kai ok.

Tottapuhuen mua ei kiinnosta WR juuri, se on asia johon voi aika vähän monesti vaikuttaa. Kunhan peli ei mene 2min 1-13 tilaan niin siinä voi ainakin itse kokeilla pelata jotain. Se että omalla puolella on paskoja pelaajia, pitää vain yrittää lukea vähän pelistä. Sitten on kiva kun huomaa että tiimi osaa vähän tehdä jotain niin lähteä rakentamaan sitä kautta homma.

Onhan tämä tehty siten ettei tietyille vaunuille voi tehdä mitään, jos ei pääse flankkaan (ilman kulta-ammoja siis) - mutta so not. Ammun sitten välillä kultaa, yleensä tuo päteekin VIII - X tasolla enemmän, noh siihen menee creduja, niitä sitten tienaamaan jollain premivaunulla millä se käy näppärästi. Varsinkin kun boosteja jaetaan ilmaiseksi aika usein ja klaanissa usein xp boostit päällä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
121B ja M60 sais bondeilla kohta, jostain niitä oli tullut tässä tauonkin aikana kai. Onko kumpikaan hyödyllinen vai equihinko sijoittaisi?
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Equihin bondit. Jotain parannusta tuo 121b on saanut tai saamassa, mutta pääsääntöisesti noi bondikaupan vaunut on heikohkoja.

Sit irvileuoille vastaus etukäteen: Juu kyllä kaikille vaunuille löytyy mapeista se kolmen pikselin kokoinen paikka missä ne on op kun oikeet vaunut vastassa.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Udes 8 - sain tänään käyttöön ja voi vittu en osaa kyl lainkaan pelata. Oli aivan ylläri joku spessumoodi johon vaaditaan 2sec siirtyminen aina.

Ehkä se muuttuu ku saa pois stockista, mut kyl tuol vissiin pitää opetella ihan jokin erilainen pelityyli. Mikä se on, ei hajuakaan, mutta jotain.
Itsellä oli sama shokki. Mutta kun saat paremman putken niin tilanne muuttuu. Puskasnipuilua ja hulldownia kaukaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 725
Mä en ymmärrä tässä pelissä noita tankkien osien päivityksiä ollenkaan. Stock-tankki on käytännössä aina paskempi kuin edeltävän tierin täyteen upattu tankki + bonuksena saat sitten vielä tuolla paskalla tankilla tier +1 kovempia vastustajia. Lopulta kuitenkin aikansa grindattua kaikilla on se täyteen upattu tankki ja ainoa eroa on sitten ehkä se että käyttääkö tykkiä a vai b. Stock-tankilla pitäisi käytännössä päästä pelaamaan tier -1 pelejä että pelaamisessa olisi mitään mieltä. "Parhaimmillaan" stock-tankilla edes kulta-ammukset eivät uppoa (ja no ilman premiumia muutenkaan ole rahaa käyttää ko. ammuksiin).

Toisin sanoen stock-tankilla pelaat vain x2 matseja, yrität saada pari sivuosumaa jotta saat vähän enemmän expaa ja sitten seuraavana päivänä sama uusiksi. x1:llä ole mitään järkeä pelata. Käytännössä ainoa järkevä vaihtoehto on pyrkiä free-expalla ostamaan "paras" tykki, mutta välillä tuokin vaatii telaketjut+turretin niin 100k expaa on vaan liikaa...

Itsestä tuntuu myöskin että kyllä tuo peli ne voittajat välillä etukäteen päättää tai sitten tuolla on vieläkin aivan vitun tyhmiä pelaajia. Välillä saa 10 voittoa putkeen vaikka ei itse tekisi mitään (olet päässyt jollain hitaalla heavylle 1/3 kentästä kaasupohjassa eteenpäin näkemättä edes ketään kun vihulta on jo tapettu 10 tankkia... Sitten taas toisaalta vaikka itse tapat 6 vihua pelissä ja olet 10 pelissä top 3:ssa joka kerta niin helposti voi turpaan tulla myöskin sen 10 kertaa putkeen.

Eniten tosin hämää artyn käyttö, miten on mahdollista että esim. kahdessa pelissä peräkkäin osuu joka ammus (sanotaan vaikka yhteensä 10-20) ja sitten taas seuraavassa kahdessa pelissä ei osu yksikään ja näistäkin vielä merkittävä osa menee jopa reticlen ulkopuolelle... Muilla tankeilla tuota ei niin huomaa, vaikka välillä toki kimpoilee ja "non-pen" suhteettoman iso osa ammuksista, mutta toisaalta vastapainoksi itse osut välillä täydestä vauhdista vitsillä ampumaasi 500m päässä kiitävään ebr:ään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Aika nopsaan sitä expaa nykyään saa niihin moduuleihin.
Boosterit päälle, premi account ja tuplat pelaa + painaa sitä Applya pelin jälkeen, niin 10kxp per peli ei mikään harvinaisuus ole.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Hitto pitää repäistä kyl jostain vielä nopsaan 3mil että saa E 50 - siihen saisi nyt vielä nopeasti sen extra 50k expaa - jolla saa jotain ainakin aukaistua.

Kohta tulee pelitauko niin pitäs nopsaan vedel toi, ois hyvä sit jatkella myöhemmin.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Kunhan peli ei mene 2min 1-13 tilaan niin siinä voi ainakin itse kokeilla pelata jotain.
No tästä minä olen täällä maininnut mutta ainoa mitä olen saanut vastaukseksi "Pelaa paremmin" "Lue peliä paremmin" "Et vain osaa" "Ehkä syy on sinussa?"
Se että mulla on aika paljon näitä matseja niin on minun syy joka kertoo ihan riittävästi millä asenteella täällä suhtaudutaan toisiin pelaajiin ja niihin jotka valittaa asioista, kun ei nähdä kuplan ulkopuolelle että jollain voi oikeasti olla paskempi tuuri kuin toisella.

INB4 "Laita meille vähän tilastoja paljonko tommosia matseja on? :geek: "
Niin en, koska laiskuus. Ja kun tämä on jatkunut niin pitkään niin mahdoton homma alkaa tilastoimaan.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
No tästä minä olen täällä maininnut mutta ainoa mitä olen saanut vastaukseksi "Pelaa paremmin" "Lue peliä paremmin" "Et vain osaa" "Ehkä syy on sinussa?"
Se että mulla on aika paljon näitä matseja niin on minun syy joka kertoo ihan riittävästi millä asenteella täällä suhtaudutaan toisiin pelaajiin ja niihin jotka valittaa asioista, kun ei nähdä kuplan ulkopuolelle että jollain voi oikeasti olla paskempi tuuri kuin toisella.

INB4 "Laita meille vähän tilastoja paljonko tommosia matseja on? :geek: "
Niin en, koska laiskuus. Ja kun tämä on jatkunut niin pitkään niin mahdoton homma alkaa tilastoimaan.
Joo ei mua kiinnosta WR oikeastaan lainkaan, keskityn tilannekohtaisesti matseihin ja menen sillä menen. Ja yhä vitun usein kämmin ja rähmin itsekin eikä siinä mitään. Toki itsekin välillä sorrun siihen "vittuperkeleettekötajua" mutta joo yritän näin solopelaajana tehdä sen mitä voin. Välilä se tarkoittaa että pelataan itselle nyt jotain siltä rundilta, välillä se menee hienosti siten että päästään yrittämään edes voittoa.

Olen ehkä averagepelaaja, huonompi vielä kuin ennen isoa taukoa, mutta se riittää minulle. WR on ihan sama.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 849
No tästä minä olen täällä maininnut mutta ainoa mitä olen saanut vastaukseksi "Pelaa paremmin" "Lue peliä paremmin" "Et vain osaa" "Ehkä syy on sinussa?"
Se että mulla on aika paljon näitä matseja niin on minun syy joka kertoo ihan riittävästi millä asenteella täällä suhtaudutaan toisiin pelaajiin ja niihin jotka valittaa asioista, kun ei nähdä kuplan ulkopuolelle että jollain voi oikeasti olla paskempi tuuri kuin toisella.

INB4 "Laita meille vähän tilastoja paljonko tommosia matseja on? :geek: "
Niin en, koska laiskuus. Ja kun tämä on jatkunut niin pitkään niin mahdoton homma alkaa tilastoimaan.
Kyllähän paskoja tiimejä tulee kaikille joskus. Sää täällä oot valittannu että ollut vuoden vai oliko se viimesyksystä ollit paskoja tiimejä pelkästään. Winrate tippuu koska paskoja tiimejä vuosi, ei kait kellään noin huono tuuri voi olla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Kyllähän paskoja tiimejä tulee kaikille joskus. Sää täällä oot valittannu että ollut vuoden vai oliko se viimesyksystä ollit paskoja tiimejä pelkästään. Winrate tippuu koska paskoja tiimejä vuosi, ei kait kellään noin huono tuuri voi olla?
Minä se olen tainnut valittaa ettei peli enää mene kuten ennen. Ei vaan jostain syystä saa tosta nousemaan, kun tulee pari hyvää päivää putkeen niin sitten sitä seuraava on sellainen nollapäivä että tippuu niiden hyvien päivien edeltävälle tai alemmalle tasolle. eli kaksi askelta eteen ja kolme askelta taakse. No ehkäpä on vaan se oma taso sitten tuossa eikä kehitystä enää tapahdu. Pelaan kyllä "vaikeilla" vaunuilla enimmäkseen, mutta eipä ne huipputankitkaan usein toimi (WZ-111 5A vaikkapa, ei toimi) En tosin valittanut että olisi vaan tiimien syy. Mutta joo 3/4 X tierin tankeista voittoprosentti on alle 40. Lighteilla ja joillain medikoilla sitä tulee pelattua suurin osa matseista.



1623959532642.png


1623959560800.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Hitto täähän saattaa olla hauska peli, vielä kun saa paremman tykin, tornin ja moottorin kiinni. Prkl ois voinu tulla acet, toka peli vaunulla :D

324432324.PNG


Ok, ei ois pitänyt sanoa mitään, kaksi seuraavaa matsia tuntu että menee hevinä, paskana tykinruokana :p onneksi expat saa nyt nopsaan kyl.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Hitto täähän saattaa olla hauska peli, vielä kun saa paremman tykin, tornin ja moottorin kiinni. Prkl ois voinu tulla acet, toka peli vaunulla :D
Pitäis varmaan vaan pelata päivisin niin tulis tulosta, pe-la-su illat on aika kun kaikki hyvät pelaajat on linjoilla ja ns. "ilmaista" expaa ei juurikaan ole tarjolla. nimim. pelasin mutaman pelin päivällä ja oli pelkkiä pinjatoja linjoilla. Katsotaan niin illalla on ihan eri meininki.

1624027337184.png
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Pitäis varmaan vaan pelata päivisin niin tulis tulosta, pe-la-su illat on aika kun kaikki hyvät pelaajat on linjoilla ja ns. "ilmaista" expaa ei juurikaan ole tarjolla. nimim. pelasin mutaman pelin päivällä ja oli pelkkiä pinjatoja linjoilla. Katsotaan niin illalla on ihan eri meininki.

Pääosin illalla tämä meneekin, en ole itse eroa huomannut. Eli paskoja ja hyviä on tasasesti kyllä aina.

Siksi kuten ylhäällä kirjoitin, en tuohon WR jaksa kiinnittää sitä suurta huomiota, se on mitä on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Pääosin illalla tämä meneekin, en ole itse eroa huomannut. Eli paskoja ja hyviä on tasasesti kyllä aina.
1624053437859.png


Varmaan huomaa milloin iltavuoro on ollut vastassa. Sekin tuossa vielä että nyt illalla plattaa aiemmin sooloa. Platta pitäis olla selvää kauraa ja helppoa, mutta menee tiimeiltä aina päin veetä ja omakin tuuri ihan kateissa platoissa. Oli pakko lopettaa tuohon koska oikeastaan mikään matsi ei tuottanut mitään tulosta. Mutta päivällä seal cluppingia ja illalla sitten itse hylkeenä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604


Varmaan huomaa milloin iltavuoro on ollut vastassa. Sekin tuossa vielä että nyt illalla plattaa aiemmin sooloa. Platta pitäis olla selvää kauraa ja helppoa, mutta menee tiimeiltä aina päin veetä ja omakin tuuri ihan kateissa platoissa. Oli pakko lopettaa tuohon koska oikeastaan mikään matsi ei tuottanut mitään tulosta. Mutta päivällä seal cluppingia ja illalla sitten itse hylkeenä.
Nojoo ehkä se on oma näkemys, itsellä meni paskasti WR suhteen päivä mutta pääosin olikin E 50 grindausta alusta, joka onneksi nyt on melkein ohi joten ei mitään yllättävää.

Voi kun olisi seal clubbia päivisin, eihän tätä muuten kannattaisi pelailla. Mutta jokaisella omat näkemyksensä toki.
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
1 500 - 2 700 damage on vissii aika keskiverto noissa IX-X tierin peleissä? Ei kai tässä paljoa enempää kovin usein saa?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Saanko kysyä että mitä vittua on tämä vihutiimi? Ja ihan random battle kyseessä.
WorldOfTanks_BE4Jqu6hYS.jpg
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
648
Reilu viikon pelaamattomuuden jälkeen tuo arty päivitys tuli vähän puuntakaa. Ei se kyl loppujenlopuksi paljoa vaikuta, ehkä nyt muutkin osais counterata. Enemmän haittaa se, et moni mappi on saanu hieman päivityksiä. Tänään sentää 5/7 random peliä voitokkaasti
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Reilu viikon pelaamattomuuden jälkeen tuo arty päivitys tuli vähän puuntakaa. Ei se kyl loppujenlopuksi paljoa vaikuta, ehkä nyt muutkin osais counterata. Enemmän haittaa se, et moni mappi on saanu hieman päivityksiä. Tänään sentää 5/7 random peliä voitokkaasti
En pääse testaamaan muutamaan viikkoon mutta olisi kiva kun porukka pistäisi mielipiteitään ja kokemuksiaan mitä spessua nyt on tullut. Artyje osalta tosiaan kiinnostaa, mutta muutenkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Tänään sentää 5/7 random peliä voitokkaasti
Itse pelasin n. 30 peliä ja voitin 3. Sama mikä aina kun tulee isompi päivitys, kaikki statsit dippaa. Tänään se pelin luokitus laski mun osalta lähemmäs 20 pinnaa, varmaan eniten mitä yhtenä päivänä laskenut. Olisi pitänyt tajuta vinkki parin ekan pelin jälkeen.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
167
Eikös tuon uuden battlepassin pitänyt aueta, vai aukeaako konsoleilla myöhemmin?
Pelaan xboxilla ja edelleen lukee new season coming soon, eikä kaupankaan puolelta löydy passia.
Terveisin tankki noviisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Ei jaksais enää kolmatta päivää tällasta. Matsit kestää sen 4 minuuttia ja mitään ei voi tehdä. Loistava päivitys.
1624741084395.png
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Heinäkuun voi sitten jättää suosiolla pelaamatta, ilmeisesti polakkien heavy ja ryssien light TOTT tankkeina. Katsoin tuota polakkien raskasta ja eihän se ole oikein missään hyvä, tornissa peltiä suht hyvin mutta thats it.

Taino ehkä Emilin tuplat voi käydä hakemassa mutta thats it.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
317
Heinäkuun voi sitten jättää suosiolla pelaamatta, ilmeisesti polakkien heavy ja ryssien light TOTT tankkeina. Katsoin tuota polakkien raskasta ja eihän se ole oikein missään hyvä, tornissa peltiä suht hyvin mutta thats it.

Taino ehkä Emilin tuplat voi käydä hakemassa mutta thats it.
Eise 60tp huono oo, ite oon tykänny sillä rymistellä, saa nähä nyt kun HE on nerfattu että palioko vaikuttaa tuossa tankissa, kun ei oo kerinny sillä veilä pelaamaan päivityksen jälkeen, aiemmi oli mukava läpsiä venäläisiin op armoreihin sillä damagea jos ei muuten onnistanu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
MIssä vaiheessa pitäis ajatella että kääntyykö se onni vielä vai ei. Edit: olis pitänyt lopettaa jo aikoja sitten, kun alkoi mennä pelit persiilleen. Mutta kun on ahne ja haluaa käyttää prmipäivät.

1624967059224.png
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Jos jotakuta kiinnostaa, niin voisin sopivaan hintaan luopua accostani. Pelattu viimeksi kunnolla 2015, joten sen jälkeisiä vaunuja ei ole. Kultaa vajaa 40k ja premikoita carmaan 10-20, voin tarvittaessa tsekata tarkemmin.
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 756
Onko noilla accoilla mitään oikeita markkinoita?
Kyllähän noilla varmasti on, jos talli on kunnossa. Yhden tiedän jolla on ostettu acco toisena. Tässsä ostetussa oli melkolailla kaikki oleellinen kuten mm t10 chieftain ja objektit 279e sekä 907.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 487
Näköjään palkintovaunuja on kolme, kasin premejä viisi, seiskan premejä kaksi ja 12 pienempää premikkaa. Mm. Type-59, E25 jne löytyy, jotka jo taannoin poistuivat myynnistä (ellei sitten ole tämän 6v aikana tulleet välissä uudestaan). WN8 on reilu 3k, personal rating rapia 10k, free expaa 100k ja kultaa se vajaa 40k.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 994
Viestejä
4 191 452
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom