World of Tanks

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Ei mua se dmg ja stunni niinkään haittaa, enemmän ottaa päähän se 0- 250 dmg ja miehistö hengiltä, moduulit paskana yms...ymmärtäisin jos tulee kuti läpi, mut 50 splash-dmg ja 2 ukkoa pois plus pari moduulia! Miten edes mahdollista.
Noh vähentäs sitä ja antas mahiksen tehä lämää? Ymmärrän kyl pointin, tosin se saa porukan pysymään piilossakin, mikä on hyvä. Nyt se on sit hulldown ja isot etuperseet kenos, ketä ei voi läpäistä mitenkää edestä. Ei ole uhkaa vaikka nurmikolla olisi.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 159
On muuten huikea ero bc12 -> bc25ap, nyt tykillä jopa osuu johnkin ja damage alkaa tuntua, täysi klippi vetää kaikki tier8 vaunut nurin ja monet tier9. Helpottaa aika paljon että 9aras tykki tuli valmiina amx50 linjasta tosin.

Parasta on kuitenkin se etttei kurwat huutele scout scout koko ajan
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
On muuten huikea ero bc12 -> bc25ap, nyt tykillä jopa osuu johnkin ja damage alkaa tuntua, täysi klippi vetää kaikki tier8 vaunut nurin ja monet tier9. Helpottaa aika paljon että 9aras tykki tuli valmiina amx50 linjasta tosin.

Parasta on kuitenkin se etttei kurwat huutele scout scout koko ajan
Olen ajatellut et pistäs chatin pois päältä kokonaan. Vituttaa jos ei ole lentävä tankki niin yhet jaksaa mussuttaa. "Mene tuonne, iso lehmä, me suojataan". Terveisiä T-49:ltä.

Oon ihan tykännyt b-c 12t joten tuohan on kiva kuulla, hauska testata kun jaksaa ensin tän jauhaa.

Pitäs taas päättää linjat mihin keskittyy, mul on niin helvetisti VI-VIII hommia auki ja joitaki IX ja X... ei osaa vain päättää :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Äsken oli taas hieno tilanne, artyl supportasin hyvin kavereit - 2 mäel ja 2 kauempana vihuja. Sit yks kuoli - niin kaikki 3 lähti karkuu ja hyvähä sinne o e100 tiger artyl jäädä :p

Vittu mä en tajua miten ihmiset on tässä niin paskoja. En ole hyvä itsekään, mutta vittu.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
310
Äsken oli taas hieno tilanne, artyl supportasin hyvin kavereit - 2 mäel ja 2 kauempana vihuja. Sit yks kuoli - niin kaikki 3 lähti karkuu ja hyvähä sinne o e100 tiger artyl jäädä :p

Vittu mä en tajua miten ihmiset on tässä niin paskoja. En ole hyvä itsekään, mutta vittu.
Tahtonu turhanki usiasti jäähä täysin iliman backuppia..
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 159
Mikäs on porukan mielestä paras 10 tierin vaunu mihin kannattaisi panostaa,siis avata?
Mahdoton sanoa, riippuu ihan mistä tykkää. Itselle tärkeä nopeus, camo ja hyvä putki joten tykkään udes16 ha leo1 linjoista.

Veikkaan että joku 430 tai 140 voisi saada eniten vastauksia jos tekisi pollin.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
456
Mikäs on porukan mielestä paras 10 tierin vaunu mihin kannattaisi panostaa,siis avata?

Tuolta voi haarukoida mitkä on "OP" vaunuja eli millä voitetaan eniten ja OP rating kertoo onko pelaajien henkilökohtainen winrate kussakin vaunussa kesimäärin korkeampi vai alhaisempi kuin pelaajan oma wr.

Siitä sitten valkkaamaan mitkä sopii omiin mieltymyksiin ja pelityyliin.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
442
Itselläni on nyt Is4,Is7,e100 ja progetto 65 auki.Progetto 65 tykkään itse tosi paljon.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
547
Hei onko muilla alkanut peli kaatumaan ? Itsellä alkanut tällä viikolla "näytönohjain plah plah..."
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 159
Tuleeko kellään sitä että battle results ruutu ei aukee matsin jälkeen eikä mistään pääse käyttään win bonusta?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Itselläni on nyt Is4,Is7,e100 ja progetto 65 auki.Progetto 65 tykkään itse tosi paljon.
Progetto 65 kiinnostaa, VII vasta aukeamassa tosin.

Omassa tallissa T110E5, T-57, Grille 15 ja G.W. E100. Arty ainoa jolla jaksaa pelata, välil Grillel mutta nii pettymys IX verrattuna.

Kehitykses vissii 7 eri linjaa, auki ois X tasolla IS-4, Lorreani, Jg.Pz.E100 ja ysitasol kehitykses taitaa olla nyt vain T-49 joka kyl taitaa lähteä tänään mopen perseeseen kun illalla pääsee linjoille.

Ongelmana on kyl se että kymppitieril innostus loppunut, ainakin noiden kanssa. Ehkä se ikuinen grindi on se mikä on parasta.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 159
Progetto 65 kiinnostaa, VII vasta aukeamassa tosin.

Omassa tallissa T110E5, T-57, Grille 15 ja G.W. E100. Arty ainoa jolla jaksaa pelata, välil Grillel mutta nii pettymys IX verrattuna.

Kehitykses vissii 7 eri linjaa, auki ois X tasolla IS-4, Lorreani, Jg.Pz.E100 ja ysitasol kehitykses taitaa olla nyt vain T-49 joka kyl taitaa lähteä tänään mopen perseeseen kun illalla pääsee linjoille.

Ongelmana on kyl se että kymppitieril innostus loppunut, ainakin noiden kanssa. Ehkä se ikuinen grindi on se mikä on parasta.
En jaksa kymppii pelata yhtään, jotenkin ei mitään ideaa eikä oikein rahaakaan niistä tienaa.

LeoPT, Udes16, bc25ap ja t49 grindissä, plus makaroni medit tier7 menossa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
En jaksa kymppii pelata yhtään, jotenkin ei mitään ideaa eikä oikein rahaakaan niistä tienaa.

LeoPT, Udes16, bc25ap ja t49 grindissä, plus makaroni medit tier7 menossa.
T-49 on jotenkin karu, nykypäivän wotissa. Odotin kans kovasti - Mut 100k koossa, en taida Sheridaniin asti jaksaa grindaa vaan taidan ottaa rahat ja etsiä jonkun muun lelun.

Jos ny kaikki grindis otetaan niin 10 vaunua, plus X:t ja ne jotka ovat tallissa vain siksi että seuraava taso odottaa kun raaskii.

Ehk vähempi määrä auttaisi oppimaan tankit paremmin :D
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Vittu tuo t-49 on vieläkin alennuksessa, luulin että vaihtuu kuukausittain.

Onkin 5. päivään asti. perkele.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
139
Noh vähentäs sitä ja antas mahiksen tehä lämää? Ymmärrän kyl pointin, tosin se saa porukan pysymään piilossakin, mikä on hyvä. Nyt se on sit hulldown ja isot etuperseet kenos, ketä ei voi läpäistä mitenkää edestä. Ei ole uhkaa vaikka nurmikolla olisi.
Splash kun saatas kohtuulliseen kuosiin, ois jees.
Tekis jo nannaa jos miehistö ja sisäpuoliset modulit ei kärsis läpäisemättömistä splasheistä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
En tiä kyl tuosta Makaronien medist, pitäisi keksiä miten sillä pelailee. Se on niinkuin hidas-matala medi vrt. vaikka Neukkujen linjaan. Mutta siis todella hitaampi - ei dingaa mistään (tai en osaa).

P43.ter ois seuraava - onkohan yhtään enemmän iloa. Onhan tuossa jees tykki, ehkä pitäisi sniputa vaan aina kaukaa, semi TD.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
26
Hyvistä tier 10 vaunuista mainitsisin ainakin STB-1:n. Itsellä taitaa olla n. 25 tier kymppiä, joista suurella osalla ei juurikaan huvita pelata, mutta stb on ollut jo jonkin aikaa se selvästi mieluisin. Jäätävän monipuolinen...
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
HT-12 - tuplat hipareita pitää blokata. Mil vitun tankil... tuon sais kai skipattua jollai, mut ei mul ole tallis ku tiger II - pro vetäisi sillä mutta mä en.

Vai odottelenko suoraan E-75 - sillä voisi saada? Vai uhraanko jonku lapun, millä tuon suosiolla skippaa..
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 159
HT-12 - tuplat hipareita pitää blokata. Mil vitun tankil... tuon sais kai skipattua jollai, mut ei mul ole tallis ku tiger II - pro vetäisi sillä mutta mä en.

Vai odottelenko suoraan E-75 - sillä voisi saada? Vai uhraanko jonku lapun, millä tuon suosiolla skippaa..
Maus tai se hullu ryssä object jotain vois olla kovia, avomappi ilman artyjä ja kauaksi näkyville, malinovka tms sitten vaan pienessä kulmassa näkyville
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
952
HT-12 - tuplat hipareita pitää blokata. Mil vitun tankil... tuon sais kai skipattua jollai, mut ei mul ole tallis ku tiger II - pro vetäisi sillä mutta mä en.

Vai odottelenko suoraan E-75 - sillä voisi saada? Vai uhraanko jonku lapun, millä tuon suosiolla skippaa..
Tossa vaiheessa ei kannata honoreita käyttää.
Jos joku myöhäsempi tehtäväpuu tuntuu liian hankalalta niin käyttää honorit siihen viimeseen tehtävään.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Ei ole tuollaista semi-iskunkestävää muuta kuin Tiger II - heavyt tallis T-57 ja T110E5 - nil ei kyl tuollaista dingailla. Pitää katsel jos joku pikkune löytys.
 
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
139
Sanovat että ht ding missionit hoituu saksan t8 heavyllä kun vaan mm suosii...en nyt muista tankkia. Mut ei tiger 2 :)
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Nyt tietty kaduttaa että myin ST-I kun sain grindin IS-4 varten tehtyä. Ja tietty en ole sitä IS-4 ostanut, kun nyt en fanita niin heavyja, vaik peliurassa taitaa 40% peleist olla niillä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 806
HT-12 - tuplat hipareita pitää blokata. Mil vitun tankil... tuon sais kai skipattua jollai, mut ei mul ole tallis ku tiger II - pro vetäisi sillä mutta mä en.

Vai odottelenko suoraan E-75 - sillä voisi saada? Vai uhraanko jonku lapun, millä tuon suosiolla skippaa..
IS7 tuon itse sain tehtyä. E100 ilmeisesti on suosittu tankki tohon, luulis E75 olevan hyvä myös
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
IS7 tuon itse sain tehtyä. E100 ilmeisesti on suosittu tankki tohon, luulis E75 olevan hyvä myös
Joo se ois auki tänään tai huomenna, E-75 siis, jos raaskii sijoittaa vaa vitusti kreduja.

Taidan vain odotella et sattuu kohilleen ja ostella mukavampia pikkuvaunuja. KYl se sieltä joskus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Ei kukaan suomalainen ole perustanut klaania jossa olisi massaa, rahat juoksisi illalla ja ei tarvitsisi osallistua mihinkään? :D

Ja perkele, ei taida ehtiä tekemään dailyä kokonaan tai ottaa tiikerille x4. Saatanan työt kun häiritsee vapaa-aikaa.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 159
Alkaa olemaan UDES16 yksi suosikkitankeistani ever, vielä jos olisi snadisti nopeampi niin olisi jopa OP. Jäätävä camo, todella hyvä putki, dingailee todella hyvin ja aivan kuningas hull-downissa, kiva pelata esim. ryssiä ja kinukkeja medejä vastaan mäkisessä maastossa kun vastapuoli joutuu työntämään itsensä kokonaan mäen päälle jos haluavat putken tarpeeksi alas, UDESilla riittää kun hilaa itsensä pari pikseliä näkyviin ja venaa jousituksen tuovan putken alas.

Kaupunkimapeissa toki vähän alakynnessä jos ei ole mäkiä tai pensaikkoa mistä kytätä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Alkaa olemaan UDES16 yksi suosikkitankeistani ever, vielä jos olisi snadisti nopeampi niin olisi jopa OP. Jäätävä camo, todella hyvä putki, dingailee todella hyvin ja aivan kuningas hull-downissa, kiva pelata esim. ryssiä ja kinukkeja medejä vastaan mäkisessä maastossa kun vastapuoli joutuu työntämään itsensä kokonaan mäen päälle jos haluavat putken tarpeeksi alas, UDESilla riittää kun hilaa itsensä pari pikseliä näkyviin ja venaa jousituksen tuovan putken alas.

Kaupunkimapeissa toki vähän alakynnessä jos ei ole mäkiä tai pensaikkoa mistä kytätä.
Niin tekisi mieli tuotakin kokeilla, mutta ihan liikaa on nyt kamaa tulessa. Ehkä se joutaa tuolla odotella vähän aikaa :p

Eilen oli taas "hienoa" katsella kun lentävät tankit ratkovat mappeja, on ne kyl jäätäviä - sit jos itse niihin osuu niin 4/5 on "critical hit" joka ei siis tee tietty mitään.

Prkl pari TD- linjaakin uutta aloittelin täs - ja on noi tornittomat vehkeet mulle vähä huonoja kätee. Mut opetellaan nyt.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Noniin puolet sai Panteraan tarvettavista expoista pois fragmenteil. Hyvin tulee vielä noita boosteja expaan, saa ostettua tuon ja pääsee tesmailee lipasleikkiä vähän.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Yksinpuhelua taas, tarvin jonkun hölöchätin mihin höpöttää, mut se uudistus mikä mun pelitauon jälkeen on parasta on missionit. Kun on siis koko ajan (itsellä ainakin) eri vaunuille kaikkee hauskaa suoritettavana ja saa bonareit jne. tuo paljon lisää mielenkiintoa pelaamiseen.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
310
Yksinpuhelua taas, tarvin jonkun hölöchätin mihin höpöttää, mut se uudistus mikä mun pelitauon jälkeen on parasta on missionit. Kun on siis koko ajan (itsellä ainakin) eri vaunuille kaikkee hauskaa suoritettavana ja saa bonareit jne. tuo paljon lisää mielenkiintoa pelaamiseen.
On nuo missionit teheny grindaamisesta siedettävämpää ilman premiumia, joka oli enne aivan anaalista.
 
Liittynyt
30.05.2018
Viestejä
638
Onkos pelissä jokin aikaraja, et automaattisesti täyttyvät tarvikkeet deaktivoituvat esim ammukset/korjaussarjat yms? Tuli eilen pitkästä aikaa ajettua is-m:llä niin pelissä alko ketuttaa, kun vain muutama pati ja ei pientäkorjaussarjaa teloja nostamaan. Kuitenkin jokaiselle vaunulle ne olen joskus laittanut ja varastossakin niitä on vielä +2k
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
952
Ei oo mitään aikarajaa. Joskus peli bugittaa ja automaattiset täytöt ei toimi. Harvoin myös tankkien ammusmäärät muuttuvat jolloin automaattitäyttö täydentää vain siihen vanhaan ammusmäärään asti.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Noniin päädyn obj 140 linjalle, eli t-54 seuraavaksi. Obj 430u tekisi mieli myös avata, mutta se vaatisi sitten viel ison grindin T-44, tiedä onko se sen arvoinen. T-44 on ky hauska vehe, ei siinä.
 
Liittynyt
12.01.2018
Viestejä
310
Kylläpä on mukava burstailla Skoda T50:llä, kun on vertit ja irm käytössä. Kohta jo tvp tutkittunna. Tuli aikonaan luovutettua tsekki linjan suhteen kun meni mielenkiinto autoloadereihin amx 50 120 myötä, vaan nämä on ihan erimaata.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Ny pitää tuhlata rahat equipmenteihin, kun tuntuu ettei tankkeihin riitä yleensä. Tai sit on liikaa tankkeja, mut onhan tuo ihan jees et välil halvemmal.
 

ROG

Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
186
En ole varmaan yli vuoteen pelannut tätä peliä mutta silloin jo nuo renkaalliset tankit kyllä pilasi tämän pelin. Ja taitaa edelleen olla sama juttu. Edes todella varhainen artyjen AP osuma ei ottanut päähän niin paljon mitä nämä nykyiset mikroautot. Kai sitä pitää joskus taas kokeilla tätäkin peliä.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
En ole varmaan yli vuoteen pelannut tätä peliä mutta silloin jo nuo renkaalliset tankit kyllä pilasi tämän pelin. Ja taitaa edelleen olla sama juttu. Edes todella varhainen artyjen AP osuma ei ottanut päähän niin paljon mitä nämä nykyiset mikroautot. Kai sitä pitää joskus taas kokeilla tätäkin peliä.
Tavallaan näin "uutena" pelaajana (eli aloittelin 5-v tauon jälkeen) - nuo vituttaa. Mutta eivät ne onneksi koko peliä pelaa, itse en nyt periaatteestakaan noihin paskakasoihin kosken, mutta hauskaa on monien muiden tankkien kanssa.

Onhan tuo vain vitun tyhmää, lentävät tankit. Ja artyja nerfataan :p
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 368
Viestejä
4 146 254
Jäsenet
70 245
Uusin jäsen
arkistoilija

Hinta.fi

Ylös Bottom