World of Tanks

No jos topikki on WOT:ista niin luultavasti löytyy WOT:in pelaajia sillon. Sähän voit War Thunderia varten tehdä oman topikin jos ei semmoista ole jo
No toki voisi tehdä topicin (en ainakaan löytänyt olemassa olevaa), mutta jos pelaajia ei ole niin aika turhaa touhua. Peleissä on paljon yhtäläisyyksiä, joten ajattelin että täältä jos jostain niitä pelaajia löytyy.
 
No toki voisi tehdä topicin (en ainakaan löytänyt olemassa olevaa), mutta jos pelaajia ei ole niin aika turhaa touhua. Peleissä on paljon yhtäläisyyksiä, joten ajattelin että täältä jos jostain niitä pelaajia löytyy.

Varmaan omalla topicilla niitä enemmän löytyy ja täällä voit toki sanoa että tällainen on tehty?

Täällä kuitenkin spämmivät me wottinörtit, koska lirpake on sille tarkoitettu.
 
No toki voisi tehdä topicin (en ainakaan löytänyt olemassa olevaa), mutta jos pelaajia ei ole niin aika turhaa touhua. Peleissä on paljon yhtäläisyyksiä, joten ajattelin että täältä jos jostain niitä pelaajia löytyy.
Sehän selviää jos tekee Topicin, itseä tuo ainakin kiinnostaisi keskustelu pelistä. Monesti ollut ajatuksena testata Thunderia mutta eipä ole tullut koskaan testattua
IMO, Tämä topikki kuitenkin väärä paikka Thunderista keskusteluun
 
Minullakin oli noin 5-vuoden tauko ennen kuin aloitin pelaamisen jälleen parisen kuukautta sitten. Alku menee kyllä haeskeluun (menee vieläkin) mutta eipä se mitään - helvetin hauskaa on.

Itse olen testannut joitakin modeja - mutta nyt on Aslainin packista otettuna kamerazoomia vähän kauemmaksi, parempi tähtäin ja artilleryn tähtäykseen vähän mukavampi setti.

Ja lämälaskuri (kaikki siis, spotti jne.) näkyy pienenä kans.

Noista olen tykännyt, muutamaa testannut ja iso osa on kyllä ihan hirveää kuraa.

Tsemppiä peleihin - mä haeskelen vieläkin paljon, varsinkin monet mapit tietyil tankeil on "ei vittu mitään hajua mihin menisi".

Kiitos vastauksesta! :)
 
Jos se nyt olisi jotenkin harmaalla alueella, niin tuskin olisi ollut vuosikausia ilman mitään puuttumista käytössä. Toiset tykkää vetää ilman modeja, toiset niiden kanssa. Siitä ei jaksa nyt väitellä. Lähinnä kyselin mikä on tilanne tällä hetkellä hyvien modien suhteen kun on aika monta vuotta ollut taukoa.

Randomeissa saa cheattaa ihan niin paljon kuin haluaa.
Ainoastaan cw-kampanjoissa jakavat rankkua laittomien modien käyttäjille jos jäävät kiinni.
 
Randomeissa saa cheattaa ihan niin paljon kuin haluaa.
Ainoastaan cw-kampanjoissa jakavat rankkua laittomien modien käyttäjille jos jäävät kiinni.

Tää kuulostaa aika perseeltä, oletan etten tähän älyttömänä ole törmännyt. Minkälaista puhdasta xiittausta tuolla sitten löytyy?

Itse olen täältä katsellut: Mod portal - World of Tanks

Luulin/oletin että ne on tsekattuja sen suhteen että on ok käyttää. Tosiaan noi on käytössä mitä ylhäällä mainitsin, oikeastaan muuta ei tarvitse.

Haluaisin vielä muokata infoa mitä tietoja näkyy toisista pelaajista, mutta pitää taas pistää asennus menee ja katsella se tarkemmin.
 
Tää kuulostaa aika perseeltä, oletan etten tähän älyttömänä ole törmännyt. Minkälaista puhdasta xiittausta tuolla sitten löytyy?
Ainakin semmosia, että näkevät missäpäin puita ja aitoja kaatuu minimapilla. Jotku poistaa kaikki puut yms. pelikentältä. Tekee puskasta ampumisen helpommaksi.
 
Ainakin semmosia, että näkevät missäpäin puita ja aitoja kaatuu minimapilla. Jotku poistaa kaikki puut yms. pelikentältä. Tekee puskasta ampumisen helpommaksi.

ai tuo et suoraa merkkaa minimäpille sen? Näkyyhän esim puun kaatuminen esim. kun artylla ampuu, mut tarkoitit tietty varmaan eirä.

Ja joo tuo jos puskat puut jne saa pois edestä niin muuttuuhan se melkoisesti.

Mut ei usein tule sellainen olo ainakaan että hirveitä xiittaajia olisi. Noh yhdes pelis täs vasta oli aika maagista menoa yhdellä, mutta muuten. Mutta voihan sitä olla ettei tällainen paska sellaista huomaa :)
 
ai tuo et suoraa merkkaa minimäpille sen? Näkyyhän esim puun kaatuminen esim. kun artylla ampuu, mut tarkoitit tietty varmaan eirä.
Jep, näkyy kai mini-mapillä. Randomeissa tuolla ei välttämättä oo niin paljoa merkitystä, mutta CW:ssä ja Strongholdissa on.
 
ai tuo et suoraa merkkaa minimäpille sen? Näkyyhän esim puun kaatuminen esim. kun artylla ampuu, mut tarkoitit tietty varmaan eirä.

Ja joo tuo jos puskat puut jne saa pois edestä niin muuttuuhan se melkoisesti.

Mut ei usein tule sellainen olo ainakaan että hirveitä xiittaajia olisi. Noh yhdes pelis täs vasta oli aika maagista menoa yhdellä, mutta muuten. Mutta voihan sitä olla ettei tällainen paska sellaista huomaa :)
on modeja joilla näkee koko vastustajan tiimin pelaajat minimapilla ja "laser säteinä" mihin tähtäävät. Siten Autoaim ottaa kiinni vihollisiin joita ei havaittu ja kertoo vielä milloin voi ampua että osuu, voi siis pitää autoaimia päällä vaikka vihollinen on toisella puolella karttaa. Myös addonilla saa autoaiming osumaan liikkuvaan kohteeseen, osaa ottaa oikean ennakon. Siinä nyt ainakin muutama mitä oon nähnyt, noita välillä on youtubessa ja twitchissä.
 
on modeja joilla näkee koko vastustajan tiimin pelaajat minimapilla ja "laser säteinä" mihin tähtäävät. Siten Autoaim ottaa kiinni vihollisiin joita ei havaittu ja kertoo vielä milloin voi ampua että osuu, voi siis pitää autoaimia päällä vaikka vihollinen on toisella puolella karttaa. Myös addonilla saa autoaiming osumaan liikkuvaan kohteeseen, osaa ottaa oikean ennakon. Siinä nyt ainakin muutama mitä oon nähnyt, noita välillä on youtubessa ja twitchissä.

Ohhoijaa :( mutta luulisi että noita käyttävät erottuvat myös tilastollisesti helposti - eikö WG:llä ole mitään "Punkbuster" (en tiedä vieläkö tämä vanha termi pätee) tyylistä ohjelmaa - joka seuraa hieman miten ja mitä pelaajilla on käytössä?

Ainoa erikoisuus tosiaan on ollut muutaman kerran se että on lanattu (ilman 6th sensen ilmaisua) lämää - ja ei siis mikään pysvyvä tai "normaali" kyttäyspaikka. Mutta harvemmin.

Toivoisi että nuo kyllä karsittaisiin pois..
 
Sehän selviää jos tekee Topicin, itseä tuo ainakin kiinnostaisi keskustelu pelistä. Monesti ollut ajatuksena testata Thunderia mutta eipä ole tullut koskaan testattua
IMO, Tämä topikki kuitenkin väärä paikka Thunderista keskusteluun
em. keskusteluun viitaten, nyt on virallin thread pystyssä
 
Ohhoijaa :( mutta luulisi että noita käyttävät erottuvat myös tilastollisesti helposti - eikö WG:llä ole mitään "Punkbuster" (en tiedä vieläkö tämä vanha termi pätee) tyylistä ohjelmaa - joka seuraa hieman miten ja mitä pelaajilla on käytössä?

Ainoa erikoisuus tosiaan on ollut muutaman kerran se että on lanattu (ilman 6th sensen ilmaisua) lämää - ja ei siis mikään pysvyvä tai "normaali" kyttäyspaikka. Mutta harvemmin.

Toivoisi että nuo kyllä karsittaisiin pois..
6th sense taisi toimia kolmen sekunnin viiveellä ja ikonia ei näytetä mikäli kuolet alle kolmessa sekunnissa.
 
Ohhoijaa :( mutta luulisi että noita käyttävät erottuvat myös tilastollisesti helposti - eikö WG:llä ole mitään "Punkbuster" (en tiedä vieläkö tämä vanha termi pätee) tyylistä ohjelmaa - joka seuraa hieman miten ja mitä pelaajilla on käytössä?

Ainoa erikoisuus tosiaan on ollut muutaman kerran se että on lanattu (ilman 6th sensen ilmaisua) lämää - ja ei siis mikään pysvyvä tai "normaali" kyttäyspaikka. Mutta harvemmin.

Toivoisi että nuo kyllä karsittaisiin pois..

Täytyy sanoa, että omalla 42 000 matsin kokemuksella en hirveästi sanoisi huijareiden olevan ongelma tässä pelissä. Toki jotain etua saa zoom-modilla tai modilla millä näet vihujen tähtäyssuunnan, mutta ei nekään mitään auto-aimeja ole. Paljon enemmän peliin vaikuttaa turhat bot accountit ja oma typeryys kun istuu peruspuskassa olevinaan piilossa :D Yllättävän paljon meinaan blind shoteilla saa tässä pelissä aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: V84
Täytyy sanoa, että omalla 42 000 matsin kokemuksella en hirveästi sanoisi huijareiden olevan ongelma tässä pelissä. Toki jotain etua saa zoom-modilla tai modilla millä näet vihujen tähtäyssuunnan, mutta ei nekään mitään auto-aimeja ole. Paljon enemmän peliin vaikuttaa turhat bot accountit ja oma typeryys kun istuu peruspuskassa olevinaan piilossa :D Yllättävän paljon meinaan blind shoteilla saa tässä pelissä aikaan.

Joo blindit on joskus kyllä mainioita, ottaa niihin peruspaikkoihin aina jos ei ole muuten hätää niin voi nasahtaa ihan kivastikin extraa.

Vaik artyja vihataan, niin oli se mun viimisin acy artyllä oli aika hauska kun vedin oikeasti blindeillä ihan niihin peruspaikkoihin (missä ei kannattaisi koko ajan istua perse paikoillaan) - tais tulla yli puolet lämästä niillä.
 
Sokkona osuminen on lopulta aika helppoa, jos vastustaja sattuu tulemaan spotatuksi lähistöllä. Esim. aidan tai puun kaatuminen paljastaa heti millä suunnalla liikutaan. Jos vastustaja ampuu ja osuu, saa osumaindikaattorista suhteellisen tarkasti katsottua suunnan ja pikku päättelyn jälkeen vastatulta sopivaan paikkaan. Jos taas tulee itse spotatuksi, on kohtuullisen helppoa vaikka nurkan takaa kurkkimalla päätellä missä päin tuo spottaaja voisi sijaita ja kun sokkona ampuessa ei satukaan näkymään osumasta aiheutuvaa räjähdystä, tietää osuneensa ja uutta vain putkeen. Sitten vain odotellaan matsin jälkeistä rutinaa privaviestillä...

Selkeää cheateriä ei ole omissakaan peleissä mielestäni koskaan tullut vastaan. Pelin kulun kannalta oleelliset asiat tapahtuvat pääasiassa serverin päässä ja jostakin aimbotistakin on tässä pelissä korkeintaan marginaalinen hyöty.
 
Selkeää cheateriä ei ole omissakaan peleissä mielestäni koskaan tullut vastaan. Pelin kulun kannalta oleelliset asiat tapahtuvat pääasiassa serverin päässä ja jostakin aimbotistakin on tässä pelissä korkeintaan marginaalinen hyöty.

ei ole mullakaan tullut vastaan selkeitä cheattereitä mutta ei se tarkoita että niitä ei olisi. Aimboteista saa ihan älyttömän hyödyn. Esimerkiksi yksi oli, en nyt muista nimeä tähän hätään, joka automaattisesti tähtää weak spotteihin ja ampuukin automaattisesti jos niin haluaa. Ottaa vaunun tähtäykseen valmiiksi vaikka kukkulan takaa ja ampuu parissa millisekunnissa kun vastustaja kurkkaa ja näyttää weak spotin. Addon myös estää pelaajan ampumiset jos ei ole mahdollista saada läpäisyä. Sanoisin että tuommoiset on enemmän kuin "marginaalinen" hyöty.
 
ei ole mullakaan tullut vastaan selkeitä cheattereitä mutta ei se tarkoita että niitä ei olisi. Aimboteista saa ihan älyttömän hyödyn. Esimerkiksi yksi oli, en nyt muista nimeä tähän hätään, joka automaattisesti tähtää weak spotteihin ja ampuukin automaattisesti jos niin haluaa. Ottaa vaunun tähtäykseen valmiiksi vaikka kukkulan takaa ja ampuu parissa millisekunnissa kun vastustaja kurkkaa ja näyttää weak spotin. Addon myös estää pelaajan ampumiset jos ei ole mahdollista saada läpäisyä. Sanoisin että tuommoiset on enemmän kuin "marginaalinen" hyöty.
Nykyinen RNG huomioiden tuollaisen etu ei ihan niin suuri ole, kuin voisi kuvitella vs. käsin tähtääminen, jos vähänkään enemmän on matkaa. Lisäksi pitää ottaa huomioon osumakulma, onko käytössä HE, vaiko APCR jne. jne. Paremman pään pelaaja tuskin ylipäätään vaivautuu tuon tyylistä ratkaisua käyttämään bannimahdollisuudenkaan takia ja taas aloittelija/huonompi pelaaja luultavasti on sijoittaununeena miten sattuu ja ottaa sitä kautta takkiinsa, vaikka miten olisi tähtäys automaattisesti weakspotiin. Ei tämä kuitenkaan mikään CS ole, vaan aika hidastempoista kokonaisuudessaan, jos ei EBR-rallia oteta lukuun, eikä edes automaattisella ampumisella saavuteta mitään radikaalia etua, kun latausajat ovat olemassa vielä yhtenä muuttujana. Tulee sieltä kuulaa takaisinkin päin.
 
Nykyinen RNG huomioiden tuollaisen etu ei ihan niin suuri ole, kuin voisi kuvitella vs. käsin tähtääminen, jos vähänkään enemmän on matkaa. Lisäksi pitää ottaa huomioon osumakulma, onko käytössä HE, vaiko APCR jne. jne. Paremman pään pelaaja tuskin ylipäätään vaivautuu tuon tyylistä ratkaisua käyttämään bannimahdollisuudenkaan takia ja taas aloittelija/huonompi pelaaja luultavasti on sijoittaununeena miten sattuu ja ottaa sitä kautta takkiinsa, vaikka miten olisi tähtäys automaattisesti weakspotiin. Ei tämä kuitenkaan mikään CS ole, vaan aika hidastempoista kokonaisuudessaan, jos ei EBR-rallia oteta lukuun, eikä edes automaattisella ampumisella saavuteta mitään radikaalia etua, kun latausajat ovat olemassa vielä yhtenä muuttujana. Tulee sieltä kuulaa takaisinkin päin.
No ei ne tietenkään mitään peliä muuttavia sateentekijäitä ole mutta on siinä suuri ero mitä noilla huijauksilla saa. Tuskin semmoinen joka huijauksia käyttää jättää sitä yhteen modiin
 
Hankalaa noita on tuolta akanoista seuloa...jos tyypit pelissä syyllistää aimbotin käytöstä jo hieman yli 71% kokonais-osumatarkkuudesta...hiukkasen ihmettelin kun viestiä pukkasi tallissa. En nyt tuota pidä juuri kummoisenakaan prosenttina, mites muilla näyttää?
Omassa klaanissa lähes kaikilla yli 70%. Parhailla lähes 74-75%.
 
Hankalaa noita on tuolta akanoista seuloa...jos tyypit pelissä syyllistää aimbotin käytöstä jo hieman yli 71% kokonais-osumatarkkuudesta...hiukkasen ihmettelin kun viestiä pukkasi tallissa. En nyt tuota pidä juuri kummoisenakaan prosenttina, mites muilla näyttää?
Omassa klaanissa lähes kaikilla yli 70%. Parhailla lähes 74-75%.
Riippuu varmaan vähän millä pelaakin. Taitaa olla jotain 62 tällä hetkellä ittellä.
 
En tarkoita syyllistämistä, tarkoitan keinoja jolla pelin tarjoaja pystyy moisiin puuttumaan. Punkbuster on niinkun minun ikäiselle "se" juttu millä molot otettiin pelistä pois aikanaan. Nykyisin en tiedä pyöriikö tuolla taustalla mikään mikä tunnistaisi näitä. Ihme olisi jos ei.

Onneksi on itse niin keskikastin paska ettei tule mitään tuollaisia syytöksiä ainakaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Sehän selviää jos tekee Topicin, itseä tuo ainakin kiinnostaisi keskustelu pelistä. Monesti ollut ajatuksena testata Thunderia mutta eipä ole tullut koskaan testattua
IMO, Tämä topikki kuitenkin väärä paikka Thunderista keskusteluun
OT
Suosittelen testaamaan.
 
En jotenkin tajua, siis artyjen perusammoja ja "kulta"ammuksia. Siis ainoa ero on 1metri pääasias splashiin. Esim 11,2m tai 12,2m.

Onhan se kiva lisä, mut esim. 7k per ammus, nii aika kova splashin hinta.
 
En jotenkin tajua, siis artyjen perusammoja ja "kulta"ammuksia. Siis ainoa ero on 1metri pääasias splashiin. Esim 11,2m tai 12,2m.

Onhan se kiva lisä, mut esim. 7k per ammus, nii aika kova splashin hinta.
Ite oon noita käyttänyt noihin arty tehtäviin, helpottaa niissä. Eipä muuten tule käytettyä
 
Joo nerffiä kai tulossa.
Ei voi enää oikein nerffiksikään sanoa, melkolailla meinaavat tappaa koko classin.

Muutosten jälkeen, jos ne tulee niin kuin nyt on uutisoitu, voi stetsonista arpoa että artyjen tapot puolittuu ellei enemmän, artyt putoaa sinne expien saajien hännille koska damaget, splashit ja stunnit putoaa kolmasosaan tai poistuu käytöstä koska paskat ammot, artyillä ei voi oikein ampua edes puolet yhtä hyvyn kuin ennen koska paskimmat trajectoryt vaatii melkein suoran näköputken (kaupunkikartoissa tuskin ammutaan enää ollenkaan) ja ne on vielä helpompi etsiä ja tappaa kuin nyt.

Kaikki toki ovat ekstaasissa kun kukaan ei ole enää oikein koskaan ole stunnissa ja puskissa voi camppia huomattavasti vapaammin.

(Kaikki unohtaa että ne *ttumaiset artyt kiusaa myös niitä vastustajia jotka kökkii paikallaan eivätkä osaa pitää suojaa vastustajan mappipuoliskon ja itsensä välissä.)

/rant :D
 
Ei voi enää oikein nerffiksikään sanoa, melkolailla meinaavat tappaa koko classin.

Muutosten jälkeen, jos ne tulee niin kuin nyt on uutisoitu, voi stetsonista arpoa että artyjen tapot puolittuu ellei enemmän, artyt putoaa sinne expien saajien hännille koska damaget, splashit ja stunnit putoaa kolmasosaan tai poistuu käytöstä koska paskat ammot, artyillä ei voi oikein ampua edes puolet yhtä hyvyn kuin ennen koska paskimmat trajectoryt vaatii melkein suoran näköputken (kaupunkikartoissa tuskin ammutaan enää ollenkaan) ja ne on vielä helpompi etsiä ja tappaa kuin nyt.

Kaikki toki ovat ekstaasissa kun kukaan ei ole enää oikein koskaan ole stunnissa ja puskissa voi camppia huomattavasti vapaammin.

(Kaikki unohtaa että ne *ttumaiset artyt kiusaa myös niitä vastustajia jotka kökkii paikallaan eivätkä osaa pitää suojaa vastustajan mappipuoliskon ja itsensä välissä.)

/rant :D

Joo nerffi oli ehkä liian pehmyt sana tuohon. Vähän harmi, itse tykkään artylla kans pelailla, tämän jälkeenhän tämä on Wot Bliz - isommilla kartoilla? On se vähän tylsää nyt kun tietää et tietyt spotit on ahettu täytee ja sieltä ei mennä, koska artyt ei pysty asialle auttamaan yhtään.

Suuntaus on että yhä paskemmalla pelaamisella pärjää paremmin. Toki kun uudelleen nyt aloittelin pelin pari kk sitten, lentävät scoutit oli jo uutta, mut nyt vielä tapetaan klassi niin hieman ikävää. Kyllä mä itseä aina morkkaan kun arty pääsee rankaisemaan

Onneksi on tankkeja joka suuntaan itsellä, mutta silti.

Noh alan vain derppailemaan V Wolverinella, se sentään on hauskaa paskaa.
 
Käytännössä artyt saa kolme ammusluokkaa joista vain yksi stunnaa mutta ei tee about ollenkaan damaa. Se ammus mikä tekee damaa ei stunnaa *eikä sillä ole olenkaa splashia*, iirc. Luonnolliseti vain yksi näistä lentää samalla kaarella kuin nyt, loppujen kaari on "suoristettu" niin ettei pahimmalla voi ampua mäen taakse oikeastaan ollenkaan. Lisäksi paria ammusta on hidastettu, joten jokainen ammus vaati eri ennakon ja nykyinen 3 sekunnin odotus kartan toiseen päähän kasvaa vielä isommaksi jotta ammuksia on helpompi välttää.

Lisäksi Kohde saa artyltä (Sixth Sense) varoituksen "nyt sua ammutaan" ja suuntanuolen mistä ammus tulee. Tämän *lisäksi* tulee koko kartan pituinen viiva joka ohjaa artyn luo, eli ns. jokainen arty ammus on tracer roundi (paitsi 100% trajectoryn pituinen). Sitten ne 100km/h light tankit voivatkin mennä ja ampua ne artyt paskaksi kun niillä ei voi vaihtaa paikkaa koska kartalla ei nyt ole kuin muutama paikka mistä voi ampua muutenkaan ja 18km/h top speed (ja vihollisarty tietenkin löytää sinut heti, joten pelin alku menee "odota kumpi arty ampuu ensin ja tuhoa se heti laukauksen jälkeen" -odotteluksi)....
 
Käytännössä artyt saa kolme ammusluokkaa joista vain yksi stunnaa mutta ei tee about ollenkaan damaa. Se ammus mikä tekee damaa ei stunnaa *eikä sillä ole olenkaa splashia*, iirc. Luonnolliseti vain yksi näistä lentää samalla kaarella kuin nyt, loppujen kaari on "suoristettu" niin ettei pahimmalla voi ampua mäen taakse oikeastaan ollenkaan. Lisäksi paria ammusta on hidastettu, joten jokainen ammus vaati eri ennakon ja nykyinen 3 sekunnin odotus kartan toiseen päähän kasvaa vielä isommaksi jotta ammuksia on helpompi välttää.

Lisäksi Kohde saa artyltä (Sixth Sense) varoituksen "nyt sua ammutaan" ja suuntanuolen mistä ammus tulee. Tämän *lisäksi* tulee koko kartan pituinen viiva joka ohjaa artyn luo, eli ns. jokainen arty ammus on tracer roundi (paitsi 100% trajectoryn pituinen). Sitten ne 100km/h light tankit voivatkin mennä ja ampua ne artyt paskaksi kun niillä ei voi vaihtaa paikkaa koska kartalla ei nyt ole kuin muutama paikka mistä voi ampua muutenkaan ja 18km/h top speed (ja vihollisarty tietenkin löytää sinut heti, joten pelin alku menee "odota kumpi arty ampuu ensin ja tuhoa se heti laukauksen jälkeen" -odotteluksi)....

Hieno kiteytys, toi kyllä kusee koko homman. Mutta niin kai ne haluavatkin, rahat taitaa tulla muilta rinkirunkkaajilta kuin sitten niiltä ketkä tykkäävät joskus pelata artyakin.
 
Ok linja - object 430u vai object 140.

Neukuil ois 16 fragmentinpalasta ja viel 6 sais lisää missionist. Vois hyvi vedel läpi noi.

Ois object 277 kans kehitettävänä, en tajua miten. Ei mitään muistikuvaa että aikasemmin olisin pelannut T-10 tankkia ja eipä sitä ole tallissakaan.
 
Ok linja - object 430u vai object 140.

Neukuil ois 16 fragmentinpalasta ja viel 6 sais lisää missionist. Vois hyvi vedel läpi noi.

Ois object 277 kans kehitettävänä, en tajua miten. Ei mitään muistikuvaa että aikasemmin olisin pelannut T-10 tankkia ja eipä sitä ole tallissakaan.

Nuo molemmat medit on hyviä tankkeja. Aja molemmat talliin.

Tuo neukkujen hevilinja koki joskus muutoksia kun tuo obj 277 lanseerattiin peliin. Voi olla tienatut expat kehityspuumuutoksen jäljiltä. Tää on ns pakkohankinta jos klaanipelejä meinaa joskus pelata.
 
Obj 140 uskomaton vaunu kaikinpuolin jos pelaa hulldownina ja muistaa että tykki ei tule alas kääntymään paljon. Obj 277 isoin murhe on sama tykki ei käänny yhtään alas mutta muuten loistava vaunu. Jostain syystä is7 voittoprosentti huitelee 60% korvilla mutta obj 277 taisi olla 45% luokkaa.

Tuo tuleva arty muutos tulee olemaan huono ja varainkin jos he uudistus muuttuu niin jäljelle jää lujat tykkitornit hulldown kämppimiseen.
 
Obj 140 uskomaton vaunu kaikinpuolin jos pelaa hulldownina ja muistaa että tykki ei tule alas kääntymään paljon. Obj 277 isoin murhe on sama tykki ei käänny yhtään alas mutta muuten loistava vaunu. Jostain syystä is7 voittoprosentti huitelee 60% korvilla mutta obj 277 taisi olla 45% luokkaa.

Tuo tuleva arty muutos tulee olemaan huono ja varainkin jos he uudistus muuttuu niin jäljelle jää lujat tykkitornit hulldown kämppimiseen.

Joo pitää funtsia sit kun tulee vastaan, T-44 vielä menossa. Eilen päätin jostain syystä että aukaisen E-75 myös, universal fragmenteja on toista sataa ja Sakemanneille oli yli kymmenen blueprinttiä niin nyt ois vain 20k Tigerillä niin ois tuokin auki. Jos huvittaa sijoittaa joskus rahat.
 
Elämäni ekan kerran olisi mahollisuus päästä jossain kympin sakkiin - pippelinvenytys on kova.

Before ne tappaa klassin.

Edit. ok sain nokilleni "ylpistymisestä" - 4 peliä suunilleen 0-2 -> 15 ja ehtii sen 3-4 laakia tehä ennen kuin vihu on läpi.

Ei värillä väliä mut vituttaa katsoa alussa jos 90% on punaisia. Ei poliittiselta kannalta niinkään.
 

Liitteet

  • 12.PNG
    12.PNG
    579,4 KB · Luettu: 50
Viimeksi muokattu:
Ok linja - object 430u vai object 140.

Neukuil ois 16 fragmentinpalasta ja viel 6 sais lisää missionist. Vois hyvi vedel läpi noi.

Ois object 277 kans kehitettävänä, en tajua miten. Ei mitään muistikuvaa että aikasemmin olisin pelannut T-10 tankkia ja eipä sitä ole tallissakaan.
430u on lähes heavy tankki kaikin puolin. 140 ei itellä ole mutta mitä vastaan oon pelannu niin enemmän mediumi se on, eikä huono
 
430u on lähes heavy tankki kaikin puolin. 140 ei itellä ole mutta mitä vastaan oon pelannu niin enemmän mediumi se on, eikä huono

Joo medityyli kiinnostaa, on tallissa pari heviä X joilla ei jaksa pelata yhtään. E-75 ois toki tulossa, katsoo jaksaako investoida.

Eli taidan tuohon 140 linjaan sitten lähteä, kun aika koittaa. Tosin täs on helvetisti muutenkin vaunuja koko ajan itsellä kierrossa, ei oikein osaa keskittyä muutamaan linjaan. Tosin vituttaa jos artyt tapetaan koht, mut minkäs tekee.
 
Noniin huomenna vaihtuu alevaunut, voi myydä tuon kusisen t-49 helvettiin. Onse niin vaan perseestä että peli on speksattu lentäville vaunuille scouttauksen suhteen.
 
Se oli kyllä niin kusenpolttamaa paskaa, että en oo jaksanu edes avata peliä.

Ei se mua nii haittaa, on mulla nyt esim. b-c 12t - mutta en todellakaan scouttaile sillä, jos ei ole sitten ihan kunnon puska-avomaastomappi. Saa lentävät hoidella.

Mutta joo kyl ne pilaa vitusti tätä peliä.

Eiku ne onkin artyt, 35 sek välei, 3sec ennakolla (eihän siinä ajassa ehi liikkua) - ja lämää tulee yleensä 50-250 max. Ne ne pilaa pelin.
 
Ei se mua nii haittaa, on mulla nyt esim. b-c 12t - mutta en todellakaan scouttaile sillä, jos ei ole sitten ihan kunnon puska-avomaastomappi. Saa lentävät hoidella.

Mutta joo kyl ne pilaa vitusti tätä peliä.

Eiku ne onkin artyt, 35 sek välei, 3sec ennakolla (eihän siinä ajassa ehi liikkua) - ja lämää tulee yleensä 50-250 max. Ne ne pilaa pelin.
Ei mua se dmg ja stunni niinkään haittaa, enemmän ottaa päähän se 0- 250 dmg ja miehistö hengiltä, moduulit paskana yms...ymmärtäisin jos tulee kuti läpi, mut 50 splash-dmg ja 2 ukkoa pois plus pari moduulia! Miten edes mahdollista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 328
Viestejä
4 547 523
Jäsenet
74 973
Uusin jäsen
Internaut

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom