Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toki tuhottavia, tahtoo välillä kasvaa kilikkara ottaan kun yirittää saaha niihin tehtyä damagea, esim. Isu-152 lynxiä ampuu niin kumipuhki, kerran dingasin jopa ebr hotchkissistäkiIhan tuhottaviahan ne renkaalliset vaunutkin ovat? En näe mitään ongelmaa.
Ite oon ainaki yhen acen saanu häviöstä ja se tuli Hellcatille sillon.Toinen Ace hävitystä taistelusta, joko pelin kriteerit ovat pienemmät tai pelaajat paskentuneet. En mä ennen ollut muistaakseni saanut yhtään acea defeatista.
18 peliä tänään, WN8 vajaa 2100. Bc25ap edelleen kryptoniittiä mulle, ei vaan osaa.
Ite oon ainaki yhen acen saanu häviöstä ja se tuli Hellcatille sillon.
Tuliko millä vaunulla sulla? Sehä riittää että porukka pelaa niin paskasti kyseisällä vaunulla niin acen raja on pieni.
Ei ehi saamaa kaikkii "primary" tankkeihi x5 näin työiltana, prkl. Huomenna taitaa loppua jo.
Tuttu juttu, vaik kuinka monasti jääny kertoimia käyttämättä, varsinki ku palaa käpy kun kaikki nyypät päättää pelata aina 5x aikoina.Ei ehi saamaa kaikkii "primary" tankkeihi x5 näin työiltana, prkl. Huomenna taitaa loppua jo.
x5 päivät itse suosiolla skipannut kaikkien slaavien siskojen pojan poikien botit pyörimässä ja voittoja ei irtoa kuin 1/10 peliä ja sitä ei jaksa alkaa käymään läpi. Pitänyt pari viikkoa taukoa ja koittanut löytää intoa jatkaa pelaamista, ebr 105, 60tp ja tvp tankit työn alla. emil 2 odotellut ostoa myös.
Se on Bat-Shitillion. X tierin BC 25t huomattavasti mukavampi laitos.
Joskus tuli VK28:lla häviöistäkin aceja, aikana jolloin ei ollut mitään bonareita jos mitalleja tulee. Hienoa saada 2k base exp häviöstä.Toinen Ace hävitystä taistelusta, joko pelin kriteerit ovat pienemmät tai pelaajat paskentuneet. En mä ennen ollut muistaakseni saanut yhtään acea defeatista.
meneekö pelit oikeasti huonosti vai on vain huono wn8?18 peliä tänään, WN8 vajaa 2100. Bc25ap edelleen kryptoniittiä mulle, ei vaan osaa.
meneekö pelit oikeasti huonosti vai on vain huono wn8?
Joo, ihan samaa mietlä tuosta WN8, on huono mittari. Pitkässä juoksussa omasta mielestä voittoprosentti on melkein se paras mittariEiks WN8 katso vain tehtyä damaa tms. ns. "huono mittari"? En ole niin seurannut mikä olisi yleisluonnollisesti se "paras" seuranta statseja koskien. Ainakin sellainen joka ottaa daman lisäksi spottaukset jne. huomioon.
Oma saldoni kai jotain keskivertoa.
Joo, ihan samaa mietlä tuosta WN8, on huono mittari. Pitkässä juoksussa omasta mielestä voittoprosentti on melkein se paras mittari
no eipä se oma voittoprosentti oo ku 49,9Emt onko se voittoprossakaan niin määrittelevä. Yksin pelaava vs. plattaa jne jauhava on hieman eri asia tuonkin osalta.
Toki vain selittelen koska oma voittoprosentti 53%
no eipä se oma voittoprosentti oo ku 49,9
Niin saa mutta tullut noiden 2k tappioiden jälkeen peliin.Courageous resistancesta saa samat expat kuin voitosta, mitalista tosiaan sen ansaitsee vaikka hävlöpeli.
Battle Mechanics - Global wiki. Wargaming.net
wiki.wargaming.net
meneekö pelit oikeasti huonosti vai on vain huono wn8?
Joo, ihan samaa mietlä tuosta WN8, on huono mittari. Pitkässä juoksussa omasta mielestä voittoprosentti on melkein se paras mittari
Eikai mitään yleispätevää hyvää mittaria ole, platassa saat winraten hilattua palion ylemmäksi kuin soolossa. Siis osaavien klaanikaverien kanssa, ei random polakkien.
Joo mut eiks wn8 ole vain damamittari? On se itelläkin ny edes kohtuu, mut noihin muihin mittareihin en ole edes juuri tutustunut.
Hyvä kysymys, ymmärtääkseni wn8ssa on mukana myös spotit, killit ja lipun valtaus/puolustus. Spottidaman huomiointia en tiedä.
BC-12t on ihan ok, eli onko tuo seuraava oikeasti iso huononnus tähän verrattuna?
Itellä pelkät kympin artyt tallissa ja nämä equt: Rammer (jos mahdollinen), Ventti (jos mahdollinen), GLD tai IRM, sit camot täytteenä jos edellisiä ei saa tarpeeksi ks vaunuun.Kertokaas artyille parhaat equt ja miehistöskillit? Saako artyihin rammerit, ventit yms? BIA luulisi olevan eka skilli kaikille?
Tämä tehtävä eikös ollu briteillä? Jos tallista löytyy shitbarn tai death star, niin ei tarvitse kuin sen yhden penen pelin alkuun full hp vaunuun.tehdä 1.5k damaa ekan 3min aikana
Tämä tehtävä eikös ollu briteillä? Jos tallista löytyy shitbarn tai death star, niin ei tarvitse kuin sen yhden penen pelin alkuun full hp vaunuun.
Briti ainakin, ei löydy mitään oikei sieltä. Jenkitkin on, sieläkään ei ole mitään massiivisia lämäntekijöit.
Ja ei aavistustakaa mitä o shitbarn tai death star
Brittien tier X TDt, ne tekee sen 1500hp lämää yhdellä kudilla
Aaa joo ei ole - ei edes aluillaan
Pitäs funtsia nyt joku, 9x kun pitäisi vielä saada. Kerran sen sain munkilla, mutta aika hakemista on.
@Eliasta Pani Karhu
"Jenkit meni VIII hitaaks ja huonommaks, en tiedä parantuuko IX kohdalla sitten."
Jenkkien 9 tier on paras imo koko linjasta, nopee, tehokas ja tarkka. Kymppi on sit epätarkka paska ja lataa joku 50 sekkaa, möin pois pettymyksen jälkeen. Tuo jenkkien ysitier mulla on saanu jäädä talliin.
Eemili 1:ssä on vähän turhan tuhnu moottori, mutta kakkonen liikkuu paremmi, laittasin turbon tuohon 1 eemeliin, mutta se tarvii kaiken mahollisen avun osumiseen, turretilla saa kyllä dingailtua mukavasti, varsinki jos on kukkulalla tms. nokatusten vihun kans niin tulee jo herkemmi kutia hyttiin jos pene riittää.Päivitystä, Leo PTA, Udes16 ja BC25AP pelattu läpi ja tuota BC:tä ei kyllä todellakaan tule ikävä, yksi v-mäisimmistä tier 9eistä mitä on tullut pelattua. Autoloader joo ihan jees mutta tykki ei taivu mihinkään, yllättävän kömpelö liikkumaan, kaikki tulee läpi eikä edes camot/view ranget ole hyviä.
Leo PTA oli taas todella kiva, pääasiassa hyvän tykin ja liikkuvuuden takia. Tykki lienee ysitierin paras, kuin laserilla olisi läiskinyt, oli siinä EBRtkin kummissaan kun ei juuri ennakkoa tarvinnut ottaa.
Udes16 on uusi lempparivaununi, huikea camo, hyvä tykki ja yllättävän hyvä kimmottamaan kun antoi jousituksen asettua automaattisesti nyppyjen yli katsoessa. Kaupunkimapit tuskaa, noh Ensk on nyt joka vaunulla todella synkkä mappi (pistin muuten pois kierrosta kun alkoi ärsyttämään) mutta Himmelissä hienosti pääsi mäellä kurkkimaan takajouset ylhäällä eikä vastustajan nähneet juuri mitään.
Makaroonit on nyt tier9:ssä, StanuB on ihan kiva kun saa tykin, tornin ja motin auki. Tajusin vasta että sehän on samasta muotista kuin Leo PTA, tykki vain hissityyppinen autoreloaderi eli saa itse valita sniputtaako yksittäisiä vai päästeleekö 3-kudin lippaallisia. Tykkään tästä paljon, telat vielä avaamatta. Tykki ei yhtä tarkka kuin Leossa mutta hyvä silti, onhan se juhlaa kun jonkun Borrsaan saa ensiksi telattua lennosta ja sitten lätkii vielä sen 700hp lämää päälle.
Mietin että jaksaisiko sitä alkaa kliksuttajaksi eli avata jonkun arty-linjan, ilmeisesti jenkeillä aika tasapainoinen linja?
Lisäksi harkitsen swedujen heavy-linjan avaamista, Emilit liikkuu ilmeisen hyvin ja torni pingaa kohtalaisesti. Mitään E100 tyyppistä heavy-linjaa ei jaksa erkkikään.
Onhan tää peli ihan täyttä paskaa loppujen lopuksi. Eikä se isoin ongelma ole renkaalliset vaunut.
Eemili 1:ssä on vähän turhan tuhnu moottori, mutta kakkonen liikkuu paremmi, laittasin turbon tuohon 1 eemeliin, mutta se tarvii kaiken mahollisen avun osumiseen, turretilla saa kyllä dingailtua mukavasti, varsinki jos on kukkulalla tms. nokatusten vihun kans niin tulee jo herkemmi kutia hyttiin jos pene riittää.
Se isoin ongelma on aina siellä penkin ja näppiksen välissä ja ihan hiukan neukkuvaunujen suosimisessa.
Eikai sitä tarvitse pelata jos on paskaa? Mä en ainakaan pelaisi.