Wolfenstein 2: the New Colossus

Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
140
New order näistä oma suosikkini, old blood maistui hyvin myöskin.. Tämä 2 alkoi jo maistua jotenkin liian samalta, kun ei tarinakaan mielestäni imaissut mukaansa kuten New orderissa.. Tälle antaisin 7/10..
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 621
Toki sen nyt ymmörtää, että et tykkää haasteesta ja sinua ärsyttää saman kohdan uudelleen yrittäminen. Mutta edelleen se on sitä pelaamista.
Ja toistuvat radiant fetch questitkin on pelaamista, muttei välttämättä sitä mitä haluaa tehä kovin pitkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 946
Peli on muuten hyvä mutta sukellusveneessä olevat kohtaukset ovat todella pitkästyttäviä. Ja omalla koneella oli stutteriongelmia joihin en pysyvää ratkaisua löytänyt.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.

Kysymys kuuluukin: Mistä pelistä tämä tarina lähtee liikkeelle?


Jos ostan nuo Machinegamesin pelit niin riittääkö, vai pitääkö vielä ottaa tuo 2009-vuoden peliki? Siis että saan semmosen tarinajatkumon. Toki koitin tonkia infoa, mutta ei oikein selväksi tullu.
 

KMies

Tukijäsen
Liittynyt
02.01.2020
Viestejä
151
Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.

Kysymys kuuluukin: Mistä pelistä tämä tarina lähtee liikkeelle?


Jos ostan nuo Machinegamesin pelit niin riittääkö, vai pitääkö vielä ottaa tuo 2009-vuoden peliki? Siis että saan semmosen tarinajatkumon. Toki koitin tonkia infoa, mutta ei oikein selväksi tullu.
Ala pelaamaan new orderista lähtien.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 210
Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.

Kysymys kuuluukin: Mistä pelistä tämä tarina lähtee liikkeelle?


Jos ostan nuo Machinegamesin pelit niin riittääkö, vai pitääkö vielä ottaa tuo 2009-vuoden peliki? Siis että saan semmosen tarinajatkumon. Toki koitin tonkia infoa, mutta ei oikein selväksi tullu.
Mun mielestä nämä kolme uusinta riittää jos hakee etäisesti 'tarinajatkumoa'. Mikäli en väärin muista niin kronologisuuden kannalta kannattaa pelata old blood-new order-new colossus.

Tämä siitä huolimatta, että old blood julkaistiin new orderin jälkeen standalone 'lisärinä', joka sijoittuu aikaan juuri ennen new orderia.

old blood loppuu siihen, että se deathsheadin päämaja onnistutaan paikallistamaan ja new order alkaa hyökkäyksestä päämajaan
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Ainakin itse tykkäsin eniten new orderista, että kannattaa siitä tai old bloodista aloittaa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 621
Kyl omasta mielestä The New Order on paras näistä kolmesta, enkä kyl näkis että siinä olis sitä riskiä kyllästyä verrattuna Old Bloodiin tai New Colossukseen. Pelaisin ilmestymisjärjestyksessä nämä jos uutena alottaa. Siitä ekasta(Wolfenstein 2009) pelistä ei kyl tarvi välittää, tää kyl pitelee juonen osalta kädestä kiinni, ettei oo mitää vaikeuksia seurata.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.

Kysymys kuuluukin: Mistä pelistä tämä tarina lähtee liikkeelle?


Jos ostan nuo Machinegamesin pelit niin riittääkö, vai pitääkö vielä ottaa tuo 2009-vuoden peliki? Siis että saan semmosen tarinajatkumon. Toki koitin tonkia infoa, mutta ei oikein selväksi tullu.
Suosittelisin ite pelaamaan pelit tarinan kronologisessa järjestyksessä, eli Old Blood -> New Order -> New Colossus. Old Blood on toki uudempi peli kuin New Order, mutta se on suurilta osin rajoitettu ominaisuuksiltaan joten niiden puutteet eivät rasita yhtä paljon kuin silloin jos New Orderin vetää läpi ennen Old Bloodia.

Näistä paras peli on imho New Order, vaikka onkin teknisesti hieman raakile ja pyörii huonosti. Mielestäni sekä tarina että se tapa millä se kerrottiin olivat tässä pelissä kaikista parhaat. Missään muussa pelisarjassa natsien hirmutekoja ei käsitellä näin suoraan ja anteeksipyytelemättä, eikä niistä tehdä moraalisesti epäselviä. Kun yhdistetään tämä, plus se miten hyviltä pyssyt ja ampuminen tuntuu, niin onhan tää parhaimpia yksinpeli-FPS sarjoja pitkään aikaan.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 621
Ampumisen lisäksi New Orderin kenttäsuunnittelu toi itellä mieleen No One Lives Foreverin vaihtelevuuden vuoksi, ja siihen ei myöhemmät osat enää päässeet. Colossuksen jenkkilä oli verrattain todella tylsä New Orderin erilaisiin kenttiin verrattuna ja Old Bloodista ei ole jäänyt mitään edes mieleen.
 
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
54
Onko tähän pikakuvakkeeseen mitään komentoa jolla pääsis suoraan valikkoon?
 
Liittynyt
19.05.2021
Viestejä
54
Olisko mitään keinoo enigma koneeseen?Olen liian hidas ja kokeilin kahta traineria mut ei toimineet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 821
Viestejä
4 209 127
Jäsenet
70 965
Uusin jäsen
Hillox

Hinta.fi

Ylös Bottom