New order näistä oma suosikkini, old blood maistui hyvin myöskin.. Tämä 2 alkoi jo maistua jotenkin liian samalta, kun ei tarinakaan mielestäni imaissut mukaansa kuten New orderissa.. Tälle antaisin 7/10..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki sen nyt ymmörtää, että et tykkää haasteesta ja sinua ärsyttää saman kohdan uudelleen yrittäminen. Mutta edelleen se on sitä pelaamista.
Ja toistuvat radiant fetch questitkin on pelaamista, muttei välttämättä sitä mitä haluaa tehä kovin pitkään.Toki sen nyt ymmörtää, että et tykkää haasteesta ja sinua ärsyttää saman kohdan uudelleen yrittäminen. Mutta edelleen se on sitä pelaamista.
Ala pelaamaan new orderista lähtien.Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.
Kysymys kuuluukin: Mistä pelistä tämä tarina lähtee liikkeelle?
Wolfenstein (pelisarja) – Wikipedia
fi.wikipedia.org
Jos ostan nuo Machinegamesin pelit niin riittääkö, vai pitääkö vielä ottaa tuo 2009-vuoden peliki? Siis että saan semmosen tarinajatkumon. Toki koitin tonkia infoa, mutta ei oikein selväksi tullu.
Ainakin minusta tuo new order oli hyväja siitähän tämä uusi stoori starttaa.Pelaa toi uus vaan.
Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.
fi.wikipedia.org
Jos ostan nuo Machinegamesin pelit niin riittääkö, vai pitääkö vielä ottaa tuo 2009-vuoden peliki? Siis että saan semmosen tarinajatkumon. Toki koitin tonkia infoa, mutta ei oikein selväksi tullu.
Ainakin minusta tuo new order oli hyväja siitähän tämä uusi stoori starttaa.
Vanhaa nostelen, muttako ahisti. Piti jo alkuvideoon lopettaa tämän pelaaminen koska en tarinaa tuntenut, eli tämä siis eka peli mulle. Mutta tämähän on siis sarja, jonka toki tiesinki, mutta silti alotin viimisestä osasta joka oli virhe.
fi.wikipedia.org
Steamissä ainakin launch options komentoOnko tähän pikakuvakkeeseen mitään komentoa jolla pääsis suoraan valikkoon?
Olisko mitään keinoo enigma koneeseen?Olen liian hidas ja kokeilin kahta traineria mut ei toimineet.